Camping Sandaya Les Tamaris

Camping Sandaya Les Tamaris
7,9

• Activiteiten7,7
  • Sfeer in stad8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Tamaris voor je op een rij gezet:

49 reviews over Camping Sandaya Les Tamaris in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Reeds jaren een van onze favoriete campings in Fra

Dickey Eijsten
21-10-2017

Heerlijk groot verwarmd buitenbad, prachtige ligging aan het strand, vlakbij de levendige stad Sete

Camping les Tamaris

Erwin BAARS
29-8-2017

Toiletruimten werden slecht en te weinig schoongemaakt. Dit doet afbreuk aan de camping in zijn geheel.

Mooie camping

Ben VAN DER HEIJDEN
9-8-2017

Mooie camping. Het dichtstbijzijnde sanitair blok was deels mooi gerenoveerd. Het is mij echter een raadsel waarom maar de helft gedaan is terwijl in het oude deel wel de douchekranen vernieuwd zijn, maar de rest wat net zo hard aan vernieuwing toe was, niet gedaan is? Hopelijk wordt dat komende winter gedaan. Lijkt mij echter niet echt efficiënt.

Mooie ligging van de camping

Miranda Looijsen
    30-7-2017

Lekker zwembad, nette cottages en het strand binnen een paar meter!! Eten is prima.

Mooie plek, dichtbij het strand

Alex
    20-7-2017

Tamaris is een mooie locatie voor strandgangers, heerlijk dichtbij het strand, de moerassen zorgen af en toe wel voor een vervelend geurtje. De staplekken en ruimte bij de stacaravans zijn niet al te groot.

Persoonlijk vond ik Frontignan qua dorp niet bijzonder, weinig tot geen terrasjes, of ik moet niet goed gezocht hebben. Sete daar en tegen was wel erg leuk, leuke terrasje en diverse winkeltjes.

Qua kindvriendlinkheid scoort de camping wat mij betreft een onvoldoende, er wordt relatief hard gereden op de camping terwijl de max. snelheid 10 km per uur is. Ook het personeel maakt zich hier schuldigaan. Graag zou ik zien dat hier strenger op gelet wordt. Nog een min punt en dit zie je jammer genoeg vaak op campings, de douche heeft geen thermokraan en dat vind ik gevaarlijk. De douches zijn relatief klein en je zet de kraan soms per ongeluk op warm of koud.....koud is vervelend, maar te warm is gevaarlijk.

Al met al is het een leuke camping die het bezoek meer dan waard is.

Erg leuk maar met enkele tegenvallers

Kasander
    19-7-2017

Ligging: Aan de ene kant een mooi strand (met veel zwervende stukken rots) en behoorlijk koud maar ontzettend mooi doorzichtig water. Om leuk te snorkelen moet je wel ver buiten de pieren gaan. Het ondiepe deel is lekker ver de zee in.

We hebben niet op het park gegeten maar zelf gekookt.

Daar we oudere kinderen hebben kunnen we ook niets zeggen over kindvriendelijkheid.

De stacaravan was gewoon netjes zoals we meestal tegen komen op campings. Daar was niets op te zeggen.

Het weer was fantastisch! Heel even wat regen gehad maar verder geen enkel wolkje aan de lucht! Ook wat “last” gehad van de mistral.

Opvallend: We konden ons bij de receptie redden met meerdere talen!

Wij hadden een caravan die lekker "verstopt" zat waardoor je geen enkele inkijk hadden van anderen. Wel lastig om de auto er voor te krijgen.

Helaas tot zover de positieve tekst.

Aan de landkant van de camping ligt een soort van “moeras” waardoor er bij wind vanuit land een soort van bijbehorende moeraslucht de camping over kwam!! Deze bleef graag hangen in de caravan.

Het water in de caravan had bijna geen druk. Maar het ergste was het constante wegvallen van het hete water! Ineens sta je te douchen met echt koud water!! Niet leuk als je iedere keer je haren in de shampoo hebt staan!

Neem in GEEN ENKEL GEVAL betaalde wifi!!!! Deze is even beroerd als de onbetaalde!!! Alleen bij de shop heb je, als er weinig anderen zijn, redelijk contact! En daar hoef je NIET voor te betalen. (Houd wel je veiligheid in de gaten maar dat geldt ook voor betaalde wifi's!!!)

Hopelijk ben je niet iemand die van rust, stilte en/of vroeg naar bed gaan houd. De animatie heeft namelijk een behoorlijke apparatuur die altijd (te) hard staat en vaak dreunend tot 23:00 uur door gaat!!

-=-

Eindconclusie: Leuke camping met enkele haken en ogen. Een aanrader? Voor ons persoonlijk niet meer.

Wifi moet toegeganelijk bij mobilehome ,Waterdruk doche moet beter,ijskastdeur zit verkeerdt om

Liever niet meer...

Alex & Nora
          7-9-2016

De echte 5* verdient deze camping alleen omdat deze direkt aan zee ligt. De faciliteiten zijn redelijk tot goed, schimmel in de douches, geen schaduw, matig onderhouden staplaatsen, veel stof. Ik zou het eigenlijk als een 3* camping willen classificeren, niet hoger. Als je "dom" van een strandvakantie wil genieten en elke avond een overweldigende bbq lucht wilt ruiken: prima, voor mensen met jonge kinderen: prima denk ik, maar voor ons hoeft dit massaal gebeuren zonder schaduw nooit meer.

Heerlijke vakantie gehad

Ellen
          29-8-2016

Wij hebben in augustus 2 weken op deze camping gestaan met ons zoontje van 3. Wij vonden het een heerlijke camping met een zwembad, speeltuin, actieve animatie en een strand waar je zo op loopt vanaf de camping. Jammer dat er op loopafstand niet echt een dorpje is waar je even naar toe kunt. Supermarkt (Lidl, Intermarche) in Frontignan (8km). Onze plek was direct naast het zwembad, nadeel was dat je s avonds dan erg veel last had van het geluid van de shows.

9-8-2016
          • Activiteiten6
          • Sfeer in stad8

Mooie camping. Spijtig dat de wi fi zo slecht werkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Les Tamaris in Frontignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Les Tamaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Les Tamaris scoort een 7.86 uit 10 op basis van 263 reviews.