• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Sorteren

Reviews over La Roque-sur-Cèze (Gard)

Heel origineel en prachtig wandelgebied.

Bruun van de Laar
    19-5-2018

Prachtig stadje boven de rivier de Ceze. Een van de 'plus beau villages' in Frankrijk.

In de buurt de Cascades de Sautadets. Iets verder de Gorges d'Ardeche en de

Gorges du Gardon. Met respectievelijk als toeristisch hoogtepunt: de Pont

d'Ardeche (natuurlijke brug) en de Pont du Gard.(romeins aquaduct).

Schattig dorpje

Mevr. Louwen
    4-1-2018

Schattig dorpje, leuk om door te wandelen en foto's te maken. Er zijn niet veel gelegenheden om iets te eten/drinken te kopen. Mooi uitzicht ook als je op het hoogste punt van het dorp bent!

Maar het mooiste zijn natuurlijk de rotsen waar je heerlijk kunt zwemmen, klimmen en van de rotsen springen! Echt een mooie plek waar je je goed kan vermaken midden in de natuur, het is echt prachtig.

mooi plaatsje

Herman
    14-8-2017
    klein plaatsje, leuk om even doorheen te lopen. Midden in het dorpje is een klein kroegje met een leuk terras onder een schaduwrijke boom. boven op is een klein kasteeltje maar is niet te bezichtigen ( privaat) bovenop de burcht kijk je over de glooiingen van het landschap en de wijnranken.

Heerlijk water met leuke stromingen

Annemiek en martijn
    30-7-2017
    Mooie plek en schoon. Er zijn veel plekken om even te zitten. Neem een lekkere band mee!

mooi dorpje om te zien

slenterdorpje
    30-6-2017

Het dorpje is autovrij, dus je moet de auto parkeren op de grote parkeerplaats beneden. Het is wel een klimmetje, maar het is echt de moeite waard om helemaal naar boven te lopen.

Mensen die vertier zoeken, hoeven hier niet heen: het gaat hier om de mooie huizen en bloemenpracht. En natuurlijk het uitzicht boven.

La Roque-sur-Cèze (Gard) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 107 reviews