Camping Le Floride et l'Embouchure

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Le Barcarès-Port Barcarès

6.3Voldoende

• 5.7Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

402 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure

• 9A Bultman07-08-2020

mooie camping

Wij begrijpen alle negatieve reviews niet zo goed. Vonden het een super camping, waar veel te doen is. Geweldige zwembaden en er was altijd wel een ligbedje. Sanitair was netjes. Nadeel wel dat 10 minuten voor 24.00 de lampen uit gingen in het toiletgebouw en er ook geen automatische verlichting was. Was/douche gelegenheid ging om 23.30 dicht. Moest tanden poetsen bij de afwas kant. (In het donker) Voordeel hiervan was wel dat er geen rumoer was bij toiletgebouw. Wel veel Fransen op de camping, bijna geen Nederlanders. Wel altijd een Nederlandse bij receptie Strand op loopafstand. Erg mooi. Dorpje ook op loopafstand, luna park en midgetgolf. Genoeg te doen dus. Wij hebben geen lawaai gehoord van het luna park. Stonden ook aan andere kant van de camping. Mooie ruime plaats met direct naast onze plaats een aparte parkeerplaats. Ideaal. En lekker dicht bij toilet en zwembad. Niks te klagen verder. Iedere avond ook een geweldige show.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Laura06-08-2020

Wat een lawaai

Het viel erg tegen: het lawaai van de kermis iets verderop duurt tot middernacht, ook zeer luidruchtige Franse buren. Toiletten worden door de gasten niet respectvol schoon gehouden, het personeel maakt t niet meer schoon voor de nacht. Alles plastic fantastic. Wel lekkere douches, veel Franse animatie. Camping supermarkt heeft alles wat je nodig hebt. Als je zelf nooit slaapt voor 00:00u en graag een overvolle camping wil dan ben je hier aan het goede adres. Wij gaan nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    6Lara12-08-2019

Nooit meer

Deze camping is ontzettend druk. Hele dag door animatie, alles is het Frans waardoor onze kinderen er niet aan deel hebben genomen. Wij hebben pech gehad met de plaats waar we stonden, vlak achter de animatie. Eigen muziekje luisteren was er daardoor niet eens bij omdat het geluid niet te overtreffen was. Het zwembad is keurig en leuke glijbanen. Hou er wel rekening dat alle bedjes al vroeg vol liggen. De ligging ten opzichte van de zee is prima, alles op loopafstand. Personeel was onvriendelijk, maar misschien dat dat met de drukte in het hoogseizoen te maken heeft. Wij hadden een Bahama gehuurd, wat er op de foto leuk uitziet vond ik de caravan shabby. Kapot bestek, in de badkamer liet de muurbekleding los, ramen die niet op slot konden omdat dat kapot was. Gezien de prijs mag je hier wel wat meer van verwachten Bedden waren wel prima.

Voor ons ieder geval nooit meer terug naar de camping

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9M.N. de Kunder11-11-2018

Prima camping dicht bij de zee

We zijn dit jaar voor de vierde keer naar de camping geweest en hadden een bikini gehuurd. De camping is mooi en goed verzorgd. Ook de nieuwe glijbanen waren top. Het strand en het plaatsje Barcares zijn dichtbij. Het weer was fantastisch. De medewerkers zijn vriendelijk en bij de receptie wordt ook Nederlands gesproken. Het is altijd weer een genot om naar deze camping te gaan

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8A.van Bentum01-10-2018

Mooie camping voor jong en oud.

wij waren hier ruim een maand.Mooie grote plaatsen.Erg vriendelijk personeel.Het sanitaire gedeelte werd constant schoon gehouden.Mooi zwembad zowel binnen als het buitenbad.Er wordt Nederlands gesproken bij de receptie.Veel animatie nog zo laat in het seizoen.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Lisanne04-09-2018

Voor ons nooit meer!

Deze camping is alles behalve 5 sterren! Ik geloof best dat je de vakantie van je leven hebt als je een van de nieuwste luxe stacaravans hebt gehuurd, maar als je in een basic stacaravan zit of zoals ons in een camper of tent is het echt NIET aan te bevelen! Je word ergens op een achteraf plek 'gedumpt' tegen de muur van het zwembad van de naaste camping. Daarnaast sta je op super kleine plekken waar alleen grote stenen en modder ligt. Het zwembad is zo vol dat je over de hoofden kan lopen en een ligbedje kun je wel vergeten. De douches en wcs zijn super vies! Word wel 3x per dag schoon gemaakt maar mensen plassen en poepen gewoon over de randen. De camping gasten zijn erg luidruchtig en voornamelijk frans, je voelt je bijna een indringer want je word erg nagekeken. Ik voelde mij op deze camping niet fijn. Wel een mooie omgeving met strand op loop/fietsafstand en leuke restaurantjes en marktjes in de plaatsjes.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Magda25-06-2018

Nog véél verbetering nodig

Wij boekten hier voor de glijbanen in t zwembad, die zijn door werken niet eens opengegaan! Onze 'vip' cottage met bubbelbad stonk naar een open riool, de huisraad is ontoereikend (steakmessen ipv gewone?, geen potten genoeg, geen opbergdozen, .....) tv zenders alleen in t Frans, geen wegwijzers naar de chalets dus voor kinderen een doolhof (en de pijlen op de grond voor de auto's zijn afgesleten dus soms reden we plots tegen richting in), de pompen van de bubbelbaden maken dag en nacht lawaai, zonder te verwittigen zetten ze 100 euro vast op je visa voor 'verbruik' met de armbanden, ze kwamen stukken vastboren en afsluitingen zetten aan de chalet terwijl ik probeerde te slapen, er reden bulldozers rond waar kinderen liepen, extra betalen voor aquagym, enz... Wat wél positief was is de driegangen menu in t restaurant, de vriendelijkheid van t personeel en t feit dat ze Nederlands praten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Dustin huisman14-06-2018

Super leuke camping!

Van 26 mei tot en met 13 juni verbleven.Erg leuke camping, wij zaten in de J zone deze is net nieuw en hadden een 8 persoons mobile home met aparte studio en een jacuzzi(j19) echt een aanrader!Camping zelf is erg netjes en heeft een leuk zwembad voor de kleintjes, tijdens ons verblijf werden er 2 nieuw glijbanen gebouwd deze zagen er spectaculair uit.Als je een hond bij je hebt is er een leuk groot veld naast de j zone waar ze lekker kunnen rennen, ook hebben ze op de camping douches voor de hond. Wat wij wel jammer vonden is dat er nog weinig open was op de camping maar ook in het dorp ernaast. Verder zit de camping vlak aan het strand en deze is erg makkelijk aan te lopen. Personeel is erg vriendelijk ze zeggen je altijd gedag, bij de receptie wordt ook Nederlands gesproken door 3 dames erg handig. Supermarkt op de camping is handig elke dag vers stokbrood, croissantjes etc. Kom graag nog een keer terug!

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Martin en Marijke de Kunder24-09-2017

Prima verblijf

Dit jaar hadden we een bikini chalet in de C zone. De omgeving is inderdaad wat luidruchtiger omdat je langs de doorgaande weg zit. 's morgens vroeg gaan de vuilnisauto's de containers legen. De plaats waar wij zaten was wel erg mooi. Bij de receptie spreken ze Nederlands, Engels, Duits, Spaans en natuurlijk Frans. De service is prima. Het winkeltje op de camping is erg handig ook al haal je er 's morgens alleen stokbrood. De Lidl, Aldi en Intermarche zijn op 5 autominuten afstand. Naar de markt lopen in Barcares is ongeveer 15 minuten en goed te doen. Binnen 10 minuten zit je echt in het zand op het strand. Wat ons opvalt dat de camping en het zwembad iedere morgen worden schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en groet altijd al je hen tegenkomt. Helaas wel eens wat extra muziek geluid van een andere camping maar wij vonden dit niet storend. We zijn nu drie keer op deze camping geweest en het bevalt ons prima.

Gereisd met partner in september 2017

• 6Meijer19-09-2017

Veel lawaai, weinig rust

De camping ligt aan een hele drukke weg en de stacaravans staan zo wat óp de weg. 'S nachts vaak wakker door langs scheurende motoren/auto's. Iedere ochtend rond 5.45 kwamen de vuilnismannen.... wat een lawaai!!! Probeer dan nog maar eens te slapen... Ook de animatie van de camping naast (?) ons was om gek van te worden. Meestal om 11 uur begon het al met muziek en als je 's avonds even lekker wilde borrellen, zat je in de herrie... best wel storend.

Wat wel heel fijn was, was het stokbrood in het winkeltje! Altijd vers en aanwezig. De intermache, lidl en aldi lekker dichtbij. Toen het gas van de stacaravan leeg was, werden we vriendelijk en snel geholpen (wel alleen maar frans sprekend)

Al met al naar onze smaak geen aanrader, maar een prima vakantie gehad door de vele mogelijkheden qua uitstapjes en het zwembad.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair