Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Méditerranées - Beach Garden

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Méditerranées - Beach Garden voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 442 reviews
+109

7.3GoedScore uit 442 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Méditerranées Beach Garden in Marseillan Plage. Hier is er zelfs in het laagseizoen animatie. Vooral de schuimparty is favoriet bij de kinderen. Bij de bakker op de camping haal je elke ochtend lekker vers brood en 's avonds pizza. Direct met je voeten in het zand dankzij de ligging aan zee. Op een uur rijden van Montpellier.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

442 Reviews over Les Méditerranées - Beach Garden

• 7Simone19-08-2022

Prima vakantie

Wij waren op deze camping met 2 kids van 2 en 5 jaar en huurden een sta caravan via Roan (was top)

Het is een mooie camping maar ook wel nadelen: - veel te weinig bedjes bij de zwembaden waardoor mensen om half 10 al bij de ingang staan te wachten (gaat om 10u open) - Bijna geen schaduw plekken, niet fijn in hoogseizoen. - je mag niet eten bij t zwembad en als je gaat lunchen moet je je handdoeken van je bed af halen waardoor je bij terugkomst je bedje kwijt bent en nergens meer kunt liggen (wij waren maar half uurtje weg en nog mocht het niet) - Animatie alleen maar in Frans - zwembad beach garden saai, nouvelle floride ernaast is veel mooier

Wel een hele lekkere bakker en de camping is verder prima. Van het dorpje moet je je niet teveel voorstellen.. Wel leuke plaatsen in de omgeving (met auto)

We hebben een fijne vakantie gehad maar zou hier niet weer heen gaan.

• 6Vincent18-08-2022

Prima maar meer ook niet.

Camping is inderdaad heel groot. Bakker is prima en de winkel ook. De bar is prima maar niet spannend.

Het restaurant is echt niet goed. De keuze is niet enorm en het eten is gewoon niet heel goed. Het blijft natuurlijk ook belachelijk dat men daar geen woord Engels spreekt. Maar zoals gezegd, voor gemiddeld €120 per avond met twee kleine kinderen mag je toch wel iets goeds verwachten. Het restaurant op camping Floride is veel leuker en beter!

Onze stacaravan was wel goed. Wel een eind lopen iedere dag. Een dikke 1000 stappen naar de bakker.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Alex17-08-2022

Geweldig mooie camping!

We hadden een 6 persoons signature accomodatie en zaten super dicht bij het zwembad, strand en winkels. Met uitzicht op het natuurgebied (aan de rand van decamping)! Een deel van de camping zit aan de andere kant van de hoofdstraat ( als je niet direct bij camping boekt). Dat is wel wat verder weg van zwembad en strand e.d. Voldoende restaurantjes, winkeltjes en barretjes in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Fam auf der Haar10-08-2022

Familie vakantie met 2 kids

We hebben 10 dagen genoten van deze camping met 2 kinderen van 4 en 7. De stacaravan was top van Roan! We werden goed geholpen door Maarten. Het zwembad op deze camping is helaas te klein, vooral in de ochtend en eind middag super druk. Het zwembad van de andere camping waar je ook gebruik van kan maken is al wat ruimer en leuker opgezet. Het strand is heerlijk. Ga iets naar links en het is een stuk rustiger dan direct voor de camping. De bakker en pizza’s zijn geweldig. Wel 10min lopen, maar dat vonden wij niet erg. Al met al een fijne vakantie gehad, maar wel eenmalig.

• 7Ligthart04-08-2022

Grote, drukke camping

Grote, drukke camping. Alles wel heel netjes verzorgd, mooie stacaravan via Vacanceselect. Zij hebben bij de ingang ook een eigen incheck'huisje' in plaats van via de receptie van de camping. Wij stonden aan de andere kant van de weg, op dit deel alleen stacaravans, verder niets. Best een stuk lopen naar zwembad/strand/bakker etc. met jonge kinderen. Goede bakker waar je van 7.00 tot 22.00 uur vers brood, snacks, panini's en pizza's kunt bestellen. Strand is heerlijk, wel klein en vaak erg druk. Zwembad op Beach Garden vonden wij niets, VEEL te druk en vol. Zwembaden op de andere 2 campings waren een stuk mooier, vooral Nouvelle Floride! Zeker de moeite waard, hoewel ook erg druk. Animatie zijn hele shows elke avond, tot laat! Grote muziekinstallatie dus als je op het voorste deel staat dreun je weg. Wij hadden hier geen last van op andere deel. Al met al goed verzorgde camping maar te groot voor ons.

• 5Luijten29-07-2022

Te grote camping voor ons

Bij aankomst moesten we ons 3 keer aanmelden op verschillende locaties. Niet ideaal na een lange rit en de warmte. Het huisje was oke. Maar best ver weg van het zwembad en het strand. Het zwembad was mega druk en het strand ook als je een stukje door loopt naar links was er wel ruimte het strand gaat om 21 dicht. Je kan wel naar een andere uitgang lopen erna. Wifi moet je betalen zo'n 60 euro per 14 dagen voor 1 apparaat. Mensen zijn vriendelijk. Maar voor ons veel te toeristische. Wij hebben 14 dagen met oordoppen geslapen de muziek staat van 10 uur tot middernacht aan. En omdat alles zo uitelkaar ligt had bijna iedereen een step of een fiets. Je heb wel huisje dichter bij maar denk dat je dst moet boeken via de camping zelf. Bakker was inderdaad prima. Overal staat beveiliging. Het zijn 3 grote campings waar je gebruik van mag maken. Maar elk zwembad was mega druk. Dus als je van drukte hou is het prima camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Mark07-09-2021

Gewoon prima! Een aanrader

Nette schone camping met toegang tot strand. Leuk zwembad en een goede bakker.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Annedien02-09-2021

Heerlijke camping aan het strand

Een fijne en mooie camping direct aan het strand. We hadden een plek direct aan het strand (zat wel een hekje tussen als afscheiding), maar prachtig uitzicht op de zee! Voor onze vouwwagen was de plek niet heel groot, maar dat wisten we van te voren. Sanitairgebouw is nieuw en ziet er modern uit, mag wel wat grondiger worden gepoetst. Faciliteiten op de camping zijn meer dan prima. Een heerlijke bakker (inclusief afhaal pizza/patat) met ruime openingstijden en een prima winkeltje. Zwembad is ook netjes en verwarmd. Zwembad op de andere camping (Nouvelle Floride) mooi en mag je ook gebruik van maken als je er staat. ‘s Avonds weinig last van herrie/drukte. Alleen heerlijk genieten van het geluid van de zee!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Nance24-08-2021

Prima camping, strand en winkels direct omgeving

Nette camping. Geweldige bakker, de hele dag vers brood, geen wachtrijen. Kleine supermarkt met alles wat je nodig hebt. Afhaalmaaltijden niet uitgebreid (pizza/friet/broodjes) restaurant aanwezig,geen gebruik van gemaakt. Terras aanwezig, weinig schaduw/geen parasols. Wel héérlijk ijs ! Strand is geweldig! Groot en schoon. Makkelijk bereikbaar, ook vanaf de plek waar stacaravans staan, ca 10 min. Lopen (wel een code nodig voor hek) Helaas geen terras / bar aanwezig, vonden wij een gemis. Er wordt wel drank, ijs en beignets aan het strand verkocht door man met handkar.Zwembad niet groot en niet echt gezellig ingedeeld. Water ook redelijk warm en waterspeelgoed wordt niet getolereerd, zelfs niet bij hele kleine kinderen. Wel voldoende stoelen aanwezig. Vanuit de camping loop je zo de gezellige toeristische winkelstraatjes in en "echt" shoppen kan ook in Béziers of Montpellier. Sanitair geen gebruik van gemaakt (stacaravan gehuurd)

• 9F24-08-2021

Mooi aangelegde camping! Direct aan het mooie zandstrand. Mooie kampeer plekken met groenhaag van elkaar gescheiden. Bakker was top! Het sanitair was helemaal nieuw. Zwembad was prima, maar miste wel wat bomen en gezelligheid. Bij de naast gelegen camping nouvelle floride was het zwembad wat mooier aangelegd en mocht je met een balletje gooien in het water (je mag van deze camping gebruik maken) Dorpje op loopafstand. Helaas was de animatie in het Frans. Al met al een super vakantie gehad op deze camping!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar