Camping Le Dauphin

Camping Le Dauphin
8,6

104 reviews over Camping Le Dauphin in het Nederlands

Met oudere kinderen

geweldig!! Een fantastische vakantie gehad.

Westeruin Arie
25-9-2018

Het mobile home voldeed aan onze wensen maar als je met 4 volwassene gaat zijn de een persoons bedden wat aan de dunne kant.

zeer de moeite waard, wel voor 1 keer.

Marloes Roovers
24-9-2018

Mooie niet te massale camping. De garden suite echt een hele mooie stacaravan! Wel Franstalige animatie ook de shows in de avond.

Zwembaden heel mooi en schoon.

Argeles zelf vonden wij erg toeristisch. Veel te doen maar niet authentiek te noemen. Le dauphin zeker een aanrader maar voor ons blijft het bij 1 keer.

Zeker de moeite waard

Van dijk
22-8-2018

Mooie niet super massale camping. Zeer netjes en uitgebreid zwembad met voldoende bedjes

Winkeltje genoeg te krijgen en geen lange rij bij brood halen

Leuk treintje naar strand of centrum

Minpuntjes

avondvertier start vrij laat ( 21.30 ) voor de kleinste

Geen eten / drinken te halen bij zwembad

Franstalig animatieteam

Veelal gericht op de fransen al is men dat aan het veranderen

Kortom zeker de moeite waard, ook met oudere kinderen gezien de afstand naar centrum Argeles met treintje

Hele fijne camping, wij vinden het een aanrader!

Judith van den Dijssel
19-8-2018

Mooie, schone camping met geweldige zwembaden. Heel fijn: geen handdoek vooraf leggen praktijken en er mag gesprongen en gedoken worden in het polobad. De glijbanen waren ook favoriet! Personeel overal netjes en correct, aardig en behulpzaam. Alles wordt keurig bijgehouden. Animatie (voor ons) precies genoeg. 's Avonds uiteraard best wat herrie maar het is maar tot 00 uur. Daarna is het echt muisstil. Bij ons was het 's ochtends tot half 10 ook heerlijk rustig. In het restaurant serveren ze prima prijs-kwaliteit eten. Wij hebben er alle keren goed gegeten.

Tijdens onze 2 weken hier waren er niet veel Nederlanders. Het merendeel was Frans. Zelf zaten we in een gehuurde sta-caravan maar je kunt hier gerust met een eigen caravan heen, de plaatsen zijn ruim opgezet. Als je niet bij de herrie en het zwembad wil zitten dan zou ik het goed aangeven, er zijn plaatsen genoeg.

Prima voor een keer

JEN
11-7-2018

Prima camping. Ligging is fijn. Je bent overal dichtbij. Leuk ook dat treintje wat langs de camping komt.

Wij hadden een 6 pers.stacaravan. Schoon, netjes en redelijk nieuw. Fijne grote veranda.

Vond de camping nog wel redelijk volgepropt qua accommodaties. Stond vrij dicht op elkaar allemaal. In het voorseiz. niet zoveel last van maar dat lijkt me in het hoogseiz. niet fijn. Verkeer op de camping vond ik vervelend. Mensen blijven dan af en aan rijden met de auto terwijl er ook kleine kinderen lopen en fietsen. Jammer dat er in de middag niks te krijgen was bij het restaurant/bar. Alleen tijdens de lunch 1,5 uur open en dan pas weer om 19:00. En geen min. eerder.

Winkeltje prima. Redelijk uitgebreid en elke dag verse broodjes en croissants.

Veel vaste staanplaatsen van voornamelijk Engelsen. Niet verwacht. Ih weekend druk met externe evenementen. Hierdoor kan het zijn dat je als campinggast niet in t restaurant mag eten. Bizar

Nooit meer in het voorseizoen

Marco en Hajar
13-5-2018

Hier geweest van 29-04 tot 10-05:

Wat was goed:

Zwembad, behalve de ligbedden.

2e stacaravan Cottage3 was prima, schoon en netjes.

Jana van de receptie erg vriendelijk en servicegericht.

Wat was niet goed:

De hele dag door werkzaamheden van 8u tot 18u vlak voor de stacaravan. Bulldozers, snelrijdende busjes, het bleef maar doorgaan.

De oorspronkelijk gekregen Cottage2 had hier ook last van, leek wel of de hele camping in de steigers stond.

Oorspronkelijk gekregen Cottage2 was waarschijnlijk gebruikt door mensen met honden, hadden beide direct de eerste dag al vlooienbeten. Groot deel van de vakantie last gehad van die jeuk. Dit terwijl de camping adverteert met diervrije mobilhomes (uit hun voorwaarden gehaald).

De stagiaire bij de receptie was niet vriendelijk en niet erg behulpzaam.

Mooie omgeving en best een mooie camping, met veel voorzieningen maar ga hier niet naartoe in het voorseizoen!!!

Aanrader!

familie Nannings
18-9-2017

Voor de 2e keer naar deze camping geweest. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Wij gaan namelijk niet zo snel weer naar dezelfde terug.

Camping heeft alles. Omgeving genoeg te zien en te doen. Ook zo Spanje in.

Vorig jaar totaal geen last van muggen gehad. Dit jaar werd ik helaas wel kapot geprikt. Wij zaten in een stacaravan zonder airco. Maar die heb je eigenlijk wel echt nodig in het hoogseizoen.

Jammer dus dat die niet standaard zijn.

Of plaats op zijn minst horren voor de ramen zodat de ramen snachts open kunnen blijven.

Maar ondanks de muggen en warmte snachts echt een aanrader deze camping!!!

fantastische camping!

Lianne
25-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Le Dauphin! Prachtige, schone camping. Vriendelijk personeel. Het zwembad super! Wij komen terug!

Genieten!

Agnes
        21-8-2017

Wat een fijne en goed verzorgde camping! We hadden een perfect plekje. Mobilehome le comfort 2 nummer 145. Prachtige ligging! De meisjes vonden het super leuk om met Vickey en Loly te dansen, de poolparty was geweldig! Zwembad super leuk voor alle leeftijden! Het dolfijnenbad wel wat aan de frisse kant ;)Wij komen nog n keer terug!

Geen 3e keer meer voor ons

Dijkshoorn
        16-8-2017

Vorig jaar een plek gehad met privé sanitair . Wat uitstekend was bevallen en de plek lag aan een doodlopende straat waardoor het lekker rustig was .

Vanwege de vele boekingen konden wij dit jaar alleen op plek nr 1 staan . Gelijk het eerste plekje als je de camping binnenkomt .

Dit nooit meer ! Alles komt langs je tent en ook tot midden in de nacht herrie van gillende jongeren . Er loopt wel beveiliging langs maar hieraan doen ze blijkbaar niets . Vakanties was top verders maar die plek was wel echt een minpunt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Dauphin in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Dauphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.