Reviews over Goudargues (Gard)

zeer mooie rustige en verzorgde camping

martina,
    30-9-2018

Plaatsen met zon en plaatsen met schaduw. Proper sanitair. Rustige ligging met wandelmogelijkheden. Dorp met faciliteiten vlakbij. Goede restaurants in de buurt.

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Een echte aanrader.

Prima camping met plussen en minnen.

JJ,
    15-9-2018

In een dal gelegen camping met redelijk grote plaatsen en een fijne ligging aan de Cèze. Veel 'vaste klanten' van allerlei nationaliteiten en dat merk je wel. Daar moet je ook een beetje van houden, denk ik. De faciliteiten zijn voldoende, maar bij volle bezetting zijn er wat weinig douches en de toiletten zijn dan snel weer vies. Bij vermelding van vertrek (vanwege ziekte) was de eerste reactie niet de vraag hoe het ermee ging of wat er aan de hand was, maar de vermelding dat er geen restitutie mogelijk was. Dat was de afsluiter die voor ons bevestigde dat we deze camping in ieder geval niet meer zullen bezoeken.

Voor de 8ste keer weeral een fijne vakantie gehad.

Eric en Nelly,
    14-9-2018

Camping aan de rivier. Rustig gelegen maar dorpje en winkels zeer nabij. Mooie accommodatie om te huren. Vroeger met eigen caravan en toen ook mooie plaatsen.

Na bijna 40 jaar op de camping, nooit meer!

caroline peperkamp,
    23-8-2018

Al heel lang heb ik een plekje vlak aan de rivier, eigenlijk mogen de eigenaars dit niet verhuren wegens overstromingsgevaar. 8 augustus was het zover, op Franse televisie werd gevraagd om mensen aan de rivier te evacueren. De eigenaars hebben gewacht tot donderdagmiddag om ons te waarschuwen, het noodweer en het openen van de stuwdammen zorgde voor een kolkende rivier waar bomen en caravans in voorbij dreven), ze hebben ons geen hulp aangeboden (integendeel, ze hebben mensen met kleine kinderen nog op woensdag een plek aan de rivier gegeven!) en omdat ik aandrong voor een andere plaats vonden ze mijn gedrag niet goed en hebben ze me gevraagd om een andere camping te zoeken! Er valt niet met hen te praten, de sfeer op de camping is niet meer wat het was sinds zij sinds 5 jaar eigenaars zijn en veel mensen zijn vertrokken. Ik heb ook mijn geld niet teruggekregen voor de winterstalling van de caravan, ook al hebben zij het contract verbroken. Gelukkig zijn er nog andere mooie campings!

Heerlijke camping

Mariet,
    17-8-2018

Verrassende, mooi aangelegde en goed verzorgde camping. Vooral de lager gelegen plekken (op de site aangeduid als 'en cote de riviere' en 'front de riviere' zijn doorgaans erg ruim en mooi. De plekken achter het zwembad zouden wij zelf te klein vinden. Het is er heerlijk zwemmen in de rivier, en daarnaast is er ook een vrij klein zwembad waar we minder van gebruik hebben gemaakt. De voorzieningen zijn meer dan in orde: goed sanitair, een restaurant waar je lekker kunt eten. Je wandelt in 10 minuten naar het gezellige stadje Goudargues en er is in de omgeving veel te doen. Voor andere gasten misschien een nadeel: er komen (terecht) veel vaste gasten die elkaar al kennen. Kom je vooral voor het sociale aspect, dan is dit misschien niet de juiste camping.

Goudargues (Gard) scoort een 8 uit 10, op basis van 123 reviews