Camping La Samaritaine

8.7Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

Contact

111 reviews over Camping La Samaritaine

• 9Peter Moes29-06-2020

geweldig, gewoon doen.

Ondanks de corona problemen, zijn we toch maar naar deze camping gegaan . Wat een geweldige camping , zeker gezien de corona problemen. Op deze camping hebben ze het goed begrepen ,schoonmaken afstand houden en een gezond verstand maken deze camping veilig om er naar toe te gaan. natuurlijk zijn er wat dingen gesloten en aangepast, maar je kan hier toch een fijne vakantie houden. Wandelen net buiten de camping, zwemen in natuur water speel gelegenheid voor de allerkleinste en nog veel meer. En niet vergeten het friet kot is open in het weekeinde met veel friet voor weinig.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Brigitte27-11-2019

Fijne en goede camping, weinig in de omgeving

De camping zelf is erg fijn, vriendelijke medewerkers, fijne speeltuin, lekkere patat. We zaten in een chalet, was prima op de keiharde bedden na.

De omgeving is mooi maar weinig te beleven, voor alles moet je een stuk rijden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8J. Harwig10-11-2019

Mooie camping.

Eind augustus hebben we hier 4 overnachtingen gestaan als tussenstop naar het zuiden. Vriendelijke ontvangst. Wij hadden een ruime plek met water en afvoer. Het sanitair heeft zeer lage toiletten, wel met beugel en toiletpapier. De afvoer van de toiletten is niet optimaal. Goede douches en heet water voor de afwas. Kindvriendelijk. Groot meer naast de camping om te vissen en te zwemmen. In de omgeving is weinig te beleven.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Gerrit20-09-2019

Goede camping in een heerlijk rustige omgeving

Camping waar de zaken goed voor elkaar zijn. Receptie in het Nederlands met een koud biertje (of roseetje) en elementaire boodschappen. Nette plekken, goed verzorgd en schoon. Broodjesservice. Sanitair beetje apart met vrij krappe douches en toiletten allemaal op kleuterhoogte, maar dat stoort verder niet. De omgeving is uitermate rustig met glooiende hellingen en verspreide dorpjes. Vooral interessant zijn de herinneringen aan de Eerste Wereldoorlog, waarvan er vele te vinden zijn.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Elke Thelen05-09-2019

Aanrader

Mooie groene goed verzorgde camping. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. We kregen een plattegrond mee om zelf een plekje uit te zoeken. Plekken zijn niet allemaal even groot, wij hadden een mooie grote rustige plek aan de rand. Er is Broodservice, in het naseizoen niet mogelijk om te eten of af te halen. Op dinsdag staat er een pizzakar in het Dorp met erg lekkere pizza ‘s. Sanitair is prima, temperatuur van de douche is te regelen, wc brillen, papier en handzeep aanwezig. Douches zijn wel vrij klein. Er ligt een leuk meertje bij de camping, Kun je omheen wandelen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Saskia27-08-2019

Prima camping

Niet al te grote camping met zwemmeertje, speeltuin en soms animatie (bij ons alleen een kampvuur). Sanitair was oke.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Sabine Holleman24-08-2019

Geweldige ervaring op deze mooie camping

Mooie camping met prachtig uitzicht. Erg van genoten met m'n 2 kinderen. Zeker een aanrader! Alleen was het huisje niet goed schoongemaakt waardoor er naast onze douche paddestoelen waren gegroeid. Maar ondanks dat was het een prachtige camping!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Gijs en Joke13-08-2019

Mooie rustige camping met vriendelijk personeel

Mooie rustige camping met schoon sanitair. Gelegen aan een meer met zwemgelegenheid. Vriendelijk personeel en mogelijkheid voor afhaalmaaltijden. Wij komen graag nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Maaike03-08-2019

Heerlijke camping, rustig, goed voor gezinnen

2 weken in een 4p chalet geweest. Ruim genoeg, veel kastruimte, alles aanwezig en ontzettend schoon! Ontvangst was echt hartelijk! Service op de camping mbt dagelijks vers brood af te halen bij receptie. Animatie volgens verwachting. Elke dag 1 leuke activiteit om 10.30, denk aan bingo, clinic mountainbike, speurtocht op de camping. Eens per week marshmallows bij kampvuur 's avonds. In recreatiezaal (altijd open) is een grote boekenkast waar je boeken/tijdschriften kunt brengen en halen. Zwemvijver is naast de camping, toezicht verplicht onder de 10 jr. Strandje met ondiep water afgebakend dmv steiger. Geen honden toegestaan. Om de rest van de zwemvijver veel bomen (schaduw) en zijn honden wel toegestaan. Ondanks dat de camping volbezet was, vonden wij het er stil. Totaal geen geluidshinder/overlast. 's Nachts ook stil. Op 500 mtr afstand 3 visvijvers, grote karper gevangen. Niet geheel duidelijk of er een vergunning voor nodig is.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ria en Ed de Jong03-08-2019

Gewoon fantastisch !

Hier op de heenweg op de bonnefooi terecht gekomen 2e week mei, voor 2 dagen, werden er 7, fantastische vriendelijke eigenaren, niets is ze teveel, mooie grote plaatsen, zowel met zon als schaduw, kraakhelder sanitair wat sowieso 2 x per dag schoongemaakt wordt, oorverdovende stilte, vogels en egeltjes, en een prachtige glooiende omgeving, fantastisch om te fietsen en om om het meer te hardlopen! Op de terugweg, begin juli, hier weer neergestreken voor 2 weken, uiteraard drukker, het sanitair werd nu 3 keer per dag schoongemaakt, maar het is en blijft ook dan een fantastische camping onder leiding van altijd vriendelijke en vooral meedenkende eigenaren! Dagelijkse Boodschappen prima te doen in het dorp, voor de grotere supermarkten is het iets verder weg, maar dat is prima te combineren met het bekijken van de vele bezienswaardigheden in de directe omgeving

Kortom, prima camping, hier komen we uiteraard zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair