Géén boekingskosten

Appartement Gîtes Le Creux

FrankrijkFranche-ComtéFresse (Haut Saône)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 124 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

124 Reviews over Gîtes Le Creux

• 8Jaap18-07-2022

Mooie kamer met veel extra's in de directe omgevin

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf in een luxe, complete kamer. Op het terrein is een mooi terras gecreëerd, een prachtige recreatie- en eetruimte, zwembad en een mooie minicamping. Alles beviel ons daar prima. De locatie is te koop. Mocht je afschrikken van een 8 als score: ik houd van reële scores, een 9 is echt uitzonderlijk en een 10 uniek.

• 9Natuur
  • 9Monique en Gérard09-10-2021

Rust en ontspanning!!

Heerlijk verblijf in een mooi appartement. Geweldige gastheer en gastvrouw.

• 8Natuur
  • 10Monique en Gerard Sanders18-09-2021

Een heerlijk verblijf, zeer ontspannen!!

Een warm welkom bij aankomst. We hadden een kamer gereserveerd maar kregen een compleet appartement. Dit overtrof onze verwachtingen. Een rondleiding van Marcel, een praatje met Mechteld. Niets moet alles kan. Echt een fijne ervaring. Garage voor onze motoren. Tips voor uitjes in de buurt. Een echte aanrader voor degene die een paar dagen naar de Vogezen wil gaan.

• 10Ruimte
  • 10Sharon Schnieders24-08-2021

Fantastisch verblijf!

Wij hebben een heerlijk verblijf van 5 dagen gehad op de mini-camping. Gastvrije eigenaren, een prachtige omgeving en een mooie, kleine camping met ruime plaatsen voor tent, caravan of vouwwagen. We hebben genoten van het weer, de omgeving en van de mogelijkheid om mee te eten samen met andere gasten. Wij kunnen deze camping aan iedereen aanraden en zullen zeker nog een keer terugkomen naar Fresse!

• 9Ann & Bart10-08-2021

Toppie!

We waren op zoek naar een beetje een Corona proof bestemming en hebben hier een prachtige oplossing in gevonden. Mooi ruim appartement, zeer gastvrije ontvangst, lekker eten in een prachtig decor mat de nodige corona regels in acht genomen maakt van deze plek een prachtige bestemming. Wij kozen voor een wandel arrangement en hebben dan ook iedere dag ons kunnen uitleven in de mooie omgeving.Mechteld en Marcel, bedankt om voor ons een mooie herinnering te maken.

• 10Koen en Jenny23-08-2020

Weer voor herhaling vatbaar! Fantastisch😊

Weer een fantastisch verblijf gehad bij Mechteld en Marcel. Heel veilig allemaal met de huidige coronamaatregelen! Prachtige omgeving, heerlijk eten, heel ruime en mooie gite, kortom weer een vakantie om op terug te kijken!

• 9Manuel en Ans Suurhoff04-09-2019

volledige ontspanning

Na 1 zomervakantie (minicamping) en 1 voorjaarsvakantie (gîte) alweer terug in de zomer van 2019. Wij zijn niet van die 'terugkomers', maar voor deze plek maken we graag een uitzondering. Het begint al met een hartelijke en ontspannen ontvangst....en hartelijk en ontspannen blijft het tot en met de vertrekdag. Wij waren deze ronde toe aan rust, natuur en leuke contacten. Voor alle 3 alweer geslaagd! Dankjewel Mechteld en Marcel, we komen zeker nog eens terug!

• 10Thomas Bakker28-08-2019

Gewoon werelds!!!!

Wij waren hier eind Augustus ,voor de 2e keer . Kan niet anders zeggen dan weer een fantastische vakantie gehad mede door de eigenaren, die er alles aan doen om het je zo fijn mogelijk te laten hebben. Zeker een aanrader en zeker de volgende keer weer 👍🥂

• 9Hugo Mares18-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prachtige omgeving en een mooie uitvalsbasis om pittige fietstochten te maken

• 10De Rycke-De Jonghe24-06-2019

Rust, stilte en mooie natuur: Gîtes Le Creux!

We hebben een mooie 14 dagen verbleven in één van de 4-persoons gîtes. Deze vakantiewoning was mooi, ruim, licht en van alle comfort voorzien. Daarbovenop komt nog het zeer warme onthaal van Mechteld en Marcel. Zij zorgen ervoor dat hun gasten tijdens hun verblijf zich op hun gemak voelen en voorzien hen van alle nodige praktische informatie. In de gemeenschappelijke ruimte en in de vakantiewoning vind je veel informatie om culturele en sportieve uitstappen te maken. Het vakantieverblijf is prima gelegen om de omgeving te verkennen. Wij hebben 8 wandelingen gemaakt (waarvan er 2 al in het dorp zelf starten of waarvoor we maximum 15 minuten moesten rijden naar de startplaats vb. Planche de Belles Filles). Een uitgelezen verblijfplaats om midden in de mooie natuur van de Haute Saône tot rust te komen!

Appartement Gîtes Le Creux info

Soort hotel

• AppartementenhotelBeschikbaar
  • GasthuisBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar