Géén boekingskosten

Camping Le Bon Port

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLunel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Bon Port voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 202 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 202 reviews
  • 4Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Bon Port in Lunel is een familiecamping waar veel Nederlanders en Fransen komen. Er zijn schaduwrijke plekken. Ook is er een zwembad, speeltuin, animatie (Nederlandstalig in het hoogseizoen), goed restaurant en een gezellige bar. In de omgeving kun je klimmen, kanoën, naar het strand en de natuur van de Camargue en Cevennen bewonderen.

202 Reviews over Le Bon Port

• 4Christien16-09-2021

Niet meer!

Wij komen hier al voor de 6e keer achter elkaar, dit jaar was het meest slechte jaar wat we ooit hebben meegemaakt! Het sanitair was echt enorm vies! Weinig schoongemaakt, tevens in de avond douchen of je vaat doen is geen goed idee, altijd koud water! Het restaurant is sinds dit jaar over genomen, en er flink door achteruit gegaan! Normaal gaan we geregeld eten voor, maar nu dit jaar maar 1 keer geweest, en enorm veel spijt van gehad! Beveiliging was ook slecht dit jaar, veel jeugd wat midden in de nacht nog flink kabaal loopt te maken, en niemand die er wat van zegt! Zwembad was ook weer niet netjes, overal flinke groene aanslag, en de voetenbadje waar je in moet lopen voor je het zwembad betreed was ook weer mega vies en werd niet vaak schoongemaakt.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Peter06-09-2021

Tegenvaller

Vlotte en bijzonder vriendelijke ontvangst, na controle van de vaccinatiebewijzen op de kaart een plek toegewezen gekregen. Redelijke ruime plek met veel schaduw. Veel duiven in de bomen, plastic over de tent is aan te raden want ze zijn met veel en poepen de hele dag. Sanitair valt zwaar tegen, het is ronduit vies en er is regelmatig geen warm water of veel te weinig druk om fatsoenlijk te kunnen douchen. Zwembad is leuk maar bij volle bezetting van de camping is de capaciteit te klein. Camping maakt verder een rommelige indruk met veel achterstallig onderhoud. Omgeving is mooi: Camargue ! Leuke stranden op korte afstand. Dagtrips naar Montpellier, Nimes en Arles zijn aanraders. We hebben een prima vakantie gehad maar we kiezen volgende keer voor een andere camping: prijs en netheid van het sanitair zijn gewoon niet in overeenstemming.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Daniel30-08-2021

Prima, maar weet niet of ik er voor terug kom

Leuke camping. Best groot, niet te merken. Grote standplaats met veel schaduw. Sommige met heg gescheiden. Camping heeft prima vermaak. Restaurant is druk. zwembad is mooi, al is het wel druk, neem genoegen met 1 ligbed per gezin. Strenge badmeesters. Vooraan het park zijn de beste(schaduw) plekken. Maar daar zijn de sanitaire voorzieningen minder kwaliteit. Sanitair vooraan wordt veel gebruikt en is verouderd. Schoonmakers doen hun best. Geen wc brillen. Toiletpapier is in voorzien. Avond animatie is voor Fransen. Zwembad animatie is echt slecht, niet te verstaan en eigenlijk een beetje beschamend. Maar kleine kids vinden het leuk… Lidl is op 10 minuten rijden afstand. Strand is echt zeker 15-20 minuten en moet je goed zoeken en hopen op een vrije parkeerplek. Dichtbij het strand stikt het van de muggen. Vooral bij zonsondergang. Grand traverse is het mooiste strand.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Peter26-08-2021

Camping moet flink investeren

Bijzonder vriendelijke ontvangst en een vlotte checkin na controle van de vaccinatiebewijzen. Plaatsen zijn middelgroot en over het algemeen schaduwrijk. Dat heeft ook een nadeel: de bomen worden bevolkt door grote aantallen duiven die werkelijk alles eronder schijten. De hele dag door. Sanitair is vies, er wordt slecht en te weinig schoongemaakt. Zwembad is ok maar bij volle bezetting van de camping te klein. De camping maakt "vergane glorie" indruk, zo staat bij de ingang een bootje. Dat zag er ooit misschien leuk uit maar nu de boot vervallen en verrot is, ziet het er rommelig uit. Waarom niet onderhouden of opruimen ? En zo is het met veel zaken op de camping: er is een aardig voetbalveldje maar dat ligt vol in de zon en 's avonds is er geen verlichting. Het is niet de duurste camping maar voor het gebodene wel te duur. Het is me een raadsel hoe deze camping aan 4 sterren is gekomen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Lisanne De haas10-08-2021

Enige pluspunt het zwembad

De camping viel voor ons zwaar tegen qua hygiëne. Het sanitair was ronduit vies (ik heb in 7 dagen geen schoonmaakster gezien), geen wc brillen op de wc's, 4 dagen lang is de zeepdispenser leeg geweest op de wc, vaak koud water in de douche of een heel zielig straaltje.Ze hebben zandpaden waardoor het met droog weer heel erg stoffig is en bij regen is het 1 grote modderpoel.Het zwembad is erg mooi aangelegd, leuke glijbanen en goede controle op handdoek leggers.Bij de receptie praten ze goed Engels en zijn ze erg behulpzaam.Animatie was ook in het Frans dus onze kinderen hebben daar geen gebruik van gemaakt.Wel leuke dorpjes en stadjes in de buurt.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Visser10-08-2021

Mooi zwembad, de rest valt tegen

De camping heeft de goede ingrediënten om er een topcamping van te maken, maar dat is het echt niet (meer). De plekken zijn bijna allemaal schaduwrijk en omringd met veel groen. Het zwembad is erg mooi en netjes en er is ook goed toezicht. Daar is echter ook alles mee gezegd. Er loopt verder veel te weinig personeel rond. Het sanitair wordt eenmaal per dag (om zes uur ‘s ochtends met veel kabaal) schoon gemaakt. Daarna zie je niemand meer. Zeeppompjes stuk, toiletpapier op en echt vies! Er loopt ‘s avonds veel luidruchtige jeugd op de camping waar ook niet naar om wordt gekeken. Restaurant was ook slecht. Onvriendelijk personeel, slecht vlees, slappe friet. Pizza’s zijn prima!

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Anne19-07-2021

Prima

Camping is prima voor nachtje, maar het sanitair is oud en niet schoon. Het restaurant heeft weinig keuze en je kan alleen pizza’s afhalen. Die zijn overigens wel lekker. Het zwembad is daarentegen prachtig, schoon en goed onderhouden! En een leuk klein speeltuintje voor de kinderen tot 6 jaar.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Suus16-08-2020

Prima camping voor bezoek aan de kust

Gunstig gelegen camping vlakbij de kust met leuk, groot zwembad met glijbanen. Toezicht in het zwembad, niet te streng. Verschillende plaatsen op de camping, ongeveer even groot. Schaduwplaatsen, maar ook plaatsen met veel zon. Er kan ook zomaar een boom, brandslang of lantaarnpaal op je plaats staan. Wij konden zelf een plaatsje zoeken, ideaal. Genoeg sanitair wat schoon gehouden werd, alleen soms door gebruikers (spelende jeugd) rommelig werd achtergelaten. Douche hokjes wel wat krap, maar altijd warm water, behalve bij de afwasplekken. Receptie was vriendelijk, maar niet geïnteresseerd, heel zakelijk. Dit jaar geen Nederlandse animatie, wisten wij vooraf, maar zij deden ook niet hun best de Nederlandse kinderen erbij te betrekken. Heerlijk gegeten op het terras, 2 meiden in de bediening erg vriendelijk, maar rende de benen uit hun lijf. Brood van tevoren bestellen bij winkeltje. Gelegen dichtbij supermarkten, kust en diverse uitjes.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Meike Cremers05-07-2020

We gaan dit jaar voor de derde keer naar deze camping. Het zwembad is heel fijn voor alle leeftijden, wij hebben twee tieners en een peuter. Het restaurant heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en de service is heel goed. We huren altijd een mobile home met airco en dat bevalt goed. We komen hier heel graag en kunnen de camping van harte aanbevelen.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Erik24-08-2019

Heerlijke camping

Gewoon een camping zoals een camping hoort zijn! Genoeg te doen zowel op de camping als in de omgeving. Lekker zwembad, lekkere schaduw plekken, overzichtelijk en erg gezellig.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar