Sorteren

Reviews over Goudargues (Gard)

super, a bien tot....

hans akkerman
    14-7-2018

wat een leuk dorpje....klein, maar oh zo gezellig en "Frans" om hier aan het water iets te eten, het ene restaurant met een iets "betere" kaart dan de ander....maar wat een leuke sfeer....en ook nog een paar gezelilge winkeltjes, kortom....voor de Franse liefhebber een "must".....

Gezellig dorpje.

Jannette
    1-8-2017

Eigenlijk maar 1 straat, maar met genoeg gezellige terrasjes en alles voor je dagelijkse boodschappen, zoals 2 bakkers, een slager, een groenteboer, een kleine supermarkt.

fantastisch

ad
    18-2-2017

Nog niet super-super toeristisch, erg leuk gezellig dorpje met alle voorzieningen.Op prettige afstand van de overvolle Ardeche. De echte provence op een steenworp. Halfuurtje van bijv. Avignon en Uzes. Bagnols ook een gezellig stadje op 10km. Prachtige wandelingen te maken. En Les Cascades de Sautadet prachtig en avontuurlijk om te zwemmen met grotere kinderen en La Roque sur Cèze ligt daar boven. Fantastisch !!

In de vroege ochtend krantje halen en in Goudargues op terrasje onder de Platanen langs kabbelend riviertje genieten van je eerste espresso van die dag!

Al 2 keer 3 weken daar door gebracht en nog geen minuut verveeld.

Heerlijk, knus en centraal gelegen

Barnie
    18-2-2017

Het dorp is klein, heeft relatief veel horeca en heeft een ongedwongen sfeer. Mooi met het water waar de terrassen aan liggen.

Verder heeft het voldoende winkels. Een supermarkt, een bakker, een vanalles-en-nog-wat-winkel. Een apotheek. En ook een markt.

Ook ligt het dorp op korte afstand van vele andere mooie bestemmingen.

Gezellig, sfeervol dorp.

Tanja
    1-9-2016

Klein maar gezellig dorp waar in de zomer wekelijks een markt is. Genoeg restaurants, terrasjes, ijssalons, bakkers, etc. In de directe omgeving zijn 2 supermarkten.

Goudargues (Gard) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 123 reviews