Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandaya Les Tamaris

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Les Tamaris voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 272 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

272 Reviews over Sandaya Les Tamaris

• 5An29-07-2022

ontzettende tegenvaller

Als gast zou je een keuze moeten hebben of je wil deelnemen aan het vermaak ‘s avonds. Dat hadden wij niet. Elke avond hadden we tot half 12 last van het schreeuwende animatieteam en de luide muziek met bas. We trilden weg in ons chalet en van slapen kwam het niet. Het chalet zelf was niet heel schoon. In alle hoeken lag stof/vuil bij aankomst. De inventaris was niet compleet en ook de bbq was vies. Hiermee werd niks door de receptie gedaan. De chalets staan verder heel erg dicht op elkaar. Je hebt weinig tot geen privacy. Afgezien van het strand is de directe omgeving van de camping troosteloos. Op mijn klachtmail aan Sandaya over de geluidsoverlast is tot op heden niet gereageerd. We overwegen zelfs om eerder weg te gaan. Sandaya; ons zal je nooit meer terugzien!

• 6Ouderdorp27-07-2022

Vies sanitair, mooi zwembad aan het strand

Mooie camping. Wij hebben al meerdere campings van Sandaya bezocht maar nog nooit eerder viel het zo tegen. Doorgang erg krap voor campers en een auto met flinke caravan stond vast. De bomen kunnen beter bij gehouden worden waardoor je minder takken langs de camper of caravan krijgt. Plek was ruim maar je staat erg op jezelf. Niet echt gezellig. Zwembad is mooi en leuk voor de kinderen. Sanitair echt smerig en veeel te weinig voor het aantal gasten. Twee keer geklaagd maar er werd niet eens even gekeken. Het waren de gasten die voor de viezigheid zorgden. Ik kon op de lijst zien wanneer er werd schoon gemaakt werd er gezegd. Dat heb ik gedaan en tussen 17:00 uur en 10:30 uur werd er niet schoon gemaakt. Dat is nu net de tijd dat de meeste mensen hier gebruik van maken en er dus juist extra zou moeten worden schoon gemaakt. Haar en zand in douches, geen wc papier enzovoorts.. voor het geld dat je betaalt echt niet oké.

• 8Staat v/h sanitair
  • 1Fami. Buise21-06-2022

Wij houden van schoon sanitair

Wij hebben deze camping geboekt voor komende zomervakantie ik mag toch hopen dat de problemen met het schoonmaken van het Sanitair is opgelost!!!!

• 1Staat v/h sanitair
  • 5winterjas19-06-2022

Slechte camping

Twee positieve zaken, het zwembad en het strand dicht bij. De rest was beneden peil. Nieuw sanitair maar zeer slecht onderhouden. Grote dotten haar en de viezigheid tot boven aan de deur. Werd zelden en dan ook nog op herhaald verzoek schoongemaakt. Heel veel personeel dat erg vriendelijk was maar dat zich alleen bezighield met de chalets/huisjes met animatie en tuinonderhoud. In de toiletgebouwen zag je nauwelijks iemand. Nee deze camping verdient pertinent de toegekende sterren niet. Wij kamperen al 50 jaar en hebben nog nooit een dergelijke beoordeling geschreven.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Henk Steenbergen17-06-2022

Slechte camping

Pluspunten zijn dicht bij het strand en het zwembad. Maar dan heb je het ook wel gehad. Echt een smerig sanitair en inderdaad na vele klachten werd er iets aan gedaan. Het barst er van het personeel maar die zijn alleen bezig met animatie, tuin onderhoud of de huur huisjes/ chalets. Wel vriendelijk receptie personeel. Nooit meer deze camping.

• 5Ineke van den Heuvel05-06-2022

Wat een tegenvaller

De camping is mooi gelegen aan een leuk strand. Wij waren hier 20 jaar geleden; hadden geweldige herinneringen aan de camping; is nu overgenomen door Sandaya. Een belangrijke factor: het sanitair is echt vies. Na meerdere malen geklaagd te hebben bij de receptie werd er iets vaker de slang door de sanitaire ruimtes gehaald. Maar viezigheid zoals haren (bah) bleven voor weken liggen (wij hadden voor 3 weken gereserveerd dus e.e.a goed bijgehouden. Sandaya is alleen maar geinteresseerd in de verhuur van de chaletjes waar veel meer aan te verdienen is. De kampeerder is bijzaak, De zgn Bahia club op het strand is een lachertje. Je kunt er een ligbed huren maar geen drankje of zelfs glaasje water te koop. Wat een gemiste kans. Jammer wij komen hier nooit meer.

