Camping Le Val de l'Arresterstersterster

8.7Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Le Vigan (Gard)

8.7Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 8.9Sfeer in stad
  • 8.3Activiteiten

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Le Val de L'Arre in Le Vigan is het heerlijk genieten. Vriendelijk personeel, schoon sanitair en wanneer je brood bestelt, wordt het de volgende ochtend naar je plaats gebracht. Om af te koelen neem je een duik in het zwembad of ga je naar de rivier. Een leuk dagtripje is het dorp Laroque, waar je in 30 minuten rijden bent.

Contact

277 reviews over Camping Le Val de l'Arre

• 2019
    9Wouter16-09-2019

Een goede camping , mooie verhuur mogelijkheden. Personeel is super vriendelijk. Wij gaan er zeker nog eens terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 9Familie Jansen30-08-2019

Wij hebben genoten en komen hier vast weer!!

We hebben het hier super gehad. De medewerkers zijn erg vriendelijk en willen overal wel mee helpen. We kwamen hier aan en mochten zelf een plaats zoeken. De plekken zijn mooi ruim. Camping is niet te groot, kinderen kunnen zelf hun gang gaan. Let wel op dat er een riviertje aan grenst. Sanitair wordt goed schoongehouden. Het zwembad is niet groot en fijn van temperatuur, maar daardoor kun je jonge kinderen goed in de gaten houden. Er is een ook een klein badje voor de allerkleinsten. Animatie(van de miniclub) was prima (4 keer op een dag). Amarins deed haar uiterste best om de kinderen naar de zin te maken. s Avonds is er 2 keer muziek naast het zwembad. Dit hoor je wel op de camping, maar is voor 11.00 afgelopen. Je kunt er ook prima en goedkoop eten. De salades waren subliem. Er is een klein kioskje waar je 'boodschappen' kunt doen. Echter op 7 min is een grote Super U. Renate en haar man hebben het prima voor elkaar!!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Melvyn25-08-2019

Fantastische camping.

Staff is erg vriendelijk en zeer gastvrij. Zij praten Nederlands, Engels en Frans. De camping is schoon en wordt ook schoon gehouden door de staff. Het eten is werkelijk uitmuntend te noemen. Hele mooie, nieuwe (2019) mobile homes. De camping plaatsen zijn ruim, het zwembad en het riviertje zijn prima om te vertoeven. De omgeving is prachtig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9HJ Hendriksen17-08-2019

Top camping, schoon en mooi met vriendelijk

Top camping, hebben hier tien heerlijke dagen gehad. Personeel is héél vriendelijk en met Nederlands sprekende eigenaresse(Renate). Douches altijd warm en sanitair altijd schoon, hier wordt de hele dag op toegezien. Goede plaatsen, wij zaten aan het riviertje waar het heerlijk vertoeven was. Er loopt een weg vlakbij maar heel veel last heb je daar niet van. Al met al een camping waar we graag nog een keer komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Lennart van popering12-08-2019

We hebben een fantastische vakantie gehad in een van de nieuwe stacaravans en komen volgend jaar zeker terug. Enig puntje van commentaar is dat de bedden vrij hard waren waardoor de nachtrust niet optimaal was. Verder was alles top en willen we volgend jaar gaan camperen

• 10Danielle lukkenaer11-08-2019

Geweldig!

We hebben 3 weken doorgebracht op deze heerlijke camping. Het was geweldig! De plaatsen zijn enorm en er is heerlijk veel schaduw. Sanitair heb ik Nog nooit zo schoon gezien op een camping. Rivier is super om te zwemmen en te spelen. Heerlijk zwembad en dan de kers op de taart: super restaurant op de camping. Geweldige chef die het gewoon begrepen heeft. Het team is de hele dag in de weer om alles netje te houden en het iedereen naar de zin te maken. Er wordt bere hard gewerkt en dan ook nog met een glimlach. Elke ochtend heerlijk vers brood, een hele lieve recreatie medewerker in de kids club. Het was top!!’

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Johan06-08-2019

Super

Fijne camping, vriendelijk personeel en leuke animatie. We hebben onze rust hier gevonden.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Menno04-08-2019

Super vakantie, weinig aan toe te voegen . Goede service en vriendelijke personeel

• 8Menno04-08-2019

• 9Albert28-07-2019

Fijne familiecamping

We hebben een heerlijke week gehad, fijne plek aan de rivier.

Minpunt is dat je niet mag barbequen bij de stacaravans. En helemaal omdat dit wel mag bij de tenten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2019

8 tips over Camping Le Val de l'Arre

• Sisca Jansen-Kromkamp, 30-08-2019

Kanoën kan al vanaf 6 jaar vlak bij dorpje Laroque Anduze (aanrader), super gezellig knus stadje met gezellige winkelstraatjes. Regelmatig is daar een marktje. Grottes de Trabuc met een vertaalapparaatje zodat je alles kunt volgen le Cirque de Navacelles. Zwemmen bij Mars. Is een speciaal zwemplek bij een riviertje met een slingertouw. Mont Agouail, mooi wandelen! Neem wel een vestje mee want beneden was het 30 graden en daar ongeveer 21. Veel verschil dus in temperatuur. Montpelier

• Lennie, 23-08-2013
    • Montpelier is een mooie stad en ook het strand dat daar net onder ligt bij Palavas is zeker een bezoekje waard (leuke boulevard).
    • Cirque de Navacelle is heel erg mooi om te zien, rij dan vooral de route tot je onder in het dorpje komt waar een prachtige waterval is.

• Laurinez, 02-08-2013

Dichtbij le Vigan ligt La cascade de la Vis. Dat is een plek met hele mooie watervallen. Je kan daar lekker zonnen op de grote platte stenen en je hebt er rotsen waar je vanaf kan springen. Echt superleuk! Het water is helder en stroomt er snel dus het is leuk om een stukje te drijven met de band. Later kan je langs de rivier weer teruglopen.

14 vragen over Camping Le Val de l'Arre

• YN Brugman, 10-10-2019

Zwemshort toegestaan

Graag zou ik willen weten of zwemshorts op deze camping zijn toegestaan in het zwembad? Op de meeste websites staat dit expliciet vermeld, maar hier kan ik niks vinden. Ook op de foto's kan ik dit niet zo goed zien. Hoor het graag! :-)

• van Til, 17-03-2018

Bezetting in september

Wij willen graag in september naar deze camping , hoe is dan de bezetting ?

• -, 12-02-2018

Jongeren

Zijn er jongeren in de leeftijdscategorie 17-22 jaar?

Camping Le Val de l'Arre info

• Aantal sterrensterstersterster