Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Jardins Catalans

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Jardins Catalans voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 73 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

73 Reviews over Les Jardins Catalans

• 9Christophe. Un grand merci a Michel et Annick!!!21-04-2018

L accueil chaleureux et dynamique

Le calme et la gentillesse des gens est impeccable!! En revanche l espèce de fête foraine( la sirène ) est pitoyable au vue d une tranquillité chez Isa et Bruno. Ainsi que Michel et Annick. Merci encore à vous

• 9Eetgelegenheden
  • 3Raymond Goossen25-08-2017

Verschrikkelijk

Beste Mensen, Luister Goed.

De reviews die deze camping als goed beschouwen hoef je niet te lezen. Gasten die zeggen dat deze camping leuk is, zijn in mijn ogen nog nooit op een mooie camping geweest. Je hebt 1 bar waar je toevallig ook iets kan eten. Het eten op deze camping is ongeveer van het niveau van een verpauperde snackbar ergens in een achterwijkje in Amsterdam. De camping is zeer klein en vol met vaste sta caravans voor de lokale Franse bevolking. Je zult hier geen Duitser vinden of een ander Nederlands gezinnetje, Mocht je die wel vinden hecht je er eigen niet teveel aan want de meeste gezinnen zijn na 1 Nacht met piepende banden weer naar huis. Naast de Animatie die hier eerder is gezegd geen hond op af komt vinden ze het toch nodig om tot 12 uur Top 40 muziek te draaien wat over het gehele camping terrein botst met de muziek van 4 andere campings en een kermis. dit zorgt ervoor dat je van 7 tot 12 je kind niet rustig kan laten slapen en je een gala aan muziek stromen voorbij hoort komen. het voordeel hiervan is is dat je het enigste pakje paracetamol toch kan opmaken.

om het allemaal kort samen te vatten.

deze camping moet je gewoon niet boeken mensen. ook niet voor 1 nacht. gewoon lekker verder zoeken. alles is hier slecht. zelfs de omgeving is gewoon niks.

zonde van je vakantie dagen zonde van je geld zonde van alles.

ik hoop dat je hier leer uit neemt.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9severine25-07-2017

formidable

nous avons passer d'excellente vacances dans ce camping bruno,isa et leurs equipes sont aux petits soins leur gentillesse n'a pas de mots et la pizzaria est excelente et on dit quoi merci Annick et Michel et leurs equipes et surtout je recommande ce camping familliale et conviviale rarissime dans le sud MERCI a vous tous et en esperant vous voir l'année prochaine

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Jean harlow et vero bordeaux11-07-2017

Cool dans tout son ensemble

Très bon camping familiale , même les deux ados se sont bien amuses durant ces vacances a la piscine et sur les terrains de jeu et le plus le bar restaurant de Michel et son équipe , vraiment des commerçants super comme on n'en voit plus , toujours présent , disponible et surtout très sympa avec de plus des prix pour la restauration et pour les boisons plus que correct pour un endroit si touristique que Argeles sur mer. Super vacances

• 8Staat v/h sanitair

Service communication, 14-07-2017

Bonjour Jean harlow et vero bordeaux, Nous vous remercions vivement de votre commentaires et sommes ravis que votre séjour en famille avec des ados vous ait plu. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans nos campings Chadotel.

• 10J. Schalkwijk03-05-2016

Genoten!

We hebben een heerlijk verblijf gehad via touroperator. Op touroperator gangers en wat Fransen 'na geen gasten op de camping. Dus eigenlijk een klein dorpje op zich. We voelden ons echt welkom. Recenties van de animatie van andere campings in hoogseizoen zijn begrijpelijk. Wij hebben hier niet echt last van gehad. Wel duidelijk gehoord. Voor ons zeker een camping om te onthouden.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Martine et Didier20-04-2016

Un havre de paix

Super agréable,camping propre,mobil'hom impeccable,personnel au Top,que du bonheur.Il ne faut pas oublier Michel et sa compagne Annick il me semble , sympathiques,discrets et tellement professionnels.cuisine excellente , service extra,petite épicerie avec légumes et fruits à petit prix et d'une fraicheur absolut. Nous reviendrons l'année prochaine certainement.Nous le reformulons que du bonheur. Un petit coucou a l'ensemble du personnel qui le mérite vraiment. Martine et Didier

Service communication, 14-07-2017

Bonjour Martine et Didier, Toute l'équipe de camping vous remercie et est ravi d'avoir contribué à la réussite de vos vacances à Argelès sur mer. Merci encore pour la note de 10/10. Au plaisir de vous revoir.

• 10Chris et Anlor 6417-04-2016

Un séjour reposant avec du personnel sympathique

Nous revenons d'une semaine de vacances et avons logé en mobil home 6 personnes au camping Les Jardins Catalans à Argeles sur Mer. Nous recherchions un endroit calme et reposant et nous avons trouvé exactement ce que nous désirions : le lieu est propre et accueillant. Les enfants ont pu dormir le matin car le camping est calme. La journée nous pouvions utiliser la piscine chauffée, les jeux mis à disposition et terrain de foot, de ping pong. Nous avons également pu faire des visites pour découvrir cette magnifique région (petit train gratuit en face du camping et bus à 1 euros pour les déplacements). Notre petit dernier de 2 ans et demi a passé son temps à jouer sur la terrasse...Tout le monde était comblé! Le personnel à l'accueil mais aussi Annick et Michel ont été très sympas, avec des tarifs raisonnables au niveau de la restauration et des services à la hauteur de nos attentes (petite épicerie, pain, restauration à emporter, apéritif de bienvenue...). Nous avons eu la visite d'amis et nous avons commandé un soir des pizzas, et un autre du poulet pomme de terre...Tout était excellent et en plus,livré à domicile par Michel (que nous remercions pour sa gentillesse)!! Nous avons raté l'apéro de bienvenue, car nous n'avions pas lu le soir les brochures, mais Michel et Annick les restaurateurs ont rattrapé le coup dès le lendemain....et nous les en remercions. Nous avons également apprécié le petit cadeau de départ pour notre fils Noé de 2 ans et demi....Nous pensons revenir l'année prochaine et nous vous ferons de la bonne publicité autour de nous. Excellente saison à tous et à très bientôt. Merci pour votre accueil et votre gentillesse...

• 8Micky18-03-2016

Heerlijk verblijf!

Wij zijn afgelopen juni op camping Les Jardins Catalans geweest. Wij verbleven in een ruime comfortabele stacaravan. Deze was van alle gemakken voorzien. Op de camping zelf is voldoende te doen. Er is een ruim zwembad met glijbanen maar ook het kinderbadje is super. Mocht je een leuke camping in de omgeving van Argelès- sur- mer te zoeken, is dit zeker een aanrader. Ik was eigenlijk verrast door de negatieve commentaren hiervoor, zo hebben wij het zeker niet ervaren.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 2Manoni06-09-2015

ronduit slecht

Een echt trailerpark van stacaravans. Dicht op elkaar in kleine laantjes, als je om je heen kijkt zie je alleen maar stacaravans en nog eens stacaravans. We zaten helemaal ingeklemd tussen al die stacaravans Veel vaste staanplaatsen in handen van Fransen. En dan de geluidsoverlast. Is het niet van de eigen camping dan mag je nog thema-avonden meemaken van de nabij gelegen campings tot " gelukkig maar" 12 uur 's nachts. De toegang tot het "laantje van campings" (meer dan 6 campings op een weg) is altijd druk, en dan zaten wij in het naseizoen. In de file naar de supermarkt of tanken en in de file om weer bij de camping te komen. Wij hadden een lichtpuntje: onze touroperator. Schone caravan met airco, hartelijk ontvangst van deze medewerkers met een drankje. Prima zoals we van hen gewend zijn. Door omstandigheden eerder vertrokken, maar dat vond ik geen straf.

• 4Bart Breedijk24-08-2015

ongeëvenaard slecht

Er is geen redelijke verklaring voor de overwegend positieve recensies over dit park. Animatie waar begrijpelijkerwijs geen hond op afkomt maar waar we wel tot middernacht van het eigen terras (vier rijen huisjes verwijderd) wegdreunen. Verder een kermis op steenworp afstand die ´s nachts lekker doorging; het was drama.

Bij een beetje temperatuur (>28C) is het in het chalet verstikkend warm. Geen airco of zelfs maar ventilator, wat wel karig is voor het geld. In de matrassen van ons chalet zaten ook "bed bugs" wat hetzelfde voelt als heel veel muggenbeten. Dan speelt ook het slaapgebrek op als je wordt verordonneerd het water te verlaten. Reden: een normale zwembroek en niet de kennelijk voorgeschreven, supersexy Speedo. Overigens was het zwembad met glijbanen wel leuk voor de kinderen. Toen we daar echter werden weggestuurd met een boterhammetje (er is geen noemenswaardig horeca op het terrein), zijn we vertrokken.

Gewoon niet doen, verder zoeken. Dit is zonde van je vakantiedagen.

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar