Camping RCN Port l'Epine

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°8°
Camping RCN Port l'Epine
8,7

Omschrijving
Tijd om te ontspannen op RCN Port l’Epine. Genoeg vermaak voor iedereen dankzij het recreatieprogramma, de kinderspeelplaats, trampolines, een verwarmd zwembad en het kiezelstrand direct aan de camping. Vanwege de mooie ligging direct aan het water, maak je vanaf de camping heerlijke wandelingen langs de kust.

309 reviews over Camping RCN Port l'Epine in het Nederlands

Mooie kleine camping pal aan zee

Anoush,
15-2-2019

mooi klein park, pal aan zee. Typische sfeer van Bretagne. Ik lees paar dingen van mensen over temperatuur en afstand, ja Bretagne is een stuk rijden en zeker niet een van de warmste plekken van Frankrijk, maar wat mij betreft wel een van de mooiste! Dus lees je in over wat Bretagne te bieden heeft, zoek je zon en warmte reis dan verder, zoek je prachtige natuur, ruwe rotsen, golven, zon en af en toe een buitje, blijf dan in Bretagne! Dit is een park van de RCN, altijd goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

Vrij kleine, overzichtelijke camping aan zee

Marieke,
10-2-2019

Pluspunten:

- mooie ligging direct aan zee

- heel overzichtelijke camping; kinderen kunnen vrij bewegen

- verzorgde camping; plekken doorgaans groot en vlak genoeg

- mooi, net, nieuw toiletgebouw

- vriendelijk personeel

- leuk animatieteam

Nadelen:

- campingplekken zijn qua ligging nogal verschillend. Kijk dus goed waar je terecht komt. Aan zee is prachtig! Kan wel flink spoken!

- in durecte omgeving weinig culturele uitstapjes.

- zwembad wat aan kleine en koude kant

- voor eind rijden (was verder dan onze routeplanner aangaf), temperatuur toch vaak fris.

- paardrijden alleen voor ervaren ruiters

Tips:

Klimbos, kayakken, wandelen in omgeving, , neem sup/bootje mee!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hartstikke fijn

Marieke,
31-10-2018

Het is een hele mooie lokatie op een fijne plek. Iedereen heeft zijn privacy en mocht je afleiding willen is deze er.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

D-reizen

Mooie camping fraai gelegen en goed onderhouden.

Aad van der Gulik,
6-10-2018

Deze camping is fantastisch gelegen aan de zee. Geen zee om lekker te zwemmen maar wel om heel erg leuk te wandelen en keitjes en/of schelpen te zoeken.

Wij hadden niet zulk geweldig weer maar de omgeving maakte veel goed. Prachtige wandelingen gemaakt langs de kust. Het toiletgebouw was nieuw en erg schoon. Voldoende toiletten maar wat weinig douches. Zelfs in juni op beurt gewacht. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gerrie en Dick van de Streek,
4-10-2018

Kleinschalige keurig onderhouden camping op een unieke locatie in Bretagne.

Prima ontvangst en informatie door het beheerdersechtpaar van touroperator.

De camping (het groen, het sanitair en de plekken) worden op een prima wijze schoon gehouden en onderhouden.

Gereisd met partner in september 2018

Een plek om heerlijk tot rust te komen

Ella Takacs,
11-9-2018

Schone perfect onderhouden camping en accommodaties. Op een echt waarzinnig mooie rustige locatie met fantastisch uitzicht over de baai.Vriendelijke personeel. Fantastische omgeving. Nieuwe en superschone douche/ was gelegenheid.In een woord genoten. Minder geschikt voor tieners omdat er voor hen te weinig te doen is.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke prachtige plaats om te vertoeven!

Danny en Martien Huijsmans-De Vrieze,
10-9-2018

We genoten van een heel gezellige en leuke ontvangst met een kop koffie! Fijn dat de verantwoordelijke van touroperator dagelijks een praatje kwam doen. Het deed ontzettend veel deugd.

Gereisd met partner in september 2018

Positieve punten: Mooie locatie, stranden schoon en helder, huisje schoon.

Negatieve punten: Snelheid wifi is slechter dan we op andere locaties in Bretagne en Frankrijk ervaren hebben. De eerste week elke dag overlast gehad van terreinonderhoud in de vorm van gemotoriseerde grasmaaiers en gemotoriseerde heggescharen. Letterlijk de heggen naast ons huisje en het gras van de huisjes er vlak naast. En dan ook nog urenlang, alle aanwezige gasten deden ramen en deuren direct dicht. Omdat het openingsseizoen over twee weken voorbij is, lijkt het mij klantvriendelijker om dit nog éven uit te stellen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Klein, maar fijn !

K. Pilaar,
6-9-2018

Wij verbleven vanaf 18 augustus op deze camping en toen was het weer al iets frisser, maar prima wandelweer. Feeërieke wandeltocht door de 'Vallée des Traouïero' tussen Perros-Guirec en Trégastel mag je niet overslaan als je een dagje zonder zee en kust wilt besteden. Aanrader en nog relatief onbekend...

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Genoten, mooie camping en omgeving!

Judith de Boer,
31-8-2018

Prachtige plek direct aan zee! We hadden een kampeerplaats aan zee met een looppad tussen deze plek en de rotsblokken met daarachter het strand. Dit looppad is onderdeel vd looproute GR34, er kwamen enkele 10tallen mensen per dag voorbij. We hebben genoten van het enorme verschil tussen eb en vloed, krabben, visjes en schelpen gezocht. Schaaldieren gelijk vanuit zee kunnen eten en veel geklommen over de prachtige rotsen overal langs de kust (ook direct om de camping). Een mooie, verzorgde omgeving vergeleken met sommige andere delen van Frankrijk.

De camping zelf is overzichtelijk, verzorgd, de plaatsen over het algemeen ruim en afgebakend dmv heggen. Sanitair wordt heel regelmatig en goed schoon gemaakt, is net nieuw. Animatie niet heel uitnodigend, iets ongeorganiseerd. Personeel behulpzaam, maar nauwelijks frans sprekend en weten weinig te vertellen over de omgeving. Niet zichtbaar op de camping zelf. Op 100m vd camping is een VVV.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Port l'Epine in Trélévern (Côtes d Armour), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Port l'Epine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.