Camping Les Cascades

Camping Les Cascades
8,2

181 reviews over Camping Les Cascades in het Nederlands

R en L Wiegel, 6-5-2018

Hele mooie camping, accommodatie perfect, vriendelijk ontvangst van de receptie en personeel wat werkzaam is op de camping, laatste keer dat wij hier waren was van 2003 tot 2007 (toentertijd met jonge kinderen)er is in die tijd het nodige verbeterd! Ten gunste! Mooie omgeving voor ontspanning en vertier. Zwembad een pré voor jong en oud. Het Italiaanse restaurant is zeker een aanrader met de diversiteit aan authentieke gerechten en personeel uit Italië! Prima Prijs-kwaliteitverhouding. Wij gaan hier zeker weer naar terug! Een echte aanrader voor jong en oud.

Heerlijke en gezellige camping

Sadie, 17-2-2018

Mooie, rustige camping met volop animatie voor kinderen. Onze dochter van 13 heeft zich prima vermaakt en had veel vriendinnen.

Mooi zwembad, mooie rivier waar van de rotsen gesprongen wordt. Daar komen ook mensen van buiten de camping, kan behoorlijk druk zijn. Camping zelf is echter niet toegankelijk voor vreemden.

Ontzettend goed Italiaans restaurant op de camping aanwezig en niet duur.

Gezellige bar aanwezig voor de ouders en leuke wijnproeverij gedaan op de camping.

Sanitair kan beter, vaak verstopt, douche liep over. Was gewoon niet genoeg sanitair voor zoveel gasten. Werd twee keer per dag schoon gemaakt.

Onze plek (tent) was heerlijk met veel privacy vlak aan de rivier. Klein nadeel dat we de heuvel op moesten lopen voor douches en toiletten maar was niet storend.

Kortom, erg leuke camping en zou er weer heen gaan.

Bedankt voor je bericht.

We zijn blij dat u van uw verblijf op de camping Les Cascades heeft genoten.

Het hele team werkt aan het verbeteren van uw kampeerervaring en we streven ernaar al onze gasten tevreden te stellen.

In 2018 kunnen we u verwelkomen van 20 april tot 23 september.

Ik hoop snel weer te zien voor nieuwe herinneringen!

Nooit meer dit!

Nicole, 27-1-2018

Toen ik hier met mijn gezin aan kwam met mijn 2 tieners werden we niet verwelkomt door tips te geven wat er allemaal te doen is maar in plaats daarvan kregen we een warm welkom met alle regels die er waren en dat we het niet in ons hoofd moesten halen deze ook te overtreden want dan word het hele gezin er gelijk afgegooid. Ook het beloofde ‘entertainment’ was 3 keer niks. Als ik daar zelf zou hebben gestaan en wat zou hebben gepraat zouden de mensen al meer vermaakt zijn dan wat er nu was. Over de prachtige locatie is trouwens niks op aan te merken. Het personeel had helemaal niks op tieners en met name de nerdlandse tieners. Als een Nederlandse tiener alleen al een bommetje maakte in het zwembad werd hij al het zwembad uitgezet. Op een gegeven moment leek het meer op een kamp dan op een camping.

Geachte klant,

Wij zijn een familiecamping, waar mensen vreedzaam en vredig van de omgeving willen genieten. Om te zeggen dat we moesten ingrijpen bij tieners die zich niet aan de regels van de camping hielden (midden in de nacht ontwakende kampeerders, degradatie van apparatuur, niet-naleving van veiligheidsregels rond de plas), verhindert dit niet het is aan de ouders om de regels van goed gedrag voor hun kinderen te handhaven.

Met het oog op de andere opmerkingen buiten die van u en uw vrienden, die zeer positief zijn, nemen wij uw reactie niet serieus.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

Alleen het riviertje is het waard

Allesandro, 27-1-2018

Prachtige locatie met heerlijk water. Het personeel was erg asociaal en leken de Franse kinderen nog al voor te trekken wat tevens erg jammer was. Ook zijn er veel dingen kapot in het toilet gebouw wat niet gemaakt werd terwijl dat meerdere keren aangeven is. Maar het is het zeker waar om het riviertje te bezoeken. Zelf zou ik nooit meer terug komen deze camping!

Hallo,

Bedankt voor je bericht.

Het team van camping Les Cascades streeft ernaar de kwaliteit van het verblijf van zijn gasten te verbeteren.

We hebben ons team vernieuwd en werken elke dag aan het verbeteren, onderhouden en vernieuwen van de kampeeruitrusting.

Wij hopen van harte u op de camping terug te zien, zodat u de inspanningen kunt zien die elk jaar worden gedaan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Met vriendelijke groeten.

Mooie camping aan geweldige rivier.

Sandra Dijkstra, 15-1-2018

Dit is een middelgrote camping met mooie, grote kampeerplekken. De extra grote plekken hebben ook een kraantje op de plek. Het sanitair is erg netjes en ook de rest van de camping is mooi onderhouden.

Het zwembad is niet spectaculair maar lekker om even af te koelen of te relaxen.

Je loopt zo naar de rivier, waarin je lekker kunt zwemmen, van de rotsen kunt springen, naar de watervallen kunt lopen en daar ook weer zwemmen en met een luchtbedje van de rivier af te drijven. Je komt dan bij de volgende camping aan en kunt via een pad terug lopen. Erg leuk!

Op de camping is ook een snackbar en een winkeltje met wat producten maar dit stelt weinig voor. Supermarkt is ongeveer 10 min rijden. Let op; op zondag gesloten!

Er is ook een Nederlands sprekende vrouw werkzaam.

Leuke stad in de buurt is Vallon- Pont- d `arc, vooral de markt is daar erg leuk. Daar ook veel gezellige eettentjes.

Camping, directeur, 20-2-2018

Bedankt voor je bericht.

We zijn blij dat u van uw verblijf op de camping Les Cascades heeft genoten.

In 2018 kunnen we u verwelkomen van 20 april tot 23 september.

Ik hoop snel weer te zien voor nieuwe herinneringen!

Prachtige camping!

Mevr. Louwen, 4-1-2018

Het is een prachtige camping met mooie ruime plekken. Eventjes lopen en je bent zo bij de rotsen, waar je heerlijk kunt zwemmen, zonnen en van de rotsen springen. Dit is wel echt heel bijzonder. S'avonds is het erg gezellig bij de bar, de animatie/show is wel de ene avond beter dan de andere. Het dorpje is ook erg leuk om eens een wandeling in te maken. Sanitair wordt ook vaak schoongemaakt. Bovendien is het vooral een leuke camping voor tieners/jongvolwassenen, die zoeken elkaar echt op en zitten gezellig met elkaar bij de bar en bij de rotsen.

Het nadeel van deze camping vind ik dat deze best afgelegen ligt, voordat je een leuke bezienswaardigheid kan bezoeken moet je een flink stuk rijden. In de buurt heb je gelukkig wel leuke markten, maar voor de rest moet je niet teveel verwachten.

Hallo,

Heel erg bedankt voor uw bericht.

De plaats is rustig, onze familiecamping is waar de meeste van onze klanten naar op zoek zijn, net als jij.

We hopen de mogelijkheid te hebben om weer gastheer te zijn voor een toekomstig verblijf.

Met vriendelijke groeten

Leuke kleine camping

Hyung Elfrink, 30-9-2017

De camping is een relatief klein, maar de plaatsen (Grand Confort) zijn zeer ruim. De rivier biedt prima vermaak voor de kinderen, het kan er wat druk zijn omdat er ook mensen komen die niet van de camping zijn, maar als je wat verder loopt heb je echt geen last van elkaar. Het zwembad geeft een prima alternatief als je niet bij de rivier wilt zijn.

Op de camping wordt er dagelijks wel wat gedaan voor de kinderen, en ook 's avonds is er altijd wel wat te doen. Om 11 uur is het stil op camping.

Het personeel van de camping is vriendelijk en het is leuk om te zien dat het een hecht team is. De regels worden tamelijk strikt gehandhaafd maar op een kleine camping is dat juist prima, het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat het prettig is voor iedereen.

De omgeving is ook heel leuk en op ongeveer drie kwartier afstand zit het Haribo museum in Uzes, een aanrader voor de zoetekauw.

Druk!

van de meent, 19-9-2017

Laten we voorop stellen dat onze puber van 14 een hele leuke week heeft gehad: veel vrienden gemaakt, gezwommen in de cascades en natuurlijk van rotsen gesprongen. Nu de rest van het gezin (ouders en zoon van 8): de cascades zijn mooi maar vreselijk druk met (half augustus) veel meer mensen dan alleen de camping gasten. Zelfs zo druk dat wij ze na de eerste 2 dagen vermeden hebben. Het zwembad op de camping is lekker (niet te koud, wat aan de kleine kant). Je mag er alleen echt niet met lange zwembroek zwemmen en met name de jeugd wordt hier op een zeer onprettige en agressieve manier op gecorrigeerd. Op dezelfde wijze wordt de rust s' avonds gehandhaafd. Fijn dat er aandacht is voor mensen die van rust houden (net als wij) maar de aanpak van de jeugd was soms onbehoorlijk. Jammer, want de camping, een echte familiecamping, is verder heel gezellig, de pizza-tent druk maar heerlijk, het vermaak 's avonds grappig.

Wij komen denk ik niet meer terug, met name door de drukte. Maar onze oudste zoon van zal het daar misschien niet mee eens zijn..

heerlijke vakantie gehad!

fam. hoogenboom, 16-9-2017

Gemoedelijke camping met mooie ligging aan de rivier. Onze kinderen hebben de leeftijd van 12, 14, 17 en 19 jaar. Wij hadden een 6-8 persoons-caravan gehuurd. Basic, maar prima. Alles was voldoende aanwezig. Ook een mooie ruime plek dichtbij het zwembad. Wel misten we een paar prettige ligstoelen of standenstoel om lekker te kunnen relaxen/boek te kunnen lezen bij de caravan, er waren alleen kleine kuipstoelen. De sfeer op de camping was gezellig, voor ieder wat wils. Lekker zwembad om af te koelen, rivier waar je van de rotsen kan springen, iedere avond gezelligheid bij de bar,(muziek was wel wat over de datum, zou wat meer up-to-date mogen) jongelui vermaakten zich met elkaar, voor kleinere kinderen animatie. In de avond gingen jongeren (16-19 jaar) met elkaar naar de rivier, erg gezellig, maar wij vonden het ook wel gevaarlijk gezien de hoogte van de rotsen en de hoeveelheden drank die meegingen. Wij hebben er geen overlast van ervaren verder. Je kon stokbrood/croissants bestellen en in de ochtend ophalen, wij vonden het prima brood. Er is geen winkeltje, maar supermarkt paar km verderop. Van alles te doen in de omgeving, dorpje zelf ook de moeite waard om te bezichtigen. Bij het restaurant op de camping kan je heerlijk eten in de avond, geen lunch e.d ,(.Er is een restaurant buiten de camping, dat was echt afschuwelijk.) Zeer vriendelijke eigenaren en personeel, als je daar ruzie mee krijgt heb je dat denk ik echt aan jezelf te danken. Wij kijken terug op een fijne vakantie en willen zeker nog een keer terug.

we hebben weer genoten!

Marielle, 10-9-2017

Wij hebben net als 2016 weer genoten van de camping en de rivier.

Om 23.00 is het stil en dat is best prettig.

Neemt niet weg dat mijn zoon van 16 soms wel veel later weer bij de tent was,en dat is ook prima als de rest van de camping gasten daar maar geen last van heeft,dan heeft de eigenaar daar absoluut geen problemen mee.

Er is leuke animatie voor de jongere kinderen onder leiding van Monique!

Onze kinderen zijn al ouder maar die vermaken zich daar super!

Klein puntje...er is een heel mooi zwembad aanwezig,maar je moet wel aan heel veel regels houden wil je daar gebruik van maken.

Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cascades scoort een 8.23 uit 10 op basis van 325 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: