Ajaccio

We hebben een aantal aanbieders voor Ajaccio voor je op een rij gezet:

vakanties Ajaccio

We hebben een aantal aanbieders voor Ajaccio voor je op een rij gezet:

Reviews over Ajaccio

Leuk, gezellig, levendig, overzichtelijk stadje

Marleen
    6-10-2016

Leuke stad! Was bang voor hectiek omdat het toch de hoofdstad was, maar dat bleek gelukkig niet het geval te zijn! Leuk strandje is er, je kan er prima beetje shoppen enzo, je kan heerlijk eten en drinken overal voor goede prijzen en de bergen op de achtergrond maken het een prachtig stadje. Stad eigenlijk. Bonifacio enzo is wat kleiner en is meer een charmant kustplaatsje, dit is meer echt een stad. Maar goed toeven! Denk wel dat iets van 3 dagen wel de max is. En je bent echt zo bij het vliegveld met de bus!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Leuk voor één keer.

Rob Compaan
    20-12-2014

Interessante binnenstad. We zijn een aantal malen kris kras door de stad gewandeld en een aantal keren wezen eten. Veel restaurants maar lang niet allemaal goed. Betere restaurants gaan pas om 19.30 of 20.00 uur open. Gezellige drukte door de vele behoorlijk volle terrasjes.

Gereisd Met partner in Wed Sep 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ajaccio is de stad waar Napoleon is geboren.

Chris
    4-10-2014

Ajaccio is de grootste stad van het eiland met 60.000 inwoners. Het is ook de stad waar Napoleon is geboren. En zijn geboortehuis kun je ook bezichtigen. Wij vonden het wel een bezichtiging waard, maar vonden het niet echt een bijzondere stad.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Leuke stad met een klein centrum

Joost
    20-9-2014

Ajaccio is gemakkelijk in een dag te bezichtigen. Het oude centrum loop je een 2 uurtjes makkelijk door en als je voor de drukte van de cruiseschepen bent is een bezoek aan het Napoleon museum de moeite waard. Het grote museum moet je zeker bezoeken vanwege de prachtige collectie schilderijen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de 13 keer Corsica bezocht blijft mooi

heer boerlage
    27-9-2012

Met name de variatie van het eiland spreekt ons zeer aan. Stranden die zich als parels aan een snoer rijgen, veelal niet druk tot soms verlaten, heerlijke (strand) restaurants, ongedwongen en gemoedelijke sfeer, voor liefhebbers is er ook veel mondain aanbod, natuur en vele watervallen blijft betoverend.

Gereisd Met partner in september 2012
Ajaccio scoort een 7,9 uit 10, op basis van 40 reviews