Tijdelijk €25 aanbetaling

La Samaritaine

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Samaritaine voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 162 reviews
+29

8.5FantastischScore uit 162 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

162 Reviews over La Samaritaine

• 7Babs20-09-2022

Mooie, rustige camping

Het is een mooie camping waar veel Nederlanders komen. De eigenaars zijn erg vriendelijk en praten Nederlands. Er zijn veel wandelroutes in de omgeving echter grote plaatsen in de omgeving zijn een stukje rijden. Wij verbleven in een stacaravan met 2 hondjes. Dit is prima bevallen. Een kleine proxi supermarkt is op 20 min lopen van de camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Matthieu Overberg15-09-2022

Gastvrijheid ten top

Vriendelijk en gastvrij. Ruime plekken. Schoon sanitair met voldoende units.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Joost de Bont09-09-2022

Perfecte mooie camping voor rust

De camping is fantastisch. Mooie plaatse, mooi schoon sanitair, zeer vriendelijk personeel, Nederlands gesproken en veel rust op de camping.

• 8chris j08-09-2022

terugkom-adresje

Rust, oprechte vriendelijkheid, echt kamperen hier, kortbij huis en toch echt Frankrijkgevoel

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ter horst07-09-2022

Mooie schone rustige camping

Wij hebben t heel fijn gehad met onze 2 honden perfecte schaduwplaats en fijne toilet /douche

• 9Ton en Marlies van der Stap07-09-2022

Deze camping Nooit overslaan !

Rust, Ruimte, perfect schoon sanitair, vriendelijke ontvangst en meer dan behulpzame beheerders.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Patrick22-08-2022

Mooi.

Mooie rustige camping in de natuur helaas was het meer door de warmte niet geschikt om te zwemmen ( blauwalgen ) Maar ondanks alles een leuk opgezette camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Denise van de Kasteele18-08-2022

Gezellige camping, mooi meer!

We hebben met onze kinderen (2, 11 en 13 jaar) 2 fijne weken gehad. De camping ligt aan een zwemmeer en tegen een mooi stuk natuur waar je rustig kunt wandelen. De trampoline was een hit, evenals de speeltuinen. We genoten van lekker brood en croissants, ijsjes op het terras en friet/pizza.

Petrie, Tony en de rest van het team staan altijd klaar met een vriendelijk woord en tips in de omgeving. Je moet wat verder rijden voor e.e.a. maar wij hebben geklommen in het klimbos, gekanoed, een brocante bezocht, het kasteel van Sedan bewonderd en genoten van de wolven in het dierenpark. Wij blikken terug op een hele fijne vakantie!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Familie Vogel-Bakker18-08-2022

Schone camping, vrij kleine plekken

Schone camping met vriendelijke eigenaren en personeel.

De plekken zijn gemiddeld genomen wel erg klein en je staat heel dicht op elkaar. Alle geparkeerde auto’s maken het alleen nog maar krapper.

Het meertje is leuk om in te zwemmen en (betaald) te waterfietsen en suppen. Ook is er toezicht, maar stel je daar niet te veel van voor. Die waren voornamelijk druk met hun mobiele telefoon. Toen wij er waren heerst er helaas blauwalg. Omdat het meertje weinig doorstroming kent zal dat wel een terugkerend fenomeen zijn.

Leuk om te doen in de omgeving: - Het kasteel van Sedan is echt een aanrader. (En de zaterdag markt is een aanfluiting.) - Je kunt heerlijk eten bij L'Auberge Du Saint Louis in Boult-ou-Bois. - De kathedraal van Verdun is prachtig, maar verder waren wij niet zo onder de indruk van de stad. Het WO I museum en het ereveld in Douamont waren heel indrukwekkend. En als we genoeg tijd hadden gehad waren we ook zeker nog naar he

• 7Eetgelegenheden
  • 8Wim Boonstra15-08-2022

prima camping

kom hier al vele jaren, soms meerdere keren per jaar. als het geen prima camping was, zou ik hier niet meer komen.

Camping La Samaritaine info

Camping-informatie