Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

We hebben een aantal aanbieders voor Magny-Le-Hongre (bij Disneyland) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

Dicht bij Euro Disney

kgmbakker,
    2-3-2015

Heb weinig van het stadje gezien want wij kwamen alleen voor Disneyland Parijs en het bezoeken van Parijs zelf. Het is gewoon een klein dorpje waar je doorheen rijdt om naar de hotelaccomodatie te gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Magische plek

cvangilst,
    2-11-2014

Je komt meteen in de stemming voor EuroDisney als je de omgeving komt binnen gereden

Uitgaan kun je hier niet,Dan moet je al naar Disney Village,waar je tot in de nacht kunt uitgaan in Planet Hollywood bijvoorbeeld

Maar wij waren erg moe na 1 dag EuroDisney te hebben bezocht in de weet dat we nog naar de WaltDisney studio's gingen

Deze viel erg tegen!!Veel storingen,onvriendelijk personeel,het tegenovergestelde van EuroDisney!

Gereisd met partner in oktober 2014

heel goed vooral met de gratis pendeldienst

liesbeth,
    6-9-2014

voor iedereen geschikt, ook voor kleine kinderen, die lopen s avonds om 12 uur nog te spelen in de lounge, de koffie uit de koffieautomaat van 1 euro is het beste te drinken die in de bar is 2,50 en niet lekker

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

gewoon een dorpje, geheel gewijd aan disney

angelica van heel,
    12-7-2014

Het dorp zelf is eenvoudig en geheel gewijd aan Disney.

iets verder op ligt wel een soort van outlet center met de welbekende merk winkels. hier zijn wij niet geweest. ook niet verder in het dorp geweest daar er toen we erdoorheen reden niets nobels lag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Dit moet je minstens 1 keer meemaken!

Jowita,
    18-8-2013

Het is over the top, maar als je je overgeeft aan de sfeer dan is het echt waanzinnig! Het park is tot in de puntjes verzorgd, elke stap die je zet doet je weer opnieuw verbazen. Personeel heel vriendelijk. Organisatie heel erg goed. Geen ( onnodige) lange wachtrijen bij de ingang, goede instructies als er een optocht aankwam. Fastpass werkt goed, je kan hierdoor sneller een attractie in. Prachtige winkels, super leuk speelgoed.

Tips: neem zelf je eten mee naar het park. Het is duur en soms ook niet lekker/koud. Wij hebben ook nergens een restaurant gezien wij je "gewone" broodjes kan kopen. Dat is dan ook meteen het enige minpunt in het park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Magny-Le-Hongre (bij Disneyland) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 61 reviews