Trogues( Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Trogues( Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Trogues( Indre et Loire)

• 7Erna02-08-2015

Leuke mooie omgeving maar voor ons eenmailg

Er zijn heel veel kastelen om te bezichtigen, geen meer of rivier in de buurt. Mooie plaatsen om te bekijken. We komen hier waarschijnlijk nog wel eens terug als we ouder zijn. Onze kinderen houden niet zo van kastelen bezichtigen. Zitten wel hele mooie tussen. Wij vonden dat er vrij weinig voor de kinderen was. 1 week was voor ons leuk en genoeg. Zeker een aanrader voor degene die van kastelen bezichtigen houd of wil fietsen of wandelen

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Berthy06-05-2015

Prima vakantiebestemming

Geschikt voor rust- en cultuurminnaars. Prachtige steden, Tours, Le Mans, Orleans, etc. in de omgeving, mooie kastelen met prachtige tuinen, fiets- en wandelpaden.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Donnie23-08-2014

Zonnebloemen

Zonnebloemen en op plekken kan je er kanoen, leuk rondje gedaan in Chinon met een paardje, zijn ook leuke speelparken in de buurt maar zijn wij allemaal niet geweest, grotwoningen bij tours. daar is ook een aquarium maar wel klein. Wij zijn overigens vanaf onder Orleans naar Tours langs de Loire gereden dat is wel leuk ipv dat stuk op de snelweg alleen duurt wat langer

• 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7rjaberkvens27-10-2013

Rustig, klein dorpje met leuke gehuchtjes

Voor rustzoekers, prettige omgeving. Voldoende voorzieningen in de omgeving.

• 8Omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Jan Kneepkens12-09-2013

Mooie streek

De beoordeling heeft betrekking op de directe omgeving. Trogues is een piepklein plaatsje zonder winkels en restaurants

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 9J. Louwes19-08-2013

Prachtig

Mooie streek. Veel te zien en niet druk.

• 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Mieke09-09-2012

klein

trogues zelf is maar heel klein en rij je binnen 1 minuut doorheen. In La Bauchard is een Lidl en een SuperU. Verder in de omgeving veel kastelen en veel landbouw (graan, zonnebloemen, wijnranken)

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012