Camping Les Méditerranées - Beach Garden

Camping Les Méditerranées Beach Garden in Marseillan Plage. Hier is er zelfs in het laagseizoen animatie. Vooral de schuimparty is favoriet bij de kinderen. Bij de bakker op de camping haal je elke ochtend lekker vers brood en 's avonds pizza. Direct met je voeten in het zand dankzij de ligging aan zee. Op een uur rijden van Montpellier.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Méditerranées - Beach Garden voor je op een rij gezet:

309 reviews over Camping Les Méditerranées - Beach Garden in het Nederlands

Super Strandvakantie !

Marjolein
1-12-2018

Zaten op camping beach garden in een chalet, was een geweldige camping met directe toegang tot het strand. Er zijn hele mooie en iets minder mooie caravans, er zijn meerdere touroperators actief. Naast het strand is er op de camping ook een geweldige bakker, waar je ook lekkere pizza’s kan halen, een zwembad , winkel en restaurant. Het dorpje ligt op loopafstand en is zeer levendig. In het seizoen ( ook nog in september) elke dag markt. Heerlijke plek voor een ontspannen strand vakantie!

Gereisd Met partner in september 2018

Een fantastische camping, zeker de 5* waard

K. Ham
      30-11-2018

Een fantastische camping, zeker de 5* waard. Met een eigen verse bakker, een hele mooie grote buiten zwembad, met veel ruimte er omheen. Maar er is ook een overdekte gedeelte met alleen maar jacuzzi's en een groot ondiep bassin voor pootjebaden, waar voornamelijk veel Fransen gebruik van maken, een aanrader, zeer relaxt. De pad naar de winkels, het restaurant, bar en zwembad, waar een iedere avond een entertainment plaats vindt, is 's avonds prachtig verlicht, dan staan de palmbomen en allerlei exotische bloeiende planten volop in het licht, een heel mooi gezicht. De verse bakker is echt top, de meeste mensen beperken zich tot de bekende baguette, maar ze hebben echt veel meer soorten lekkere broden, ook baguettes met zonnebloempitten erop, of sesam, of maanzaad, wij hebben zulke baguettes nog nergens anders in Frankrijk gezien en wij vonden ze erg lekker. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad en zullen met plezier terug komen

Gereisd Met partner in september 2018

Camping prachtig, ligging accommodatie minder

H.J. Kersten
      14-10-2018

Prachtige camping, heel keurig, mooi zwembad. Zelfs nog animatie in naseizoen. Prima bakker en winkel. Strand en zwembad op loopafstand. Mooie mobilhome van Roan maar helaas erg dicht op elkaar. Airco van de buren precies onder ons slaapkamerraam.

Nooit Meer!

Kim van den Brom
      4-9-2018

Zeer klantonvriendelijk personeel bij de balie. Op dag van aankomst krijg je een plek waar je het maar mee moet doen aan het hoofdpad waar je in de mierengang van mensen nog met een dikke nek wordt aangekeken als je je caravan op de veel te kleine plek wilt zetten. Ga je vragen bij de receptie of er geen alternatief beschikbaar is ( en dat was wel het geval op dat moment) dan krijg je te horen dat de beschikbare plekken nog slechter zijn. Niet iedereen houdt ervan om vol te kijk te zitten aan een hoofdpad waar 2000 man per dag langskomt! Na drie dagen zijn we vertrokken. Wij waren niet gelukkig.
      Los van de goede facaliteiten en redelijke prijzen kwamen we erachter dat het geen camping voor ons was. Het baliepersoneel gaat ervanuit dat je 1600 km aflegt naar een onbekende camping, van tevoren voor 10 dagen moet betalen, je maar gelukkig moet zijn en geen enkel begrip heeft als je eerder vertrekt en kan fluiten naar je centen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Herman Kracht
      3-9-2018

Voor de 4e jaar op geweest, Top camping, denk dat er onderscheidt moet worden gemaakt tussen huren van een accommodatie of de reguliere campingplekken.Wij hadden bij een touroperator een caravan gehuurd en deze was goed in orde. Zee en strand op loopafstand, zwembad heerlijk met wel wat strenge badmeesters. Maar ben van mening dat opvoeden bij je eigen kind begint, ondanks dat moeten de badmeesters ook begrip hebben voor de vakantieganger. De bakker is top.

Prijzen aan de bar zijn wel aan de hoge kant, tevens in de avond bij de animatie zijn er te weinig obers om de bestellingen op te nemen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Friesland
      29-8-2018

Super mooi en schoon camping met prive strand (was top). Stacaravan en personeel van touroperator super aardig en klantvriendelijk. Animatie was ook super. In een woord we hebben weer een geweldig vakantie gehad op de camping beach garden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

mwoah, voor ons geen volgende keer

RH
      24-8-2018

Het is het allemaal net niet. Zwembad te klein voor aantal mensen op camping. Zoeken naar bedje en helemaal irritant dat mensen hun handdoeken neerleggen om vervolgens uren niet te zien. Strand prima, toegankelijk via een ijzeren poort met code. Groot, hoog ijzeren hek om camping heen, ook bij het strand. Erg jammer. Je zal daar maar zitten in je dure stacaravan; heel anders dan oude foto's tonen... (houten hekjes). Wij zaten zelf in stacaravan van TO. Niks mis mee. Achterste gedeelte camping staat er vol mee: Sommigen staan wel erg dicht bij elkaar! Omgeving moet je ver rijden om leuke plekken te zien (pezenas, carcassonne). Maar pas op; op de provinciale weg bijna altijd wel ergens een file; ochtend, middag, avond maakt niet uit. Marsseillan plage; iets te veel neon, herrie en restaurants met plaatjes van eten op reclameborden. Animatie; vooral voor oudere kinderen. Voor ons in ieder geval een plek om voortaan te mijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Niet eerlijk

John Verhoef
      16-8-2018
      • Zwembad / Toiletgebouw veel te klein voor hoogseizoen.
      • Bij aankomst met onze caravan kwamen wij er al snel achter dat de kampeerplek die we geboekt hadden tegenviel. De plek was op zand en aangezien wij een dochtertje( heel de dag zand happen) hebben van 9 mnd oud was dit niet fijn. Wij terug naar de receptie met de vraag of er een andere plek was zo niet vandaag dan wel morgen of overmorgen of later in de week. Wij dachten dit moet dan geen probleem zijn aangezien er mega veel plekken op gras waren. Dit was echter onmogelijk. Na 3x terug te zijn geweest hadden we na een week besloten om weg te gaan met de vraag ons geld voor de 2de week terug te krijgen. De camping stond toch helemaal vol dus dat laatste plekje word dan ook wel weer geboekt. Nee hoor niks terug. Na een boze mail kreeg ik van de manager te horen dat ik toch ineens kon ruilen naar een plek op gras. Dit was echter toen wij al onderweg naar de volgende camping waren.

Goed verzorgde camping!

Chantal
      15-8-2018
      • punten: nette verzorgde camping! Camping wordt goed bijgehouden! Goede bakker, supermarkt, restaurant en take-away! Mooi zwembad! Eigen strand! Vriendelijk personeel!
      • punten: Meer bezoekers dan zwembadgrootte aankan! Geen strandbar! Openingstijden restaurant mogen kindvriendelijker! Animatieteam is niet op kleine kinderen ingesteld: mini-disco pas om 21.00 uur en niet bepaald leuk voor "mini's" kinderen! Belachelijk dure zwembadbar, je mag niet eens een kop koffie aan de Zwembadkant nuttigen.
      Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voor ons niet meer.

Fam. Sluiter
      14-8-2018

De camping ligt aan het einde van een doodlopend straatje met andere campings. Het is een eind lopen naar het stadje via (zeker voor een buggy) een onbegaanbaar pad. Als je via een Nederlandse touroperator boekt, zit je helemaal aan de andere kant van de camping en moet je ook een flink eind lopen voor strand, winkel en zwembad. Met die warmte en met kleine kinderen is dat geen pretje. Neem een bolderwagen mee! Wij vonden de camping erg ongezellig. De wifi is slecht en duur wat voor onze pubers balen was. Het zwembad is te klein voor zo’n grote en drukke camping. Het strand en de zee zijn geweldig. Dat heeft het voor ons een beetje goed gemaakt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Méditerranées - Beach Garden in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Méditerranées - Beach Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.