Reviews over Cande sur Beuvron (Loir et Cher)

Prima

Kim,
    15-9-2018

Fijne camping, wij kwamen hier aan zonder geboekt te hebben. Mochten een plek zelf uitkiezen. Heel vriendelijk en meedenkend aan de receptie. Goed te eten in het restaurant. Leuk zwembad groot genoeg. Sanitair was minimaal, verouderd maar wel schoon!

Super leuke, kindvriendelijke camping

Lenny,
    21-8-2018

Wij hebben een superleuke tijd op deze camping gehad. Bij aankomst werden we heel vriendelijk geholpen en onze plek bleek enorm groot. Super mooi aan de bosrand en net ver genoeg weg van het 'centrum' om 's avonds geen last te hebben van de animatie. De camping zelf vonden onze kids van 5 en 3 geweldig. Genoeg Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes, een leuke speeltuin en het springkussen was favoriet. Heerlijk (niet al te groot) zwembad. Wel wat weinig plek om te zitten of zonnen. In de omgeving is ook veel te doen. Aanraders zijn Chateau de Chambord (leuk met Ipad tour voor de kids en paardenshow!) en Zoo de Beauval. Wij zouden zeker nog eens naar deze camping terug gaan.

Animatie is ook leuk voor oudere kinderen( 10,12 en 14)

Bryan,
    16-8-2018

Animatie is ook leuk voor oudere kinderen( 10,12 en 14)

Zwembad te klein voor aantal gasten!

Nancy,
    13-8-2018

Zwembad te klein voor aantal gasten.

Dure camping, voor kleine hond 15 euro betalen, terwijl de ontlasting opgeruimd wordt en er geen overlast is van de hond.

Leuke camping voor kinderen, maar erg rumoerig

Nicole,
    13-8-2018

Hele leuke camping voor kinderen. Mooie speelplaats, mooi zwembad en leuke animatie, alles voor alle leeftijden. Er zijn ook veel kinderen, dus ze hoeven zich geen moment te vervelen. Verder hadden we een grote Grande confort plek met watervoorziening (wel naast het toiletgebouw en te dicht bij het 'centrum' van de camping). Er is een snackvoorziening bij het zwembad en een leuk restaurantje, waar je best prima kan eten. Goede service bij de receptie en tips over activiteiten in de buurt. De omgeving is prachtig en er is van alles moois te zien en te doen zoals mooie kastelen.

Wat ons echter flink tegenviel is hoe rumoerig de camping was tot laat in de avond. Gillende kinderen na 23u, regelmatig harde muziek vanuit het restaurant en mensen die tot laat in de avond nog hard praten lopend op de camping. Er wordt zelfs nog afgewassen na 00u (dat geeft overlast). Het sanitair is verouderd, klein en niet altijd even schoon.

Cande sur Beuvron (Loir et Cher) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 25 reviews