Camping Les Cascades

• Onvoldoende: 1 - 5

Zeer fijne camping

Arnold
16-7-2018

Zeer fijn verblijf gehad. Prachtig weer. Zwembad en rivier heel prettig. Schoon mobile home.

Over het algemeen een gewone camping, de plaatsen zijn ruim en goed afgebakend. Alleen jammer dat er geen winkel is die die naam waardig is. We hebben hier thuis meer voorraad dan zij in de aanbieding hadden. De restaurant eigenaar is een onbeschofte bullebak. Bij de receptie krijg je bijna geen info over het naburige dorpje, waar je ook gezellig kan gaan eten. Maar ook daar zijn er geen winkels of iets dergelijks, dus als je met een camper komt moet je minstens 6km verder gaan om enige inkopen te kunnen doen wat niet altijd evident is. Gelukkig is er de rivier vlakbij waar het prettig vertoeven is. Het zwembad sluit al om 19u, wat volgens mij minstens een uur te vroeg is. Het sanitair wordt goed onderhouden maar waarom niet alle toiletten voorzien waren van een WCbril begrijp ik ook niet. We zijn er geweest maar komen niet nog een keer.

Zeer prettig verblijf in alle opzichten

Jan
13-7-2018

Fijne camping op een prachtige locatie.

Kom er graag weer. Mooi restaurant en buitenbad. De toiletten schoon!

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

We zijn er een keertje geweest

Ida
    10-7-2018

+ ruime plaatsen, het sanitair wordt onderhouden, geen vuil op de grond, toegang de rivier

- er wordt op de receptie weinig info gegeven over de omgeving. Nochtans is het dorp op loopafstand en erg typisch maar er is buiten 3 kleine eetgelegenheden niks te kopen : geen slager of kruidenier. Je moet dus voor alle inkopen je een heel eind gemotoriseerd verplaatsen want het aanbod (buiten brood) in hun winkeltje is kleiner dan mijn eigen voorraad thuis. Het Italiaans restaurant wordt gerund door een bullebak van een baas en we hebben het dan ook links laten liggen buiten 1 x afhalen.

Het zwembad sluit al om 19 u wat erg vroeg is in een bloedhete periode

R en L Wiegel
    6-5-2018

Hele mooie camping, accommodatie perfect, vriendelijk ontvangst van de receptie en personeel wat werkzaam is op de camping, laatste keer dat wij hier waren was van 2003 tot 2007 (toentertijd met jonge kinderen)er is in die tijd het nodige verbeterd! Ten gunste! Mooie omgeving voor ontspanning en vertier. Zwembad een pré voor jong en oud. Het Italiaanse restaurant is zeker een aanrader met de diversiteit aan authentieke gerechten en personeel uit Italië! Prima Prijs-kwaliteitverhouding. Wij gaan hier zeker weer naar terug! Een echte aanrader voor jong en oud.

Heerlijke en gezellige camping

Sadie
    17-2-2018

Mooie, rustige camping met volop animatie voor kinderen. Onze dochter van 13 heeft zich prima vermaakt en had veel vriendinnen.

Mooi zwembad, mooie rivier waar van de rotsen gesprongen wordt. Daar komen ook mensen van buiten de camping, kan behoorlijk druk zijn. Camping zelf is echter niet toegankelijk voor vreemden.

Ontzettend goed Italiaans restaurant op de camping aanwezig en niet duur.

Gezellige bar aanwezig voor de ouders en leuke wijnproeverij gedaan op de camping.

Sanitair kan beter, vaak verstopt, douche liep over. Was gewoon niet genoeg sanitair voor zoveel gasten. Werd twee keer per dag schoon gemaakt.

Onze plek (tent) was heerlijk met veel privacy vlak aan de rivier. Klein nadeel dat we de heuvel op moesten lopen voor douches en toiletten maar was niet storend.

Kortom, erg leuke camping en zou er weer heen gaan.

Bedankt voor je bericht.

We zijn blij dat u van uw verblijf op de camping Les Cascades heeft genoten.

Het hele team werkt aan het verbeteren van uw kampeerervaring en we streven ernaar al onze gasten tevreden te stellen.

In 2018 kunnen we u verwelkomen van 20 april tot 23 september.

Ik hoop snel weer te zien voor nieuwe herinneringen!

Nooit meer dit!

Nicole
    27-1-2018

Toen ik hier met mijn gezin aan kwam met mijn 2 tieners werden we niet verwelkomt door tips te geven wat er allemaal te doen is maar in plaats daarvan kregen we een warm welkom met alle regels die er waren en dat we het niet in ons hoofd moesten halen deze ook te overtreden want dan word het hele gezin er gelijk afgegooid. Ook het beloofde ‘entertainment’ was 3 keer niks. Als ik daar zelf zou hebben gestaan en wat zou hebben gepraat zouden de mensen al meer vermaakt zijn dan wat er nu was. Over de prachtige locatie is trouwens niks op aan te merken. Het personeel had helemaal niks op tieners en met name de nerdlandse tieners. Als een Nederlandse tiener alleen al een bommetje maakte in het zwembad werd hij al het zwembad uitgezet. Op een gegeven moment leek het meer op een kamp dan op een camping.

Geachte klant,

Wij zijn een familiecamping, waar mensen vreedzaam en vredig van de omgeving willen genieten. Om te zeggen dat we moesten ingrijpen bij tieners die zich niet aan de regels van de camping hielden (midden in de nacht ontwakende kampeerders, degradatie van apparatuur, niet-naleving van veiligheidsregels rond de plas), verhindert dit niet het is aan de ouders om de regels van goed gedrag voor hun kinderen te handhaven.

Met het oog op de andere opmerkingen buiten die van u en uw vrienden, die zeer positief zijn, nemen wij uw reactie niet serieus.

Alleen het riviertje is het waard

Allesandro
    27-1-2018

Prachtige locatie met heerlijk water. Het personeel was erg asociaal en leken de Franse kinderen nog al voor te trekken wat tevens erg jammer was. Ook zijn er veel dingen kapot in het toilet gebouw wat niet gemaakt werd terwijl dat meerdere keren aangeven is. Maar het is het zeker waar om het riviertje te bezoeken. Zelf zou ik nooit meer terug komen deze camping!

Hallo,

Bedankt voor je bericht.

Het team van camping Les Cascades streeft ernaar de kwaliteit van het verblijf van zijn gasten te verbeteren.

We hebben ons team vernieuwd en werken elke dag aan het verbeteren, onderhouden en vernieuwen van de kampeeruitrusting.

Wij hopen van harte u op de camping terug te zien, zodat u de inspanningen kunt zien die elk jaar worden gedaan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Met vriendelijke groeten.

Mooie camping aan geweldige rivier.

Sandra Dijkstra
    15-1-2018

Dit is een middelgrote camping met mooie, grote kampeerplekken. De extra grote plekken hebben ook een kraantje op de plek. Het sanitair is erg netjes en ook de rest van de camping is mooi onderhouden.

Het zwembad is niet spectaculair maar lekker om even af te koelen of te relaxen.

Je loopt zo naar de rivier, waarin je lekker kunt zwemmen, van de rotsen kunt springen, naar de watervallen kunt lopen en daar ook weer zwemmen en met een luchtbedje van de rivier af te drijven. Je komt dan bij de volgende camping aan en kunt via een pad terug lopen. Erg leuk!

Op de camping is ook een snackbar en een winkeltje met wat producten maar dit stelt weinig voor. Supermarkt is ongeveer 10 min rijden. Let op; op zondag gesloten!

Er is ook een Nederlands sprekende vrouw werkzaam.

Leuke stad in de buurt is Vallon- Pont- d `arc, vooral de markt is daar erg leuk. Daar ook veel gezellige eettentjes.

Camping, directeur, 20-2-2018

Bedankt voor je bericht.

We zijn blij dat u van uw verblijf op de camping Les Cascades heeft genoten.

In 2018 kunnen we u verwelkomen van 20 april tot 23 september.

Ik hoop snel weer te zien voor nieuwe herinneringen!

Prachtige camping!

Mevr. Louwen
    4-1-2018

Het is een prachtige camping met mooie ruime plekken. Eventjes lopen en je bent zo bij de rotsen, waar je heerlijk kunt zwemmen, zonnen en van de rotsen springen. Dit is wel echt heel bijzonder. S'avonds is het erg gezellig bij de bar, de animatie/show is wel de ene avond beter dan de andere. Het dorpje is ook erg leuk om eens een wandeling in te maken. Sanitair wordt ook vaak schoongemaakt. Bovendien is het vooral een leuke camping voor tieners/jongvolwassenen, die zoeken elkaar echt op en zitten gezellig met elkaar bij de bar en bij de rotsen.

Het nadeel van deze camping vind ik dat deze best afgelegen ligt, voordat je een leuke bezienswaardigheid kan bezoeken moet je een flink stuk rijden. In de buurt heb je gelukkig wel leuke markten, maar voor de rest moet je niet teveel verwachten.

Hallo,

Heel erg bedankt voor uw bericht.

De plaats is rustig, onze familiecamping is waar de meeste van onze klanten naar op zoek zijn, net als jij.

We hopen de mogelijkheid te hebben om weer gastheer te zijn voor een toekomstig verblijf.

Met vriendelijke groeten

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cascades scoort een 8.26 uit 10 op basis van 365 reviews.