Géén boekingskosten

Camping RCN Port l'Epine

FrankrijkBretagneTrélévern (Côtes d Armour)

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN Port l'Epine voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 442 reviews
+267/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 442 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Tijd om te ontspannen op RCN Port l’Epine. Genoeg vermaak voor iedereen dankzij het recreatieprogramma, de kinderspeelplaats, trampolines, een verwarmd zwembad en het kiezelstrand direct aan de camping. Vanwege de mooie ligging direct aan het water, maak je vanaf de camping heerlijke wandelingen langs de kust.

442 Reviews over RCN Port l'Epine

• 10Mick & Emma28-09-2022

Waanzinnig

Wat een geweldige mooie camping! Heerlijk gegeten in het restaurant en vriendelijk personeel. Ons Chalet was als nieuw met uitzicht op zee. De camping beheerders zijn erg vriendelijk en je merkt echt dat ze passie hebben voor wat ze doen! Wij komen zeker terug.

• 10Leneke20-09-2022

Top vakantie

We hebben erg genoten van de mooie camping. Wat een heerlijke plek hadden wij aan het water. De douches en toiletten schoon en warm. Hele vriendelijke dames bij de receptie. Als tip zou ik ook aangeven als uitstapje in jullie programma Poimpol en Ile de Brehat. Hartelijk dank voor een topvakantie. Johan en Leneke

• 9Selah18-09-2022

Fantastisch!

Het was een heerlijke vakantie! Er waren veel activiteiten voor de kinderen. De omgeving is prachtig en de camping is gezellig met rustige, vriendelijke gasten. De camping ligt zeer mooi aan zee en het verschil tussen eb en vloed was bijzonder mooi om te zien. Minpunten: het zwembad was een beetje klein en vaak heel druk. De kampeerplekken zijn wat aan de krappe kant. We misten een groot, gezamenlijk grasveld voor spelletjes.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Johan12-09-2022

Prachtige groene camping gelegen direct aan de zee

Mooi gelegen camping direct aan de zee. Netjes onderhouden en veel groen te zien. Het zwembad wel aan de kleine kant, voor september prima maar kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen wat klein is. Wel heerlijk verwarm. Het sanitairgebouw zag er schoon en nieuw uit!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Anne12-09-2022

Sfeervolle camping op prachtige plek in baai!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij RCN in Bretagne. Mooi huisje (Cormoran) met uitzicht op de baai waar je het water met het getij kon zien komen en gaan. Af en toe een bui, maar deze waaide steeds snel weer over. Met onze dochter van 2 konden we fijn spelen in de speeltuin en het overzichtelijke zwembad. Ook het personeel op de camping was zeer vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving leuke dorpjes, markten en voornamelijk een prachtige rotsachtige kust. Kortom erg genoten!

• 10Henny06-09-2022

Gastvrij verblijf op een super mooi locatie.

Gezellig overzichtelijk park met winkeltje, bistro, zwembad en padelbaan. De medewerkers zijn vriendelijk en helpen je graag. Het park ligt op een prachtige en inspirerende omgeving. Het chalet waar we gebruik van maakten, ziet er netjes uit en heeft alle voorzieningen. In de bistro kun je goed eten. Er zijn activiteiten voor jong en oud. Toen wij er waren werden er twee workshops schilderen georganiseerd. Wat ook leuk is om te zien en op te zitten is een grote bank. Deze is gemaakt van een grote dikke boom en staat dicht bij het strand. Het super om daar even te zitten en te genieten van de zon, van het uitzicht over de zee en van de zeewind. Glaasje wijn erbij. Top!

• 5Angelique30-08-2022

Matig, niet meer heen

De safaritenten staan deels alleen maar in de schaduw van hele hoge bomen. Je auto moet bij sommige tenten voor de tent staan en onder de vogelpoep daardoor. Het zwembad is heel erg klein en oogt niet fris met een groene rand. Horeca pas na 15 uur en in onze laatste week deels gesloten of pas na 17 uur. Dus geen lunch, bakje koffie. Hele kleine kampeerplekken. Bedden kraken, bij hevige regenval komt er water door de naden en stroomt onder de bedden. Geen kussentjes in de relaxstoel die van hout was. Zijraampjes van de tent zijn horren geen plastic doorkijk, dus licht en kou, of donker en aangenaam.

• 8Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 10Grada21-08-2022

Aanrader

Mooie, schone camping op een heerlijke plek bij zee. Vriendelijke ontvangst, behulpzame medewerkers. Prettige sfeer, goed sanitair.

• 10Familie.21-08-2022

Mooie camping

De locatie is echt geweldig. De mobile home was ook prima. Een tip is wat meer info geven van de omgeving bij de receptie, of meer schriftelijk informatie van de omgeving als je aankomt.

• 7Martine19-08-2022

Zeezichtplaats delen met wandelaars

Wij hadden via de online plattegrond een plek met zeezicht geboekt, maar ons wat verkeken op de grootte ervan. Onze vouwwagen pastte er krap op, maar er was geen plek meer voor het tentje van de kinderen. We genoten enorm van het uitzicht, maar let op: er loopt een wandelpad tussen de plekken met zeezicht en het strand, dus mensen - ook wandelaars van buiten de camping - lopen de hele dag vlak langs je. Als je op je privacy bent gesteld boek dan geen plek aan het strand. De omgeving is erg leuk, met veel uitstapjes binnen een half uur rijden van de camping. De donderdagmarkt van Lannion is leuk, maar die in Pampoi op de dinsdag is nog leuker. Tip: Breng dan meteen een bezoekje aan de ruïne van de abdij in die plaats. Mooie vergezichten en een wandeling in de tuin is prachtig.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar