Camping Le Dauphinsterstersterster

256 reviews over Camping Le Dauphin

• 2019
    9Mevr.Hoogervorst09-09-2019

Fijne camping!

Grote maar toch rustige camping, met veel privacy bij de plek. Veel aandacht voor natuur en beplanting op het terrein. Aardig personeel, en echt 5 sterrenwaardig!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Kitty Weenink-Verduin05-09-2019

thuis komen

Komen hier al 8 jaar blijft een super camping, met een mooi zwembad en blijft ieder jaar weer een verrassing wat er nu weer aangepakt en verbertert is.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Margreet19-08-2019

Wederom heerlijke vakantie

Wij waren hier in 2017 al twee weken naartoe geweest en op verzoek van de kids (nu 4, 8 en 14) dit jaar weer. Beide jaren in stacaravan 101. Zit geen airco in, maar we ervaren dat niet als probleem, want het overgrote gedeelte van de nachten koelt het buiten prima af en is met open raam slapen lekker.

We vinden het een heerlijke camping. Ruim opgezet. Ze zijn steeds aan het vernieuwen. Zo is het gedeelte tegenover ons huisje t.o.v. 2017 helemaal vernieuwd. Volgens mij doen ze steeds een stukje. We kregen inderdaad een brochure bij aankomst over een heel nieuw gedeelte wat in 2020 af moet zijn. Voor de rest ademt de camping een gemoedelijke sfeer.

Entertainment wordt op sommige avonden ook al soms in het Engels gesproken.

In 2017 en ook nu weer geen moeite gehad om bedjes te vinden bij het zwembad. Op welk tijdstip van de dag we ook gingen. Ik hoop dat dat ook blijft nadat dat nieuwe gedeelte wordt opgeleverd.

• 9Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Veracx14-08-2019

schitterende camping

Heel nette camping met veel schaduw en mooie bloemen/struiken. Prachtige mobilhome (6personen met airco/vaatwas), net, ruim, modern, wifi in caravan. Er staan ruim voldoende bedjes/stoelen bij zwembad, nooit handdoek leggen, 25m bad met voorbehouden ruimte om baantjes te zwemmen. proper sanitair bij zwembad. Eten in restaurant en meeneem is lekker. Avondanimatie gaat door in een prachtige openluchtbar en is om 00uur gedaan en dan stil op camping. Iedere morgen om 9u en 10u een gratis treintje naar strand/Argeles. Ook gratis treintje terug in de namiddag. Iedere morgen kan je lekker stokbrood (wit/bruin) kopen. 5 sterren waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Roy29-07-2019

Fantastisch 5 sterren waardig

We zijn hier eind juni/begin juli geweest. Prachtige ruim opgezette camping, alles netjes bijgehouden en schoon. Wij hadden een kampeerplek met privé sanitair wat met kleine kinderen wel prettig is. Klein minpuntje is dat het sanitairgebouwtje aan de straatkant stond. Zwembaden echt helemaal top en voor iedereen wat wils. Ben al op vele campings geweest maar alles zo netjes bijgehouden als op Le Dauphine heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wij komen hier zeker nog een keer terug met de caravan. De camping wordt wel behoorlijk uitgebreid door middel van stacaravans ( dacht iets van 80 caravans )

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Priscilla Van De Velde11-04-2019

Een aanrader voor een luxe vakantie.

Wij hebben in een prachtige suite gezeten, de nieuwste maxi-caravan van de camping. Fantastisch om een eigen tuin te hebben met privacy en een plancha. De camping wordt perfect bijgehouden en er is aardig personeel. Een prachtig zwembad met heel veel mogelijkheden. Altijd wel een plekje te vinden aan het zwembad voor je handdoek. Wij vonden het super zeker ook de omgeving. Genoeg te zien en te beleven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Gerrie06-04-2019

Je hebt het gevoel dat je verblijft in een botanische tuin. Zo mooi. Net buiten de drukte van alle campings maar lekker op fietsafstand van de zee en het centrum

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    9Westeruin Arie25-09-2018

geweldig!! Een fantastische vakantie gehad.

Het mobile home voldeed aan onze wensen maar als je met 4 volwassene gaat zijn de een persoons bedden wat aan de dunne kant.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Marloes Roovers24-09-2018

zeer de moeite waard, wel voor 1 keer.

Mooie niet te massale camping. De garden suite echt een hele mooie stacaravan! Wel Franstalige animatie ook de shows in de avond. Zwembaden heel mooi en schoon. Argeles zelf vonden wij erg toeristisch. Veel te doen maar niet authentiek te noemen. Le dauphin zeker een aanrader maar voor ons blijft het bij 1 keer.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Van dijk22-08-2018

Zeker de moeite waard

Mooie niet super massale camping. Zeer netjes en uitgebreid zwembad met voldoende bedjes Winkeltje genoeg te krijgen en geen lange rij bij brood halen Leuk treintje naar strand of centrum

Minpuntjes avondvertier start vrij laat ( 21.30 ) voor de kleinste Geen eten / drinken te halen bij zwembad Franstalig animatieteam Veelal gericht op de fransen al is men dat aan het veranderen

Kortom zeker de moeite waard, ook met oudere kinderen gezien de afstand naar centrum Argeles met treintje

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

8 tips over Camping Le Dauphin

• Jasper, 15-12-2013

Saint Cyprien is een mooie (iets wat rustigere) badplaats. Zeker een aanrader.

• Marjolijn van Roessel, 23-09-2013

Voor wie niet bang is voor wat km's rijden hier enkele tips die de moeite waard zijn. De verweerde rotsen van Ile-sur-Têt, de Gorges de la Fou (smalle kloof) en 15 min. verderop de speeltuin Le Bois du Moulin (nabij La Preste), de wijnproeverij van Cellier des Templiers en het aquarium in Banyuls, Villefrance de Conflent en 'le petit traine jaune', de Four Solaire in Font-Romeu, Grotte de Fontrabiouse, tyrolienne bij Argeles Aventure, boottochtje langs de kust vanuit Collioure, vlindertuin Elne.

• peetvheijningen, 09-09-2013

Treintje naar diverse bestemmingen in Argeles sur Mer. Kaartje kopen bij receptie is erg voordelig!

44 vragen over Camping Le Dauphin

• e Klein Gunnewiek, 16-11-2018

Juli 2019 kids Ned?

Hoi Gaan er nog meer nederlandse kids naar deze camping juli 2019? Of zijn er echt zo weinig Nederlanders?

Groetjes Fam Gunnewiek

Tamara van Delft, 13-01-2019

En zijn er koelkasten te huur?? Wij gaan deze zomer. Mvg Tamara

Nienke, 23-12-2018

Hoi! Wij gaan ook in juli 2019 naar deze camping. Van 17 juli t/m 31 juli. Wij hebben twee kindjes, een zoon van 6 en dochter van 4. Voor ons de eerste keer in deze streek, dus ik ben erg benieuwd. Hartelijke groet, familie Hoogeveen (uit midden van het land)

Yvette, 04-03-2019

Wij gaan met onze dochter van dan 7 jaar en zijn er van 24-7 t/m 3-8. We hebben er zin in!

Groet, Yvette

• Diana Lippens, 26-10-2018

Iemand een idee hoe het met de WIFI op de camping is gesteld?

• Raditijn, 08-12-2017

afstand tot strand vs shuttlebus

Hoever ligt de camping van het strand en is er evt een shuttlebus?

Camping Le Dauphin info

• Aantal sterrensterstersterster