Camping Le Bois Girault

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Sfeer staat hier bovenaan!

Fam.Zonneveld
2-5-2018

Een super gezellige en gastvrije camping, sanitair is dan wel primitief, maar de sfeer hier maakt alles weer goed, waar vind je een camping met een kampvuur voor je campingplaats, rijden op de hooiwagen en gezellig borrelen met elkaar!!! Kinderen zie en hoor je hier de hele dag niet, die spelen met elkaar en vermaken zich prima, mooie omgeving met veel bezienswaardigheden en mooie fietsroutes!!!

Fantastie's, daarom in 2018 voor de 13de keer!

Gerard Timmermans.
6-4-2018

Super eigenaars! Super camping! Vrijheid blijheid!

Helaas

Mooij
1-2-2018

We keken erg naar deze camping uit, zeker door de goede revieuws. Helaas viel het ons erg tegen en zijn we na 2 nachten vertrokken.

Bij aankomst grote brand in de hooischuur met enorme stank als gevolg. Wij stonden op een plekje met bijzonder volk... na 5 minuten was onze vouwwagen al volledig afgezeken... helaas!

Sanitair was echt te ranzig en het zwembad was vol met luidruchtige jongeren. Erg jammer! We keken er zo naar uit...

Te gekke eigenaars, medekampeerders, omgeving.

Hetty en Joep.
3-10-2017

Zoek je een vier- of meer sterrencamping? Dan moet je niet hier zijn, tenminste niet volgens de normale beoordelingsformule. Zou er echter een gemoedelijk/gezelligheidsformule zijn, dan is dit een 10 sterrencamping.

Geweldig

Maria en Henk
25-9-2017

Hebben de fiets tiendaagse gedaan en ondanks het slechte weer hebben we genoten van de mooie routes en de geweldige sfeer,Dank aan Marieke en Sam.

Super

Goedhart
23-8-2017

Fantastische camping, wij zouden een paar dagen blijven maar zijn drie weken blijven hangen, het was gewoon weer geweldig.

Nooit meer

Marit hartendorf
21-8-2017

Komen hier nooit meer terug

Want als je kind van bijna 5 meter hoog uit de hooischuur valt is er niemand thuis.

Totaal geen medewerking van boer sam of marieke.ze wilde geen ambulance bellen zaten ze niet op te wachten uiteindelijk heeft me vriendin 112 gebeld.

Boer sam vond het allemaal wel meevallen.

Gat in der hoofd is geniet

En flinke snee schouderblad is gelijmd

Een gekneusde schouder

Een flinke hersenschudding.

1 nachtje is ziekenhuis gelegen ivm hersenschudding

Gelukkig de paal die er stond heeft het erge voorkomen.ze heeft mega geluk gehad.

En ik weet het is mij verantwoording dat ze in de hooischuur zat,maar ik denk dat boer sam zeker ook een verantwoording heb.

Vind het al erg als je zo grote camping beheert dat niemand ehbo heeft.

Een boerencamping met 400 kampeerplekken en lid van svr vind ik erg veel voor een boerencamping

En dan ga je je ook bedenken wat daar allemaal mag niks is te gek.

Maar dat kinderen alle leeftijden drank kunnen halen gaat mij iets te ver.ook een stukje verantwoording van ouders.

Maar als je je kind 3 euro geef voor een ijsje kunnen ze al bier halen 75cent een flesje bier.ik vind dat een kwalijke zaak.

1x nooit meer

Super fijne camping.

Elke
11-8-2017

Er werd veel georganiseerd, gezelligheid staat voorop. Voor kids vanaf 16 jaar is er een eigen schuur beschikbaar om elkaar te ontmoeten.

Inez Poort
21-7-2017

Geweldige camping, met name voor kids (willen elk jaar weer terug ( nu 16 en 6 jaar oud), alles kan, niks hoeft, ontspannen, super leuke mensen, goede doel etc.

Dit jaar weer Bois Girault!

Alles kan en alles mag, genieten!

J.Kiel
5-9-2016

Wanneer je op deze camping de dam op komt, denk je, o mijn god, waar ben ik nu terecht gekomen? Eenmaal je caravan neergezet, een drankje op zijn Frans gedronken, dan wil je hier nooit meer weg!

Zo'n vrijheid en gezelligheid. Schoon sanitair, ruime plaatsen, overal gratis WiFi, goed beveiligd zwembad en de eigenaren zijn helemaal top! Niks is hun teveel, alles kan en mag, alles in goed vertrouwen, voor kinderen een Eldorado! Waar mag je gratis paardrijden, pony rijden...waar heb je een eigen honk waar hè met je leeftijdsgenoten kan doen wat je wilt...precies, bij Sam en Marieke op de boerencamping. Elke middag rond vijf uur gezellig zitten aan de lange tafels rond het erf, drankjes kosten weinig,luisteren naar de prachtige anekdotes van boer Sam. Aanschuiven bij de 'all you can and drink' bbq met groot kampvuur of het luxe 5 gangen diner in het provisorisch restaurant du Soleil. De mozaïek workshops onder leiding van Marieke. En de geweldige fiets10daagsen die er uit gezet worden, vijf keer in het seizoen, met bijhorend excursies zoals een wijnproeverij, een kasteelbezoek, de porseleinfabriek....niks hoeft, je fietst gewoon mee, prachtige routes langs de Loire. Eenmaal bij Sam en Marieke geweest.....je bent verknocht!

Minpuntje.....toiletpapier neem je zelf onder je arm mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois Girault in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois Girault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bois Girault scoort een 7.28 uit 10 op basis van 53 reviews.