9,1

11 reviews over Camping Les Sablettes in het Nederlands

Fijne gemoedelijke camping

Lorain van der Linden,
29-7-2018

Fijne gemoedelijke camping met prima zwembad en vriendelijke staff.

Wij hadden een hele mooie nette mobile home via de camping zelf geboekt.

Deze was zeer netjes en schoon.

De camping is zijn 3 sterren zeker meer dan waard.

Het enige minpunt vinden wij het gemis van een campingwinkeltje voor wat dagelijkse boodschappen.

Ook ligt de camping niet op loopafstand van het dorpje, daar heb je echt een fiets of auto voor nodig.

Een blokje om in de avond mistte wij soms wel.

Verder genoten van onze vakantie bij les sablettes.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Genoten van een zeer fijn verblijf

Lorain van der Linden,
29-7-2018

We hebben het erg naar onze zin gehad.

Fijne accommodatie en vriendelijke staff zowel bij de receptie als bij de bar/restaurant.

Het zwembad was schoon en netjes.

Het enige wat wij wel fijn zouden vinden is een campingwinkeltje voor je boodschapjes.

Gereisd anders in juli 2018

Een aanrader.

Meintje Daniels,
26-6-2018

Een fijne camping.

Vriendelijk personeel.

Het sanitair is schoon en wordt 3x per dag schoongemaakt.

Een mooi zwembad.

Wij hadden een ruime standplaats. Je kunt hier in de omgeving goed fietsen. Ideale ligging vlakbij het strand.

Gereisd met partner in juni 2018

super plaats om te verblijven

J.A.D Zoer,
27-10-2017

super plaats om terug te komen. we spreken geen Frans, maar met Engels en handen en voeten gaatjes hé prima. Zeer staan dag en nacht voor hun gasten klaar

Gereisd anders in oktober 2017

zeer vriendelijke crew en fijne camping

chris (B),
29-7-2017

in voorseizoen zeer rustig en alle faciliteiten zijn reeds beschikbaar met een enthousiaste crew ondanks lage prijs via Acsi-kaart ,

met de fiets is het strand op 3 minuten bereikbaar,

ook de omgeving is zeer fietsvriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke relax vakantie

Ruud
14-2-2016

Voor kinderen is dit het paradijs, het zwembad is er een uit de categorie waanzinnig!

Ook voor uitstapjes is het een goede basis om te vertrekken! Op deze camping is een Hollands gedeelte, rustiger en betere receptie!

Minder het Franse gedeelte, rumoer en veel drank gebruik!

Gereisd met partner in augustus 2015

Kamperen in het zand

fam. Marysse
19-4-2014

Wij bezochten deze camping eind augustus 2012. Het is een typische Franse camping, er stonden slechts enkele buitenlanders. De uitbaters en het personeel waren zeer vriendelijk, de bar was gezellig en de zelfgemaakte pizza's uitmuntend. Het sanitair was verouderd maar wel proper, één nadeel: op drukke momenten was er filevorming en lauw water. De tweede week van ons verblijf hadden we enorm veel last van de Mistral wind, en op een 'zand'camping kan dit nogal vervelend zijn. De kinderen konden ook niet fietsen doordat het zandwegen waren. Voor grotere caravans is het moeilijk om de standplaats te bereiken (laaghangende bomen en zand). Wel zeer dicht gelegen bij het strand, ideaal om naartoe te gaan met de fiets. Agde is ook goed te bereiken met de fiets. In de regio is er wel veel file in het hoogseizoen. De camping is geen aanrader voor families met kleine kinderen (speelplein dicht bij uitgang en voor grotere kindjes, franstalige animatie). Zwembad mooi maar niet verwarmd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Super voor gezin met jonge kinderen

Fam. van der Zwam
26-8-2013

Gastvrije camping, leuke animatie ook al is het in het Frans, iedereen doet mee van schoonmaakster tot directie!

Leuk zwembad eenvoudig met een snelle glijbaan.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goede camping, perfect team

Paul Lammeretz
13-7-2013

Deze camping is een overwegend Franse camping. Veel Nederlanders zul je er niet aantreffen. Het team zorgt voor goede animatie en bij de bar en het zwembad is het elk moment van de dag gezellig. Echter, men mag ook wel aandacht besteden aan de staat van de camping. De mobil-homes zijn weliswaar prima, maar de bstrating van het terras ligt schots en scheef, tussen de kiezel staat alleen maar onkruid en de aanwezige zonneschermen mogen ook wel eens vernieuwd worden. Als men aan de staat van onderhoud meer aandacht schenkt kan deze camping zeker 4 sterren krijgen. Strand met de auto 3 min. Parkeerplaats aanwezig bij het strand (gratis). Hyper U supermarkt of LIDL op nog geen 15 automin. Alles ligt in de directe omgeving en je hoeft niet ver te rijden. Een aanrader voor families met kinderen. Privacy bij de mobil-homes is wat minder.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

We hebben ons hier enorm thuis gevoeld!

Sandra Linssen
19-7-2012

De ontvangst aan de receptie was prima! Je merkte meteen, dat hier een gemotiveerd team aan het werk is om iede´reen een fantastische vakantie te bezorgen. Het zwembad was door de dubbele glijbaan heel erg leuk en inderdaad prima schoon. De badmeester was vriendelijk en lette goed op gevaarlijke situaties. Het animatieteam was geweldig gemotiveerd en had een goed gevarieerd programma. De voertaal is Frans, maar er wordt ook perfekt Engels gesproken. Ondanks de taalbarrière hebben de kinderen zich heel goed geamuseerd. s' Avonds was er ook steeds iets te doen: van professionele schuimparty tot supergoede coverband. Het bier smaakte goed en ook de menukaart variieerde goed en bood voor alle smaken wat lekkers. De pizza's waren!overheerlijk en ook mee te nemen, net als de friet. Het enige minpuntje was wat ons betreft de staat van het sanitair, wat overigens wel meerdere keren per dag goed werd schoongemaakt. Wij komen hier graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablettes in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.