Trogues( Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Trogues( Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Trogues( Indre et Loire)

Leuke mooie omgeving maar voor ons eenmailg

Erna,
    2-8-2015

Er zijn heel veel kastelen om te bezichtigen, geen meer of rivier in de buurt. Mooie plaatsen om te bekijken. We komen hier waarschijnlijk nog wel eens terug als we ouder zijn. Onze kinderen houden niet zo van kastelen bezichtigen. Zitten wel hele mooie tussen. Wij vonden dat er vrij weinig voor de kinderen was. 1 week was voor ons leuk en genoeg. Zeker een aanrader voor degene die van kastelen bezichtigen houd of wil fietsen of wandelen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zonnebloemen

Donnie,
    23-8-2014

Zonnebloemen en op plekken kan je er kanoen, leuk rondje gedaan in Chinon met een paardje, zijn ook leuke speelparken in de buurt maar zijn wij allemaal niet geweest, grotwoningen bij tours. daar is ook een aquarium maar wel klein. Wij zijn overigens vanaf onder Orleans naar Tours langs de Loire gereden dat is wel leuk ipv dat stuk op de snelweg alleen duurt wat langer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een oninteressant klein dorpje

Kees van Dun,
    8-8-2013

La Rolandière ligt vlakblij Trogues, Trogues is niet interessant, pas een dorp verderop is de grote winkel "Super U" waar je je inkopen kunt doen. De omgeving is prachtig, mooie steden etc...vanuit Trogues kun je mooi wandelen langs de rivier de Vienne

Gereisd met partner in juli 2013
Trogues( Indre et Loire) scoort een 5,4 uit 10, op basis van 23 reviews