Bracieux (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Bracieux (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bracieux (Loir et Cher)

Rustig dorpje met fijne faciliteiten

SANDE,
    10-8-2014

Vanaf de camping ben je direct in het dorp met twee kleine supermarkten, een bakker en diverse leuke restaurants. Waaronder één van NL eigenaren met een terras onder het Middeleeuwse marktgebouw: Au Fil du Temps. Lekker en gezellig gegeten. Verder goede fietsmogelijkheden met kleine kinderen. En natuurlijk fantastische kastelen in nabijheid. Ook Blois is de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gebied

Anita,
    23-8-2012

Een uitstekende bestemming om kastelen te bezoeken. Bracieux is een klein dorp, met twee kleine supermarktjes, 2 bakkers en twee slagers. Tweemaal per week een marktje met regionale producten. Drie terrasjes en twee restaurantjes waarvan 1 met tafeltjes onder de oude markthal. Je moest echter maar afwachten wanneer en welk terrasje open was.

Gereisd met partner in Sun Jul 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bracieux is een goed uitgangspunt voor een zeer omgeving

Arie Bloed,
    28-12-2006

Bracieux is een goed uitgangspunt voor een zeer gevarieerde omgeving qua natuur en 'bezienswaardigheden. Natuurlijk kasteel Chambord, maar ook kleinere parels zijn goed bereikbaar. Een prima fietsgebied, veel routes (kastelenroute!). Wandelaars kunnen hun hart ophalen. (Foret Chambord, wilde zwijnen, reeën, bramen). De camping is nogal groot. Goede naleving (en controle op) ''avondklok''. Blois en Beaugency redelijk nabij voor de liefhbbers van middeleeuwse steden.

Gereisd met vrienden in augustus 2006
Bracieux (Loir et Cher) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 11 reviews