Laroque-des-Albères

We hebben een aantal aanbieders voor Laroque-des-Albères voor je op een rij gezet:

Reviews over Laroque-des-Albères

Prettige, franse camping in prachtige omgeving.

Saartje,
    9-11-2018

Prettige camping, netjes opgezet. Leuk zwembad maar op drukke dagen in het hoogseizoen wat aan de krappe kant. Ze hebben ook nog een overdekt zwembad ernaast, maar in de hitte van de zomer was het niet te doen om daar te zwemmen. Restaurant prima voor een snelle hap, stokbrood en croissants ook ok.

Beter is de pizzeria onder in het dorp, maar reserveer daar je pizza's! Wij zijn er 2x geweest om 17 uur en konden pas na 22.00 uur onze pizza ophalen?!

Camping was wel enorm Frans georiënteerd waardoor onze oudste van 13 geen aansluiting had met andere kinderen. Dat was voor ons een minpuntje. Onze jongste had wel een NL vriendinnetje in de eerste week.

Wifi is enorm duur.

Omgeving is prachtig, enorm veel te doen! Uitstapje naar Spanje, de kustplaatsjes, snorkelen bij de (sentier sous-marin) bij Cerbère Banyul, naar Gorges de la Fou, le train jaune, Carcasonne, etc etc. Heel veel leuke dingen te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Peter Hoogerheide,
    12-9-2018

Prima restaurant en erg aardige beheerder

Gereisd met partner in augustus 2018

Aangenaam verrast en voor herhaling vatbaar!

Renata,
    20-8-2018

Wij waren aangenaam verrast door deze camping. Alle plekken zijn erg groot en de meeste hebben genoeg schaduw. Isabelle had eigenlijk een andere plek voor ons gereserveerd maar omdat die plek minder schaduw had kregen we de mogelijkheid een andere plek te kiezen met meer schaduw. We vonden de sfeer die er heerst op de camping relaxed. Isabelle heet je welkom bij aankomst en is altijd bereid te helpen. Ze rijdt regelmatig rond met haar electrische kar om 's ochtends het brood langs te brengen. Je merkt aan alles dat ze de camping met veel plezier runt. Erg prettig vonden wij. Het sanitair is, zoals al vaker genoemd, inderdaad verouderd, maar wat wij veel belangrijker vinden is dat het schoon is en dat is het zeker. Fijn dat er ook nog een terras is waar je wat kan drinken en eten en waar ook vriendelijke mensen achter de bar staan. Genoeg te zien ook in de omgeving van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping

Van Druten,
    17-8-2018

Prachtig gelegen en goed onderhouden camping met mooie schone mobilhomes én voorzien van airco! Zwembad leuk alleen ontbreken parasols en net even te weinig bedjes. Horeca kan zoveel beter met iets meer enthousiasme maar de pizza's waren goed. Het winkeltje slaat nergens op,weinig aanbod en duur en vonden de broodjes niet lekker waarop we iedere ochtend naar de bakker gingen in het dorp.

Camping is Frans georiënteerd maar dat vinden wij juist leuk. Animatie vond ik matig. ligging in prachtig gebied en uit de drukte maar toch centraal om van alles te doen.

Kleine verbeterpuntjes maar absoluut een camping waar wij terug zouden komen! Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Boerkamp,
    16-8-2018

We hebben een leuke vakantie gehad.

Plus-punten: rustige sfeer, vriendelijke beheerder/personeel, alles zeer schoon, leuk niet te druk zwembad en op 20 minuten van diverse strandjes.

Min-punten: Frans georiënteerd en voor het restaurant kun je beter naar de bakker en pizzeria in het dorp. Die zijn overigens erg goed en niet duur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Laroque-des-Albères scoort een 8 uit 10, op basis van 37 reviews