La Roque-sur-Cèze (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor La Roque-sur-Cèze (Gard) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Roque-sur-Cèze (Gard)

Hartelijk en gastvrij. Rust en ruimte.

webwinkelen,
    5-1-2019

Aan de vele terechte positieve reacties is eigenlijk nauwelijks meer iets aan toe te voegen. We waren er eind september tot de sluitingsdatum. Tot op het laatste moment bleven de faciliteiten allemaal beschikbaar en werd alles goed bijgehouden. Rust en ruimte op de camping en heerlijke afkoeling in de rivier. Wat ook opviel was het goede restaurant. Een prima kaart en kok en dat smaakte heel vaak naar meer. Zeker een camping om nog eens naar terug te keren.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische camping!

Emiel,
    15-12-2018

De ligging van de camping is schitterend, na een lange oprijlaan kom je pas aan dus je waant je meteen in een andere wereld. Ja, het is bekend een terrassencamping....wil je echt niet klimmen dan zul je vroeg moeten boeken om een geliefd plekje op de lagere terrassen te boeken. Het zwembad is niet groot, maar in combinatie met de glijbaan erg geliefd bij de kids en met de rivier erbij meer dan genoeg waterpret. We waren met drie kids van 5, 7 en 9 en die hebben zich geen seconde verveeld. Genoeg jonge kids om mee te spelen en animatie was prima. Verder is er in de nabije omgeving genoeg te beleven en zijn de supermarkten voor de boodschappen zon 15 minuten rijden. We hebben een principe dat we niet 2 keer achter elkaar naar dezelfde camping gaan, maar we gaan hier zeker nog een keer terug :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Thuiskomen in een geweldige omgeving

Denise,
    10-12-2018

Heerlijke camping waar we ieder jaar weer graag terugkomen. Prachtig uitzicht op la roque vanuit de caravan. Ieder jaar weer heerlijk als we met zijn alle genieten van de zon, omgeving, heerlijke rose en lekker eten! Personeel altijd in voor een gezellig praatje. Bij de camping loopt rivier de ceze waar je heerlijk kunt zwemmen, ook voor de hondjes een heerlijke plek. Echt een camping waar je helemaal tot rust komt.

Camping is wel een terrassencamping, goed voor het trainen van de kuitspieren en plakken de vakantie kilo’s er niet zo snel aan!

Gereisd met partner in september 2018

Het was geweldig

Bep Buijs,
    9-12-2018

We waren hier voor de jaarlijkse jeu-de-boulesweek.

Op een sportieve , vrienschappelijke manier strijden we om de hoofdprijs.

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

Jeanne en Cor Maus,
    9-12-2018

zoals altijd weer bijzonder gezellig in een geweldige omgeving met schitterende mensen.

Gereisd met partner in juni 2018
La Roque-sur-Cèze (Gard) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 107 reviews