Camping Les Méditerranées - Beach Garden *****

Camping Les Méditerranées - Beach Garden *****

Camping Les Méditerranées - Beach Garden
Camping Les Méditerranées - Beach Garden
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Méditerranées - Beach Garden voor je op een rij gezet:

280 reviews over Camping Les Méditerranées - Beach Garden in het Nederlands

Super Camping, juist met pubers...

Fam. van Werkhoven, 4-1-2018

De plek waar wij stonden was een prima plek als je van drukte houd! ik hou van drukte maar er werd wel hard gereden op de camping. Dat het personeel stevig door rijdt snap ik, die zijn aan het werk. Gelukkig weten ze ieder bocht en kruising waar het gevaar op de loer zou kunnen liggen. Maar de niet Nederlandse gasten (uitzonderingen daar gelaten) hielden zich niet aan de snelheid. Ik ben eerst gaan aanspreken en later takken gaan gooien en een voetbal gebruiken om ze af te schikken. Succesvol trouwens. Er is genoeg te doen voor iedereen, voor de oudere jeugd kunnen ze lekker buiten de camping de stad in of naar de kermis.

Op de camping is alles loopbaar, toiletgebouwen, strand en zwembad vlakbij, wat heb je nog meer nodig...........

Gegeten in het restaurant hebben wij niet, geen tijd. Bakker is prima, alleen patat en pizza hallen we buiten de camping.

Verder huur je een koelkast en een bbq bij een externe operator, gaat allemaal heel snel en vloeiend (en engels).

De Nederlandse snackbar in Marseillan plage is ook super, als je je frikandel mist.

Verder langs de rotisserie een lekkere kip scoren met friet.

Het stadje zelf, je houdt er van of niet... heel druk.

Veel ijssalons en restaurants (veelal mosselen)

De markt niet gezien/geweest.

Verder is de omgeving leuk, veel te doen als je er naar zoekt op Google, veelal zijn dingen gratis dus is er geen tot weinig promotie. De gesponsorde uitjes bak met flyers bij de receptie is leuk als je voor het eerst in deze omgeving gaat kamperen.

VVV in de stad en google helpen je zo op weg

(Cap D') Agde benader je van uit de rustige kant van de regio dus is makkelijk aan te rijden 8 minuutjes, de haven 10 minuten. Wat een shops en eten, echt heel veel.

Verder 2 Mc Donalds in de Regio als je kids weer eens zeuren om normaal voedsel!!!! ;)

Winkels Agde: Lidl en Intermache en iets verder de Carrefour, maar daar is het zo druk met verkeer en winkelende mensen dat je mij daar niet ziet.

Plaatsen rondom Agde zijn leuk: Marseillan Ville, Sete, Portiragnes-Plage, Valras-plage, Bezier (groot & stads).

Ook het vliegveld is vlakbij; voorals je je kids zat ben ;)

Wij reizen met een Tent en rijden in 2 dagen we nemen 2x een tussen camping/ (afgelopen jaar zelfs de tour de France gezien)

Fantastische vakantie op mooie camping

Richard, 12-9-2017

Erg mooie ruime camping waar het om 23.00 uur rust is. Geschikt dus voor gezinnen met wat nog wat jongere kinderen en voor volwassenen. Wat minder voor tieners die tot in de nacht door willen. Mooie zwembaden ( buiten en binnen) en aan het strand. Winkeltje en restaurant en bakker op de camping. Ook wasmachine en droger.

Wij hadden de stacaravan Aspect gehuurd. Zeer luxe grote stacaravan van alle gemakken voorzien. Bedden goed, douche ruimte ruim en schoon, keuken met alles er op en er aan. Gasbarbeque bij de caravan.

Mooie grote veranda met een zitje dat echt een ramp is. Ik begrijp de praktische keuze maar op de stoeltjes kun je niet zitten zonder er eerst een kussen dubbel in te proppen. Verder stond de caravan zo dat de veranda een windtunnel leek. Niet erg maar dan is voor de avonden een windscherm geen overbodige luxe.

Slecht bevallen

Van Zuidam, 5-9-2017

Het begon bij de beloofde en geboekt campeerplaats, die was ineens vernieuwd en voorzien van elektriciteitspaal in het midden van de camperplaats, das nogal lastig met een vouwwagen. Dus terug naar de receptie, en daar krijg je te horen dat het volgeboekt is allemaal. Er werdt totaal niet meegedacht aan een oplossing. Loop zelf maar over de camping met je kaart en zoek een andere nog mogelijke plaats. Tewijl je de hele vakantie op een half lege camping staat. Dan Voel je je lichtelijk in de zeik genomen. Op de plekken lagen overal distels, door je slippers heen gingen ze zelfs. Kinderen tot bloedens toe met distels in hun voeten. De hele vakantie hield dat ons bezig. Animatie Frans Frans en nog eens Frans, is logisch maar met een halve camping vol Nederlanders beetje eentonig. Het is echt tegengevallen jammer genoeg met 2+ punten het strand en de gezellige buren.

Prima camping!

Vanoppen, 28-8-2017

De camping was prima. Ben het niet eens met alle negatieve commentaren. Faciliteiten waren goed: mooi strand, lekker brood en mogelijkheid tot afhalen van pizza, friet etc. Zeer smaakvol allemaal. Ook gegeten in restaurant op de camping en dat was ook lekker en niet te duur. Animatie was leuk. Hadden stacaravan van camping zelf op voorste gedeelte en dat is prima bevallen. Mooie caravan met goed werkende airco en overal dicht in de buurt. Plaatsjes in de buurt erg leuk: Beziers, Cap d'Agde etc.

Enige minpuntje was de drukte, met name in het zwembad. Maar dat weet je als het hoogseizoen is. Fijne vakantie gehad!

Derde keer alweer én waarschijnlijk weer terug!

Morris & Inge en jonge kids, 27-8-2017

De betaalde Wifi van externe aanbieder Osmozis was slecht en werkte regelmatig niet. Teveel mensen die hiervan tegelijkertijd gebruik wilden maken, op ieder moment van de dag. Hier kun je beter niet je geld aan uitgeven.

Over onze touroperator accomodatie kunnen we kort zijn: Prima! Alles wat je nodig hebt is aanwezig in (ons geval) een stacaravan. Die liggen in het wat rustiger gedeelte van de camping. Pluspunten van de camping: het winkeltje voor brood, pizza, snacks en zelfs patat. Campingwinkeltje ietwat beperkt. Beter even inkopen gaan doen in Agde bij bv Lidl of HyperU.

Ons verblijf is prima bevallen. Het valt op Marseillan plage wordt ieder jaar verder opgeknapt en verder uitbreid.

De Gamehal mag wat ons betreft weg. Te duur en wordt nauwelijks benut. Vrijwel alles is te spelen aan 2 euro munten. Waarschijnlijk door de te dure prijzen of het te beperkte/gevarieerde aanbod.

We hebben het al vaker gelezen en idem hier: Ondanks de vele Nederlandssprekende toeristen blijven de animatie-teams steevast in het Frans praten. Die teams die veelal uit jonge mensen bestaan leren toch ook Engels op school? Klagen bij de receptie helpt wel! Bij de receptie werkten twee aardige Nederlandse dames die de klacht bij hun management hebben gemeld en daags ernaar kregen we het idee dat ze het wel hadden vernomen bij hun optredens.Er werd meer Engels gesproken maar zo snel dat niemand het kon verstaan.

De Animatie optredens zijn best leuk. Micheal Jackson tribute zien we alweer voor het derde jaar maar hij verzint steeds wat nieuws. Ook het comedie cabarat. Niet het hoogste niveau maar je kunt daar onder het genot van een paar drankjes steeds beter van genieten :) En de kids ook

Tot slot: als je reviews op Zoover leest moet je onderscheid maken tussen reviews met eigen verblijf (caravan, tent) en gehuurde accomodaties. Die laatste scoren doorgaans hoger.

Niet helemaal wat we er van verwacht hadden

Saskia van der Zwaan, 25-8-2017

Zeker geen 5 sterren waard: damestoiletten zonder bril, doucheputje vol met haren, geen plankje in de douche om je spullen neer te zetten, hoe verder achterop de camping: hoe slechter (niet) onderhouden de plaatsen: alleen maar zand! Menig caravan/camper vast in het mulle zand

Drukke camping met alles er op en er aan

Marjan Koning, 23-8-2017

Groot vakantiedorp met kampeerplekken en verhuuraccomodaties. Direct aan een mooi strand.

Alles wat je op je vakantie nodig zou kunnen hebben is er te vinden, behalve rust...

Prima zwembad met een verwarmd deel. Vreemd genoeg was het peuterbad en de splashzone vrij koud.

Als rustzoeker heb je op deze camping niets te zoeken. Tot ver in de avond dreunt er muziek vanaf het terras en rijden auto's af en aan.

De camping heeft twee soorten plekken, tussen de bomen, met gras en in de schaduw en het deel in de zon, op het zand, bij het strand.

Er zijn twee sanitairgebouwen. Het deel bij het strand lijkt nieuwer en is frisser. Het deel tussen de bomen is over het algemeen ronduit smerig. Te veel mensen maken hier gebruik van en laten enorm veel rotzooi achter.

Wij betaalden in augustus 62 euro per nacht voor onze tent. Gezien het bedrag zou je verwachten dat een wc bril en een beetje meer schoonmaak haalbaar moet zijn. Ook opvallend waren de beperkte aantal speelgelegenheden.

Werkplaats = oordoppen meenemen!

Mandy Lam, 22-8-2017

Onze glampingtent (!) van touroperator staat tegen de werkplaats aan. Eerste ochtend om 06:30 uur enorm veel kabaal. Lig je dan op je eerste dag na een lange autorit. Touroperator had dat wel vaker gehoord (en haalde vervolgens zijn schouders op) en aangegeven maar werklui doen er niets aan. Zelf een vriendelijk briefje aan de poort gehangen in het Frans om voor 8:00 uur enigzins stil te doen. Het is dat ik mijn oordoppen had gevonden (aanrader: wasbolletjes) want ze hebben er gewoon schijt aan. Zelfs nog even extra hard een compressor aan doen (volgens zoon want ik hoorde niets meer en werd om 8:45 wakker). Camping is verder prima, lekker zwembad (een gedeelte is verwarmd andere twee koud) afstanden zijn prima lopend te doen. Eenmalig dat wel ik kies nooit meer voor deze camping.

Niet voor herhaling vatbaar

Jessie, 17-8-2017

De bedden zijn te klein en zakken door. Het zwembad is heel erg klein en het is niet verwarmd, het binnenbad is een klein beetje verwarmd.

De prijs voor het eten in de kampwinkel is heel erg duur en de drankjes bij een restaurant op het park is ook erg duur.

Het personeel is erg aardig en de ligging is prachtig.

Ondanks de vele bevolking is het na 23:00 stil en heb je geen overlast.

Het was een leuke vakantie ondanks deze minpunten.

Slechte start, mooie camping

Wal, 9-8-2017

Net als onderstaande review kwamen we aan en werden we geplaatst op 755, een zandvlakte inclusief distels. Binnen 2 minuten stonden we met de auto vastgereden. Bij receptie werd hier laconiek op gereageerd; ze waren volgeboekt, dus helaas.... Hier zijn we niet mee akkoord gegaan en na 2 uur gedoe eindelijk een andere plek gekregen. We moesten dan wel halverwege verhuizen. Deze plek was groot, schaduwrijk en helemaal prima. Overigens hebben we bijzonder veel Nederlanders gesproken die hetzelfde overkomen is qua staanplaats. Dit is zeker een verbeterpunt. Deze plaatsten mogen geen staanplaats genoemd worden.

Uiteindelijk een prima vakantie gehad, ligging is geweldig, veel zwemplezier en s avonds leuke shows. Brood van de bakker is voortreffelijk! Er wordt hard gewerkt door personeel om alles netjes te houden.

Door slechte start en manier van communiceren zou ik deze camping niet per direct aanraden, maar ons uiteindelijke verblijf was prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Méditerranées - Beach Garden in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Méditerranées - Beach Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Méditerranées - Beach Garden scoort een 7.54 uit 10 op basis van 386 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: