Camping Le Val de l'Arre

Anders

Prima

M Conijn
17-9-2018

Met gebruik van acsi kaart een week gekampeerd met caravan. Hartelijk ontvangst, je mocht zelf een plek uitzoeken wat geen probleem was omdat er ongeveer maar 20plaatsen bezet waren.

Mooie ruime plek onder de bomen aan de waterkantrand van de camping.

Goede informatie over de omgeving qua wandelen en fietsen.

Kleine snackbar /restaurant met simpel maar goed eten, helaas een werk eerder dicht dan op acsi site stond vermeld.

Brood bestel je de dag van te voren en wordt rond 8u bij de tent gebracht.

Zwembad met heerlijk water en ligbedden, denk alleen wel om een strakke zwembroek voor de heren, short is niet toegestaan.

Op 2km is een lidl en iets verder een grote supermarkt.

Toen wij er waren was er jaarmarkt en kermis, erg leuk om heen te gaan.

Mont aigoual is een aanrader in de omgeving.

Het was erg fijn op jullie camping

Janneke
21-8-2018

Het was erg fijn op jullie camping. Die rivier is meesterlijke n het zwembad was lekker rustig. Je hebt veel mogelijkheden om af te koelen en dat was wel nodig! De plaatsen zijn erg groot (wel heel verschillend!) Service is goed, de mensen zijn vriendelijk.

We hebben een rustige ontspannen vakantie gehad en veel

Sjouke
19-8-2018

We hebben een rustige ontspannen vakantie gehad en veel gezien.

Direct boeken

Plezierige camping en eigenaren, camping heeft een mooie

Marinus de Vries
17-8-2018

Plezierige camping en eigenaren, camping heeft een mooie ligging en de omgeving is geweldig. Wij hadden een prima plaats op de camping.

Top vakantie adres

Gianni en Marijke Menge
15-8-2018

Als je eenmaal bent geweest heb je het virus te pakken en blijf je teruggaan zo ook komend jaar.

heerlijke vakantie gehad

Erna
14-8-2018

heerlijke vakantie gehad. geweldige plek. fyne gezellige mensen. alles schoon.

TOP.

Heel mooie camping, mooie ligging rivier, sanitair en voorzieningen prima. Iets meer begroeing/afscheiding tussen de plaatsen zou fijn zijn.

caravanplaatsen

CL
12-8-2018

Iets te kleine plaatsen voor grote caravans waardoor de wagens bijna op de straat staan of zelfs geen plaats hadden zoals ik, gevaarlijke situaties gezien met aangereden spiegels en zelfs tegen een openstaand raam gereden met een wagen (en doorgereden zonder te stoppen) met daarbij de kinderen die langs de wagens laveren met fietsen en lopen met van alles in hun handen... Anders alles in orde, bedankt aan de ganse ploeg.

Leuke camping voor jong en oud

Wim
12-8-2018

Leuke camping voor jong en oud .

Mooie ligging en goed onderhouden !

Minpuntje is de wifi

Fantastisch!!

Annemiek
12-8-2018

Kamperen zoals kamperen bedoeld is! Prachtige plek (vooral de tentplaatsen), gezellige sfeer, verschillende nationaliteiten, alle leeftijden, schoon sanitair en fijne douches, hardwerkend en supervriendelijk personeel, rivier is heerlijk om in te zwemmen/spelen afgewisseld met het zwembad, brood en veel andere levensmiddelen verkrijgbaar in het winkeltje tegen normale prijzen. Grote supermarkten nog geen 10 min. rijden. Montpellier aanrader, uur rijden.

Enige verbeterpunt; veel mensen lieten hun auto bij te tent staan, zonde in zo’n mooie omgeving maar kon vaak niet anders omdat parkeerplaats van de camping vol was. Misschien parkeerplaats uit te breiden zodat camping autovrij wordt?

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de l'Arre in Le Vigan (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de l'Arre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.