Géén boekingskosten

Camping du Bois de Reveuge

FrankrijkFranche-ComtéHuanne Montmartin

We hebben de beste aanbieders voor Camping du Bois de Reveuge voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 548 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kinderen vermaken zich wel op Camping du Bois de Reveuge (Huanne-Montmartin). Zij kunnen gratis gebruik maken van waterfietsen en kano’s en het animatieteam is hier altijd enthousiast. Voetbalwedstrijden kijk je met elkaar en met patat. Verwacht verder niet teveel van het restaurant. Besançon is 50 minuten rijden.

548 Reviews over du Bois de Reveuge

• 8Madiek21-08-2022

Een fijne familiecamping

Dit is de tweede keer dat we naar deze camping zijn gegaan. Het voelt als thuiskomen. De eigenaresse en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is een veilige en leuke camping voor de kinderen en volwassenen. Voor de kinderen diversen dingen om te doen. Zoals de minidisco, knutselen, kanoën, waterfietsen en midget golven (allemaal in de prijs inbegrepen). Ook kan je tegen een kleine bijbetaling ponyrijden rond het meer, luchtbuks schieten en boogschieten. Ook voor de volwassenen is Zumba eenaanrader, daarnaast hebben ze ook yoga en aguagym. Sanitair is iets gedateerd maar verder prima.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7J. Hubers20-08-2022

Heerlijke vakantie

De camping was precies wat we er van verwachten. Mooie ligging, super zwembad en heel veel te doen voor onze kids van 4 en 7. We stonden met de caravan tegenover het zwembad en naast de kabelbaan met prachtig zicht over het mooie landschap. Het animatieteam (frans/Nederlands) is enthousiast en gedreven. Minpunt van deze camping is toch echt het sanitairgebouw. Het is erg smerig (ook de schuld van enkele gasten), maar wordt niet goed en snel schoongemaakt. Al met al hebben wij een topvakantie gehad.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7S.19-08-2022

Familiecamping

Prima familie camping voor een keer. Wij hadden een kampeerplek boven aan de top van de camping (goed voor de conditie). Ruime rustige plek, in de volle zon. In het midden van de camping zijn meer schaduw plekken. Sanitair is verouderd maar werd goed schoon gehouden . Het zwembad heeft weinig ligbedden, maar wel leuke glijbanen en het overdekte bad is groot, kun je duiken of baantjes trekken. Een plus punt is dat er een badmeester toezicht houdt. Wij dachten nav de plaatjes op de site dat de camping aan een meer lag maar dat bleek een visvijver van de camping zelf te zijn. Onze zoon heeft overigens er wel veel vis gevangen, dus leuk voor visliefhebbers. De camping heeft geen restaurant, je kunt er wel snacks en pizza halen. Het multi sportterrein is verouderd. De omgeving is prachtig. Met mooie watervallen. Helaas waren er door de aanhoudende droogte een aantal opgedroogd. We hebben ons prima vermaakt, maar volgend jaar iets anders.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Familie H18-08-2022

Superleuke vakantie gehad

Zeer leuke vakantie gehad met het gezin. Zwembad is leuk. Vissen super, speelplaatsen kunnen iets meer voor oudere kinderen. Kano en waterfietsen minigolf is super. Leuke animatie en activiteiten. Ligging van de camping is mooi maar niet heel veel te doen in de directe omgeving.

• 9Gerjan en Ellen13-08-2022

GEWELDIG

We hebben een super fijne vakantie gehad, voorbij gevlogen!! Veel te doen op de camping voor de kinderen, animatie vonden ze geweldig!! Zwembad ook heerlijk en netjes, de glijbanen ook super!! We hebben ons geen dag verveelt, alleen maar positief 😊

• 8Johan13-08-2022

Toiletten waren niet altijd schoon en werkend. We gebruikten het bovenste toiletgebouw

• 7Hendrik11-08-2022

Prima vakantie

Prima camping, weinig tot geen activiteiten voor tieners >14 jaar, maar verder prima.

• 2Marieke08-08-2022

NOOOOOOIT MEER!!!!!’!!

Vreselijk, nooit meer! Op terugreis deze camping geboekt. Gelukkig voor maar 3 nachten. Grotendeels bestaat de camping uit stacaravans. Voor kampeerders met eigen tent/caravan: je staat tussen de huisjes. Niet een camping voor ons. Camping sterk verouderd. Sanitair oud, voegen douches beschimmeld. Zwembad valt tegen tov foto’s website. Prijs-kwaliteit: om te huilen! Voor ons NOOIT MEER!!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5RN07-08-2022

Vies sanitair maar acceptabel.

Sanitair word niet goed schoongemaakt, de mindset is echt hmm als ik er een doekje overheen haal met een klein beetje water dan zou het wel goed zijn. De vloer werd ook gedaan met een zielig klein halfvol emmertje sop. Het word dus helemaal niet grondig schoongemaakt en het "schoonmaken" gebeurt niet meer dan twee keer per dag. De activiteiten zijn wel leuk door het boogschieten (gratis) en buksschieten (€1 per 20 kogeltjes). Dat gebeurt niet in het weekend wat wel raar is maar verder is dat wel leuk. Er is elke avond tot 23 uur een "Minidisco" met echt veelste harde muziek wat je door de hele camping nog hoort.

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Gerjan en Ellen Schipper07-08-2022

GEWELDIG

Wij hebben een prachtige vakantie gehad!! Ontzettend genoten op de camping, veel te doen. Alles keurig voor elkaar. Onze kinderen vonden de animatie geweldig, zo van genoten elke dag. Zwembad en glijbanen super. Echt geen dag verveeld, we genieten nog even na van een super vakantie, bedankt!!!!!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Camping du Bois de Reveuge info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (155)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • KanovarenBeschikbaar (6)
  • AquaparkBeschikbaar