Camping Le Bon Port

7.9Goed

• 7.4Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Le Bon Port in Lunel is een familiecamping waar veel Nederlanders en Fransen komen. Er zijn schaduwrijke plekken. Ook is er een zwembad, speeltuin, animatie (Nederlandstalig in het hoogseizoen), goed restaurant en een gezellige bar. In de omgeving kun je klimmen, kanoën, naar het strand en de natuur van de Camargue en Cevennen bewonderen.

194 reviews over Camping Le Bon Port

• 8Meike Cremers05-07-2020

We gaan dit jaar voor de derde keer naar deze camping. Het zwembad is heel fijn voor alle leeftijden, wij hebben twee tieners en een peuter. Het restaurant heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en de service is heel goed. We huren altijd een mobile home met airco en dat bevalt goed. We komen hier heel graag en kunnen de camping van harte aanbevelen.

• 8Eetgelegenheden

• 2019
    8Erik24-08-2019

Heerlijke camping

Gewoon een camping zoals een camping hoort zijn! Genoeg te doen zowel op de camping als in de omgeving. Lekker zwembad, lekkere schaduw plekken, overzichtelijk en erg gezellig.

• 10Fam van Gelderen17-08-2019

Bon Port is echt vakantie!

Dit is het tweede jaar dat we hier met ons gezin zijn. Mijn man is hier in zijn tienerjaren ook veel geweest. Het is een heerlijke camping, met een relaxte sfeer. Precies groot genoeg en een heerlijk zwembad, met goed toezicht van de badmeesters en heldere regels. Erg fijn ook dat handdoekenleggers die vervolgens weggaan worden aangepakt. De mobile home is ook heel fijn en bevindt zich lekker cool onder de bomen in de schaduw. Er is ook een goede balans tussen Frans en Nederlandstalige communicatie, door de tweetalige animatie. Als er iets ontbreekt of kapot is, wordt het direct opgelost. Wij zijn eerder op grotere campings geweest, maar geen van allen had de relaxte sfeer van Bon Port. Het voelt echt als vakantie hier. De omgeving is ook heel mooi, met mooie plekjes om te bezoeken en een prachtig strand. We zijn blij dat we hier weer zijn.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Perfect heel erg bedankt ! Bedankt voor je reactie =) Het is een genoegen

• 8Roos15-08-2019

Heerlijke camping en niet te groot! Wij zaten met onze mobile home vlakbij het zwembad dus kon niet beter voor de kids! Animatie in het frans en nederlands en veel nederlandse kindjes om mee te spelen! Vlakbij bij het strand en verschillende leuke stadjes. Wij hebben een tour gedaan naar het roze meer in aigues-mortes, zeker een aanrader! De badmeesters zijn wat streng maar als je je aan de regels houdt is er niks aan de hand.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Kukatje09-07-2019

Mooie camping met goede ligging

Rustige plek voor 1 juli. Het was er nog heel rustig. Bar en restaurant gingen pas het laatste weekend van juni open. De camping was netjes onderhouden en het personeel vriendelijk. Onze mobibhome was netjes met een redelijk volledige inventaris (geen schaar) maar wel krap en niet erg praktisch ingericht. Veel te weinig opbergmogelijkheden . We waren gelukkig maar met 2 en hadden een slaapkamer over die we als bergruimte konden gebruiken. Ook het terras zou voor 4 personen erg krap zijn. We hadden geen airco en dat hebben we ons beklaagd bij temperaturen van 45 graden en een zuid-westelijk georiënteerd terras. Leuk zwembad (ook voor de kleintjes) maar ook hier onvoldoende schaduw. Je bent op 20 minuutjes in la Grande Motte of le Grau du Roi. Ook Nîmes is niet ver en beslist de moeite waard. Onze dochter kampeerde met een grote tent op een riante plek onder de bomen. Zij bleef iets langer en zei wel dat het na 1 juli erg druk werd.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam. van Gaalen11-05-2019

Heerlijke vakantie!

Wij zijn met ons gezin op deze camping geweest in de zomer van 2016. Wij hadden een stacarvan van touroperator achteraan de camping. De stacarvan was prima, enig minpuntje was dat deze onder de bomen stond waardoor er niet veel zon was, maar met de warmte was dit niet heel erg. Van sanitair, animatie en restaurant geen gebruik gemaakt. Leuk zwembad met glijbanen en ook is er een springkussen op de camping te vinden . Voor uitstapjes in de omgeving zie de tips

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2018
    5Jopie2729-08-2018

NOOIT WEER!!!!

Camping is zeer sterk gericht op Fransen, niet alleen de teksten hier en daar maar ook de houding van personeel naar "buitenlanders" is erg chauvinistisch en arrogant. In het zwembad werd gediscrimineerd, Fransen mochten alles en niet-Fransen werden telkens terug gefloten (blikjes drinken, lange zwembroek, op knieën vd glijbaan, etc.) In de ochtend werden belangrijke mededelingen omgeroepen, in het Nederlands, die onverstaanbaar waren door de kwaliteit van het omroepsysteem. Het eten in het restaurant was elke keer goed. Onze stacaravan was netjes maar het is ons een raadsel hoe de camping aan 4 sterren komt. Veel stof door ontbreken van bestrating, overal grind. Bijna elke avond herrie vanuit bar tot 12 uur 's nachts (disco, karaoke etc.) terwijl camping regelement voorschreef dat het 22:00uur stil moest zijn.

Kortom, zonde van ons geld, buiten de camping wel veel leuke dingen te doen maar nooit weer naar deze camping.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Bon Port, responsable, 08-04-2019

Hallo,

Wij vinden het spijtig om uw teleurstelling te vernemen. Afgelopen jaren hebben wij ervaren dat ongeveer 30% van onze campinggasten Nederlands is. Ieder jaar ontvangen wij diverse nationaliteiten op onze camping waaronder Belgen, Duitsers, Spanjaarden, Zwitserse…

Ook ons team bestaat uit verschillende nationaliteiten. Wij vinden uw opmerking over onze medewerkers dan ook lastig te begrijpen.

Tot slotte willen wij u er graag op wijzen dat in onze camping brochure en het welkomstboekje vermeldt staat dat de avond activiteiten rond middernacht eindigen.

Vriendelijke groet, Camping Bon Port

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Joost25-08-2018

Prima voor herhaling vatbaar

Prettig is de meertaligheid van de receptie, Lotte verdiend een dikke tien, ze is klantgericht en oprecht geinteresseerd in de campinggasten. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

• 8Eetgelegenheden

Camping Bon Port ****, responsable, 05-04-2019

Joost,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Selma Zelihsen24-08-2018

Fantastische camping

Sanitair wordt geregeld schoongemaakt, helaas verzieken sommige mensen het door viezigheid achter te laten. De stankoverlast bij het sanitairgebouw is aangepakt. Sfeer is gezellig en familiar, een goede mix tussen voornamelijk Nederlandse en Franse gasten. In het hoogzeizoen is er animatie voor kinderen tot ongeveer 11 jaar in zowel Frans- als Nederlandstalig. Bijna iedere avond is er iets te doen bij de bar, zoals oa. bingo, karaoke, dansavonden of hypnose, Sinds dit jaar is er bovendien een mooi podium bij de bar. Mooi zwembad en grote speeltuin. Campingeigenaar en medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje blijft de snelheid waarmee op de camping wordt gereden. Sommigen denken dat ze op een kartbaan zitten, en vergeten dat er ook kinderen zijn. 10 km is 10 km!! In de omgeving genoeg te doen: leuke (middeleeuwse) stadjes, strand, de mooie natuur van de Camargue en Cevennen, kano, klimmen. Komend jaar is gereserveerd!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Camping Bon Port ****, responsable, 05-04-2019

Selma Zelihsen,

Bedankt voor uw positieve reactie, tot ziens !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Martin Hilgen24-08-2018

Camping met veel toekomstmogelijkheden.....

Tent gehuurd bij touroperator. Camping in mooi gebied als je van zon, zee en strand houdt. Sanitair is echt onder de maat v.w.b. hygiëne, maar dit komt deels door de gasten zelf die kinderen laten spelen in de douche- toiletruimte. De laatste dagen werd het al erg rustig en toen was de hygiëne en schoonmaak beter. De plaatsen zijn super, onder de bomen. De camping is relatief klein en overzichtelijk. Het zwembad is leuk....alleen in hoogtij dagen te klein. Badmeesters controleren streng op handdoeken en dat is super, zodat iedereen die bij het zwembad komt een bedje heeft. De winkel is voor een 4 sterren camping slecht. Assortiment minimaal en de stokbroden kwamen vaak uit de vriezer en waren hierdoor droog. Maar gelukkig zit er een bakker binnen 7 minuten rijdenvan de camping (bij de Lidl). Leuk voetbalveld en animatie doet het leuk (ook in het Nederlands). 4 sterren vinden wij te hoog voor deze camping. Daaromprijs kwaliteit -/-.

• 2Staat v/h sanitair

Camping Bon Port, responsable, 08-04-2019

Hallo,

Wij vinden het spijtig om uw teleurstelling vernemen. Uw boeking is gemaakt bij een van onze partners, wij kunnen hierdoor geen rekening houden met de tarieven. Wij hebben geen indicatie over de tarieven van de huurprijzen die zij hanteren.

Wij hebben uw opmerking over het sanitair genoteerd. Wij streven ernaar om elke dag de ruimtes schoon te houden en deze ook regelmatig op netheid te controleren.

Wij houden rekening met uw opmerkingen en advies.

Tot snel op Camping Bon Port

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018