• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Sorteren

Reviews over Trogues( Indre et Loire)

Leuke mooie omgeving maar voor ons eenmailg

Erna
    2-8-2015
    Er zijn heel veel kastelen om te bezichtigen, geen meer of rivier in de buurt. Mooie plaatsen om te bekijken. We komen hier waarschijnlijk nog wel eens terug als we ouder zijn. Onze kinderen houden niet zo van kastelen bezichtigen. Zitten wel hele mooie tussen. Wij vonden dat er vrij weinig voor de kinderen was. 1 week was voor ons leuk en genoeg. Zeker een aanrader voor degene die van kastelen bezichtigen houd of wil fietsen of wandelen

Prima vakantiebestemming

Berthy
    6-5-2015
    Geschikt voor rust- en cultuurminnaars. Prachtige steden, Tours, Le Mans, Orleans, etc. in de omgeving, mooie kastelen met prachtige tuinen, fiets- en wandelpaden.

Zonnebloemen

Donnie
    23-8-2014
    Zonnebloemen en op plekken kan je er kanoen, leuk rondje gedaan in Chinon met een paardje, zijn ook leuke speelparken in de buurt maar zijn wij allemaal niet geweest, grotwoningen bij tours. daar is ook een aquarium maar wel klein. Wij zijn overigens vanaf onder Orleans naar Tours langs de Loire gereden dat is wel leuk ipv dat stuk op de snelweg alleen duurt wat langer
Trogues( Indre et Loire) scoort een 6,2 uit 10, op basis van 23 reviews