Reviews over Velizy

Verzorgd hotel, heerlijk bed

Lisa,
    14-1-2018

Dit hotel ligt langs de snelweg (ideaal wanneer je op doorreis bent, maar niet wanneer je in Parijs zelf wilt verkennen). Prachtige kamer en heerlijk bed met zeer fijne kussens. Ontbijtbuffet was erg lekker, enkel jammer dat we steeds moesten vragen om brood (omdat het op was).

Gereisd met partner in januari 2018

Zeer net hotel

Tessa,
    1-5-2016

Zeer net hotel ligging is nabij een groot centrum, afstand vanaf Parijs is wel een minpunt.

Kamers waren netjes verzorgd, vriendelijk personeel. 2 sterren waardering is niet rechtvaardig.

Gereisd met partner in april 2016

Heel fijne plek

Lia,
    2-8-2013

Het hotel is erg fijn, de service is goed. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. De kamers zijn wel wat klein, dus het is niet bedoeld dat je de hele dag op de kamer zit, het kan ook behoorlijk warm worden in de kamers. De douches geven licht, ook erg leuk! De ligging is fijn, net naast een winkelcentrum en dicht bij Versailles en Parijs.

Gereisd met partner in juli 2013

redelijk

k en l,
    30-1-2012

hotel vol de nuit.......geboekt in combinatie met parijs en dagje disney met een groepsbus. hadden niks verwacht na al de vorige beoordelingen,maar de kamer viel reuze mee! wel bloed en bloed heet!!verwarming kregen we inderdaad niet uit!!schoon en met een lekker lig bad.elke dag word je bed verschoond en schone handdoeken.alleen jammer dat we 1 dag geen warm water hadden....heel jammer als je dus de hele dag in een bus hebt gezeten, moe bent en even wil opfrissen...wij naar de receptie waar een man zat die al begon te lachen en het probleem wel zou oplossen ...om half 12 savonds nog geen warm water...beetje jammer.ontbijt zeer karig keuze alleen uit mini croissants en een stokbroodje en jam en smeerkaas.koffie en jus.aan de overkant een zeer grote supermarkt, naar hotel een pizzeria.verder niks.in zeer afgelegen buurt zonder eigen vervoer kom je nergens.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Super voor het geld!

Stefanie,
    15-12-2011

Zeer vriendelijk persooneel!Kleine kamers maar heel erg schoon en netjes!Voor dit geld is het helemaal prima!Van de drukte van de weg totaal geen last gehad!

Zit een groot winkelcentrum naast ,ideaal om even heen te lopen en evt te eten.

Onbijt is super vers.Eenvoudig maar prima.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011
Velizy scoort een 5,2 uit 10, op basis van 5 reviews