Sorteren

Reviews over Llauro

Super! Mooie omgeving

Janneke
    22-5-2016

Jammer dat er maar restaurantje is en dat is ook maar paar dagen per week open. Aardige mensen. Het dorpsfeest wat we bezochten was gezellig en niemand keek raar op dat we meededen.

Leuk klein plaatsje

Franca en petra
    9-1-2016

Heel klein plaatsje in de bergen. Heeft wel een klein winkeltje en een restaurant waar je lekker kan eten. Er liggen leuke grotere dorpen en stadjes in de buurt.

Heerlijk om tot rust te komen.

Geweldig mooie omgeving

Bob
    10-7-2015

Aan de rand van de Pyreneeën. Mooi omgeving!!

Leuk dorp

Esther en Rob
    8-6-2015

Prachtig uitzicht en leuke straatjes. Leuk restaurant met superaardige eigenaren en een kleine prijs voor een goed menu.

mooi rustig Frans dorpje met Spaanse sfeer

lex
    25-8-2014

Het dorpje is klein maar wel leuk. De sfeer is goed en er is een mooi uitzicht. Het landschap en de natuur zijn prachtig. Veel vlinders. Er zijn veel wandelmogelijkheden maar er zijn niet zo veel gemarkeerde routes uitgezet. Dit zou nog een verbeterpunt kunnen zijn.

Llauro scoort een 7,9 uit 10, op basis van 9 reviews