Camping Les Cascades

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Camping Les Cascades

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

202 reviews over Camping Les Cascades in het Nederlands

Marisca van der Liet
13-5-2019

Prachtige omgeving. Nette camping. Eten in het restaurant top! Personeel vriendelijk. Zwembad heerlijk. Minpuntje. Soms wordt er te hard gereden op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig maar de slingers moet je zelf ophangen

alcohol nuttigen met pils
20-1-2019

na een gezellige eerste avond werden we de volgende ochtend zonder pardon ons bed uit getrokken, 'you leave go home vacation is over' is het eerste wat we hoorden dus wij met een flinke kater die kant op om vervolgens een geheel strafrechtelijk contract te tekenen op de spioneerende camping eigenaar na hebben we verder een top vakantie gehad. wel is het best apart dat camping gasten meerdere wespen nesten weg moesten halen i.p.v. een bedankje mochten we de rest van de wespennesten die zich in de afvalcontainers bevonden ook weg halen. We hebben goed gegeten, maar de prijs voor het eten en drinken is aan de te hoge kant. Er werd ook een aantal keer gedreigd de politie te bellen, omdat we voor de camping op de grond zaten. De rivier was overstroomt, dus we konden niet chillen billen bij de rivier. We hebben ons uiteindelijk elke avond muis stil gehouden en onze kop eraf gezopen. Entertainer Mehdi was wel gezellig. oud personeel was beter

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Giulia, directeur, 26-4-2019

Helemaal juist. Zo is het in het leven. We kunnen ons leven zuur maken of zelf de slingers ophangen.En DAT hebben jullie gedaan !! Heel knap ! Want na de eerste nacht kwamen jullie er in de ochtend door ons achter , dat jullie niet in Renesse of Lloret de mar waren beland , maar op een familie camping.Nadat meerdere buren van jullie hadden geklaagd hebben we jullie daar onmiddellijk op aangesproken. De rest van de week hebben we nog een paar keer moeten waarschuwen.Het veranderde toen jullie ouders arriveerden. Het werd zelfs gezellig en we werden geholpen door jullie nadat jullie een wespennest bleken te hebben onder t dak. Zo zie je maar dat stoer zijn ook op een positieve wijze kan worden geuit. We waren blij met jullie positieve houding en aanpassing op onze camping. Heel knap voor een groep jongens van 18 _ 25 jaar ! En sorry dat het bedankje niet duidelijk is overgekomen. We waren echt blij met jullie hulp bij de wespen.

Mooie camping

Daphne
10-9-2018

Mooie camping in een prachtige omgeving. Niet geschikt voor mensen slecht ter been of in een rolstoel. Schoonmaak huisjes kan echt verbeterd worden. Ons huisje zat nog onder de haren van vorige bewoners en het plafond zat vol met grote spinnenwebben. Nadeel vond ik dat tijdens onze 2 weken vakantie de 2e week de bar/afhaal geheel gesloten was. Het is fijn om ondanks dat het 1 september is geweest toch savonds wat op het terras te drinken of een keer wat eten af te halen.

Verder is de camping prachtig en zouden we zeker terug gaan. Dan zouden we wel wat eerder gaan om volop gebruik te kunnen maken van alle faciliteiten.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Giulia, directeur, 26-4-2019

Fijn dat ook jullie de omgeving zo mooi vonden. We bevinden ons op een berg , dus ja ..voor rolstoelen en mensen die slecht ter been zijn wat lastig om je hier te verplaatsen . We zijn t seizoen geopend en hebben dan overal personeel. U kunt natuurlijk zelf kiezen welke periode u komt.Op het moment dat de bar gesloten is , is er altijd gelegenheid om buiten voor het restaurant aan de hoge tafels een drankje te bestellen of om het bestelde drankje mee te nemen naar de ruimte voor de bar. Excuses voor de haren .De spinnen zijn in het najaar heel actief.Ons nieuwe schoonmaak personeel zullen we erop attenderen.

Eurocampings

medi en moniek we hebben van jullie genoten. wel zou ik op de camping in de avond ook eens live muziek voor de oudere mensen organiseren.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Giulia, directeur, 26-4-2019

Ideeën of wensen zijn altijd welkom. Fijn dat t op een positieve wijze wordt geuit. We doen ons best om het zoveel mogelijk mensen naar de zin te maken.Er zijn zoveel verschillende leeftijden en belangstellingsgebieden . Datgene dat niet op onze camping op dat moment te vinden is ,is wellicht in de omgeving te zoeken. Bij onze receptie vind u vele mogelijkheden om te ontdekken.

top camping

Dennis
30-8-2018

Wat hebben we genoten bij jullie op de camping. Monique en DJ geweldig wat hun alle twee doen voor de camping die moet je vast houden.

Giulia, directeur, 26-4-2019

Dank je wel Dennis voor het compliment aan onze animators.Dankzij het enthousiastme van de gasten krijg je een positieve wisselwerking.! Vakantie = plezier !!!

schone camping, vriendelijke mensen! Het gehuurde huisje was wat sober ingericht.

geen waterkoker, green goede drinkbekers, incompleet pannenset.

Gereisd anders in augustus 2018

Fijne vakantie!

Käte
28-8-2018

Hele fijne camping, ik was er met mijn volwassen zoon maar zeker met jonge kinderen een aanrader. Prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden. De plek voor de tent was groot, beschut en goed te bereiken. Wat minder vonden wij de wachtrij bij de douches tijdens de spits en het feit dat er zeer behoorlijk moest worden betaald voor de WIFI.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn weerzien van deze camping na 20 jaar. Toffe gemoedelijke sfeer, mooie omgeving en verfrissende afkoeling in de nabijgelegen rivier!

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijke vakantie

Marcel
28-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De ligging aan de rivier is prachtig. De camping is heel schoon en de plekken zijn erg mooi. De sta caravans zijn op veel plekken wel erg afgezet met schuttingen. Fijn als je veel privacy wilt, maar niet erg gezellig als je wat wilt zien als je op je veranda zit. Het personeel is erg vriendelijk en voor de jeugd is er genoeg te doen. De oudere jeugd gaat ‘s avonds naar de rotsen. Monique koppelt deze jeugd aan elkaar. Goed gedaan. Er waren wel wat dingen die wij misten: - een bakker of campingwinkel waar je op de dag zelf brood kan halen - wat meer variatie in het avond entertainment. Er werd elke avond na een half uurtje “just dance” opgezet.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier moet je geweest zijn!

Fam de Groot
26-8-2018

Wij hebben twee weken een chalet gehuurd, de loggia. Heerlijk chalet! Airco was nodig en goed. Bedden simpel maar goed geslapen. Geen geluidsoverlast gehad(1 avond van buren die net binnen waren). Bewaking staat ‘s nachts bij de poort. Personeel erg vriendelijk. Animatie simpel maar leuk gedaan. Aquagym met Medi was erg lachen. Bingo ook leuk gedaan door Medi. Monique was erg begaan en behulpzaam met en voor alle gasten, zorgde voor ritjes met kids in de golfkar, knutselde met kids, danste mee met Just dance enz... Het winkeltje stelt weinig voor. Boodschappen deden we in Bagnol sur Cèze. Het restaurant, goedgekeurd! Lekker pizza gegeten. En dan de rotsen, wat prachtig! Wel een beetje gevaarlijk voor te dappere kids. Hoge rotsen, veel stroming dus wel een beetje opletten. Camping is groen, veel bomen, erg mooi en lekker voor schaduw. Wijnboerderij op loopafstand. Markt in Usez was superleuk! Al met al, erg leuke vakantie achter de rug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.