Camping RCN Port l'Epine

• Onvoldoende: 1 - 5

Super

Xsenia
11-7-2018

Wat een goed ontvangst door Ko en Margriet!! Top mensen!! Het was een super leuke vakantie, prachtig gewoon. 1 minpunt te weinig Kinder animatie. Buiten dat ben ik super tevreden!

Erg prettige camping

Sophie
6-7-2018

Dit is een camping van een Nederlandse keten. Bij de receptie wordt Nederlands gesproken en er staan veel Nederlanders. Als je dit een nadeel vindt, weegt dat niet op tegen de voordelen van deze camping. Parkachtige camping. Súpergrote plaatsen. Goed sanitair. Schoon sanitair. Een geweldig zwembad en goede eet- en afhaalmogelijkheid.

frycam
24-6-2018

Schone goed onderhouden camping en accommodaties. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Fantastische omgeving. Nieuwe wc en was gelegenheid.In een woord genoten.

De zee

Henq
21-6-2018

Schone nette gezellige en rustige camping. Prima nieuw sanitair.

De omgeving is werkelijk fantastisch.

Wel kan de oceaan wind wat afkoeling veroorzaken maar dat hoort nu eenmaal bij een camping aan zee.

Wij hebben hier erg genoten.

Ontspannen, onthaasten en genieten:-)

Fam. Clevers
20-6-2018

Bereid je voor: vele mooie plekjes en dorpjes te ontdekken. Camping was heel mooi en verzorgd. Ko en Margriet (touroperator) jullie zijn super :-)

Top camping op een mooie locatie

Elrik
18-6-2018

In mei een week samen met partner en de hond in een bungalow tent vertoefd.

De ontvangst door Ko en Margriet was warm en hartelijk met een lekker bakje koffie.

Na een flink koude eerste nacht kwamen Ko en Margriet vragen of alles naar wens was. Aangezien het rustig was kwam er gelijk een extra kacheltje tevoorschijn voor bij ons in de tent!

Het sanitair is spiksplinter nieuw en schoon, lekkere warme douches.

Het strand ligt aan de camping dus ook heerlijk vertoeven voor de hond. Het verschil tussen eb en vloed is schitterend om te zien. De locatie is een perfecte uitvalbasis om de omgeving te ontdekken zonder veel km te hoeven rijden.

Wij raden deze camping zeker aan en ook zeker de bungalowtenten van Koko.

Tip: een boottrip vanuit het dorpje perros guirec naar les 7 îles met de enige jan van gent kolonie in frankrijk, Met geluk zie je ook dolfijnen voorbij zwemmen!

We hebben het top gehad.

Greet
13-6-2018

De camping was mooi. Vriendelijk personeel en super schone toiletten. Toiletgebouwen nieuw. We hadden een tent van touroperator gehuurd. Alles er op en eraan. We hadden alleen pech met het weer.

Fantastisch verblijf!

MengZhen Li
6-6-2018

Het was een heel aangename camping & de gastvrijheid was top! Nette douches & toiletten. Accommodatie was top!

Een aanrader!

Annemarie
12-5-2018

Hele leuke camping! Mooie, ruime plaatsen. Twee leuke speeltuintjes, een voetbal- en volleybalveldje en een verwarmd zwembad(je). Sanitair werd goed schoongehouden en halverwege ons verblijf werd er een spiksplinternieuw sanitairgebouw geopend. Gezellige eetgelegenheid voor een (simpele) maaltijd. Vanaf de camping loop je zo het strand op met je emmertje. Kokkeltjes gezocht en daarna lekker gegeten. Veel te doen en te zien in de omgeving: een wandeling door een avontuurlijk oerbos, een boottocht langs le 7 îles (papegaaiduikers gezien!), zelf bootjes besturen op een grote plas, wandelingen langs de kust, een mooi zandstrand met flinke golven in Perros-Guirec.

Wij verbleven in een tent van touroperator. Zeer hartelijke ontvangst door Ko en Margriet! Tent was prima en had alles wat je nodig hebt, zelfs een kacheltje.

Zowel de camping als touroperator is een aanrader wat ons betreft! Wij gaan zeker nog een keer terug!

De reis er naartoe is wat lang. De tolwegen kun je moeilijk omzeilen. De camping is een groot succes voor gezinnen met jonge kinderen. Mooie ligging, schoon sanitair, vriendelijke campingeigenaar, rust op de camping, fijn animatieprogramma, voldoende schone speelplekken, ruime staanplaatsen, lekker eten. De natuur is prachtig, zee en strand zo dichtbij! Een Bakker, slager en groenteman om de hoek. Met de auto is de supermarkt prima te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Port l'Epine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Port l'Epine in Trélévern (Côtes d Armour), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Port l'Epine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN Port l'Epine scoort een 8.51 uit 10 op basis van 333 reviews.