Reviews over Chaumont-sur-Tharonne

Inge,
    2-9-2018

Wij zijn hier een aantal dagen geweest op doorreis naar de Dordogne. Het is hier geweldig! De kinderen hebben heerlijk kunnen zwemmen en spelen (tafeltennis, trampoline, klimtoestel met schommel). De kamers zien er mooi uit, goede bedden, goed sanitair. 's Avonds kun je gezamenlijk dineren, samen met de andere gasten.

Edwin en Willemien doen er echt alles aan om het verblijf goed te laten verlopen, niets is hen te veel. Echt heel erg gastvrij!

Wij hebben genoten!

Een hele mooie locatie en een prima overnachting!

Lars,
    27-8-2018

Onderweg naar de Dordogne hebben wij een overnachting gehad in dit prachtige chateau. Edwin en Willemien zijn erg gastvrij en creëren een prettige sfeer. De locatie is niet ver van de snelweg, maar je komt wel direct in een ontspannen vakantiesfeer terecht. Onze dochters namen direct een duik in het zwembad en in de avond hebben we heerlijk gegeten op het terras samen met de andere gasten. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is prima en riant. Het is zeker een locatie om te onthouden om nog eens terug te gaan.

Altijd doen en lekker mee-eten!

Familie Van Dalen,
    6-8-2018

De vraag in het hoogseizoen is niet wil je hier slapen, maar kunnen Edwin en Willemien jullie ontvangen?

Het is een bijzonder mooie locatie met grote familiekamers. Voor de kinderen is vanalles te doen en het diner is heerlijk. We zijn twee avonden aangeschoven en beide avonden hebben we heerlijk gegeten. Edwin en Willemien hebben duidelijk plezier in het verzorgen van hun gasten en dat merk je aan alles. Samengevat: Atijd doen en lekker mee-eten!

Op bezoek bij de koning !

Familie Lieverdink,
    22-7-2018

Het is hier fantastisch. Eigenlijk geen aanvulling op alle lovende woorden. Wij komen zeker terug.

Geen kakkerlakken, wel Engels 😉

Familie Kroeze,
    6-5-2018

We zijn in de meivakantie met veel plezier naar dit park geweest. Prachtige natuur, vooral ook veel activiteiten te doen op het park. Het aantal uitstapjes in de omgeving is wel beperkt en al snel en uur rijden, maar de moeite waard. Wij zijn geen kakkerlakken tegengekomen, maar wel grote meikevers, mogelijk zijn deze door sommigen aangezien voor kakkerlakken, wij twijfelden eerst ook even... 😉 Veel personeel sprak een mondje Engels, is ons een meegevallen. Wat ons betreft een aanrader! Fietsen huren of meenemen is erg handig, ook voor fietstochtjes in de omgeving

Chaumont-sur-Tharonne scoort een 7,4 uit 10, op basis van 23 reviews