Camping RCN Port l'Epinestersterster

8.6Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, Trélévern (Côtes d Armour)

8.6Fantastisch

Contact

389 reviews over Camping RCN Port l'Epine

• 2019
    8Marcel20-09-2019

Mooi gelegen camping aan baai.

Mooi gelegen camping aan baai. Beetje afgelegen. Mooie campeerplekken direct aan zeezijde (meerprijs). Zoals overal in Bretagne: groot verschil in eb en vloed. Camping personeel volledig Nederlands. Restaurant met matige (Nederlandse) kaart. Bediening maar zo zo. Voldoende wandelmogelijkheden. Dichtbij mooie Bretonse kusten. (Perros Guirec). Zeer mooi, goed onderhouden sanitair.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6Aswart199219-09-2019

Vakantie port le pine

Wij hebbben een week in een luxe verblijf gezeten voor 6pers. Het verblijf was erg mooi, wij vonden het alleen jammer dat het niet echt voor kleine kinderen bestemd is ivm stopcontacten laag en geen kinderbeveiliging. De lampjes by het bed ook niet echt kindvriendelijk vingertjes worden snel gebrand eraan. Nou zaten wij hier in het naseizoen maar mag op de site wel beter vermeld worden dat er dan helemaal geen animatie meer is en dat de activiteiten in de buurt allemaal apparte openingstijden hebben en sommige zelfs niet meer open zijn. Ook de bediening was niet je van het ivm dat wij eigenlijk elke keer zelf onze tafel de spullen moest aanpakken/aangeven met reden dat ze dan minder hoefde te lopen. Wel vriendelijk personeel. Niet alles was er ook meer van de menukaart, dit was erg spijtig. De speeltuin zag er geweldig uit ook schoon dat was een groot pluspunt.

Ik weet niet of deze dingen dus beter zijn in het hoogseizoen maar als dat wel zo is vind ik persoonlijk dat het van begin tot eind dat het park geopend is goed en volledig moet zijn.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Marion17-09-2019

Voor niet-wandelaars... niet doen

Denk vooral niet dat je kunt zwemmen in de zee! Het leek wel de hele dag eb en was de zee honderden meters ver. Adverteren met dikke letters "camping aan zee" is voor mij een grote teleurstelling geweest. De camping is klein en schoon. De stacaravans staan erg dicht op elkaar. Wij hadden een tent gehuurd en de beheerder hiervan, Margriet van touroperator) was een prima hostess! Goeie tips, heerlijke leesboeken en o wat waren we blij met het kacheltje van haar. Anders waren we na 3 dagen al weggegaan door de kou s avonds. Als niet-wandelaar moet je 30 minuten rijden om tenminste iets te zien van Bretagne

• 8Ano04-09-2019

Mooi klein groen campingparkje op landtong

Klein intiem groen park op landtong. Overal zee! Plaatsen dicht op elkaar maar omdat het zo'n kleine camping is, voelt dat juist wel gezellig. Rustig publiek. Heel klein zwembad. Zeer schoon sanitair. Veel prachtige wandelpaden! Erg mooie omgeving met baaitjes, kleine mooie fleurige dorpen. Restaurantje prima maar wel erg simpele kaart, jammer dat er niks regionaals op staat. Maakt deel uit van grotere campingorganisatie RCN, die wij kennen als kwaliteit. Typisch camping voor 50+ (genieten van omgeving) en gezinnen met kleine kinderen (nieuw speeltuintje), voor pubers niks te zoeken.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Lineke27-08-2019

Heerlijk genieten op Port l'epine!

Prachtige vakantie gehad, heel mooi verblijf (B07), mooi uitzicht op de oceaan, vriendelijk personeel

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Sandra25-08-2019

Kleinschalige ruime camping en geholpen bij pech

Wij waren zeer tevreden over deze camping: mooie ligging in een baai met grote eb- en vloedbewegingen. Het is een kiezelstrand, maar ondanks dat kan er heel goed gezwommen worden. Ook een wandeling naar de overkant van de baai is leuk om te doen. De camping zelf was voor ons ook geslaagd: niet te groot en ruime plek. Het (nieuwe) sanitairblok was keurig en werd goed bijgehouden.

Wij zijn met onze camper begonnen met 2 nachten op een plek met zeezicht. We werden goed geholpen door de beheerders toen we motorpech hadden en ander onderdak zochten. Gelukkig was er een ingerichte tent van touroperator vrij en heeft onze gastvrouw Margriet ons vriendelijk met alles geholpen. De tent en inrichting waren goed. De ligging was qua wind beter, meer naar achter op de camping.

In de omgeving is genoeg te zien (met auto/camper) zowel langs de kust als meer landinwaarts. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar maar dan zonder motorpech ;-)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Gonnie en louis25-08-2019

prettig verblijf

w ij waarderen het dat onze hond hier ook mag verblijven . Voo ons is dat heel belangrijk . Wij zijn hier vorig jaar ook ge weest en hebben het toen reuze naar ons zin gehad!

• 10Josboele20-08-2019

mooi Bretagne

erg genoten van het zicht op zee vanaf de campingplaats. ook genoten van de verzorgde camping met mooie bloemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Laura20-08-2019

Fijne camping in prachtige omgeving

Fijne camping in prachtige omgeving. Wij hadden een plek aan de baai en een prachtig uitzicht. Helaas hier wel veel wind (windkracht 4-5 maar ook wel 8). Zet dus alles goed vast. Voor kinderen ouder dan 10 jaar is er op de camping helaas weinig te doen. Zwembad is (te) klein. Het restaurant is eigenlijk te duur voor wat wordt geboden. Het nieuwe sanitair is schoon en netjes (goede warme douches).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10T.J.19-08-2019

Mooie Camping

* Echt een hele leuke camping, waanzinnige ligging en zeer verzorgd sanitair. Geen massa toerisme en vriendelijk personeel.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

28 tips over Camping RCN Port l'Epine

• Jan Willem, 14-06-2014

Vraag bij de balie wat er te doen is in de omgeving. Er is vlakbij een gemeente camping waar je echt op zijn Frans kunt eten.

• Harry Taekema, 21-05-2014

Een bezoek aan Gouffre met prachtige rotsen zeker niet vergeten.

• Johanneke, 05-05-2014

Neem je kaplaarzen mee om te "wadlopen"

32 vragen over Camping RCN Port l'Epine

• Willeke, 24-06-2017

boodschappen

Wat is er aan levensmiddelen te kopen binnen een afstand van 5-10 km.

Gerard, 12-07-2017

In Lannion is een grote supermarkt.

• A. Hoogeveen, 28-03-2017

fietsen

Is het mogelijk om te fietsen voor 65 plussers of is het erg heuvelachtig rondom Port L`Epine?

Co, 29-04-2017

De omgeving is schitterend om te fietsen met een racefiets of MTB. Met een stadsfiets kun je m.i. niet uit de voeten omdat het best wel klimmen is. Langs de kust loopt een redelijk vlak onverhard wandelpad (richting Trestel) maar daar heb je echt een MTB voor nodig.

• esther de haas, 05-02-2017

binnen zwenbad

Hallo, is er in de buurt ook een binnen zwembad.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand200 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel