Reviews over La Roque-sur-Cèze (Gard)

Wunderschöner Campingplatz

Petra
    4-10-2018

Wir haben uns auf dem Campingplatz im gemieteten Mobilehome sehr wohl gefühlt. Auf dem Campingplatz stehen viele Bäume, sodass man immer Schatten hat, außerdem direkten Strandzugang und ein sehr gepflegtes Pool. Das Essen im Restaurant war sehr lecker. Wir werden wiederkommen.

Bon séjour

Marc
    28-9-2018

Agréable séjour dans un mobile-home avec 2 bémols:

- pas de linges de bains à disposition dans la salle de bains

- shorts de natation interdits alors qu'on les achète en magasin spécialisé en natation

Two days

Brian
    27-9-2018

We spent two lovely days at this campsite in our motorhome it’s closeness to the village and water falls make it a fantastic place for motorhome’s levelling blocks needed though

Paul
    3-9-2018

Mooie camping in een prachtige omgeving. De camping ligt aan een mooie rivier waar je in kunt zwemmen en vissen. Leuk om met je luchtbed je een gedeelte van de rivier mee te laten drijven. Het personeel is zeer vriendelijk en vanuit de camping worden leuke tripjes georganiseerd, zoals de kanotocht en verschillende wandelingen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het is inderdaad een terrassen camping, waardoor je soms een stukje moet 'klimmen' Dit hebben wij niet als storend ervaren, hierdoor kreeg je juist een mooi uitzicht.

prima camping

fam. Kersten
    28-8-2018

Mooie en goed onderhouden en ruim opgezette camping, gerund door vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Wij stonden bovenaan op een comfort-plaats en moesten aardig klimmen om boven te komen. Dit was ons van tevoren bekend en na een paar dagen ben je gewend aan het hoogteverschil. Comfortplaatsen verschillen wel in grootte.

Naast het mooie gemeubileerde terras ligt het zwembad. Onderaan is een heus zandstrand met ligstoelen gecreëerd. Het zwembad is wat aan de kleine kant maar voor de echte afkoeling kun je terecht in de naastgelegen Ceze. In dit heerlijke riviertje stroomt rustig langs de camping en heeft kleine stroomversnellingen waar je met luchtbed of band heerlijk vanaf kunt. Iets verderop richting La Roque-sur-Ceze liggen de prachtige watervallen.

Camping organiseert veel voor de jeugd waarbij de spooktocht als absoluut hoogtepunt geldt.

Al met al een prima camping, eentje om te onthouden.

La Roque-sur-Cèze (Gard) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 107 reviews