Reviews over Trogues( Indre et Loire)

Prima camping

Tine,
    26-8-2018

Mooi, rustig gelegen camping. Leuk zwembad erbij, erg fijn om in af te koelen (was erg heet toen wij daar waren). Aardige campingbaas. Elke avond staat er een snack-wagen achter op de camping, waar je eten kunt halen. Ziet er erg gezellig uit.

Het sanitair is wat verouderd, maar wel netjes schoon.

Wat vond ik minder: er zijn wel erg veel Nederlanders op de camping - dat geeft mij minder een vakantiegevoel. En ik schrok na een weekje toch wel van de rekening...

Op en top Franse camping

Ray,
    16-8-2018

Heerlijk rustige camping bij een kasteel, met uitzicht op zonnebloemvelden. Need I say more?

Mooie, rustige camping

Leon,
    13-8-2018

Mooie, rustige camping. Ruime kampeerplaatsen, sportveld en zwembad. Vriendelijke beheerder.

Prima camping met 98% Fransen

Gijs Houten,
    30-7-2018

Gastvrije ontvangst. Receptie waar men prima Engels spreekt. Animatie is prima, echter geen Nederlands sprekende begeleiders dus voor hele kleine kinderen wat lastig om daarin mee te draaien. Positief vonden wij dat de gemiddelde Fransman toch net wat beschaafder (stemvolume) opereert dan de gemiddelde Nederlander (op vakantie). Nadeel was wel doordat er nagenoeg geen Nederlanders waren het voor kleine(re) kinderen een uitdaging is om aansluiting te vinden bij nieuwe speelkameraadjes, waardoor er veel op broers/zussen en ook ouders terecht komt.

Restaurant 1x gegeten. Ontsteeg zeer duidelijk het niveau van diepvriespizza of het gemiddelde campingrestaurant. Verse spullen, goede service.

Wij stonden op het oude gedeelte en hadden een prima plek met veel ruimte en privacy (heg), maar kan mij voorstellen dat als je op het nieuwere gedeelte staat dat je daar dan minder prettig zit vanwege minder beschutting en iets grotere afstanden.

Heerlijke vakantie gehad.

nancy,
    22-8-2017

We zaten op het nieuwe gedeelte, idd wat kaal en dicht op elkaar maar dat hebben wij niet als vervelend ervaren. Het is er rustiger dan op het oude gedeelte. Schone camping en heel vriendelijk personeel. Prima schone en nieuwe mobilehome...niks op aan te merken. Er is ook tv (werd niet aangegeven) zwembad wat aan de kleine kant en strakke broekjes meer dan verplicht!!! Maar als je je daar over heen zet kun je heerlijk zwemmen en zonnen op de ligbedjes. Water was koud en binnenbad niet verwarmd. Vissen kan op de camping zelf. Omgeving mooi maar wel afgelegen..alles met de auto. 3km bakker 8km SuperU en lidl..goed te doen. Chinon ( ong.25km) bezoekje waard en in tours (ong 45 km) lekker shoppen. Hoewel alles in het frans op de camping en 95% fransen hebben wij ons prima vermaakt, het heeft zn charmes zonder nederlanders ben je wel echt op vakantie ;-) Receptie wel engels. Oja bedden zijn 2pers 2x1pers en 2pers uiklapbed in bank. Uitklapbed heel dun matras..voor kids ok. Matrassen hard maar vond ik lekker slapen, moet je van houden. Kussens wel slecht die van 1.99 bij de ikea weet je wel..dus meenemen als het kan. Geen waterkoker. Niet alle mobilehomes hebben een overdekt terras.. wij hadden die wel en heel fijn voor de 2 dgn regen die we hadden.. konden we toch buiten zitten want koud was het niet. Meeste dagen mooi weer gehad met zon rond de 26 graden gelukkig. Met regen was het rond de 22. Op de camping ook klein winkeltje en brood te bestellen voor de ochtend. Onze kids van 5 tm 12 hebben zich prima vermaakt en wilde niet naar huis..Voor onze zoon van 17 was het te saai en weinig vermaak. Wifi betaald ( verschillend aanbod voor 2 of meer devices rond 20 per week) goed bereik! Maar je eigen mobiele data en netwerk slecht bereik! Dus extra mb mee weinig zin.. wifi is beter. Tennis jeul de boulle(of hoe je t schrijft :-) tafeltennis en basketbalveld. Skelters te huur.

Trogues( Indre et Loire) scoort een 5,3 uit 10, op basis van 23 reviews