Camping Huttopia La Plage Blanche

Camping Huttopia La Plage Blanche

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia La Plage Blanche voor je op een rij gezet:

166 reviews over Camping Huttopia La Plage Blanche in het Nederlands

Heerlijke ruime,rustige plaatsen

lon
4-9-2017

Ruime camping, wij hadden een supergrote,schaduwrijke plek waar onze caravan wel 6x op zou passen. Rivier is heel leuk, voor jong en oud.Sanitair is ontoereikend , moest vaak wachten. Over alles is heel goed nagedacht en er wordt echt nog gekampeerd.Camping is s. avonds wel erg donker.

Rivier is absoluut pluspunt

Van Gulik
2-9-2017

Absoluut pluspunt van de camping is de rivier waar deze aan ligt. Heerlijk! Ook met kleine kinderen goed te doen. Ze kunnen er in staan, dammetjes bouwen, visjes.

Zwemmen en van bomen zwieren in water ook mogelijk.

Sanitair is wat wisselend. Sommige vernieuwd sommige opgeknapt. Wordt redelijk schoongemaakt. Wc's ruiken niet al te fris, onder de rand bruine viezigheid. Dat kan beter. Echter echt smerig nooit gehad. 2x per dag schoonmaak.

Ook geen wc brillen (op 1 wc na).

Restaurant was prima voor een camping. Brood ook fijn.

Camping is langgerekt en daardoor liggen veel voorzieningen aan het begin.

Plekken verschillen van grote. Ook schaduw of zon verschilt flink.

de directe omgeving vonden wij wat saai. (Plat landbouw gebied) Maar met uurtje rijden valt van alles te doen. Jura = prachtig rijden in bergen.

Op de camping zelf trekt iedereen naar de rivier of zwembad bij goed weer.

Wij stonden eind augustus en het was rustig op de camping.

Het team van Huttopia La Plage Blanche, Responsable Réservation, 8-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze positieve review.

Uw familie waardeert de rivier La Loue en wij zijn blij dat te horen! Als het weer het toelaat, is het een geweldige plek voor verfrissing en om plezier te hebben voor jong en oud!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen op Huttopia La Plage blanche!

Met vriendelijke groet,

Leuke camping met relaxte sfeer!

Dennis
30-8-2017

Pluspunten

* Mooie grote staanplaatsen met zowel zon als schaduw

* Prima zwembad

* Voetbal / sportveld

* Riviertje (leuk om in te vissen, zwemmen en dobberen in een bootje

* Restaurant heeft een beperkt assortiment maar de kwaliteit is goed

Het team van Huttopia La Plage Blanche, Responsable Réservation, 8-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw tijd op La Plage Blanche.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Prettige camping, fijn riviertje, matig sanitair

Fam Wassie
28-8-2017

Sterke punten van deze camping: grote plekken, goed zwembad, een riviertje met laagstaand water waar je heerlijk in kunt zwemmen en een prima restaurant.

In omgeving zijn een aantal bezienswaardigheden, zoals de stad Dole, grotten en watervallen, en er is de mogelijkheid om te kanoën (alleen kinderen met zwemdiploma). Wij hadden na 1,5 week de meeste dichtstbijzijnde bezienswaardigheden gezien.

Verbeterpunten: Sanitair. WCs zijn niet fris, WC papier was regelmatig op, en geen mannen en vrouwen gescheiden toiletten. Op piek momenten waren de douches lauw.

Camping met ruime plekken!

Marleen
27-8-2017

Fijne kindvriendelijke rustige camping.
The campsite team, Responsable Réservation, 30-8-2017

Dear guest,

Thank you for the review, we hope we will welcome you back in the near future!

Kind regards,

prima camping met plus en minpunten

Judith
22-8-2017

pluspunten camping:

- de animatie voor de kinderen was erg leuk. Bijvoorbeeld waterrakketten bouwen, vissen, spelletjes, een goochelaar, kruisboogschietenetc.

- Rustige camping, na 10 uur was het vrijwel stil

- de rivier is erg leuk om in te spelen

- mooie ligging in de jura, veel mogelijkheden tot dingen zien en doen

- Prima zwembad, redelijk groot, redelijk verwarmd, wel pijnlijke steentjesgrond voor je voeten

- aardig personeel, behulpzaam, enthousiast.

minpunten camping:

- het eten in het restaurant was niet bijzonder

- sanitair vond ik minder. Geen wc brillen bijvoorbeeld. De deuren van de wc's klapperen enorm.

