Appartement Gîtes Le Creux

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Franche-Comté, Fresse (Haut Saône)

9.3Fenomenaal

115 reviews over Appartement Gîtes Le Creux

• 2019
    9Manuel en Ans Suurhoff04-09-2019

volledige ontspanning

Na 1 zomervakantie (minicamping) en 1 voorjaarsvakantie (gîte) alweer terug in de zomer van 2019. Wij zijn niet van die 'terugkomers', maar voor deze plek maken we graag een uitzondering. Het begint al met een hartelijke en ontspannen ontvangst....en hartelijk en ontspannen blijft het tot en met de vertrekdag. Wij waren deze ronde toe aan rust, natuur en leuke contacten. Voor alle 3 alweer geslaagd! Dankjewel Mechteld en Marcel, we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Thomas Bakker28-08-2019

Gewoon werelds!!!!

Wij waren hier eind Augustus ,voor de 2e keer . Kan niet anders zeggen dan weer een fantastische vakantie gehad mede door de eigenaren, die er alles aan doen om het je zo fijn mogelijk te laten hebben. Zeker een aanrader en zeker de volgende keer weer 👍🥂

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hugo Mares18-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prachtige omgeving en een mooie uitvalsbasis om pittige fietstochten te maken

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10De Rycke-De Jonghe24-06-2019

Rust, stilte en mooie natuur: Gîtes Le Creux!

We hebben een mooie 14 dagen verbleven in één van de 4-persoons gîtes. Deze vakantiewoning was mooi, ruim, licht en van alle comfort voorzien. Daarbovenop komt nog het zeer warme onthaal van Mechteld en Marcel. Zij zorgen ervoor dat hun gasten tijdens hun verblijf zich op hun gemak voelen en voorzien hen van alle nodige praktische informatie. In de gemeenschappelijke ruimte en in de vakantiewoning vind je veel informatie om culturele en sportieve uitstappen te maken. Het vakantieverblijf is prima gelegen om de omgeving te verkennen. Wij hebben 8 wandelingen gemaakt (waarvan er 2 al in het dorp zelf starten of waarvoor we maximum 15 minuten moesten rijden naar de startplaats vb. Planche de Belles Filles). Een uitgelezen verblijfplaats om midden in de mooie natuur van de Haute Saône tot rust te komen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Manu09-03-2019

Topverblijf in een heerlijke gite.

Voor rustzoekers en liefhebbers van een mooie natuur bij betrokken eigenaren die weten wat gastvrijheid betekent. Dat is pas op verhaal komen!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Zinfandel22-09-2018

Bijzonder aangenaam

Ik ben hier in juni drie dagen geweest, en dat is uitstekend bevallen. Vriendelijke eigenaren, prima kamer met modern uitgeruste badkamer, prima ontbijt en een mooi terrein met een prachtig uitzicht. Je hoeft in principe niet eerst ergens naartoe te rijden - van hieruit kun je naar hartenlust wandelen en fietsen. Er liggen allerlei nuttige kaarten die je mee kunt nemen. Hun table d'hôte schijnt ook goed te zijn, maar daar kan ik zelf niet over meepraten. Alles bij elkaar zeker voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in juni 2018

• 10Edwin04-05-2018

Het was een fantastische week bij Mechteld en Marcel. Super gastvrij, vriendelijk en warm onthaal. Heerlijk meegegeten met de table d'hote. Elke dag weer een superlekker gerecht. Heerlijk enkele dagen motor gereden! Prachtige accomodatie en mooi terrein. Kan iedereen deze accomodatie aanraden!!

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

9jenny celis- gunst22-10-2017

fantastisch verblijf bij supergezellige eigenaars!

Super verblijf met hele vriendelijke, gezellige uitbaters. De table d'hotes die ze aanbieden was keer op keer zeer goed verzorgd en superlekker! Marcel en Mechteld geven je een echt thuisgevoel en geven veel tips voor tochtjes/ wandelingen en bezienswaardigheden. Gites Le creux is schitterend gelegen in een rustig gebied met veel mogelijkheden in de nabije omgeving. De natuur nodigt uit tot wandelingen en ook de fietsers en motors komen er zeker aan hun trekken. Deze gelegenheid is minder geschikt voor kinderen omdat er op hun terrein geen speelmogelijkheden zijn. Mede hierdoor is het voor rustzoekers dubbel genieten! Wij hebben hier al 2 jaar op rij genoten en hebben aan het eind van onze vakantie gelijk weer voor volgend jaar geboekt😊 Een echte aanrader die we graag bij iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Van den Berg21-10-2017

Geweldig

Een geweldige locatie, netjes, ruim en mooi. De eigenaren doen er alles aan om er voor te zorgen dat je een geweldig verblijf hebt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10deraedt guy21-10-2017

nooit meer op andere plaats boeken is fantastisch

uiterst vriendelijke ontvangst ;prachtmensen Marcel en Mechteld! mooi en maniakaal netjes zowel op de chambre d'hote als op de gites en degene die er s'avonds geen diner gegeten hebben weten niet wat ze missen! De prijzen zijn fantastisch .Daar kom je echt thuis ! Ik raad het dan ook iedereen aan die op reis wil .mooie motorstalling en gereedschap om evt herstellingen te doen! Kortom: wie een vakantie wil zonder zorgen en van een degelijke kwaliteit wil genieten moet naar daar gaan! Super ik ben daar al voor de zesde maal geweest!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Appartement Gîtes Le Creux info