Camping Les Cascades

Camping Les Cascades
8,1

193 reviews over Camping Les Cascades in het Nederlands

Met oudere kinderen

Hier moet je geweest zijn!

Fam de Groot
26-8-2018

Wij hebben twee weken een chalet gehuurd, de loggia. Heerlijk chalet! Airco was nodig en goed. Bedden simpel maar goed geslapen. Geen geluidsoverlast gehad(1 avond van buren die net binnen waren). Bewaking staat ‘s nachts bij de poort. Personeel erg vriendelijk. Animatie simpel maar leuk gedaan. Aquagym met Medi was erg lachen. Bingo ook leuk gedaan door Medi. Monique was erg begaan en behulpzaam met en voor alle gasten, zorgde voor ritjes met kids in de golfkar, knutselde met kids, danste mee met Just dance enz... Het winkeltje stelt weinig voor. Boodschappen deden we in Bagnol sur Cèze. Het restaurant, goedgekeurd! Lekker pizza gegeten. En dan de rotsen, wat prachtig! Wel een beetje gevaarlijk voor te dappere kids. Hoge rotsen, veel stroming dus wel een beetje opletten. Camping is groen, veel bomen, erg mooi en lekker voor schaduw. Wijnboerderij op loopafstand. Markt in Usez was superleuk! Al met al, erg leuke vakantie achter de rug!

Mooie camping

Jolanda
16-8-2018

Mooie camping

Mooie rivier en super vriendelijk personeel. Top bedankt voor de fijne vakantie

Heerlijke vakantie op een prachtig plek

Perry
15-8-2018

Camping Les Cascades is een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Een unieke ligging op één van de mooiste plekken. De campingplaatsen zijn wat oppervlakte betreft prima, maar wel lang en smal, waarbij het terrein afloopt. Sanitair wordt goed schoongehouden, maar het aantal douches en toiletten is erg beperkt voor de camping. Het zwembad is klein, maar heerlijk voor een frisse duik. Voor meer kinderplezier zou een groter zwembad met meer mogelijkheden het beter maken. Op de camping zijn broodjes te bestellen, maar een winkel is er niet.

La direction, directeur, 14-9-2018
Bedankt voor de goede beoordeling.Waarschijnlijk heb je de ruimte aansluitend rechts binnen de receptie niet ontdekt. Daar zijn de eerste levensbehoeften te koop.

In verleden hier 5x met heel veel plezier op de camping gestaan. Dit jaar met acht personen een chalet gehuurd (ons gezin). En dat was onze grootste fout! Totaal ongeschikt voor 8 personen. Woning heeft dezelfde oppervlakte als een 4-persoons, zelfs het buitenterras dus alles is veel te krap! Bed in woonkamer mag je echt geen bed noemen, viel niet op te slapen. Inrichting keuken incompleet, maar zes buiten stoelen, geen ligbed. Absoluut niet huren voor dit geld!

Wij zijn uiteindelijk na drie dagen voortijdig vertrokken. Maar blijkbaar is dat niet ongewoon want er werd niet eens gevraagd waarom we eerder weg gingen. Op de terugweg in de auto nog wel belletje dat huisje niet schoon was en dat het 50 euro extra ging kosten. Makkelijk verdienen hè, je gaat er echt niet voor terug. Huisje was bij weggaan exact zoals bij aankomst. Omgeving blijft prachtig! Maar door nieuwe grote parkeerplaatsen is het nu overbevolkt en vies aan het water.

La direction, directeur, 14-9-2018

Wat jammer dat na 5 keer ons bezocht te hebben nu deze ervaring heeft. Jammer dat u niet even tijdens uw bezoek uw probleem heeft aangegeven.

8 volwassenen in een huisje is inderdaad krap. Andere mensen lossen dit op door een huisje te huren met veel grond erom. Daar plaatsen ze dan een klein tentje. Of mensen huren gecombineerd een tent- plaats met een huisje. Jammer dat u niet gecommuniceerd heeft bij aankomst over de manier waarop u het huisje aantrof . Wij controleren na elk bezoek en na goedkeuring wordt de sleutel ingeleverd. Omdat U schrijft dat wij u na vertrek gebeld hebben neem ik aan dat u blijkbaar (waarschijnlijk heel erg vroeg) bent vertrokken zonder een persoonlijk communicatie moment.De eetgelegenheid en de ligging waardeert u positief.Wellicht toch t overwegen waard nog eens te komen en dan weer met de tent.

Kinderen willen nog een keer, voor tieners super!

Ilse van der Horst
10-8-2018

We waren hier de 2e keer (2 jaar geleden ook) in hetzelfde huisje. We hebben weer een leuke vakantie gehad. Rivier is heerlijk om in te zwemmen en dobberen met een band naar de volgende camping. Neem wel een matje of luchtbed voor je handdoek mee i.v.m. de stenen ondergrond. Zwembad is groot genoeg om even een paar baantjes te zwemmen of af te koelen.

