Castellare di Casinca

We hebben een aantal aanbieders voor Castellare di Casinca voor je op een rij gezet:

Reviews over Castellare di Casinca

Mooie camping , heerlijk aan het strand.

Maria,
    9-8-2016

Ik heb me verbaasd over de recensies die ik hier heb gelezen. We hebben twee heerlijke weken hier op deze camping gehad. Bij touroperator een stacaravan gehuurd met 3 slaapkamers. Schoon en netjes. De nieuwe eigenaren (tohapi) hebben al veel gedaan om de staat van de camping te verbeteren. Ziet er goed uit. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen. De mensen van de receptie zijn vriendelijk en adviseren graag als je de mooie plekken van corsica wilt ontdekken. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Niets te klagen!

maelle,
    5-2-2015

Een vakantieweek die alle beloftes heeft waargemaakt, een ruime camping in het hart van Corsica in een natuurreservaat voor de liefhebbers met een prachtig strand op enkele kilometers. Mij en mijn familie heeft het aan niets ontbroken; personeel dat je verwelkomt en hun vak goed verstaat...de ontspannen sfeer was voor herhaling vatbaar !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastisch camping

Jule C,
    2-5-2012

Een camping die zowel rust als afleiding biedt. De camping ligt op een prachtige plek, met mooie landschappen vlakbij, en er hebben onlangs verschillende verbeteringen plaatsgevonden, we zijn echt enthousiast over de kwaliteit van deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

goede prijs/kwaliteit--gezellige camping

jan donies,
    2-8-2009

Wij huurden een stacaravan op deze eenvoudige ,maar best gezellige camping

De stacaravan was overigens uitermate netjes en comfortabel.

Op deze camping en op het aangrenzende strand(op nog geen 200 m) geen overmatige drukte wegens de enorme oppervlakte en de beperkte inplanting van accomodaties .

De vaste voorzieningen zijn niet nieuw ,maar ze worden wel onderhouden en zijn netjes. Ongeveer een derde van de verhuurde huisjes zijn al volledig gerenoveerd en de stacaravans zijn werkelijk fantastisch.Wij hadden de indruk dat er aan deze oudere camping stevig wordt gewerkt om er opnieuw een mooie vernieuwde camping van te maken.Dagelijks worden er leuke sportactiviteiten georganiseerd (minder voor kleine kinderen)en alle sportvoorzieningen worden volledig gratis ter beschikking gesteld...bvb gratis lenen van tennisraketten ,golfsticks,pingpongpaletjes ,kano's op het strand enz.

Voor deze prijs krijg je nergens beter!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
Castellare di Casinca scoort een 6,3 uit 10, op basis van 4 reviews