Géén boekingskosten

Meer camping info

270 Reviews over Le Dauphin

• 9WivaRo22-09-2022

Prachtige camping, TOP.

Het is een fantastisch mooi aangelegde camping met prachtig zwemparadijs. De plekken met prive sanitair waren groot. Minpuntje : strand was op 3 km.

• 9Bas van der Boom24-08-2022

Fantastische camping

Het is een fantastische, gezellige en mooi aangelegde camping met goede faciliteiten, vriendelijk personeel en gunstige ligging. Het restaurant is van goede kwaliteit, er is veel entertainment en zelf zaten wij op het kampeerveld. Het leuke daaraan was dat je tussen andere kampeerders zat, terwijl er steeds meer chaletjes en stacaravans zijn. De staanplaatsen zijn groot.

Echter is de camping wel dusdanig groot, je moet wel geluk hebben met de plaats waar je staat. Zeker met kleine kinderen kan het zijn dat je flinke afstanden moet overbruggen met 30+ graden.

In de vorige reviews werd de camping ook rustig genoemd en er werd aangegeven dat het op tijd stil was, het viel ons op dat dit juist niet het geval was. Overigens hebben wij daar geen last van gehad, maar als je voor je rust komt, is dit een aandachtspunt.

Het zwembad is fantastisch, los van handdoekjesleggers, de winkel prima en restaurant top! Topcamping!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Suzan15-08-2022

Mooie groene en goed onderhouden camping

Fijne camping, zeer schoon, goed onderhouden en vriendelijke medewerkers. Prachtig zwembad met apart banen bad. Heerlijk in de vroege ochtend voor baantjes zwemmen. Rest van het bad ook zeer schoon en leuk voor zowel jonge als oudere kinderen. Wij hadden een sta caravan aan de rand van de camping. Zeer rustige plek, geen hysterische toestanden in de avonden. Heel fijn! We hebben een heel fijne vakantie gehad!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10San11-08-2022

Fantastische camping!

Geweldige camping! Wij hadden een plek met privé sanitair. Dit zijn mooie grote plekken. Veel plekken hebben schaduw. De camping is prachtig aangelegd, heeft fijne zwembaden met een leuke glijbaan. Voor onze kinderen van 8 en 10 jaar was dit echt een fantastische camping. Niet te groot en veel te doen. Men is er ook erg klantvriendelijk. Kortom, echt een top camping!

• 7Jaap11-08-2022

Mooi en schoon park maar niet voor herhaling vatba

Mooi aangelegde camping. Ruime opzet. Wij zaten in cottage park 2. Hele mooie ruime stacaravans. Super schoon en goed ingericht. Het zwembad is een echt hoogtepunt vonden wij. Met verschillende zwembaden en ruime opzet was het voor onze kinderen 7 en 11 een mooie uitdaging. In het restaurant en zwembad bar was het personeel erg chagrijnig dat vonden we een stevig minpunt. Qua ligging is het met 3 km van zee te ver om te lopen.. een treintje rijdt heen en weer. Dit treintje reed zo hard dat wij in het achterste wagentje er bang uit stapten. Het slingerde enorm en was eng.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Laura09-08-2022

Mooie camping

• goed onderhouden, groen goed en mooi verzorgd
    • sta caravan schoon
    • 3 mooie aparte zwembaden, geen handdoekje leggen
    • prima ruimte met wasmachines en drogers +publiek bestaat voornamelijk uit gezinnen, prima sfeer
    • WiFi vaak niet toereikend

Deze camping is een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Desmedt jurgen04-08-2022

Zeer mooie camping met grote plaatsen voor ons 9 meter caravan mooi zwembad met altijd een bedje vrij geen handdoekje leggen dus . Afhaal pizza’s lekker hamburgers minder . Zeer gezellig terras avonds met mooie animatie . Wel niet aan zee maar wel treintje naar strand. We hadden 2 plaatsen voor ons en zoon hij moest eerder vertrekken door wat problemen met werk wel alles netjes terugbetaald van camping

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Karin04-10-2021

Fantastisch.

Mooie en goed onderhouden camping. Erg veel groen, prachtige plantsoenen. Wij hadden stacaravan gehuurd, was ook netjes en met een grote veranda. Mooi zwembad, wedstrijdbad is verwarmd. Genoeg ligbedden. Er was in september geen schreeuwerige animatie wat echt een voordeel is, vind ik. Mochten wij weer die kant opgaan, dan zeker nogmaals camping Le Dauphin.

• 9Monique B24-09-2021

Geweldige camping!

Sinds dit jaar een 5 sterren camping en dat zijn ze zeker! Mooie houten prieeltjes buiten met lampjes, een eigen BBQ met gasfles etc. Zwembad is schoon,groot,heel mooi aangelegd en heeft verwarmde baden. Als je twijfelde te gaan ,niet doen,het is werkelijk waar een prachtige camping waar wij een geweldige vakantie hebben gehad met onze peuter van twee jaar.

• 8Sandra10-08-2021

Geweldige camping

Onze accommodatie cottage parc 2 was superErg netjes en schoon De plek is top, lekker centraal voor de kids bij speeltuin en zwembad en sfeervol ingericht Erg mooie tuinen aangelegd rondom de cottages en autoluw is het parc bijna Met 5 personen was de 2 parc wel te krap Het zwembad is erg mooi, heel netjes, mooie lig bedden, verwarmde zwembaden zelfs, alleen wel erg veel chloor, mijn kids hadden er huiduitslag vanBijna iedere avond is er wel een show, of muziek. animatie is wel alleen in Frans, onze kids (9,5,3) hadden gehoopt op Nederlandse of Engelse animatie maar helaas , ze konden er weinig van volgen De camping winkel heeft elke dag vers brood, erg lekker om de dag mee te beginnen Vanaf de campings organiseren ze excursies en hebben ze tips voor de omgeving Zeker een aanrader deze camping! Het is ook niet te groot, de kinderen kunnen zelf rond lopen op de camping wat ook heerlijk is voor de ouders.

Camping Le Dauphin info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar