Appartement Gîtes Le Creux

9,5

111 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

Edwin
4-5-2018

Het was een fantastische week bij Mechteld en Marcel. Super gastvrij, vriendelijk en warm onthaal. Heerlijk meegegeten met de table d'hote. Elke dag weer een superlekker gerecht.

Heerlijk enkele dagen motor gereden!

Prachtige accomodatie en mooi terrein.

Kan iedereen deze accomodatie aanraden!!

fantastisch verblijf bij supergezellige eigenaars!

jenny celis- gunst
22-10-2017

Super verblijf met hele vriendelijke, gezellige uitbaters. De table d'hotes die ze aanbieden was keer op keer zeer goed verzorgd en superlekker!

Marcel en Mechteld geven je een echt thuisgevoel en geven veel tips voor tochtjes/ wandelingen en bezienswaardigheden.

Gites Le creux is schitterend gelegen in een rustig gebied met veel mogelijkheden in de nabije omgeving. De natuur nodigt uit tot wandelingen en ook de fietsers en motors komen er zeker aan hun trekken.

Deze gelegenheid is minder geschikt voor kinderen omdat er op hun terrein geen speelmogelijkheden zijn.

Mede hierdoor is het voor rustzoekers dubbel genieten!

Wij hebben hier al 2 jaar op rij genoten en hebben aan het eind van onze vakantie gelijk weer voor volgend jaar geboekt😊

Een echte aanrader die we graag bij iedereen aanbevelen!

Geweldig

Van den Berg
21-10-2017

Een geweldige locatie, netjes, ruim en mooi.

De eigenaren doen er alles aan om er voor te zorgen dat je een geweldig verblijf hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet:

nooit meer op andere plaats boeken is fantastisch

deraedt guy
    21-10-2017

uiterst vriendelijke ontvangst ;prachtmensen Marcel en Mechteld! mooi en maniakaal netjes zowel op de chambre d'hote als op de gites en degene die er s'avonds geen diner gegeten hebben weten niet wat ze missen! De prijzen zijn fantastisch .Daar kom je echt thuis ! Ik raad het dan ook iedereen aan die op reis wil .mooie motorstalling en gereedschap om evt herstellingen te doen! Kortom: wie een vakantie wil zonder zorgen en van een degelijke kwaliteit wil genieten moet naar daar gaan! Super ik ben daar al voor de zesde maal geweest!

Super!

Matty Davidse
    19-10-2017

Het is hier voortreffelijk! Mooie omgeving, heel leuk voor een motorrit en genoeg te zien in de buurt. De accomodatie was voortreffelijk! Hele lieve beheerders die jou welkom heten en alles voor je willen doen. Geweldige gite, schoon, groot en van alle gemakken voorzien. Wij waren er in oktober dus het was erg rustig, maar ik denk dat het daar in de zomer supergezellig is. Wij gaan zeker terug! Echt een aanrader.

Prachtige Kampeerplek met heel veel rust.

Kees en Janny
    11-9-2017

Leuke beheerders, prachtige omgeving, schoon sanitair, lekker eten.

Geweldig,

Janny en Eddy Hildenbrant
    27-6-2017

2 dagen vertoefd bij deze gastvrije B&B. Marcel en Mechteld zorgen dat je niets te kort komt.hele nette schone appartementen en het diner wat Mechteld op tafel zet is heerlijk. Marcel loopt het vuur uit de sloffen voor de klanten. Het was vrij druk en ze runnen dit met hun 2tjes.echt chapeau voor hun.wij komen vast nog een keer terug.de omgeving rond de minicamping is zo mooi!

Harrie en Nel
    24-6-2017

Prachtige Locatie, Prima gastheer en gastvrouw (Marcel en Mechteld)

Heel erg genoten van de kookkunsten van Mechteld.

Oude reviews (archief)

geweldige plek weer!

paoline Witkam
    8-9-2016

Voor 3e keer bij Marcel en Mechteld geweest! Nu in de caravan. Weer heerlijk gegeten, genoten van de enorme gastvrijheid van deze lieve mensen. Prachtige omgeving, mooie ritten met de motor! Gaan zeker weer terug.

the place to be!

jenny gunst
    8-9-2016

Ons verblijf in de caravan bij gites Le creux was in één woord fantastisch!

Marcel, Mechteld en hun hond Jessie verwelkomden ons

hartelijk met een heerlijke koffie en Marcel liet ons de rest van het terrein zien en gaf ook uitleg bij de vele folders en kaartjes die ter beschikking van de gasten lagen.

We genoten van de rust, natuur, stilte en de enorme vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaars.

De kookkunsten van Mechteld zorgden ervoor dat we regelmatig aan tafel aanschoven. Heerlijk eten, samen met elkaar aan één grote tafel.

Een aanrader voor mensen die houden van de natuur en de rust. Wij hebben gelijk voor volgend jaar vastgelegd en zien nu al uit naar weer een heerlijke vakantie met lekker eten en een plaats waar gast vrijheid en vriendelijkheid volop aanwezig is

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.46 uit 10 op basis van 112 reviews.