Reviews over Bracieux (Loir et Cher)

Kamperen zoals het hoort! Fijn!

Embee,
    16-9-2018

Tweede week september voor slechts een nacht bezocht. Zeer prettige correcte ontvangst,Sanitair was zeer schoon! Mooi rustig gelegen,leuk dorpje,Goede uitvalsbasis voor bezoek aan diverse kastelen en bossen. Komen hier zeer zeker (in naseizoen) terug, en zullen op langere termijn ook andere Huttopia campings gaan bezoeken.

Slecht onthaal

Annik,
    23-8-2017

Mooie, natuurlijk uitziende camping met ruime plaatsen. Het onthaal viel erg tegen. We hadden iets heel anders verwacht obv de Website. Er stond een lange rij mensen te wachten in de receptie. Er was maar 1 persoon aan het werk. De verantwoordelijke en een andere medewerker kwamen langs in de receptie, zagen de rij maar deden niets. Het meisje dat ons heeft ingeschreven zuchtte diep toen we vroegen of we zelf een plaats mochten kiezen. Ze leek vermoeid en zei dat het te druk was. Er is hier werk aan de winkel om het personeel te motiveren!

Het kampeerteam, Responsable Réservation, 20-9-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over het verblijf.

In het hoogseizoen is het waar dat het kiezen van een staanplaats iets lastiger wordt in verband met de drukte en de planning. Wanneer gasten alsnog een ander staanplaats wensen, kan dat natuurlijk geregeld worden mits de beschikbaarheid dat toelaat.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen op één van onze Huttopia campings.

Het kampeerteam

Fijne camping met grote ruime plaatsen

Marjolijn,
    19-8-2017

Nette camping, wij hadden een extra grote plaats met picknicktafel gereserveerd en kregen keurige plek achter op de camping. Hier waren wij wel blij mee want dit is het rustige stuk van de camping, voor is het drukker. Ook zijn deze plekken ruim terwijl de gewone plekken soms wat krap kunnen zijn.

Sanitair was goed schoon en keurig. Door de vele regen was de camping half leeg dus er was altijd plek vrij als we wilden douchen. Of dit ook zo is als hij vol staat kunnen we niet beoordelen.

Personeel was correct en aardig, dames aan de receptie waren wel wat formeel, had wat persoonlijker gekund.

Aanrader is het huren van fietsen, deze waren voor huurfietsen zeker goed te noemen en prima onderhouden. Nadeel is wel dat er een borg van € 600 wordt gevraagd, dat vonden wij erg veel maar dit werd wel keurig gelijk terug geboekt bij het inleveren.

Zwembad op de camping is klein en ondiep (1.10 m) maar naastgelegen gemeente zwembad is fijn.

dorpje zelf is erg leuk en op het marktplein is een leuk en goed restaurant. Restaurant van camping zelf hebben we niet gebruikt maar zag er goed uit.

Drukke camping

Kristof,
    11-8-2017

Drukke camping, niet echt verzorgde indruk (gras, begroeiing,... )

Onthaal was zeer onpersoonlijk, gewoon betalen en niets uitleg (zoals dat er polsbandjes zijn voor gemeentezwembad...) en wij praten FR!

Best OK voor enkele dagen om Chambord te bezoeken (met fiets!) maar ons te druk voor langer te blijven staan.

Sanitair vrij nieuw allemaal, maar eerder onvoldoende voor de bezetting en steeds druk. Lang niet altijd warm water om te douchen!

Wel vrij goedkoop en best lekker eten in de kantine (een restaurant ga ik het niet noemen)

Op wandelafstand lekkere bakker, superettes en restaurants.

The Camping Team, Responsable Réservation, 22-8-2017

Dear client,

We thank you to let a comment about your stay in our camping and took into consideration all your remarks. The flooding of last year had some impacts on the ground and facilities, but be sure that we do our best to give our client the best services.

We hope to see you again in a Huttopia’s camping,

Best regards

prima camping om kastelen te bezoeken

Mirjam,
    6-8-2017

Wij hadden een grote plaats genomen, de normale plaatsen vonden wij er wat krap uitzien (grote vouwwagen). Camping is schoon, sanitair ook heel schoon. Douche en afwaswater niet altijd heet.

Kleine supermarktjes in het centrum en een grotere supermarkt op 10 km. Er zijn fiets- en wandelroutes in de omgeving.

Zwembad op de camping is slechts 1,10 mtr "diep", maar bij de receptie kun je een polsbandje krijgen voor het naast de camping gelegen gemeente zwembad.

The Camping Team, Responsable Réservation, 22-8-2017

Dear client

Thank you for your nice comment.

We are looking forward to see you in our camping or one of Huttopia’s group.

Best regards,

Bracieux (Loir et Cher) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 11 reviews