Porticcio

We hebben een aantal aanbieders voor Porticcio voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Porticcio voor je op een rij gezet:

Reviews over Porticcio

Alles binnen handbereik. Een auto is niet nodig.

Astrid,
    22-9-2018

Wij hebben 1 week in een bungalow Samoa overnacht. Zeer mooie bungalows, ruim en 4 pits fornuis. Camping personeel zeer vriendelijk en professioneel. Voor de jeugd niks op de camping te beleven, maar even de straat oversteken en je hebt geen kind meer aan ze op het strand. Wij zijn met het openbaar vervoer gereisd en dat was goed te doen. Vanuit Ajaccio rijdt 3x per dag een bus die voor de camping stopt. In het plaastsje zelf slechts 3 restaurants die 's avonds geopend zijn en 1 op het strand die alleen overdag open is. Restaurants zijn vrij prijzig en bieden weinig Corsicaanse specialiteiten. Direkt naast de camping is een kleine supermarkt, een fantastische slager, een fantastische groenteboer (verkoopt naast groente ook kaas, olijfolie, honing) en een bakker. Zelf koken is dus geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Uitstekende camping als uitvalsbasis

Thom,
    14-8-2018

Mooie rustige camping, vriendelijk personeel, doen nergens moeilijk over. Mooie uitvalsbasis om de omgeving van Ajaccio te ontdekken. Naast de camping ligt een bakker en nog een aantal lokale winkeltjes. Geen zwembad helaas, maar wij hebben altijd in de zee gezwommen. Die is snel bereikbaar door over de weg 150 meter te lopen en dan de helling af. Mooi kraakhelder water....... De pizzeria op de camping is een absolute aanrader, heerlijke gegeten en de finale van het WK gegeten.......

Sanitair is wat gedateerd maar voldoet verder prima en is schoon. Vanaf 23 uur is het heel rustig op de camping. Ook staan er vaker grotere groepen, hier zijn aparte plekken voor en hebben wij absoluut geen last van gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping met mooie zwembaden

Esther,
    19-8-2017

We hebben een paar dagen met onze camper op deze camping gestaan. Ruime plekken met voldoende schaduw. Camping ligt dichtbij de weg maar geen last gehad van het geluid. Zwembaden zijn erg mooi. Ook het sanitair was prima. Op 5 minuten rijden ligt er een leuk strandje met mogelijkheden voor watersport etc.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Simpele goedkope camping.

Henk,
    25-8-2016

Goedkope camping met weinig voorzieningen. Wel een restaurant maar zijn we niet geweest. Strand op loopafstand en mooi! Camping is simpel, rustig met mooie plekken. Weinig Nederlanders. Drie dagen gestaan en toen weer verder getrokken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuke schaduwrijke camping nabij zandstrand

Johan,
    9-8-2016

Hoewel de camping laag scoort ben ik toch tevreden. De camping heeft sobere voorzieningen, het sanitair wordt 1 x per dag schoongemaakt, wifi is niet denderend, maar is een goede uitvalsbasis. De plekken zijn zeer schaduwrijk, en afgebakend, en dat is prettig want in de zon is het heet. Er zijn veel campings die veel minder zijn qua schaduw. Het brede zandstrand in vlakbij en je kunt er gratis parkeren op een heel groot terrein. Een grote supermarkt is vlakbij. Voor kleine kinderen is er weinig. Er is een klein zwembad met peuterbad. Animatie stelt weinig voor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Porticcio scoort een 6,9 uit 10, op basis van 18 reviews