Camping Sandaya Les Tamaris

FrankrijkLanguedoc - RoussillonFrontignan

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Sandaya Les Tamaris voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 266 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 266 reviews
  • 5.4Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

268 Reviews over Sandaya Les Tamaris

• 9Wilger06-09-2021

Mooie camping aan het strand, vrije keuze kampeerplek, prachtig en schoon sanitairgebouw. Goeie WiFi tegen betaling (3 dagen € 7,50).

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Familie van Leer10-08-2021

Strandcamping

Camping ligt direct aan zee. Ideaal voor een strandvakantie. Wij hebben twee weken heet weer gehad. De meeste campingplaatsen hebben geen schaduw. Het is aan te raden om een zonnendoek of parasol mee te nemen. Heb je een grote tent/vouwwagen oid overleg dan met Sandaya voor een ruime plek. Veel plekken zijn klein. Wij zaten aan de rand bij zee (199). Een heerlijke rustige ruime plek zonder schaduw. Campingwinkel is prima, supermarkten zijn in de buurt. Dame aan de receptie die Nederlands spreekt is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is prima.Nadeel is de ontzettend vieze sanitair gebouwen. Alledrie hebben ze schimmel en losse douche putten. Ook een systeem om geen water te verspillen maakt dat je iedere 3 seconden de douchekop in moet duwen. Wij hebben het als een nadeel ervaren dat er maar 1 klein speeltuintje (leuk tot 4 jaar) was en geen voetbalkooi oid voor de jongeren om elkaar te ontmoeten.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6Paul van Zijl07-09-2020

Prima camping aan zee maar niet coronaproof

Gemoedelijke camping pal aan zee. Heerlijk strand maar camping heeft wat ouder sanitair. Ze deden wel aan schoonmaken maar alleen de vloer natmaken is niet genoeg. Wel handgel en tissues maar van afstand houden in zwembad gebied en terras hadden ze nog nooit van gehoord. Mondkapjes dragen ze wel maar ook op de kin. Zitten bij elkaar op terras en voor de Tv. Entertainment ging normaal door en was soms wel luidruchtig als je te dicht in de buurt van het zwembad zat. Wij gelukkig niet. Zaten in de hoek vlakbij strand met het geluid van de zee op de achtergrond. Lekker rustig en weinig tot geen Nederlanders.

• 5Staat v/h sanitair

Uw Sandaya Klantendienst, Marketing, 04-11-2020

Beste Heer Van ZIjl,

We danken u voor uw verslag over uw vakantie op onze Sandaya camping Les Tamaris, die inderdaad geniet van een prachtige ligging aan het strand.

Hygiëne is voor ons zeer belangrijk en nog meer in de coronaperiode. Daarom heeft Sandaya met de controleinstantie Dekra een charter opgesteld met de te volgen procedures voor o.m. de reiniging van de toiletgebouwen. Het dragen van mondkapjes was tijdens uw verblijf enkel verplicht in gesloten ruimtes. Er diende een afstand van 1 meter gerespecteerd te worden (m.u.v. bijvoorbeeld leden van hetzelfde gezin). Onze Sandaya teams hebben deze informatie ook gegeven aan onze klanten. Animatie stopt uiterlijk steeds om 23u om de rust te garanderen. Inderdaad kunnen we – wanneer u geen animatie wenst te horen – hiermee rekening houden op het ogenblik van uw boeking. We bieden de optie plaatskeuze aan. Onze boekingscentrale helpt u met plezier voor uw volgende boeking. Tot volgend jaar !

• 8manuel24-08-2020

Prima camping, front beach

Mooie camping op een top locatie direct aan het strand. De camping zou ik zelf geen 5 sterren geven. Sanitairgebouw(en) werden niet goed schoongemaakt, ofja alleen met een tuinslang afgespoeld. Ook was de ventilatie bij ons sanitairgebouw slecht. De geur was daar bepaalde momenten heel vies. (licht uitgedrukt). Het zwembad was prima, voldoende afwisseling tussen strand en zwembad. Eetgelegenheid op de camping was heel goed, zowel take-away als restaurant. Animatie alleen op franse kinderen gericht maar dat is bijna standaard in frankrijk. Animatieteam wel heel aardig. Tenslotte de camping supermarkt. Twee van onze kinderen 3 en 5 jaar werden meteen door de mevrouw van de supermarkt bij de arm gegrepen omdat ze dingen aanraakten. Ze waren tot huilens toe en zijn de overige 16 dagen niet meer naar de supermarkt durven gaan. Was fijner geweest als ze mij had aangesproken. Kortom, goede camping met wat kleine verbeterpunten.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9DELORME24-07-2019

Déception par rapport 2018

trop de passage devant le mobile home, a la vue de tous lorsque vous déjeuner sur la terrasse, il suffirait que la haie soit un peu plus haute pour être tranquille beaucoup de bruit. Grosse différence de service au bar et restaurant par rapport à 2018, beaucoup d'attente et sourire limite! Il faut dire que le directeur et le personnel de l'année dernière étaient au top.

• 9Maryline26-10-2017

un peu déçu

déçu par ma dernière location car il fallait évacuer les lieu avant 12h00 car le camping fermé mais on aurait bien profité de la piscine l'après midi

• 8Dickey Eijsten21-10-2017

Reeds jaren een van onze favoriete campings in Fra

Heerlijk groot verwarmd buitenbad, prachtige ligging aan het strand, vlakbij de levendige stad Sete

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Dominique15-10-2017

Camping tres agréable il faut y allez tout est super bien activités et animateur géniaux

• 10Eetgelegenheden
  • 6Mauno Topias13-10-2017

Wir waren zum Radfahren zugereist Daführ ist die Lage schön. Erschliessung der Radwege ist noch ausbaufähig. Zugang vom Camping zum Schönen Sandstrand obtimal.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Chris09-10-2017

Service in the restaurant was friendly but a bit chaotic. The choice of food was “international” and personally I would have preferred a better quality local offering but suspect I may be in the minority.

• 7Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar