8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

92 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

Fijne camping , veel waarde voor je geld. Doen!!

Peter en Annie,
5-9-2018

Wat een mooie en gezellige camping. Schoon sanitair wat 2 per dag grondig schoon gemaakt word en tussendoor lopen ze er ook nog eens door om eventuele probleempjes te verhelpen. De beheerders van deze camping behoren tot de top veel beter zal je niet vinden. Fijne plek om buiten de camping de hond uit te laten. Er zijn diverse wandelroutes uitgezet. De service is uitzonderlijk goed en alle vragen of/en probleempje worden adequaat opgelost. Er is een goede broodservice . Hier vind je erg veel waarde voor je geld. We hebben op een morgen een slapende egel in de tent gevonden, ook kwamen er na een paar dagen de vinkjes en meesjes eten in de voortent. In het dorp is een mini supermarkt en in sedan ook 23km zijn de grote bekende supers.

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

J Nap,
9-8-2018

Ruime plekken. zon en schaduw. gezellige camping heel veel kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Vriendelijk personeel. Ruim zwemwater, 725 meter lang!! Omgeving rustig, niet spectaculair. Schoon sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Absolute topper!

Jolan Vervoorn.,
29-7-2018

We hebben een heerlijke week gehad . De camping is heel mooi. We werden hartelijk ontvangen en de accomodatie was prima. De staf was hartelijk en altijd behulpzaam . Van alle gemakken voorzien ( we waren met drie generaties) en een er was voor iedereen wel iets leuks iedere dag. Het verbaasde ons, dat je na een rit van amper 4 uur zo'n volledig Frankrijkgevoel kan hebben. ( inclusief warme croisantjes bij het ontbijt of een superlekker frietje op verreweg het leukste terras in de omgeving. Een absolute aanrader dus!

Nicolette,
26-7-2018

Ik ben met een vriendin vier dagen op deze camping geweest. De medewerkers zijn erg aardig, en we voelden ons erg welkom. Zij zorgen voor een erg gezellige sfeer! Ze waren ook erg behulpzaam wat betreft het plannen van activiteiten en denken erg met je mee. De camping was rustig en kleinschalig. Er zijn veel kinderen, maar toch was het een goede plek om helemaal tot rust te komen. De omgeving is erg rustig. Er zijn alleen een paar hele kleine dorpjes waar eigenlijk weinig te doen is. Met de auto kan je wel naar grotere steden rijden (ongeveer een uur) voor een dagje. Wij vonden de camping zeker een aanrader!

Fantastisch!!

Toos,
15-7-2018

Hartelijke ontvangst, mooie goed verzorgde plaatsen, prima sanitair, rustige camping.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijke bridgevakantie gehad

J.Kluin,
6-7-2018

Evenals vorig jaar twee weken verbleven op de mooi aangelegde camping.

We verbleven er met een groep bridgers.

Zelf hadden we een bungalowtje gehuurd.

Eenvoudig maar doelmatig ingericht en prachtig gelegen tegen het zwemmeer aan.

We hebben er dit jaar weer een fijne bridgevakantie gehad, mede door de uitstekende ontvangst van de gastheer en gastvrouw van de camping.

De wifi was dit jaar prima op sterkte.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch top👍

Edwin S,
2-7-2018

Fantastische camping met hele, hele ruime plaatsen. Mooi schoon sanitair, maar wel hele lage toiletpotten. Camping heeft veel weg van een prachtig aangelegd park met veel grote bomen. Aardige frans/nederlandse beheerders. Mooie omgeving al met al een echte aanrader tegen zeer schappelijke prijs. Top-kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Rustige camping in een door toeristen "vergeten" gebied. Prima standplaats. 2 mooie vanaf de camping uitgezette wandelingen gemaakt. De heuvels zijn goed te fietsen en in het meertje naast de camping was het heerlijk zwemmen. De friterie had patat van een ongekende kwaliteit en in het beperkte "winkeltje" was er zelfs verse melk. De camping is een aanrader voor een verblijf Van 3 a 4 dagen.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima !

JPC Lokkerbol,
23-6-2018

La Samartaine is zeer aan te bevelen. Mooie knusse camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige camping, ideaal met hond!

Miso,
16-5-2018

Heerlijke rustige camping. Beetje afgelegen van de bewoonde wereld, daarmee wel weer ideaal voor rustzoekers. Alle campingmedewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Warme en gastvrije ontvangst. Dagelijkse broodservice met heerlijk brood (vooraf bestellen). Ruime tot zeer ruime plekken. Zon, schaduw, half zon. Sanitair schoon. De kleine supermarkt in het dorp heeft een verrassend ruim assortiment!

Ideale camping met hond, je kunt er prima wandelen: rondje om de vijver duurt een half uurtje of de rode wandelroute van 3 km, deze start bij de afvalscheiding.

Gereisd met partner in mei 2018

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.