Suèvres (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Suèvres (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Suèvres (Loir et Cher)

Weinig te beleven

Sanne
    20-2-2017

Voor ons (met kleine kinderen) weinig te beleven. Spelen aan de kant van de rivier was voor onze oudste (5jaar) wel helemaal leuk. Met zijn visnetje visjes vangen. Helaas ook gebruik moeten maken van het ziekenhuis in de buurt. We zijn goed behandeld maar wat erg tegen viel was dat er geen enkele arts engels sprak. Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar deze plaats.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie streek

Nicolaas
    12-9-2015

De dorpjes Mer, Suevres en Menars stellen niet zo heel veel voor, Blois stelt wel veel voor en is slechts enkele kilometers verder. Prachtige stad, de andere kant op ben je zo in Orleasn (P&R aand de zuidzijde van de stad, met de tram naar de Kathedraal) en daartussen in ligt Beaugency, ook zeer de moeite waard. Het hele gebied is werelderfgoed 'Patrimone du Monde'

Gereisd Met partner in september 2015

Veel mooie kastelen in omgeving

van Kesteren
    23-7-2013

Er is veel te zien op kleine rij afstand.

Kasteel chambord op 10 km is erg mooi Blois is een leuke stad met veel winkels en veel oude gebouwen (kasteel Blois) ook leuk is het huis van Houdini.

Op een uur rijden ligt Chateau van Leonardo Da Vinci. Dit is het huis waar hij de laatste 3 jaar van zijn leven heeft gewoont. Bij het chateau ligt een groot park met alle uitvindingen van Leonardo waar kinderen in/op en aan mogen komen.

Verder op bij de chateau ligt een groot kasteel waar Leonardo ligt begraven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Rustig dorpje vlak onder Orleans

Dennis
    22-4-2012

Voor leuke uitstapjes moet je soms een stukje rijden. Het is maar net waar je voor kiest. Normaal gaan we zuidelijker maar omdat we met een baby van anderhalve maand waren hebben we het dichter bij huis gezocht. Volgend jaar weer zuidelijker met hopenlijk meer zon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving als je houd van rust

linda
    10-6-2007

Mooie omgeving als je houd van rust. Suévres stelt niks voor, een grote supermarkt en een bezinepomp dan heb je het wel gehad. Je rijdt er in een paar minuten doorheen. Om je heen veel uitgestrekt land en hier en daar een huis.

Gereisd Anders in Sun Jun 10 2007 00:01:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Suèvres (Loir et Cher) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 29 reviews