Sorteren

Reviews over Porto Vecchio

Leuk en toeristisch plaatsje

Jeroen
    4-10-2017
    Het oude centrum van Porto Vecchio ligt op een berg en is erg gezellig. Veel winkeltjes en restaurants, want het is er behoorlijk toeristisch. Onderaan de berg ligt de haven van het plaatsje. Hier is iets minder te doen, maar zijn ook enkele restaurantjes en terrasjes. Er zijn niet heel veel historische trekpleisters te vinden in Porto Vecchio.

Leuk gezellig stadje

familie van vijf
    12-8-2017
    Een gezellig stadje, leuke winkeltjes en zeer leuke gezellige restaurantjes. Porto Vecchio ligt hoog, wanneer de auto wat lager geparkeerd staat is het een aardige klim omhoog. De wegen rondom Porto Vecchio kunnen behoorlijk dichtslibben vanwege drukte. Vooral aan het begin van de avond wanneer de strandgangers terugkomen. Het is dan steevast aansluiten in de file. Er is een grote Geant supermarkt en een Lecler, dus keuze genoeg.

Charmant mooi gelegen dorp met veel leuke shops

Ilona Mathijsen
    20-2-2017

Restaurantjes aan de haven!

Shops in centrum

Voor stranden: plages de palombaggia

Mooi, klein, vrij druk en te duur.

Sofieenwim
    22-7-2015
    Mooi, aangenaam stadje dat 's avonds ook nog echt vol leven zit. Niet groot. Mooie stranden in de omgeving. Behoorlijk duur. In de toeristische gids stond snobistisch en daar kunnen wij in komen.

Heel gezellig stadje.

Chris
    5-10-2014

Na een dage strand Porto Vecchio bezocht, en lekker uit eten geweest 's avonds.

Erg mooi en gezellig stadje.

Zeker tegen de avond komt het helemaal tot leven.

Porto Vecchio scoort een 8,2 uit 10, op basis van 136 reviews