Cande sur Beuvron (Loir et Cher)

Reviews over Cande sur Beuvron (Loir et Cher)

Heel veel te doen in de Loire-streek

Fam. Smit,
    3-8-2014

We waren hier een week en we hebben genoeg te doen gehad. Kastelen genoeg om te bezoeken. Zoo de Beauval absoluut een aanrader; een van de 15 dierenparken TER WERELD met reuzen panda's! Blois ligt op 10km en nog zoveel meer in de omgeving te doen. In het deurpke zelf (Candé sur Beuvron) is niets te doen, voor zover wij hebben kunnen zien.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Voor liefhebbers van rust

Ruud,
    31-7-2012

Voor liefhebbers van rust, recreatieve fietsers en kasteelbezoekers. Omgeving minder geschikt voor oudere jeugd; matig uitgaansleven. Glooiend landschap, enkele bossen en natuurparken. Vooral veel kastelen. Vrij rustig en beetje saai.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische camping, grote plaatsen veel groen, mooie Een

fam lemmens,
    8-5-2008

fantastische camping, grote plaatsen veel groen, mooie speeltuin, mooie omgeving, vriendelijke receptie. Een aanrader vooral met kinderen. Een bezoek waard in de omgeving: amboise vinci huis en park, blois kasteel en magisch huis ook leuk voor kids. onze dochter wilde niet meer naar huis, wij hadden een stacaravan in de meivakantie 2008. prima zag de caravan eruit. De supermarkt was ook valkbij en de prachtige loire ook.

Gereisd familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Cande sur Beuvron (Loir et Cher) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 25 reviews