Mesnois (Jura)

We hebben een aantal aanbieders voor Mesnois (Jura) voor je op een rij gezet:

vakantie Mesnois (Jura)

We hebben een aantal aanbieders voor Mesnois (Jura) voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Mesnois (Jura)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)14°18°22°25°24°20°14°
Min. temp. (℃)-2°-1°10°12°11°-1°
Zonuren2h3h4h5h6h7h8h7h6h4h2h1h
Dagen regen10910911108988910

Reviews over Mesnois (Jura)

supermooie omgeving. Voor natuurliefhebbers super

inge
    2-11-2014

Watervallen van Herisson zeer de moeite waard. Dat in europe zulke mooie watervallen zijn. Baume les Messieurs ook zeeer de moeite. Ik ga graag nogmaals heen maar vanwege weer in bungalow of hotel ipv camperen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker nog eens.

Familie Houben
    10-6-2011

De camping was netjes verzorgt. Er is wel geen winkeltje aan de camping, maar dat hoeft eigenlijk niet. op 10 minuten rijden is er een winkel die van 8uur tot 20uur open is. Zeer mooie omgeving, en centraal gelegen om erop uit te trekken. Jammer dat er niet zoveel wandelwegen met een kinderbuggy berijdbaar zijn. Het verwarmd binnenzwembad is echt een meerwaarde in deze camping. Zo kan je als het slecht weer is, toch nog genieten van ontspanning. Wij en de kinderen ( 5 , 2.5 en 1 jaar ) zijn zeer tevreden over ons verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mesnois (Jura) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 47 reviews