Camping Le Val de l'Arre

8,7

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad8,9

233 reviews over Camping Le Val de l'Arre in het Nederlands

Heel mooie camping, mooie ligging rivier, sanitair en voorzieningen prima. Iets meer begroeing/afscheiding tussen de plaatsen zou fijn zijn.

très calme, quelques animations en soirée qui se terminent à une heure très raisonnable (dommage que les 2 ait dû être annulées la même semaine). Emplacement assez grand et pour le notre bien ombragé (appréciable vu les grosses chaleurs). Parfois juste une racine qui peut gêner la mise en place de la tente.

Nous avons apprécié la proximité de la rivière

Petite épicerie très pratique. Personnel souriant et attentif.

De la lumière dans les toilettes même en journée serait un plus (très sombre). Pourquoi pas un allumage par détecteur de mouvement même la nuit pour éviter que cela reste allumé ?

caravanplaatsen

CL
12-8-2018

Iets te kleine plaatsen voor grote caravans waardoor de wagens bijna op de straat staan of zelfs geen plaats hadden zoals ik, gevaarlijke situaties gezien met aangereden spiegels en zelfs tegen een openstaand raam gereden met een wagen (en doorgereden zonder te stoppen) met daarbij de kinderen die langs de wagens laveren met fietsen en lopen met van alles in hun handen... Anders alles in orde, bedankt aan de ganse ploeg.

sejour en mobil-homme

Patrice
12-8-2018

camping agréable tres bien entretenu idéalement placé pour la découverte de la region

seul bémol le bruit de la route

le personnel et la direction tres agréable

Leuke camping voor jong en oud

Wim
12-8-2018

Leuke camping voor jong en oud .

Mooie ligging en goed onderhouden !

Minpuntje is de wifi

Fantastisch!!

Annemiek
12-8-2018

Kamperen zoals kamperen bedoeld is! Prachtige plek (vooral de tentplaatsen), gezellige sfeer, verschillende nationaliteiten, alle leeftijden, schoon sanitair en fijne douches, hardwerkend en supervriendelijk personeel, rivier is heerlijk om in te zwemmen/spelen afgewisseld met het zwembad, brood en veel andere levensmiddelen verkrijgbaar in het winkeltje tegen normale prijzen. Grote supermarkten nog geen 10 min. rijden. Montpellier aanrader, uur rijden.

Enige verbeterpunt; veel mensen lieten hun auto bij te tent staan, zonde in zo’n mooie omgeving maar kon vaak niet anders omdat parkeerplaats van de camping vol was. Misschien parkeerplaats uit te breiden zodat camping autovrij wordt?

Vers brood

Flip
9-8-2018

leuke camping in mooie omgeving. Hanig dat het brood elke dag vers bij de campingwinkel te koop was. Het sanitair was netjes en schoon. Compliment

Met aandacht en energie

Mariette
6-8-2018

Zelden een Zuid-Franse camping meegemaakt die zo schoon is en waar alle medewerkers zo vriendelijk en meedenkend zijn. Op wandelafstand van een leuk en authentiek, niet al te toeristisch stadje . Heerlijke plek.

Mooie camping in een prachtige omgeving.

Vriendelijk personeel.

vacance dans notre departement

Serge
4-8-2018

tres bon camping personnel au top et bon acceuil il manque un petit verre d'acceuil tout etait tres bien

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de l'Arre in Le Vigan (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de l'Arre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val de l'Arre scoort een 8.67 uit 10 op basis van 233 reviews.