- Het maakt veel uit waar je staat op de camping. eerste dagen stonden we naast wc gebouw, vanaf 7 uur dus geklapper en 'plasgeluiden', toen verhuisd naar grote open plek en dat was helemal prima. Er zijn ook veel plaatsen aan de rivier waar je niks van de rivier ziet maar tegen de begroeiing aankijkt. De camping is lang gerekt, dus als je helemaal achteraan staat is het een behoorlijke wandeling naar zwembad en receptie.

Al met al hebben we genoten en zouden we de camping zeker aanraden aan anderen, met opmerking erbij dat je wel even goed moet kijken waar je komt te staan

The Campsite Team, Responsable Réservation, 24-8-2017

Dear guest,

Many thanks for taking the time to leave a review.

We are glad to see you enjoyed the activities and entertainment provided for children and for families! We will communicate it with our team.

We hope to see you soon on our campsite.

Kind regards,

Een camping zoal een camping moet zijn

Kraantjes
18-8-2017

De plekken zijn zeer ruim met veel groen. Er is genoeg te doen op de camping en de omgeving. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad. Rivier om te zwemmen en te spelen. sanitair is een puntje van aandacht. In het hoogseizoen is de capaciteit te klein voor de vele gasten. Dat is zeer zeker een punt van aandacht. Maar ondanks dat een TOP camping.
The Campsite Team, Responsable Réservation, 22-8-2017

Dear guest,

Many thanks for taking the time to leave a review.

We are delighted you enjoyed your time with your family and we duly noted your point on the sanitary blocks.

We hope to welcome you back soon!

Mooie camping

Dennis
13-8-2017

Mooi gelegen camping met plaatsen direct aan de rivier. De rivier is niet diep en daarom prima geschikt om in te spelen. Bijna geen gebruik gemaakt van het zwembad. Onze kinderen hebben zich super vermaakt op deze camping. Een tekort aan sanitair wanneer het druk is op de camping en ook het schoonmaken gebeurt met de Franse slag, dat kan beter. Zeker een camping om naar terug te keren.
Het gehele team van de camping, Responsable Réservation, 22-8-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Erg fijn dat u van de rivier de la Loue heeft genoten.

Wij danken u ook voor uw feedback over het sanitair. Wij hebben dit punt doorgegeven en wij zullen ons uiterste best doen de kwaliteit te verbeteren, ook wanneer de camping volledig is volgeboekt.

Met vriendelijke groet,

Het gehele team van de camping

Mooie ruime camping ook voor honden.

Maartje
13-8-2017

Ruime plaatsen ,voor de honden is er ruimte voor en achter de camping ,om uit het zicht uitgelaten te worden.

De rivier is voor kleine kinderen ,voor de oudere jeugd en volwassenen een groot pluspunt.

We moesten door omstandigheden een Paar dagen eerder weg en kregen het tegoed terug.

Weliswaar te kleine douches maar ook dan waardeer je bij thuiskomst je eigen douche weer op nivo.

Mooie nette camping

Gillian Groen
30-7-2017

18 dagen verbleven op deze camping.

Het sanitair is nieuw en wordt goed schoongehouden ook is er toilet papier.

Douches zijn heet te noemen dmv thermostaat kraan.

Ook genoeg bezienswaardigheden in de buurt .

Grotten op maar 25 min. Afstand.

Watervallen op maar een uur rijden over schilderachtige wegen.

Het stadje Dole is een aanrader met parkjes en winkels.

Het campingpersoneel, Assistante Commerciale, 17-8-2017

Beste gast,

Erg fijn om te vernemen dat u een erg positief verblijf heeft gehad op Huttopia La Plage Blanche. De Jura is een regio om te ontdekken met al haar natuurlijke schoonheden!

Wij hopen u te zien op uw volgende vakantie,

Met vriendelijke groet,

Het team van Huttopia La Plage Blanche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia La Plage Blanche in Ounans (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia La Plage Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia La Plage Blanche scoort een 7.96 uit 10 op basis van 186 reviews.