Ornans ( Doubs )

We hebben een aantal aanbieders voor Ornans ( Doubs ) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ornans ( Doubs ) voor je op een rij gezet:

Reviews over Ornans ( Doubs )

Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Tilmar Junius
    16-8-2019

Een kleine, mooie en rustige camping. Het team is erg gastvrij en behulpzaam. Het restaurant is vrij basic, maar prima. Het animatieteam is fantastisch en spreekt Nederlands. Het zwembad is letterlijk naast de deur en is heerlijk. In het dorp zelf is niet zoveel te doen, maar de omgeving is verder erg mooi. We zijn hier twee weken geweest en willen graag nog een keer komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slaperig stadje

Minderhoud
    20-7-2018

Ornans vonden we een beetje slaperig stadje met een paar terrasjes. De stoepen langs de hoofdstraat zijn supersmal en er wordt erg hard gereden. Het zwembad is wel erg mooi. De omgeving is prachtig. Bij de kanovereniging kun je leuke outdooractiviteiten doen. 3 grote supermarkten. Bakker ook goed. Voor de rest vonden we de winkels niet noemenswaardig. Leuk voor actieve vakanties. Met kleine kinderen wat minder geschikt.

Ornans en het museum van Courbet.

Eelke Keessen
    31-8-2013

Courbet heeft vooral het landschap geschilderd in de omgeving waar hij van daan kwam. Ornans heeft een heel mooi museum dat aan hem gewijd is. Er zijn in dit Karstgebied veel grotten en onderaardse rivieren. De bron van de Lison komt uit een grote grot te voorschijn. Wij hebben hier ook heerlijk gefiets, al kwam er wel wat klimwerk aan te pas.

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtig Frans stadje

fam. Rozema
    30-8-2012

Een heel mooi Frans stadje dat een beetje aandoet als het Venetië van Frankrijk. Erg mooie doorkijkjes over het water tussen de huizen door over de rivier de Loue, die dwars door de stad stroomt, met mooie stroomversnellingen. Leuk frans stadje. alles wat je nodig hebt, dat is er. En als je uitgebreid wilt winkelen, is Besancon goed bereikbaar met de auto

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

prachtige omgeving waar veel te doen is, zoals kanoeen, in

Hurkens
    25-7-2007

prachtige omgeving waar veel te doen is, zoals kanoeen, grotten, citadel in Bescanon (aanrader) (alles voor een redelijke prijs). Maar alleen aan het water zitten en naar de forellen kijken is ook fijn.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ornans ( Doubs ) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 33 reviews