Chaumont-sur-Tharonne

We hebben een aantal aanbieders voor Chaumont-sur-Tharonne voor je op een rij gezet:

Reviews over Chaumont-sur-Tharonne

zoek maar richting de loire

Beekjes,
    6-8-2013

Net iets verder maar zeker de mooite waard kastelen als Cheverney en Chambourgh.

De stad Blois zeker aan te raden.

Lamotte Beuvron op 6 km. Erg leuk en hier zit een goede Intermarche voor de grotere voorraad aan boodschappen.

Stadjes doen erg oud aan maar dat geeft veel charme.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuk park met veel aktiviteiten voor kinderen

Leontien,
    11-6-2007

Leuk park met veel aktiviteiten voor kinderen. Het park is wel heel groot dus een fiets huren is zeker aan te raden. Het huisje (premier cottage) was niet erg bijzonder. Oude meubeltjes en de bedden waren slecht. Toevallig hadden mijn ouders ook een huisje gehuurd en dat was een standaard cottage. Vreemd genoeg was deze vele malen mooier aangekleed en waren de bedden veel beter. Van enige extra luxe in het premier cottage was geen sprake.Wel bijna 100 euro meer voor betaald. Als tip: Huur een standaard cottage in de zone 4. Dat is een mooie rustige ligging en leuke huisjes.

Het zwembad was erg leuk maar wel heel druk.

Mijn ervaring is dat het personeel heel erg vriendelijk was en een aantal best wel wat engelse taal vaardig zijn. Maar een beetje Frans kunnen spreken is wel nodig.

Wanneer je slecht ter been bent o.i.d dan kun je een invalidenparkeerkaart krijgen. Dan kun je de auto toch bij het huisje parkeren. Wij zijn een week geweest en hebben ons best vermaakt.

Gereisd familie in juni 2007
Chaumont-sur-Tharonne scoort een 7,4 uit 10, op basis van 23 reviews