Géén boekingskosten

Sandaya Les Alicourts

FrankrijkCentrePierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Les Alicourts voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 683 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Alicourts Resort ligt in het midden van Frankrijk. Voor waterpret kun je hier goed terecht, want er zijn meerdere zwembaden en er is een zwemmeertje. Tijdens koudere dagen is er gelukkig een binnenzwembad. Ook de sportvelden, speeltuinen en tafeltennistafels zorgen voor vermaak. Of ga eropuit en ontdek het typisch Franse binnenland.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

683 Reviews over Sandaya Les Alicourts

• 8Berends04-10-2022

Voor herhaling vatbaar!

Erg fijne camping, we verbleven in cottage 207. Dit is een goede plek met veel privacy, geen overlast en toch maar 3 minuten lopen vanaf het zwembad. Wij waren hier voor 3 nachten op doorreis, maar zullen hier zeker nog eens terugkeren!

Zwembad is echt prachtig en zeer geschikt voor kleine kinderen!

Omgeving is niets te doen, maar dat weet je als je boekt.

• 6Eetgelegenheden
  • 5Melissa30-08-2022

Niet meer terug!

Hopelijk is het niet nodig op vakantie maar er was op de camping een medisch noodgeval. Ambulance liet een uur op zich wachten, geen Engels sprekend personeel op de camping, geen eerste hulp, animatie team dat niet via de microfoon wilde omroepen of er een dokter was in het publiek. Onze vriend is met spoed geopereerd in het ziekenhuis en het was kantje boord. Vanuit de camping geen enkele vraag/ belangstelling hoe het gaat, of ze iets kunnen doen. Het is echt ongelooflijk dat dit kan. sandaya gebeld zij kunnen niets doen. Maken er een dossiertje van…Dus als je kiest voor een camping met leuk meertje en zwembad doen, maar mocht je daar iets overkomen daar wees dan voorbereid! Wij gaan zeker niet meer terug!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Amanda29-08-2022

Geen 5 sterren waard!

Deze camping verkiest geld verdienen boven gastvrijheid en zorg over de vakantiegangers. Het is druk en vol. Er is absoluut geen eenduidige zienswijze hoe er met de klanten om wordt gegaan. Lange rijen bij de bar, dure prijzen bij de afhaal van snacks, lange rij bij het restaurant, drukte bij het zwembad, veel afval. Zelfs gezien dat een medewerker over een plastic flesje reed met zijn step er naar keek en het liet liggen. Een halve week lag er een onderbroek bij een waterpunt. Geen warm water bij de afwas, karretjes van personeel die hard rondrijden. Nadat mijn man medische hulp nodig had, stonden ze er bij en keken ernaar. Van nazorg en interesse tonen in de periode daarna was ook geen sprake. Schande!!

• 4Remko27-08-2022

Nooit meer, absoluut geen 5 sterren camping

In het geval van medische hulp schiet iedereen te kort op deze camping. Wat een onbekwaam personeel en het management moet zich afvragen wat ze managen. Ze moeten zich kapot schamen en brengen mensenlevens in gevaar!! Tijdens een avondshow heb ik (achteraf) een geperforeerde blinde darm gekregen, al kermend van de pijn heb ik daar lang op de grond gelegen. Er kon niet opgeroepen worden tijdens de show of er een dokter aanwezig was in het publiek. Nee “the show must go on” was het antwoord. Na heel veel gedoe ben ik uren later in het ziekenhuis terecht gekomen. Een week lang in het ziekenhuis en mijn gezin hebben ze letterlijk laten zitten. Zelf heb ik ook niets meer vernomen. Verder: entertainment spreekt heel gebrekkig Engels (net als de rest). Personeel rijdt asociaal hard en roekeloos op de golfkarretjes. Horeca, pizza’s zijn regelmatig uitverkocht, ‘s avonds minimaal 20 minuten wachten op je drankje aan de bar. Enz….

• 1Eetgelegenheden
  • 7Pascal25-08-2022

Camping met veel meer mogelijkheden

Een mooie camping met veel meer mogelijkheden. De camping heeft een mooi meer en een leuk zwembad. Bedjes worden bezet gehouden en in het horecagedeelte is een gigantisch personeelstekort. Geen bediening en plastic bekers. Dat was voorheen wel eens anders. Personeel is zeker wel aardig. Elektrische karretjes rijden idd (te)hard. In de omgeving wel een supermarkt (15 min). Verder weinig te beleven in de omgeving… Wellicht is het wat te druk op de camping…

• 4Eetgelegenheden
  • 3Thijs van de W.25-08-2022

5-sterren onwaardig

Mooie camping maar toch behoorlijk wat missers die het verblijf naar beneden halen. De camping kan de drukte in hoogseizoen duidelijk niet aan wat zich uit in een overvol zwembad, koud water in het toiletgebouw en lange rijen voor de afhaal. Restaurant niet eens meer aan begonnen.

