Reviews over Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

Gewoon een goed overnachtingshotel!

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Een netjes hotel maar geen wow factor.

Het hotel is gewoon goed net als het ontbijt.

We moesten alleen wel heel lang wachten met inchecken. Andere mensen werden elke keer voor ons geholpen terwijl ze achter ons stonden.

Dit was wel een beetje een domper.

Wat ik wel fijn vond was de shuttle bus naar het park.

En de kamers zagen er ook netjes en schoon uit...

Fantastische en Magische belevibg

Maaike,
    1-12-2018

Het was geweldig. Lekker dicht bij disney. Heerlijk genoten.

Prima hotel voor een super prijs!

Tessa,
    27-11-2018

Prima kamer voor een super prijs! Met 8 man zijn we in dit hotel geweest voor een weekendje disney. We hadden een 8 persoonskamer geboekt en het bleek dat deze bestonden uit 4 stapelbedden voor kinderen tot 1.60m. Toch maar de gok gewaagd om deze kamer aan te houden en een kleine volwassenen past prima in dit bed. Zo zijn we voor een hele leuke prijs 3 dagen in dit hotel geweest! De eerste avond hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel en het ontbijt was ook hartstikke goed!

Hotel dicht bij Disneyland Parijs

R Oosterhof,
    25-11-2018

Geboekt in combinatie met entree voor Disneyland Parijs. We waren er om 13 uur. Kamer was helaas nog niet gereed. Maar de koffer kon in een afgesloten ruimte gezet worden. Er werd een nummer label aangehangen. Prima geregeld. Een gratis pendelbus rijdt heen en weer naar het park. Goede service.

Hotel is prima. Ruime kamers vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet is niet zo uitgebreid. Genoeg te eten hoor. Maar bv een volkorenboterham is er niet.

Ja zeker voor de herhaling vatbaar.

Nikita Emmerik,
    19-11-2018

Wij hadden een familie kamer. Kamer was groot genoeg er stond een 2 persoons bed een stapelbed en nog een 1 persoons bed. Camping bedje waar wij om gevraagd hadden stond ook al klaar wel was het matrasje erg dun.

Badkamer en hotelkamer waren schoon. Wel erg basic geen handzeep oid. Hangt wel een zeepdispenser bij de douch.

De douchestang hangt veelste laag ik kon er prima onder maar mijn man dus niet.

Vriendelijk personeel. Eten in het hotel avonds is erg lekker. Weinig keus maar het was wel goed.

Ontbijt was simpel maar ook prima voor elkaar. Prijs kwaliteit verhouding is naar ons idee dik in orde

Magny-Le-Hongre (bij Disneyland) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 61 reviews