Reviews over Llauro

Unieke beheerders van camping Al Comu in Llauro

Adri Arends,
    2-12-2018

Na een jaar overgeslagen te hebben weer teruggekeerd op het oude nest camping Al Comu in Llauro. De mobiliteit van mijn partner was dit jaar tijdelijk minder. Een klimmetje naar het sanitair - vanaf onze favoriete kampeerplek “de dames” - zat er even niet in. De situatie een aantal dagen voor de afreis aan Muriel en Gijs voorgelegd en er was meteen een grote bereidwilligheid om een andere kampeerplek voor te stellen, die ons zeker ook qua ligging zou aanspreken. Aangekomen bleek dat Muriel en Gijs een fijne en rustige plek voor ons hadden gereserveerd, die volledig aan onze wensen voldeed. Geweldig dat zij beiden zo’n groot inlevingsvermogen hebben, “c’est le ton qui fait la musique” en die toon van hen beiden is zuiver en warm van klank.

Topcamping voor de (rust) kampeerder

Jaap van't Ende,
    26-8-2018

Zoek je rust in een prachtige omgeving, dan is een bezoek bij Gijs en Muriel zeer aan te raden! Gastvrije ontvangst met bier/wijn (voor kinderen frisdank) en olijven/chips.

Er is veel cultuur, natuur en stadjes en dorpjes met (vaak) marktjes. Zwemmen in de Mid.Zee en een meer in de direct omgeving. En natuurlijk heerlijk eten en wijn drinken op de diverse gezellige terrasjes.

Heerlijk en zeer gastvrij

Aafkje,
    4-8-2018

Hele rustige camping, mooi gelegen met veel wandelmogelijkheden. Hartelijkste ontvangst ooit! Zeer gastvrije beheerders. Voor de kinderen is er alleen een tafeltennis tafel, maar omdat we veel weg waren overdag was dat geen probleem. Sanitair is netjes en schoon, maar in het kleine toiletgebouw wel wat verouderd. Voor ons was dat geen enkel probleem want het was allemaal netjes schoon en functioneel. Staanplaatsen zijn prima qua afmetingen al zijn er wel grote verschillen. Geef bij reservering aan wat je voorkeuren zijn en je krijgt een geweldige plek! Voor ons echt een aanrader deze zeer rustige, kleine camping

De beste camping voor de beste vakantie!

Pieter en Tamara,
    11-7-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad op Al Comu! De camping is heerlijk rustig, de toiletgebouwen altijd goed schoon (toiletgebouw achter op de camping is wel iets verouderd, maar wel schoon) en 's ochtends kun je de dag starten met heerlijk (stok)brood van de plaatselijke bakker. Ook een biertje en wijntje zijn op de camping te krijgen, wat heeft een mens nog meer nodig. Gijs en Muriel hebben ervoor gezorgd dat we ons erg welkom voelden en konden ons goed helpen aan meer informatie of plattegronden als we een uitstapje gingen maken. De camping is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, strand en bergen in de buurt en heel veel mooie stadjes! We hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad op Al Comu, de camping is echt een aanrader!

Super plek, mooie camping

Arend Boode,
    19-7-2017

Deze camping is zo mooi, ruim en rustig dat je dit echt moet delen en niet voor jezelf moet houden. De beheerders verwelkomen je met een gevoel alsof je hier al jaren komt. Wij werden nadat wij uitgestapt waren aangesproken met onze naam en waar wij vandaan kwamen. Waar maak je dat nog mee. Daarna een rondleiding over de camping en werd je plaats aangewezen, die zeer ruim was, ik denk ongeveer 200 vierkante meter met uitzicht over het dal zoals afgesproken. Daarna kregen wij een biertje of wijn aangeboden en kwamen ook de olijven op tafel. Dus een uitstekende start.

Camping is echt rustig zoals beloofd en zeer goede sanitaire voorzieningen op 2 plekken op de camping. Heel veel mooie plaatsen om te bezoeken en vlak bij Spanje (Dali museum een aanrader). Het strand was super rustig en heerlijk zand en geen kiezels. Goed met de auto te bereiken en parkeerplaatsen in overvloed en allemaal zonder betaling. Zeer betrokken campinghouders (Gijs en Muriel) en zei verkopen heerlijke wijn en vers biologisch brood elke ochtend. Leuke dorpjes en stadjes in de directe omgeving en markten in overvloed. Wandelmogelijkheden zijn goed. Bedankt voor een onvergetelijke kampeervakantie.

Arend en Greet

Purmerend