Camping Le Val de l'Arre

110 reviews over Camping Le Val de l'Arre in het Nederlands

fijne camping super ontvangst

Frank Bierenbroodspot
12-6-2018

schone nette camping in het mooiste gedeelte van de Cevennen, een echte aanrader. Vriendelijk ontvangst, mooie plaatsen en schone verhuur accommodaties.

Wij komen zeker terug, dank voor de fijne vakantie

Margreet en Frank Bierenbroodspot St Antonin NV

Zeer gastvrije camping

Petra
29-5-2018

Eigenaars zijn zeer gastvrij. Hebben veel tips voor de omgeving. Wij hebben een huisje gehuurd dat van alle gemakken was voorzien, zeer netjes ook. Prachtige omgeving. Al met al een aanrader.

Altijd weer geweldig om hier terug te komen

Jacqueline Zandvliet
12-1-2018

Het is altijd weer leuk om op deze camping te komen. Het is overzichtelijk en je zou denken bij een snack eten is niet goed, maar het tegendeel is waar je kan hier fantastisch eten. Er zijn heerlijke salades en een overheerlijke zelf gemaakte zalm. Het sanitair is schoon. Het brood dat ze verkopen wordt vers afgebakken en is heerlijk. De weg hoor je wel een beetje maar het water van de rivier hoor je ook stromen. De medewerkers zijn erg vriendelijke en altijd behulpzaam. De kinderen komen graag weer terug op deze camping en we hebben ook weer voor komende zomer geboekt.

zeker geen 2e keer

krugers
    31-10-2017

Camping ligt aan een rivier en aan de andere kant van de rivier ligt de doorgaande weg. Deze hoor je dus behoorlijk goed en tot laat op de caravan plekken, bijna niet op de tent plekken. Er is nogal ,een verschil in plekken en je kunt nogal op elkaar komen te staan, ook geen mooie camping al zijn de plekken aan de rand met uitzicht op de rivier wel top plekken. Zwembad is erg klein en zeker te klein voor formaat van camping (foto's op site zijn zeer misleidend). Rivier kun je in zwemmen maar was niet echt de schoonste rivier. Als je hier en stacaravan huurt dan zit je wel echt op een apart stuk van de camping, er loopt ook een kleine openbare weg tussen camping en stacaravan gedeelte.

De camping is wel aardig en veel Hollanders en jeugd van diverse leeftijden, ook jongeren. Animatie in de avond stelde niet echt veel voor maar de fransen vonden het leuk. Campingeigenaar was ook een zeer onaardige man.

Geen camping voor een 2e keer, te veel herrie van de weg en je moet veel geluk hebben met een leuke plek.

Helemaal goed

H MICHEL
    19-9-2017

Mooie plek, goede service, lekker zwemmen, gezellig

Prima camping, goede voorzieningen en veel gastvri

Rudolf DE GRAAFF
    10-9-2017

Blijf sanitair goed verzorgen; papier tijdig bijvullen e.d. en dat tot eind september.

Nog steeds lastig dat je voor een extra flesje wijn of een biertje weer achteraan in de rij moet aansluiten. Volgens mij kost dit gewoon omzet.

Prima camping

Visser
    4-9-2017

Prima camping waren al meerdere keren geweest. De camping was al behoorlijk leeg, einde van de zomervakantie , wij vonden het juist omdat we voor de rust kwamen. Wel jammer dat de laatste 2 dagen het rest dicht was, hadden het graag anders gezien desnoods beperkt. Verder blijft deze camping een echte aanrader , wij komen zeker nog een keer terug

Ontspannen gezinscamping

Hans VAN DEN HOVEN
    28-8-2017

Leuke relaxte sfeer met persoonlijke aandacht voor de gasten. Geen poespas maar schoon en praktische sanitaire voorzieningen. Mooie plaatsen. Heerlijk met de kids gekampeerd. Enige minpuntje is het rommelige betonnen strandje bij het riviertje.

Augustus 2017

Bertha SMOLENAERS
    23-8-2017

Beste medewerksters,

Fijne gastvrijheid door alle medewerksters. Misschien kunnen jullie het restaurant wat aantrekkelijker maken.

Het bereiden van maaltijden daar hebben we wel een vraagteken over wat betreft de hygiene code om met voedsel om te gaan.

Uit commercieel opzicht kunnen jullie hier nog en slag slaan.

Verder hebben wij het goed naar onze zin gehad.

Mooie omgeving en fijn dat de camping in de buurt van het dorp of stad ligt.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de l'Arre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de l'Arre in Le Vigan (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de l'Arre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val de l'Arre scoort een 8.67 uit 10 op basis van 218 reviews.