S'avonds gaan de oudere kinderen met elkaar naar de rivier, omdat het na 11 uur stil moet zijn op de camping en dat is wel fijn voor de andere gasten. Onze 2 jongens hebben een hele leuke tijd gehad ook met Mehdi en Monique. Lekker mee zingen en dansen bij de bar.

Heerlijke rivier, sanitair matig.

Harry
6-8-2018

Mooi gelegen camping, heerlijke rivier. Weinig sanitaire voorzieningen, vaak koud water met douchen of juist erg heet (Niet in te stellen). Wi-Fi is duur en niet stabiel. Er is wat onderhoud/ investering nodig ( metname sanitair) om deze camping 4 sterren waardig te houden. Overdag worden regelmatig de toch al beperkte sanitaire voorzieningen op slot gedraaid, dit vanwege campinggasten die het nodig vinden om de boel te bevuilen.

Kleinschalig (80%NLs 15%Fr 5% Be/Du), schoon, veilig, mooie plekken, veel schaduw, goede groenverzorging, uitstekende knutselactiviteiten voor kleine kinderen (4-10jr), prima zwembad met goede ligstoelen en parasols e.d., fantastische rivier langs de camping, uitstekend restaurant (reserveren nodig! of anders pizza afhalen), kleinschalige animatie (goochelaar, justdance, karaoke, modeshow (zelfgemaakte creaties), bingo e.d.) door uitstekende inzet van Mehdi en Monique. Fijn verblijf, vrolijk kundig personeel.

De hoge schoonmaakkosten (€100) zijn voor de meeste mensen reden dat ze zelf schoonmaken. Wij denken dat we de caravan schoner achter hebben gelaten dan aangetroffen. Er is alleen een bezem, borstel, stoffer/blik. Geen stofzuiger.

Het strand van de rivier is erg erg druk. Toch wel iedere keer een plekje kunnen vinden. Onhandige indeling van deze 6 persoons caravan: daardoor erg krap. Bij ons mieren, andere buren geen last.

Prima vakantie, paar aandachtspuntjes.....

Somers
24-7-2018

Wij zijn net terug van een fijne vakantie op deze camping. 2 weken logeerde wij in een stacaravan Idaho. Prima caravan, eerlijke prijs, fijne airco.

Helaas was de stacaravan bij aankomst niet geheel zuiver, we hebben dit zelf maar gedaan en bij de receptie gereclameerd. Het werd ter kennisgeving aangenomen en kregen een klein excuusje, verder geen actie. Op de website van de camping stond bij de inventarislijst dat er bij de tuinset aan meubilair ook 1 zonnebed aanwezig zou zijn, deze was er niet. Navraag bij de receptie gedaan hierover, reactie was: die hebben we helemaal niet, dat is een foutje op de website, maar die website maken wij zelf niet dus daar kunnen wij niets aan doen! Erg bijzondere reactie dus.

De camping verder is heerlijk, fijn zwembad, mooi kiezelstranden bij de rivier, rustig in de avond. Voor de tieners is het overdag bij de rotsen super genieten.

Het is niet ons eerste bezoek hier, 3 jaar geleden waren we hier

Zeer fijne camping

Arnold
16-7-2018

Zeer fijn verblijf gehad. Prachtig weer. Zwembad en rivier heel prettig. Schoon mobile home.

Over het algemeen een gewone camping, de plaatsen zijn ruim en goed afgebakend. Alleen jammer dat er geen winkel is die die naam waardig is. We hebben hier thuis meer voorraad dan zij in de aanbieding hadden. De restaurant eigenaar is een onbeschofte bullebak. Bij de receptie krijg je bijna geen info over het naburige dorpje, waar je ook gezellig kan gaan eten. Maar ook daar zijn er geen winkels of iets dergelijks, dus als je met een camper komt moet je minstens 6km verder gaan om enige inkopen te kunnen doen wat niet altijd evident is. Gelukkig is er de rivier vlakbij waar het prettig vertoeven is. Het zwembad sluit al om 19u, wat volgens mij minstens een uur te vroeg is. Het sanitair wordt goed onderhouden maar waarom niet alle toiletten voorzien waren van een WCbril begrijp ik ook niet. We zijn er geweest maar komen niet nog een keer.

La direction, directeur, 14-9-2018

Bijzondere beoordeling Marc. De ligging van onze camping is op een van de mooiste plekken in Europa. De afstand naar de Cascades is 150 stappen. Deze ligging wordt door iedereen positief met een hoog cijfer gewaardeerd. Ons winkeltje is een kleine ruimte waar je de eerste levensbehoeften kunt kopen. Ik vermoed dat je het lastig vond dat je met je hele camper op stap moest op het moment dat je wat nodig had.

Het cijfer voor de eetgelegenheden vind ik ook aan de lage kant in vergelijking met alle andere beoordelingen.Ons Italiaans restaurant wordt gerund door Italianen.We staan wijd en zijd bekend om de kwaliteit.Vandaar dat reserveren aan te raden is.Bedankt voor t goede cijfer voor het sanitair.Zodra het zwembad sluit kun je altijd de 150 stappen naar de Ceze lopen De Ceze heeft de hele zomer water.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.