Tijdelijk €25 aanbetaling

Huttopia La Plage Blanche

We hebben de beste aanbieders voor Camping Huttopia La Plage Blanche voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 209 reviews
+69

6.9VoldoendeScore uit 209 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Franse Jura ligt Camping Huttopia La Plage Blanche. Hier kun je zwemmen in de rivier (met waterschoenen) of in het zwembad. Op de camping verblijf je op een schaduwrijke of zonrijke plek en bestel je elke dag verse broodjes. Het sanitair is goed verdeeld over de camping. De omgeving is rustig en voor uitstapjes moet je wat verder rijden.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

209 Reviews over Huttopia La Plage Blanche

• 6Wil15-08-2022

Niet voor tieners

Er wordt op diverse sites gezegd dat het ook een camping is voor tieners. Helaas is dat niet zo. Waren veel kleine kinderen, zodat het voor onze tiener moeilijk was om vrienden te maken. Voor kinderen tot 10 jaar een pri.a camping. Fijn zwembad, rivier erbij, klein speeltuintje, heerlijk in de natuur. Sanitair kan schoner. Vaak was het toiletpapier op. We hadden een tent gehuurd. Ruime plaatsen, fijn onder een boom. Prijzen in de kantine zijn fors. €3,30 voor een ijsje vind ik veel. Jura zelf is niet heel toeristisch. Vanuit de camping best een eindje rijden voor een dagje uit. Citadel van Besancon is een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Elke15-08-2022

Prima camping, niet heel bijzonder

Net als zoveel huttopia campings zijn de staplaatsen groot en de meesten met voldoende schaduw. Heerlijk zwembad, 1.45 diep en een peuterbad. Rivier heeft een leuk watervalletje en is leuk om te zwemmen en spelen. Sanitair is enorm smerig. De wc bril wordt wel gepoetst maar daar is alles mee gezegd. Haren in het doucheputje, modderige vloeren, spinnenrag. Dit mag echt meer aandacht krijgen. Ook is het jammer dat er geen centrale parkeerplek voor de auto’s is.

De directe omgeving is vlak, voor wat heuvels/bergen moet je 20 minuten rijden. Ook de meeste uitstapjes liggen op minimaal 20 minuten rijden, maar meest nog langer (45 minuten tot een uur).

Al met al een camping met plussen en minnen. Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5A Verkade14-08-2022

Een camping met plussen maar zeker ook minnen

Wij hadden een Mobil home dat bij aankomst erg vies bleek. Na melden bij de receptie kwam er direct een schoonmaakster die dit beaamde en aan de slag ging. Omdat ik niet werkeloos wilde toe kijken heb ik haar geholpen maar een fijn begin van ons verblijf was het niet. De camping is prachtig gelegen aan een leuke rivier. Daarnaast is er een prima zwembad. De omgeving is landelijk en rustig. Het personeel bij de receptie is heel vriendelijk en spreekt goed Engels. De staat van onderhoud van het terrein is echt onvoldoende. De mooie toiletvoorzieningen ruiken naar urine en het groen heeft dringend een goede hovenier nodig. Echt onhygiënisch is het punt waar de afval containers staan bij de entree van de camping. Overvol en er worden daarom afvalzakken bij geplaatst. Wij hebben het in vijf dagen alleen maar zien toenemen en het is niet opgehaald. Dat lokt ongedierte en is daarom echt ongezond. Dat moet Huttopia echt beter regelen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Mara02-08-2022

Groene camping. Niet voor oudere kinderen.

We hadden een mooie ruime plek. De camping was mooi uitgestrekt. De rivier blijkt verlegt te zijn, waardoor deze op de meeste plekken erg groen is van alg. Kinderen kunnen er wel leuk vissen. Aan het begin van de camping is de rivier wat dieper, daar kan je tegen de stroming in zwemmen. Pas wel op met kleine kinderen. Deze drijven snel weg. Het sanitair werd slecht bij gehouden. Geen wc papier en vaak een vieze toilet. Restaurant heeft alleen pizza’s die niet echt lekker zijn. Het zwembad is klein, maar omdat er veel afwisseling is van bezoekers, groot genoeg. Activiteiten zijn grotendeels in het Frans. Dat vonden de kinderen niet zo leuk. Voor de meeste activiteiten moet je betalen. De omgeving is mooi. Wij hadden dit jaar erg veel last van wespen. Je kon niks op tafel zetten of er zat er al 1 bij. De camping is geschikt voor kinderen tot 6 jaar. Het was een leuke vakantie, maar wij komen hier niet meer terug.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Bas22-09-2021

Mooie camping

Leuke camping in de Jura. Prima zwembad, sportplaats en speeltuin voor de kinderen. Sanitair schoon en nieuw. Uitstapjes naar oa Arbois (wijn), Mont Poupet (met racefiets) en Poligny (comté kaas, museum tip). Prima camping voor een paar dagen Jura verkennen!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Vd brink10-08-2021

Mooie ligging, fijne sfeer

Leuke camping, fijne sfeer en mooie ligging. Sanitair was prima (soms wc papier op, maar goed was dan ook hoogseizoen en dus druk). Wij hadden plek 29 (beetje vooraan), geen rivierplek ivm onze kleine kids. Dit was een prima schaduwrijke plek en de kids hadden ruimte genoeg om daaromheen vrij te spelen.Soms kan het druk zijn met langsrijdende auto's, maar als men gewoon stapvoets rijdt dan is het niet storend.De rivierplekken waren toch ook wel erg mooi. Restaurant mooi gelegen zo aan de rivier. De pizza en hamburgers vonden we dikke prima! Jammer dat je er niet kon lunchen, dit kon overigens wel goed bij de buren (tevens kanoverhuur).Dole, Château-Chalon en de watervallen waren erg leuk! Je kan gewoon onderaan 1 vd watervallen parkeren en 150 meter lopen. Precies goed als je met jonge kids bent. Onze 3e huttopia camping en wederom top👍

• 8Hans Janssen10-08-2021

de plaatsen zijn mooi en groot

in het voorjaar ben je als gast minder belangrijk dan in het hoogseizoen, de afwasplaatsen zijn voor de helft schoon, de andere helft ziet er goor en onverzorgd uit (algen en groen).verder zijn er maar minimale hoeveelheid toiletten (3 stuks van de 10), wasgelegenheden ( 2 van de 10) en douches (3 van de 12) open en niet eens (coronaproef) om en om.Advies aan de beheerders het oog wil ook wat en maak de boel aan het begin van het seizoen toonbaar waardoor het er wat verzorgder uit ziet.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Fennie Soppe03-08-2021

Gemoedelijke camping met veel faciliteiten.

Plus is de ligging aan het water, de variatie aan plaatsen en de voorzieningen. Min is de logistiek: onze afgesproken en betaalde plek bleek bij aankomst bezet te zijn. Lange wachttijd in het restaurant en bij het brood halen ‘s ochtends.

• 7Eetgelegenheden
  • 8bob26-07-2021

mooie camping

heerlijke camping. mooi in het groen. Sanitair was modern en netjes. Ruime plaatsen. We hadden zelf een lodge gehuurd (plaatsnr 20) en deze was nog nieuw en van alle comfort voorzien. De bedden waren (naar onze mening) te hard. Zwembad was ok. Door de vele regenval was er van het rustig riviertje niets te merken. Leuk en gezellig terras maar drinken en eten is nogal prijzig.

• 10Staat v/h sanitair
  • 4Kiki10-08-2020

Mooie plek, maar heel vies sanitair

De camping is prachtig gelegen en heeft qua faciliteiten alles wat wij nodig hebben voor een topvakantie. Ik heb wel het een en ander aan te merken op de kwaliteit daarvan. Allereerst het riviertje la Loue, is prachtig. Helder, lekkere verkoeling en heerlijke speelplek. Echter wat op de plattegrondjes aangegeven staat als strandje mag deze naam niet dragen. Het water betreden is gevaarlijk, omdat het een grote modderslipbaan wordt. Dit kan echt veiliger! Het zwembad is prima, eenvoudig maar goed. Campingplekken waren heerlijk, al moesten we met de kids constant alert met de vele auto’s die veel te hard over de camping reden. Het sanitair is echt een reden waarom ik deze camping zou afraden. Vies, smerig, niet te doen. Voordat we kwamen heb ik geïnformeerd welke aanpassingen er gedaan waren vanwege Corona, helaas is niets hiervan waargemaakt. Beneden alle peil, zelfs nadat ik een aantal maal contact heb gehad met de receptie.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar