Suèvres (Loir et Cher)

Vakantie in Suèvres (Loir et Cher)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Suèvres (Loir et Cher)

Reviews over Suèvres (Loir et Cher)

• 6Sanne20-02-2017

Weinig te beleven

Voor ons (met kleine kinderen) weinig te beleven. Spelen aan de kant van de rivier was voor onze oudste (5jaar) wel helemaal leuk. Met zijn visnetje visjes vangen. Helaas ook gebruik moeten maken van het ziekenhuis in de buurt. We zijn goed behandeld maar wat erg tegen viel was dat er geen enkele arts engels sprak. Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar deze plaats.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2015

• 9moi14-07-2016

biens

bon MOBIL-HOMES neuf bon lit et il y avait des couettes!!! équipement parfait l'emplacement étais bien,personnel sympa et souriant sa fait plaisir quand ont vient ce détendre le moins terrain de foot inexistant donc petite déception pour mon footeux mon fils c'est bléssé(legerement dans le toboggan) il y avait un morceau arraché sinon la piscine est pas mal les conditions de départ impec onts part et ont laisse les clefs.que dire de plus a les moustiques mais bon sa doit être cause des innodation il avait une alerte moustique dans les journaux voila pour moi camping sympa personnel aimable et souriant ET A L ECOUTE!!!!!je reviendrais avec plaisir

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2016

• 10Nicolaas12-09-2015

Mooie streek

De dorpjes Mer, Suevres en Menars stellen niet zo heel veel voor, Blois stelt wel veel voor en is slechts enkele kilometers verder. Prachtige stad, de andere kant op ben je zo in Orleasn (P&R aand de zuidzijde van de stad, met de tram naar de Kathedraal) en daartussen in ligt Beaugency, ook zeer de moeite waard. Het hele gebied is werelderfgoed 'Patrimone du Monde'

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7Muselli27-08-2015

Très joli paysage

Beaucoup de beaux châteaux à visiter.

• 7Uitgaanslevenn

• 7Omgeving

juli 2015

• 6Fam. Nugteren23-05-2015

Fietsen kastelenroute.

Plaatje Suevres stelt niet veel voor. Geen omgeving voor gezinnen met kinderen. Wij waren daar om de kastelen te bezoeken en dan zijn de campings aan de Loire een goede uitvalsbasis.

• 5Uitgaanslevenn

proximité surface commerciale

juli 2014

• 8Monique10-08-2014

Suevres dorpje van niks

Suevres was een dorpje van niks, maar de omgeving was wel prachtig. Met Chambord in de nabije omgeving en Blois op slechts 15 km is er genoeg in de omgeving te doen.

augustus 2014

• 7Cees22-07-2014

Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden

De stad Blois is een mooie stad om te bezoeken naast de vele kastelen in de omgeving. Chambord is zeker de moeite waard om een keertje te bezoeken.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Rene29-06-2014

Mooie omgeving. Vol met kastelen

Chambord is het bezoeken zeker waard. Ook de riddershow is leuk. Op een paar minuten afstand van onze camping staat een grote hypermarche.

• 8Sfeer in stad

juni 2013