Camping Les Jardins Catalans

Meer camping info

69 reviews over Camping Les Jardins Catalans

• 3Raymond Goossen25-08-2017

Verschrikkelijk

Beste Mensen, Luister Goed.

De reviews die deze camping als goed beschouwen hoef je niet te lezen. Gasten die zeggen dat deze camping leuk is, zijn in mijn ogen nog nooit op een mooie camping geweest. Je hebt 1 bar waar je toevallig ook iets kan eten. Het eten op deze camping is ongeveer van het niveau van een verpauperde snackbar ergens in een achterwijkje in Amsterdam. De camping is zeer klein en vol met vaste sta caravans voor de lokale Franse bevolking. Je zult hier geen Duitser vinden of een ander Nederlands gezinnetje, Mocht je die wel vinden hecht je er eigen niet teveel aan want de meeste gezinnen zijn na 1 Nacht met piepende banden weer naar huis. Naast de Animatie die hier eerder is gezegd geen hond op af komt vinden ze het toch nodig om tot 12 uur Top 40 muziek te draaien wat over het gehele camping terrein botst met de muziek van 4 andere campings en een kermis. dit zorgt ervoor dat je van 7 tot 12 je kind niet rustig kan laten slapen en je een gala aan muziek stromen voorbij hoort komen. het voordeel hiervan is is dat je het enigste pakje paracetamol toch kan opmaken.

om het allemaal kort samen te vatten.

deze camping moet je gewoon niet boeken mensen. ook niet voor 1 nacht. gewoon lekker verder zoeken. alles is hier slecht. zelfs de omgeving is gewoon niks.

zonde van je vakantie dagen zonde van je geld zonde van alles.

ik hoop dat je hier leer uit neemt.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10J. Schalkwijk03-05-2016

Genoten!

We hebben een heerlijk verblijf gehad via touroperator. Op touroperator gangers en wat Fransen 'na geen gasten op de camping. Dus eigenlijk een klein dorpje op zich. We voelden ons echt welkom. Recenties van de animatie van andere campings in hoogseizoen zijn begrijpelijk. Wij hebben hier niet echt last van gehad. Wel duidelijk gehoord. Voor ons zeker een camping om te onthouden.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8Micky18-03-2016

Heerlijk verblijf!

Wij zijn afgelopen juni op camping Les Jardins Catalans geweest. Wij verbleven in een ruime comfortabele stacaravan. Deze was van alle gemakken voorzien. Op de camping zelf is voldoende te doen. Er is een ruim zwembad met glijbanen maar ook het kinderbadje is super. Mocht je een leuke camping in de omgeving van Argelès- sur- mer te zoeken, is dit zeker een aanrader. Ik was eigenlijk verrast door de negatieve commentaren hiervoor, zo hebben wij het zeker niet ervaren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 2Manoni06-09-2015

ronduit slecht

Een echt trailerpark van stacaravans. Dicht op elkaar in kleine laantjes, als je om je heen kijkt zie je alleen maar stacaravans en nog eens stacaravans. We zaten helemaal ingeklemd tussen al die stacaravans Veel vaste staanplaatsen in handen van Fransen. En dan de geluidsoverlast. Is het niet van de eigen camping dan mag je nog thema-avonden meemaken van de nabij gelegen campings tot " gelukkig maar" 12 uur 's nachts. De toegang tot het "laantje van campings" (meer dan 6 campings op een weg) is altijd druk, en dan zaten wij in het naseizoen. In de file naar de supermarkt of tanken en in de file om weer bij de camping te komen. Wij hadden een lichtpuntje: onze touroperator. Schone caravan met airco, hartelijk ontvangst van deze medewerkers met een drankje. Prima zoals we van hen gewend zijn. Door omstandigheden eerder vertrokken, maar dat vond ik geen straf.

Gereisd met partner in september 2015

• 4Bart Breedijk24-08-2015

ongeëvenaard slecht

Er is geen redelijke verklaring voor de overwegend positieve recensies over dit park. Animatie waar begrijpelijkerwijs geen hond op afkomt maar waar we wel tot middernacht van het eigen terras (vier rijen huisjes verwijderd) wegdreunen. Verder een kermis op steenworp afstand die ´s nachts lekker doorging; het was drama.

Bij een beetje temperatuur (>28C) is het in het chalet verstikkend warm. Geen airco of zelfs maar ventilator, wat wel karig is voor het geld. In de matrassen van ons chalet zaten ook "bed bugs" wat hetzelfde voelt als heel veel muggenbeten. Dan speelt ook het slaapgebrek op als je wordt verordonneerd het water te verlaten. Reden: een normale zwembroek en niet de kennelijk voorgeschreven, supersexy Speedo. Overigens was het zwembad met glijbanen wel leuk voor de kinderen. Toen we daar echter werden weggestuurd met een boterhammetje (er is geen noemenswaardig horeca op het terrein), zijn we vertrokken.

Gewoon niet doen, verder zoeken. Dit is zonde van je vakantiedagen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Heleen Fraanje17-04-2015

Heerlijke kleinschalige camping met mooi zwembad

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze kleine camping.Alles wat je nodig hebt is er. Kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan. Deze camping is zeer geschikt voor kleine kinderen met hun ouders. Voor de oudere jeugd is de camping er tegenover een aanrader, La Sirene

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7Patricia 09-08-2012

nette camping, weinig sociaal contact

Het is een nette camping. Een leuke (kleine) speeltuin en zwembad. Hier zijn ze wel erg streng, je mag echt geen zwemshort aan, niet springen of duiken in het water en niet met een bal gooien. Er zijn voornamelijk Franse gasten, waarvan er veel een vaste plek hebben, waardoor er weinig sociale gesprekjes zijn. Dit misten wij wel. Ook de animatie (zowel voor kinderen als volwassenen )is in het Frans. De animatie is 's avonds tot een uur of twaalf en vrij hard. Wij hebben hier nooit gegeten dus daar kan ik niks over zeggen. We hebben een prima vakantie gehad, ook doordat het heel mooi weer was, maar zouden volgende keer een caming uiktiezen waar meer Nederlanders zijn, zowel voor de kinderen als voor ons omdat je dan wat meer ideeen voor uitstapjes enz. kunt uitwisselen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7bb28-08-2011

mooie stacaravan camping

Een super camping voor gezinnen met kleine kindjes tot 6 jaar oud mijn zoontje van 6.5 had het na 3 dagen wel gezien maar mijn dochter van 2.5 vondt het super. Ook voor oudere mensen zonder kinds is he zeer geschikt

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8miho28-07-2011

Kleine en gemoedelijke familie camping

Net terug, voordeel is dat je op deze camping ook door de weeks kunt aankomen dus geen files. De camping is klein en er staan veel Fransen met een vaste plek. De plekken zijn prima en mobile homes zijn schoon en z.g.a.n. niets op aan te merken. Voor de oudere kids > 12 jaar is er weinig vertier, wel mooi voetbalveld en de Fransen oefenen elke dag en onze oudste zoon speelde met hun mee. Het restaurantje is prima (elk uur vers stokbrood), Thierry en Rose werken keihard en zijn gastvrij. Dagmenu is € 7,50 en maximaal € 12,50 p.p. waar vind je dat nog. Ook de dame van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is klein maar fijn, ligbedjes genoeg en glijbaan is ook prima te doen voor de kleine kids, ze landen in een 'bak', je hoeft ze niet op te vangen als ze niet kunnen zwemmen (ideaal!). Volgend jaar voor ons een andere camping, omdat we nooit naar dezelfde teruggaan. In de buurt zit van alles, boulevard, strand (te ver om te lopen), Carrefour en kartbaan etc.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8De Ridder24-07-2011

Prima camping!

Overwegend Franse gasten, wel heel leuk, we hadden een supermooie stacaraven (nieuw?) met gezellige veranda. Het personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader als je niet van al te veel vertier houdt, redelijk kleine camping, dus goed overzichtelijk met jonge kinderen (5 en 8 jaar).

Winkeltje stelt niets voor, maar camping aan de overkant heeft een wat uitgebreidere supermarkt (2 min. lopen). Bar-restaurant voor eenvoudige hap/snack (pizza, mosselen, hamburger of frites). 's Morgens zijn hier ook stokbrood en croissants te verkrijgen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden