Camping Le Dauphin

245 reviews over Camping Le Dauphin in het Nederlands

Prima voor een keer

JEN
11-7-2018

Prima camping. Ligging is fijn. Je bent overal dichtbij. Leuk ook dat treintje wat langs de camping komt.

Wij hadden een 6 pers.stacaravan. Schoon, netjes en redelijk nieuw. Fijne grote veranda.

Vond de camping nog wel redelijk volgepropt qua accommodaties. Stond vrij dicht op elkaar allemaal. In het voorseiz. niet zoveel last van maar dat lijkt me in het hoogseiz. niet fijn. Verkeer op de camping vond ik vervelend. Mensen blijven dan af en aan rijden met de auto terwijl er ook kleine kinderen lopen en fietsen. Jammer dat er in de middag niks te krijgen was bij het restaurant/bar. Alleen tijdens de lunch 1,5 uur open en dan pas weer om 19:00. En geen min. eerder.

Winkeltje prima. Redelijk uitgebreid en elke dag verse broodjes en croissants.

Veel vaste staanplaatsen van voornamelijk Engelsen. Niet verwacht. Ih weekend druk met externe evenementen. Hierdoor kan het zijn dat je als campinggast niet in t restaurant mag eten. Bizar

Nooit meer in het voorseizoen

Marco en Hajar
13-5-2018

Hier geweest van 29-04 tot 10-05:

Wat was goed:

Zwembad, behalve de ligbedden.

2e stacaravan Cottage3 was prima, schoon en netjes.

Jana van de receptie erg vriendelijk en servicegericht.

Wat was niet goed:

De hele dag door werkzaamheden van 8u tot 18u vlak voor de stacaravan. Bulldozers, snelrijdende busjes, het bleef maar doorgaan.

De oorspronkelijk gekregen Cottage2 had hier ook last van, leek wel of de hele camping in de steigers stond.

Oorspronkelijk gekregen Cottage2 was waarschijnlijk gebruikt door mensen met honden, hadden beide direct de eerste dag al vlooienbeten. Groot deel van de vakantie last gehad van die jeuk. Dit terwijl de camping adverteert met diervrije mobilhomes (uit hun voorwaarden gehaald).

De stagiaire bij de receptie was niet vriendelijk en niet erg behulpzaam.

Mooie omgeving en best een mooie camping, met veel voorzieningen maar ga hier niet naartoe in het voorseizoen!!!

Aanrader!

familie Nannings
18-9-2017

Voor de 2e keer naar deze camping geweest. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Wij gaan namelijk niet zo snel weer naar dezelfde terug.

Camping heeft alles. Omgeving genoeg te zien en te doen. Ook zo Spanje in.

Vorig jaar totaal geen last van muggen gehad. Dit jaar werd ik helaas wel kapot geprikt. Wij zaten in een stacaravan zonder airco. Maar die heb je eigenlijk wel echt nodig in het hoogseizoen.

Jammer dus dat die niet standaard zijn.

Of plaats op zijn minst horren voor de ramen zodat de ramen snachts open kunnen blijven.

Maar ondanks de muggen en warmte snachts echt een aanrader deze camping!!!

à conseiller

stef du doubs
17-9-2017

deux semaines en location avec ma femme et mes deux adolescents. reposant , que du bien . camping familial très bien tenu . bungalows proches du neuf et sous les arbres . pain à partir de 7h30 , boutique fournie . activités pour tous , piscines très propres . accueil à l'écoute . soirées pour tous , et coin ados . vacances mémorables .

Thank you for our holiday.

charlie
11-9-2017

Fab stay. beautiful campsite,very friendly staff and excellent facilities

Camping à taille humaine - on recommande

Bleser
        28-8-2017

Seconde année au camping où on passe un très bon séjour. Les animations sont super et l'environnement très arboré et agréable.

fantastische camping!

Lianne
            25-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Le Dauphin! Prachtige, schone camping. Vriendelijk personeel. Het zwembad super! Wij komen terug!

un sejour au top

dadou
                  25-8-2017

Un super sejour durant lequel nous avons apprecié la qualité de l'accueil, la propreté et la quantité des services proposés sur place (piscine, animations, superette,...)

Genieten!

Agnes
                      21-8-2017

Wat een fijne en goed verzorgde camping! We hadden een perfect plekje. Mobilehome le comfort 2 nummer 145. Prachtige ligging! De meisjes vonden het super leuk om met Vickey en Loly te dansen, de poolparty was geweldig! Zwembad super leuk voor alle leeftijden! Het dolfijnenbad wel wat aan de frisse kant ;)Wij komen nog n keer terug!

super camping

miclu62
                      18-8-2017

Ns avons passé des superbes vacances. Le camping le dauphin est top sur tout les points. Une equipe geniale et des animateurs super. Nos filles ont adoré le mini club. A part ça le camping est super calme avec une ambiance trés familliale. La propreté est présente partout ds le camping. Ns etions en tente sur emplacement avec sanitaire et c est le top.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Dauphin in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Dauphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Dauphin scoort een 8.62 uit 10 op basis van 245 reviews.