• 9Wilger06-09-2021

Mooie camping aan het strand, vrije keuze kampeerplek, prachtig en schoon sanitairgebouw. Goeie WiFi tegen betaling (3 dagen € 7,50).

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Familie van Leer10-08-2021

Strandcamping

Camping ligt direct aan zee. Ideaal voor een strandvakantie. Wij hebben twee weken heet weer gehad. De meeste campingplaatsen hebben geen schaduw. Het is aan te raden om een zonnendoek of parasol mee te nemen. Heb je een grote tent/vouwwagen oid overleg dan met Sandaya voor een ruime plek. Veel plekken zijn klein. Wij zaten aan de rand bij zee (199). Een heerlijke rustige ruime plek zonder schaduw. Campingwinkel is prima, supermarkten zijn in de buurt. Dame aan de receptie die Nederlands spreekt is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is prima.Nadeel is de ontzettend vieze sanitair gebouwen. Alledrie hebben ze schimmel en losse douche putten. Ook een systeem om geen water te verspillen maakt dat je iedere 3 seconden de douchekop in moet duwen. Wij hebben het als een nadeel ervaren dat er maar 1 klein speeltuintje (leuk tot 4 jaar) was en geen voetbalkooi oid voor de jongeren om elkaar te ontmoeten.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Paul van Zijl07-09-2020

Prima camping aan zee maar niet coronaproof

Gemoedelijke camping pal aan zee. Heerlijk strand maar camping heeft wat ouder sanitair. Ze deden wel aan schoonmaken maar alleen de vloer natmaken is niet genoeg. Wel handgel en tissues maar van afstand houden in zwembad gebied en terras hadden ze nog nooit van gehoord. Mondkapjes dragen ze wel maar ook op de kin. Zitten bij elkaar op terras en voor de Tv. Entertainment ging normaal door en was soms wel luidruchtig als je te dicht in de buurt van het zwembad zat. Wij gelukkig niet. Zaten in de hoek vlakbij strand met het geluid van de zee op de achtergrond. Lekker rustig en weinig tot geen Nederlanders.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Marketing, 04-11-2020

Beste Heer Van ZIjl,

We danken u voor uw verslag over uw vakantie op onze Sandaya camping Les Tamaris, die inderdaad geniet van een prachtige ligging aan het strand.

Hygiëne is voor ons zeer belangrijk en nog meer in de coronaperiode. Daarom heeft Sandaya met de controleinstantie Dekra een charter opgesteld met de te volgen procedures voor o.m. de reiniging van de toiletgebouwen. Het dragen van mondkapjes was tijdens uw verblijf enkel verplicht in gesloten ruimtes. Er diende een afstand van 1 meter gerespecteerd te worden (m.u.v. bijvoorbeeld leden van hetzelfde gezin). Onze Sandaya teams hebben deze informatie ook gegeven aan onze klanten. Animatie stopt uiterlijk steeds om 23u om de rust te garanderen. Inderdaad kunnen we – wanneer u geen animatie wenst te horen – hiermee rekening houden op het ogenblik van uw boeking. We bieden de optie plaatskeuze aan. Onze boekingscentrale helpt u met plezier voor uw volgende boeking. Tot volgend jaar !

• 8manuel24-08-2020

Prima camping, front beach

Mooie camping op een top locatie direct aan het strand. De camping zou ik zelf geen 5 sterren geven. Sanitairgebouw(en) werden niet goed schoongemaakt, ofja alleen met een tuinslang afgespoeld. Ook was de ventilatie bij ons sanitairgebouw slecht. De geur was daar bepaalde momenten heel vies. (licht uitgedrukt). Het zwembad was prima, voldoende afwisseling tussen strand en zwembad. Eetgelegenheid op de camping was heel goed, zowel take-away als restaurant. Animatie alleen op franse kinderen gericht maar dat is bijna standaard in frankrijk. Animatieteam wel heel aardig. Tenslotte de camping supermarkt. Twee van onze kinderen 3 en 5 jaar werden meteen door de mevrouw van de supermarkt bij de arm gegrepen omdat ze dingen aanraakten. Ze waren tot huilens toe en zijn de overige 16 dagen niet meer naar de supermarkt durven gaan. Was fijner geweest als ze mij had aangesproken. Kortom, goede camping met wat kleine verbeterpunten.

• 9Eetgelegenheden

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar