Camping Les Méditerranées - Beach Garden

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Marseillan-Plage

7.3Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Méditerranées - Beach Garden voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Les Méditerranées Beach Garden in Marseillan Plage. Hier is er zelfs in het laagseizoen animatie. Vooral de schuimparty is favoriet bij de kinderen. Bij de bakker op de camping haal je elke ochtend lekker vers brood en 's avonds pizza. Direct met je voeten in het zand dankzij de ligging aan zee. Op een uur rijden van Montpellier.

388 reviews over Camping Les Méditerranées - Beach Garden

• 2019
    6Anoniem14-10-2019

Mooie camping, maar door sanitair nooit meer!

In juli 2 weken vakantie op deze camping, mooie camping, mooi zwembad en fijn strand, Sanitair douchegebouwen erg slecht voor mij een reden om nooit meer te gaan, vies en niet goed onderhouden, vaak koud water veel zand en plukken haar !!!! BAH!!. Huisjes zagen er mooi uit (van de buitenkant) waarschijnlijk dan geen last van slecht onderhouden sanitair, maar campingplaatsen zelf wel.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Eekhof18-09-2019

Niets moet

Via touroperator geboekt, voor 3e jaar, voor ons op dit mooie stukje Frankrijk, mooi gelegen aan zee, camping heel verzorgd, voor ons is dit heerlijk tot rust komen en genieten van zon, zee en strand. Niks moet gewoon genieten. Lopend lekker langs het strand naar het dorpje, terug via het dorp inkopen doen, heerlijk struinen langs de leuke boetiekjes. Even een terras pakken, dan heb je nog de markt elke dag en op dinsdag een heerlijke grote markt. Ja het is erg toeristisch, dat zijn de vele plaatsen aan de kust, wil men iets van de omgeving zien pak de auto, er is te kust en te keur voor ieder wat in de omgeving. 1 ding: bij te vroege aankomst is er geen parkeer gelegenheid voor je volgepakte auto, deze worden dan bezet gehouden door de gasten die hun verblijf hebben moeten verlaten. Wij hebben dan vele km. gereden, even de auto parkeren en wij vermaken ons wel tot wij de sleutel kunnen krijgen, niks mis mee.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marije30-08-2019

Ruime mooie camping aan prachtig strand.

Camping geboekt via touroperator. Je zit dan op het 2e gedeelte van de camping. Stukje lopen naar het strand (neem een bolderkar mee). Strand is mooi, water is schoon. Camping is ruim opgezet, ziet er mooi en goed verzorgd uit. Naaktstrand iets verderop is wordt druk bezocht. Hier heb je verder geen last van. Wc op camping is vies. Bedden waren slecht, heel jammer! Leuke uitstapjes naar Séte, berg in Agde. Winkels in de buurt. Genoeg te doen maar je gaat naar deze camping voor het strand en dat is prachtig. Wij hebben genoten van deze vakantie met de 3 kinderen (18, 16, 12) Geen geluidshinder, rond 23.00 uur wordt het stiller op de camping. Goede bakker met lekker stokbrood op de camping. Veel Nederlanders, Belgen, Duitsters en Fransen op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rich12-08-2019

Zeker nog een keer heen

Uitstekende bakkerij met véél keus, lekkere panini's en pizza's. Zwembad soms net ff te krap voor de populatie. Voordeel is wel dat er een warm-, "koud"- en baantjestrek bad is en 2 glijbanen. Strand is bijna direct achter het zwembad/terras/supermarkt en is breed genoeg. Camping is schoon. Uitstekende receptie, weinig lange rijen gezien (laatste wk juli/1e wk aug) Eventueel gebruik van Wifi hotspots zijn prima, goed bereik op de meeste plekken en "niet" te prijzig. Supermarkt op de camping is niet heel groot, maar heeft genoeg. Anders op 9km (15min) een Lidl. Leuk ("kunstgras") voetbalveld omheind met hout, jeu de boules baan , speeltuin en fitness "speel" toestellen. Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van de andere 2 campings van Les Méditerranées die ernaast liggen.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Brenda07-08-2019

Zeer mooie camping met min punten

Mooi aangelegde camping direct aan het strand. Met een mooi zwembad en een speciaal afgescheiden deel waar je baantjes kunt zwemmen. Alleen jammer dat de toiletten en douchen zo slecht worden schoon gemaakt. Alleen met een hoge druk slang. Plaatsen op de camping met zeer weinig schaduw en zand en stenen. Animatie elke avond wat goed voor elkaar was. Alleen ging het elke avond tot 24 .00 uur door met hele harde muziek. Kinderen lagen met oordoppen in de tent. Terwijl de avond rust om 23.00 uur in ging.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Familie Brok07-08-2019

Mooie, grote, levendige camping

Mooie camping aan het strand, van de 3 mediterrannees wel verste van het dorpje gelegen. Bakker is echt super! Sanitair was niet heel proper, maar waren ook in drukste seizoen. Zwembad erg klein in hoogseizoen. Leuke animatie met avond poolparty. Pezenas, carcassone, beziers en montpellier aanraders voor dagje weg.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Simon03-08-2019

Druk en duur

De camping was druk. In de drukke maanden moet je op tijd reserveren voor een goede plek. Per nacht zijn de kosten met circa 75 euro per nacht hoog. Ik vond de bakker op het terrein ideaal om brood en pizza's te halen. Het strand van de camping bevindt zich naast een groot naaktstrand met veel vage types. Is verder niet storend. De directe omgeving is niet echt interessant. Door de hoge prijs zal ik niet zo snel terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8De Huizer03-08-2019

Fijne camping direct aan het strand.

Mooie camping met veel oog voor de gast. De medewerkers doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen, het sanitair was ook goed schoon. Super fijne plek voor de tent toegewezen gekregen, gras en beetje schaduw. Bakker maakt heerlijk brood en lekkere pizza’s, echt een aanrader. Het dorpje is lopend goed te bereiken en biedt echt toeristische winkeltjes en restaurants. De camping ligt aan het strand en heeft een fijn zwembad.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Mirjam20-07-2019

Fantastisch!

Speciaal bad voor baantjes trekkers! Altijd wel een bedje of stoel vrij bij het zwembad. Prachtig strand met kraakhelder water! Overal mooie planten en bloemen op de camping, leuke entertaiment, goede bakker, leuke winkeltjes in de buurt, vriendelijk personeel, kortom ik kan deze camping zeker aanbevelen!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Herman29-06-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Wij waren hier 16 dagen eind juni met de ACSI kaart. Prachtige camping direct aan zee, met stranden waar je prachtige wandelingen kunt maken. Ons werd gevraagd hoelang we wilde blijven en betalen was achteraf. Zwembaden en spa (alleen voor volwassen) waren super. Sanitair en gehele park werd meermalen per dag goed schoongehouden. Op de receptie werd je altijd vriendelijk geholpen in Engels of Duits en met de bewaking bij de poort gaf het een veilig gevoel Wifi was op onze plek benedenmaats en na klacht gewoon mijn geld teruggekregen. Ik weet natuurlijk niet hoe het in juli en augustus is, maar wij komen zeer zeker terug in het ACSI seizoen. Al met al een 9+

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair