Camping Huttopia La Plage Blanche

Camping Huttopia La Plage Blanche
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia La Plage Blanche voor je op een rij gezet:

173 reviews over Camping Huttopia La Plage Blanche in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rustige camping. Met als hoogte punt de rivier die goed in te lopen is op een twee/drietal plaatsen. Waterschoenen aan ivm kiezels groot en klein. Temperatuur oké. Lichte stroming. Volwassenen komen hoogstens tot borsthoogte. ( In het diepste gedeelte.) Het is een langgerekte camping waardoor je ver van het zwembad( je) af kan komen staan. Wij hadden een gigantische grote plek van wel 19 bij 8 meter! Niet echt schaduwrijk maar deze plekken zijn er wel! Douches zijn mi te klein en de druk en warmte erg onregelmatig.

Restaurant met eenvoudige keuze aan maaltijden en smakelijk! Overdag vul je de broodlijst in voor 19.00 uur, zodat je in de ochtend kunt genieten van een vers ontbijt. Tip, vul de lijst in als je ‘s morgens je brood op komt halen. Personeel bijzonder aardig!!!

Super U op nog geen 15 minuten afstand. Dole een grote stad met mogelijkheden van lekjer winkelen. En een Biocoop voor uw biologische producten!

The campsite manager, Responsable Réservation, 21-8-2018

Beste Renate,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review over onze camping. Wij vinden het leuk dat u onze toekomstige gasten tips meegeeft voor een komend verblijf. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontmoeten op onze camping, wij zullen ervoor zorgen dat de broodlijst weer klaarligt en ons personeel u wederom met een glimlach kan verwelkomen!

Camping Manager

We waren hier met georganiseerde reis inclusief activiteiten. Verbleven in gehuurde tent.

Lange camping langs heerlijke rivier, niet koud. Zwembad zonder glijbaan voor oudere kinderen niet echt uitdagend.

Voetbal/basketbalveld prima.

Door lengte van de camping kan het ver lopen zijn naar de centrale faciliteiten.

Sanitair wel verdeeld over camping. Ons sanitairblok was top en werd zeer goed schoon gehouden.

Nabije omgeving camping, behalve rivier, niet echt bijzonder. Voor activiteiten of andere zaken moet je wel stuk(je) rijden.

Beste Roel,

Hartelijk dank voor uw review over onze camping. Wij vinden het mooi te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. De rivier dat aan de camping ligt biedt veel mogelijkheden tot ontspanning en verschillende activiteiten, mocht het te warm zijn om te sporten op het multi-sport terrein. Wij zien u graag een volgende keer bij ons op de camping!

Dear Roel,

Thank you for your review about our campsite. We find it nice to read that you enjoyed your stay. The river on the site offers many opportunities for relaxation and various activities, if it is too hot to play sports on the multi-sport terrain. We hope to see you a next time at our campsite!

Camping Manager

Ze zien ons niet meer terug!

Frans en Petra
9-8-2018

Familiecamping met veel kleine kinderen de daarbij behorende geluiden.

De kleine plaats had geen enkele schaduw dus de tarp was hard nodig. Voor ons was deze camping te massaal. De thermostaat van de douche was kapot en gaf koud water. Die ernaast werkte wel. De afvoer van de afwasplekken was verstopt, waardoor het water niet wegliep. De cafetaria was een logistieke ramp. Eerst bijna een uur in de rij om te bestellen en daarna in de rij ernaast achteraan sluiten om de drank in ontvangst te nemen van dezelfde persoon! Anno 2018. Daarna nog ruim half uur gewacht op een berg te hard gebakken frites en een droge hamburger en een paar blaadjes sla zonder dressing. Tip: ga voor de horeca naar de buren bij de ingang waar je ook prima fietsen kunt huren.

Beste Frans en Petra,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd een review te schrijven over onze camping. Wij staan in het hoogseizoen bekend als familiecamping, waar de zon veel schijnt. Het spijt ons te horen dat u het lang heeft geduurd voordat u werd geholpen in het restaurant, helaas betekent vakantie in het hoogseizoen ook dat veel mensen op het hetzelfde tijdstip willen eten. Wij vinden het daarentegen heel fijn te horen dat u in ieder geval gebruik heeft kunnen maken van de fietsverhuur bij onze buurman.

Dear Frans and Petra,

Thank you for taking the time to write a review about our campsite. We are well known to be a family campsite where the sun is shining a lot. We are sorry to hear that you had to wait before you could have your dinner, unfortunately celebrating holidays in high season means as well that a lot of people want to eat at the same time. We are however happy to hear that at least you could use the bike rental at our neighbors for a nice day out.

Campsite Manager

Gemixt gevoel.

Plus: Aardige medewerkers, mooie camping en omgeving, leuk riviertje, mooie accomodaties, dicht bij de natuur.

Min: We hadden betaald (zonder garantie) voor een plek in de schaduw met wat avondzon. Wat we kregen was een tent VOLLEDIG in de zon en dat is met 36+ graden geen pretje! Wisselen van plek mochten we niet, al waren er wel vergelijkbare accomodaties beschikbaar. Verder veel vliegen en wespen.

Beste meneer X,

Hartelijk dank voor uw review over onze camping. Wij zijn blij te lezen dat u de service van onze medewerkers kan waarderen. De accommodaties van onze camping zijn gemaakt van milieuvriendelijke materialen en ruim opgezet in een natuurrijke omgeving. Wij proberen altijd verschillende wensen van onze verschillende gasten te vervullen, het spijt ons dat het in uw geval niet gelukt is een plekje in de schaduw te reserveren. Graag ontvangen wij u nogmaals op onze camping, hopelijk ditmaal op een mooi plekje in de schaduw.

Camping Manager

Mooie rustige camping. Mooie ruimte om de tent die wij gehuurd hadden.

Wij konden zo van de tent de rivier in. Echt erg fijn!

Tent ook prima! Alles aanwezig...

Helaas vonden wij de omgeving niet mooi.

Maar hebben ons prima vermaakt op het park!

Zwembad en sanitair prima in orde!

Restaurant geen gebruik van gemaakt aangezien dit behoorlijk aan de prijs was .

Beste Veldmaat,

Dank u wel voor het schrijven van een review over onze camping. Wij waarderen het te lezen dat u heeft genoten bij ons. De ruim opgezette plaatsen aan de rivier geven mensen de kans om vanuit hun gehuurde tent zo de rivier in te springen. Naast de rivier biedt het zwembad de ruimte om een vakantie door brengen op de camping, zonder de auto in te hoeven. Wij zien u graag nogmaals op onze camping!

Aardige camping

fam. Rutgers
2-8-2018

Camping ligt heerlijk aan een riviertje en in een prachtige omgeving. Jammer is dat de voorzieningen allemaal aan het begin van de camping zijn en de camping heel langgerekt is en je soms dus ver van alles af staat. Een specifieke plaats reserveren is het geld wel waard! Er zijn leuke tenten en hutten te huur die ook op goede plaatsen staan. Zwembad is prima. Restaurant is ook prima, maar wel wat beperkt en aan de prijs. Erg veel grote spinnen in het sanitair! Op deze camping vonden de kinderen het lastig om vriendjes te maken omdat je zo ver uit elkaar staat en de meeste plaatsen redelijk afgezet zijn en niet uitnodigen tot interactie. Het maakt denk ik echt heel veel uit waar je staat op deze camping qua beleving van dit terrein.

Beste familie Rutgers,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd een review te schrijven over uw verblijf bij ons. De camping ligt uitgestrekt naast rivier de la Loue. Dit biedt veel kampeerplaatsen en accommodaties een prachtig uitzicht op de rivier.

De voorzieningen van de camping zijn gecentreerd aan het begin van de camping om mensen uit te nodigen elkaar te ontmoeten in ons zwembad, speeltuin of restaurant. Wij hopen u wederom te mogen verwelkomen op onze camping.

Dear Rutgers family,

Thank you very much for taking the time to write a review about your stay with us.

The campsite is stretched out alongside the river La Loue. This offers many camping pitches and accommodations a beautiful view of the river.

