Camping Yelloh ! Village Le Campoloro

Camping Yelloh ! Village Le Campoloro
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Le Campoloro voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in het Nederlands

Fantastische camping met ruime plekken.

Klavertje
1-7-2018

Fantastische camping met ruime plekken. Chalets van gewoontjes tot super de luxe. Mooi sanitair! 3 zwembaden, en een bad met glijbanen. Gezellig terras met loungebanken en zitjes. Vriendelijk personeel achter de bar. Je kan er brood kopen, lekkere hamburgers etc. voor schappelijke prijzen.

Aan de achterkant van de camping loop je zo het strand op. Gezellig strand restaurant.

Voor ons een iets te luxe camping, maar voor een keer wel leuk.

Achterland is prachtig, mooie autoritjes gemaakt.

Super fijne camping!

Debbie
25-9-2017

Een heerlijke camping is dit; Genieten! Een korte opsomming:

+ Niet te groot

+ Direct aan zee

+ Personeel erg vriendelijk en goed Engels sprekend

+ Kampeerplekken ruim en op een groot deel van de camping door heggen gescheiden (plekje mag je zelf uitkiezen)

+ Schoon sanitair en heerlijke warme douches

+ Gratis WIFI bij centrale plek bij het zwembad

+ Animatie (niet iedere avond) stopt uiterlijk 23.15u. Daarna stil op de camping dus goede nachtrust.

+ Dichtbij diverse supermarkten

+ Heerlijk zwembad en te gekke glijbanen en eigenlijk altijd wel een plekje te vinden rondom het zwembad

- Receptie behulpzaam en leuke tips om dingen te ondernemen

- Directe omgeving wat saai

- Rij-afstanden iets om rekening mee te houden; je bent al snel een hele dag kwijt doordat het allemaal niet heel snel rijdt en het bij ieder dorpje waar je aankomt 'ophoopt'

- Veel stenen en hout op het strand direct voor de camping

- Vrij duur eiland qua levensonderhoud (maar ach, het is vakantie toch)

Voor iedereen wat wils

JCB
18-8-2017

Het is een fijne, middelgrote camping 45 minuten rijden vanaf Bastia met prachtig zwembad met glijbanen en grenzend aan het strand. We verbleven in een splinternieuwe 6 pers. stacaravan waar zelfs een vaatwasser inzat. Voor iedere leeftijd geschikt. Onze kinderen vonden het geen probleem dat de (leuke) animatie in het frans was, maar houdt hier dus rekening mee! Rondom de accomodatie voldoende ruimte. Kleine campingwinkel (zoals meestal wel prijzig) en een eenvoudige restaurant (niet bijzonder en ook prijzig). Kleine fitnessruimte met uitzicht op het zwembad. Iedere dag wel iets te doen op creatief en sportgebied.

Supermarkten op 10 min. afstand met de auto evenals gezellige badplaats waar je lekker kunt eten. Heerlijk rustig strand met schaduwplekken en (meestal) rustige, langzaam aflopende zee. Als je zoals wij in een caravan vlak bij het zwembad zit, dan klinkt de avond anitmatie wel hard, verderop de camping geen last van. Na 23 u is het stil op de camping.

Yelloh! Village

Sehr schöner gepflegter Campingplatz !

U. B.

+ gutes Strandrestaurant

Fantastische vakantie gehad

Jantine
28-7-2017

Super ontvangst bij de receptie kwamen laat aan hadden dit wel doorgegeven en bleven keurig op ons wachten. Mochten zelf een plek uit zoeken en de vriendelijke man vertelde waar we beter wel konden staan ivm de zon voor onze kinderen.

Grote ruime plek, ondergrond was prima soort stro. Sanitair was prima eind van de dag wel soms een nare lucht is ook hoe mensen de toiletten achter laten, douches waren heerlijk, nooit lang op een douche hoeven wachten.

Leuke animatie ook in de avond om 23.00 is alles stil en kan je rustig slapen.

Zwembad is echt heel leuk voor de kinderen, leuke coole glijbanen waar een badmeester als in goede banen lijdt.

Strand is oké, wel kiezel maar water heerlijk. Voor de wat mooiere stranden moet je verder van de camping af.

Voor uitstapjes moet je wel wat langer in de auto zitten zijn zelf naar bonafatio geweest zeker de moeite waard maar is 3 uur rijden over 100 km op de terug weg geweldig strand bezocht rondinara echt heel mooi.

Wij vonden corsica en camping campoloro echt de moeite waard.

Mooie camping, maar ook wel wat min puntjes

Irene0711
1-7-2017

+ Camping ligt aan zee/strandje.

+ Wij hadden een ruime plek, die we zelf konden kiezen, want het was nog rustig (voorseizoen).

+ Prachtig ruim zwembad met barretje

+ Vriendelijke ontvangst

+ Mooi sanitair, maar zeer schaars verlicht. Door het donkere materiaal ook overdag donker in de douches, toiletten en wastafel hokjes.

- Veel plaatsen zijn niet afgebakend, waardoor het onduidelijk is wat 'jouw' plek is

- Op het moment dat wij er stonden, waren er 2 grote groepen kinderen (gemiddeld 12 jaar) die allemaal gelijktijdig gebruik maakten van het sanitair waardoor de wachttijd op spitsuur behoorlijk opliep. Je had verder geen last van deze kinderen hoor?

- Veel te weinig verlichting in het sanitair blok.

Helaas zijn de gasten zelf veelal schuldig aan het niet netjes achter laten van het sanitair en vind je aan het einde van de avond allerlei etensresten in de wasbakken, toiletpapier naast de potten, en douches waar de trekker niet even door heen is gehaald. Tip voor de ouders wanneer uw wat kleinere kinderen gebruik maken van sanitair, zie er dan op toe dat het netjes wordt achter gelaten.

Heel goed, maar ook heel slecht.

Aaf
22-12-2016

+Leuke camping voor mensen die de gehele dag op een camping willen verblijven.

+Leuk zwemmen (in zee of in het zwembad)

-Je ziet nauwelijks iets van Corsica. We reden vaak 3 uur per dag (1,5 uur heen/1,5 uur terug). Helaas kom je met het Corsicaanse wegennet dan niet ver.

-We hadden een stroomuitval van ca 48 uur. Helaas net boodschappen gedaan. Voor erg veel geld weg moeten gooien. De directie vindt zich daarvoor niet aansprakelijk. Daar denk ik anders over omdat de stroomstoring alleen de camping betrof. Op mails wordt gewoonweg niet gereageerd.

-De supermarktprijzen zijn vaak het dubbele van wat we in Nederland gewend zijn.

-2x in het restaurant gegeten. Moest resp. €150 en €180 afrekenen voor matig eten (geen voorgetecht) op een mooie plek aan zee (2 volw/3 kids).

-Alleen (vaak trage) WIFI met een bonnetje dat je alleen kunt afhalen als je iets aan de bar besteld.

Helaas nooit meer voor mij. Mede door de a-sociale klachten afhandeling.

Afrader

Wijk
3-9-2016

Het vriendelijke Mannelijke personeel bij de receptie, het zwembad en bar/restaurant, is eigenlijk het enigste lichtpuntje van deze camping. De rest is een beetje jammer, namelijk:

1) kampeerplekken onder de scherpe kegelvormige zaadbolletjes (resultaat kapotte grondzeilen).

2) de helft van de sloten nieuwe toiletgebouw kapot, zowel douches, wastafels als wc's.

3) douches nieuwe toiletgebouw net hogedrukreinigers.

4) licht oude toiletgebouw valt 's avonds structureel uit.

5) lucht rondom oude toiletgebouw net rioolwaterzuivering.

6) zwerfhonden, -katten en muizen 's nachts op de camping (ratten alleen 's avonds bij de waterkant gezien).

7) stroompunten zijn schaars (haspel van 25 meter noodzakelijk).

8) eigen stroomkabel 15mtr te kort, camping leende een aan elkaar geplakte stroomkabel die na 1 regenbui kortsluiting veroorzaakte, waardoor eigen koelkast kapot ging.

9) weinig privacy, 'heg' bestaande uit 3 struiken.

10) stuk schuurpapier achter de balie, (die vliegt écht op een bezem).

Voor Franse begrippen allicht een top camping, wij raden 'm echter sterk af!

Rustige, gezellige Camping

sandra
    26-8-2016

We hebben twee weken gelogeerd in een mobile home. Tijdens de eerste dagen vielen ons een paar kleine gebreken op, lichtknoppen, lampen die kapot waren. Een gammele buitentafel en heel veel mieren in de mobile home. We hebben dit gemeld en alles werd keurig opgelost. Tijdens het eten in het supergoede restaurant bij de zee kregen we zelfs een fles wijn van de zeer vriendelijke eigenaar!! Het zwembad was echt supermooi, zo fijn dat er ook altijd bedjes vrij waren, ook al was het hoogseizoen. Er werd door de badmeester ook goed op gecontroleerd. De kinderen vermaakten zich prima op de glijbanen. In de omgeving vind he allemaal hele kleine middeleeuwse stadjes. Mooie natuur, prachtige uitzichten. In Alleria kun je leuk kanovaren,zeker een aanrader.de overtocht hebben we gedaan met Moby lines.Wanneer je een zonnebedje wilt hebben, zorg er dan voor dat je minimaal 2 uur vantevoren aanwezig bent. Passagiers moeten alvast aan boord terwijl de chauffeur de wagen in de boot parkeert.

Heerlijke relax-plek

Nameles
    26-8-2016

Awesome camping for those who wish to totally relax while the kids are entirely enjoying themselves - without to annoying animation. With two children a good -never to full- swimming area is a joy, add a private little beach with trees for shadow and with a cute place to hang out to it, clean toilets (though most of them without a lit), showers etc. and the basics for total relaxing holiday are there. If you sleep light try not to be to close to the road as it can be a bit noisy at night times. But there usually is plenty of space closer to the pool area. If you are close to the pool you'll surely hear the animation at night but if you are lucky it is mostly Corsican music (very important on this Island) and it stops at 23 h at the latest. Le Campoloro seems to care about the environment (separate plastic/glas etc) which i hope will help this awesome island to stay close to its core. The staff is like the island, friendly but straight & honest, calm and practical and always helpful. And once they get to know you a bit, they are warm and welcome and personal. From here we took trips into the Island, its a good startingpoint, just know where ever you'll go in Corsica, it'll take some time due to the limited highways (hooray!) and the traffic-jams. So, in combination with a quiet mountain-camping next to a river for example, without animation and swimmingpool- ( just close to 'Terra' nature and the core of Corsica-) it will complete your holidays.

We will surely be back! The kids can hardly wait. And so can we.

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in Cervione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh ! Village Le Campoloro scoort een 8.18 uit 10 op basis van 46 reviews.