Het zwembad oogt mooi, maar is door de drukte bij warm weer een soort mierenhoop van mensen. Ook de animatie schalt in de avond over het hele park, de vele Engelsen die dit park goed weten te vinden zetten dit na sluiting van de bar nog even door. Met klachten doet dit park niks, gewoon betalen en anders lekker wegwezen.

In de omgeving is weinig te doen of te beleven, alles is een uur rijden. Er zijn geen restaurants of leuke dorpjes in de buurt. Hierdoor ben je veroordeeld tot het drukke campingrestaurant.

Ik dacht een gezellige familiecamping aan te gaan treffen maar dit voelde niet als een welkom verblijf. We komen hier zeker niet meer terug.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Michelle21-08-2022

Goed met enkele minpunten

De camping zelf was prachtig! Ook de huisjes waren in goede staat en voor zowel kinderen als volwassenen was er zat te doen. Echter, de meeste cottages hebben buiten enkel een picknickbank en ook de matrassen zijn erg slecht en krap. Resultaat: gigantische rug- en nekpijn na deze week.

Ook was de snackbar vreselijk qua service, prijs en kwaliteit. Enorm lang wachten om vervolgens friet te krijgen zo hard als steen. Het restaurant zijn we maar niet aan begonnen vanwege de lange rijen en het feit dat de kaart erg mager was.

Maar ondanks dat een fijne tijd gehad!

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 7marieke21-08-2022

mooi resort, omgeving viel tegen

Wij verbleven in een safaritent op het tegenover gelegen park. heerlijk rustig, de herten liepen rondom de tent vanuit de bossen. Het resort is prachtig, mooi zwembad, waar de kinderen zich uren vermaakten. Ook het meer is heerlijk, veel activiteiten te doen. waterfiets, suppen, aquapark. Er verblijven heel veel Nederlanders op deze camping, animatie is alleen franstalig. Zeer jammer is dat er in de omgeving van de camping weinig te doen is, zelfs de dichtsbijzijnde supermarkt is 15km verder.

• 5Eetgelegenheden
  • 3Robbert Tol20-08-2022

Mooie camping maar geen 5-sterren waard

Dit is de tweede keer dat wij naar deze camping zijn geweest. De eerste keer was het nog niet van Sandaya. De camping zelf ligt afgelegen en een dorpje of supermarkt ligt op 20 minuten rijden.

Helaas hebben wij deze keer veel problemen ervaren, welke niet opgelost werden door het personeel. Zo was het niet mogelijk om te douchen op normale water temperaturen. Het water was heet of heel koud. Regelen was niet mogelijk in dit nieuwe toiletgebouw. Wel ziet het er erg mooi en schoon uit! De afwasgelegenheid was dramatisch bij dit gebouw. Er was geen heet water, wat afwassen met koud water niet mogelijk maakt. De helft van de waswakken had zelfs helemaal geen water!

Het ergste tijdens onze week waren de vele stroomuitvallen op onze campeerplaatst. In een week 8 keer, welke wij meegemaakt hebben! Het gevolg was dat de vriezer en koelkastinhoud voor een groot deel weggegooit kon worden. Dat alles voor 100 euro per nacht!

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Robbert Tol18-08-2022

5-Sterren zeker niet waard!

Wij hebben een week op deze camping gestaan dit jaar, nadat we hier 8 jaar geleden ook waren. Dit jaar was het een drama. Meer dan € 100 per nacht voor een campingplaats. Electriciteit in een week 8 keer uitgevallen, waardoor veel eten weggegooit kon worden. Afwassen alleen met koud water mogelijk. Douches waren of heet of koud. Regelen was niet mogelijk. Als je dan je beklag doet bij de receptie, wordt je min of meer uitgelachen. "Ja we weten al weken dat dit probleem bestaat, maar we doen er niets aan. Stuur maar een klacht!" De electrische camping wagens rijden met belachelijk hoge snelheden over de camping. Waar wij stonden, was het vaak stof happen. Er wordt totaal niet aan kleine kinderen gedacht! Voor meer dan 100 euro per nacht hebben wij veel betere campings meegemaakt, welke ook nog eens aanzienlijk goedkoper waren!!!

• 1Staat v/h sanitair

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)