The facilities of the campsite are centered at the beginning of the campsite to invite people to meet each other in our swimming pool, playground or restaurant. We hope to welcome you again at our campsite.

Heerlijke vakantie

Jolanda
28-7-2018

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. In onze eerste week was het nog voorseizoen en vrij rustig. In de tweede week werd het drukker. Deze camping is perfect voor kleine kinderen. Mooie rivier en prima zwembad.

Wij hadden sanitair in onze tent. De sanitair gebouwen op de camping zagen er netjes en nieuw uit.

Wij vonden het jammer dat het restaurant pas in het hoog seizoen open ging.

Vriendelijke medewerkers bij de receptie/restaurant.

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw review over onze camping. Wij vinden het leuk om te lezen dat u een erg leuke vakantie heeft gehad. Onze camping is uitermate geschikt voor jonge families, het zwembad en de rivier de la Loue bieden voldoende mogelijkheden om te ontspannen. Het restaurant is geopend in het hoogseizoen, wij nodigen u uit om in het volgende hoogseizoen te komen genieten van onze huisgemaakte pizza’s en de Huttoburger. Onze vriendelijke medewerkers staan dan weer klaar om u te verwelkomen!

Dear Jolanda,

Thank you for your review about our campsite. We like to read that you have had a very nice holiday. Our campsite is ideal for young families, the pool and the river la Loue offer plenty of opportunities to relax. The restaurant is open in high season, we invite you to enjoy our homemade pizzas and Huttoburger in the next high season. Our friendly staff are then ready to welcome you!

Heerlijke ruime,rustige plaatsen

lon
4-9-2017

Ruime camping, wij hadden een supergrote,schaduwrijke plek waar onze caravan wel 6x op zou passen. Rivier is heel leuk, voor jong en oud.Sanitair is ontoereikend , moest vaak wachten. Over alles is heel goed nagedacht en er wordt echt nog gekampeerd.Camping is s. avonds wel erg donker.

Rivier is absoluut pluspunt

Van Gulik
2-9-2017

Absoluut pluspunt van de camping is de rivier waar deze aan ligt. Heerlijk! Ook met kleine kinderen goed te doen. Ze kunnen er in staan, dammetjes bouwen, visjes.

Zwemmen en van bomen zwieren in water ook mogelijk.

Sanitair is wat wisselend. Sommige vernieuwd sommige opgeknapt. Wordt redelijk schoongemaakt. Wc's ruiken niet al te fris, onder de rand bruine viezigheid. Dat kan beter. Echter echt smerig nooit gehad. 2x per dag schoonmaak.

Ook geen wc brillen (op 1 wc na).

Restaurant was prima voor een camping. Brood ook fijn.

Camping is langgerekt en daardoor liggen veel voorzieningen aan het begin.

Plekken verschillen van grote. Ook schaduw of zon verschilt flink.

de directe omgeving vonden wij wat saai. (Plat landbouw gebied) Maar met uurtje rijden valt van alles te doen. Jura = prachtig rijden in bergen.

Op de camping zelf trekt iedereen naar de rivier of zwembad bij goed weer.

Wij stonden eind augustus en het was rustig op de camping.

Het team van Huttopia La Plage Blanche, Responsable Réservation, 8-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze positieve review.

Uw familie waardeert de rivier La Loue en wij zijn blij dat te horen! Als het weer het toelaat, is het een geweldige plek voor verfrissing en om plezier te hebben voor jong en oud!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen op Huttopia La Plage blanche!

Met vriendelijke groet,

Leuke camping met relaxte sfeer!

Dennis
30-8-2017

Pluspunten

* Mooie grote staanplaatsen met zowel zon als schaduw

* Prima zwembad

* Voetbal / sportveld

* Riviertje (leuk om in te vissen, zwemmen en dobberen in een bootje

* Restaurant heeft een beperkt assortiment maar de kwaliteit is goed

Het team van Huttopia La Plage Blanche, Responsable Réservation, 8-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw tijd op La Plage Blanche.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen!

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia La Plage Blanche in Ounans (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia La Plage Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.