Camping RCN Port l'Epine

Kleine hotelsWeer vandaag6°3°
Camping RCN Port l'Epine
8,7

Omschrijving
Tijd om te ontspannen op RCN Port l’Epine. Genoeg vermaak voor iedereen dankzij het recreatieprogramma, de kinderspeelplaats, trampolines, een verwarmd zwembad en het kiezelstrand direct aan de camping. Vanwege de mooie ligging direct aan het water, maak je vanaf de camping heerlijke wandelingen langs de kust.

307 reviews over Camping RCN Port l'Epine in het Nederlands

Hartstikke fijn

Marieke,
31-10-2018

Het is een hele mooie lokatie op een fijne plek. Iedereen heeft zijn privacy en mocht je afleiding willen is deze er.

Mooie camping fraai gelegen en goed onderhouden.

Aad van der Gulik,
6-10-2018

Deze camping is fantastisch gelegen aan de zee. Geen zee om lekker te zwemmen maar wel om heel erg leuk te wandelen en keitjes en/of schelpen te zoeken.

Wij hadden niet zulk geweldig weer maar de omgeving maakte veel goed. Prachtige wandelingen gemaakt langs de kust. Het toiletgebouw was nieuw en erg schoon. Voldoende toiletten maar wat weinig douches. Zelfs in juni op beurt gewacht. Erg vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gerrie en Dick van de Streek,
4-10-2018

Kleinschalige keurig onderhouden camping op een unieke locatie in Bretagne.

Prima ontvangst en informatie door het beheerdersechtpaar van touroperator.

De camping (het groen, het sanitair en de plekken) worden op een prima wijze schoon gehouden en onderhouden.

Voordeeluitjes.nl

Een plek om heerlijk tot rust te komen

Ella Takacs,
11-9-2018

Schone perfect onderhouden camping en accommodaties. Op een echt waarzinnig mooie rustige locatie met fantastisch uitzicht over de baai.Vriendelijke personeel. Fantastische omgeving. Nieuwe en superschone douche/ was gelegenheid.In een woord genoten. Minder geschikt voor tieners omdat er voor hen te weinig te doen is.

Heerlijke prachtige plaats om te vertoeven!

Danny en Martien Huijsmans-De Vrieze,
10-9-2018

We genoten van een heel gezellige en leuke ontvangst met een kop koffie! Fijn dat de verantwoordelijke van touroperator dagelijks een praatje kwam doen. Het deed ontzettend veel deugd.

Positieve punten: Mooie locatie, stranden schoon en helder, huisje schoon.

Negatieve punten: Snelheid wifi is slechter dan we op andere locaties in Bretagne en Frankrijk ervaren hebben. De eerste week elke dag overlast gehad van terreinonderhoud in de vorm van gemotoriseerde grasmaaiers en gemotoriseerde heggescharen. Letterlijk de heggen naast ons huisje en het gras van de huisjes er vlak naast. En dan ook nog urenlang, alle aanwezige gasten deden ramen en deuren direct dicht. Omdat het openingsseizoen over twee weken voorbij is, lijkt het mij klantvriendelijker om dit nog éven uit te stellen.

Klein, maar fijn !

K. Pilaar,
6-9-2018

Wij verbleven vanaf 18 augustus op deze camping en toen was het weer al iets frisser, maar prima wandelweer. Feeërieke wandeltocht door de 'Vallée des Traouïero' tussen Perros-Guirec en Trégastel mag je niet overslaan als je een dagje zonder zee en kust wilt besteden. Aanrader en nog relatief onbekend...

Genoten, mooie camping en omgeving!

Judith de Boer,
31-8-2018

Prachtige plek direct aan zee! We hadden een kampeerplaats aan zee met een looppad tussen deze plek en de rotsblokken met daarachter het strand. Dit looppad is onderdeel vd looproute GR34, er kwamen enkele 10tallen mensen per dag voorbij. We hebben genoten van het enorme verschil tussen eb en vloed, krabben, visjes en schelpen gezocht. Schaaldieren gelijk vanuit zee kunnen eten en veel geklommen over de prachtige rotsen overal langs de kust (ook direct om de camping). Een mooie, verzorgde omgeving vergeleken met sommige andere delen van Frankrijk.

De camping zelf is overzichtelijk, verzorgd, de plaatsen over het algemeen ruim en afgebakend dmv heggen. Sanitair wordt heel regelmatig en goed schoon gemaakt, is net nieuw. Animatie niet heel uitnodigend, iets ongeorganiseerd. Personeel behulpzaam, maar nauwelijks frans sprekend en weten weinig te vertellen over de omgeving. Niet zichtbaar op de camping zelf. Op 100m vd camping is een VVV.

Rcn camping Bretagne

Leonie.,
30-8-2018

Wij vinden het een hele mooie schone camping. Leuke animatie voor de kleintjes. Alleen jammer dat er voor pubers niets georganiseerd word.

Top camping, locatie en omgeving!

R&K,
28-8-2018

Wij verbleven 8 dagen in een bungalowtent van touroperator;

- Top omgeving, je blijft je ogen uitkijken!

- Fijn ontvangst door Ko en Margriet, je voelt je direct thuis;

- Margriet kwam met oprecht eerlijke tips wat te doen in de omgeving, waar je boodschappen te halen en waar te tanken, gebruik ze ;-)

- Perfect sanitair; nieuwe gebouwen en perfect onderhouden;

- Perfecte bungalowtent op vlonders en met veranda én een goed bed!

- Schone, gemoedelijke camping! Niet massaal, niet te veel lawaai van animaties, etc.

- Genoeg te doen in de buurt, leuke plaatsjes (Lannion, Trégastel, Perros-Guirec);

- Camping is niet gericht op tieners tussen de 13-20 jaar;

- Zwembad was sommige dagen (enigszins) verwarmd, andere dagen frisjes.

- Ontbijt, te halen bij de receptie, was heel goed en prima geprijsd.

- Eetgelegenheid op de camping verder, wat ons betreft, mijden. Relatief duur, niet zo fantastische kwaliteit en er zijn leukere (Franse) zaakjes in de omgeving.

- Omdat het 's nachts afkoelde tot rond de 12 graden, stelde Margriet voor een kacheltje te brengen; wij hadden het niet nodig maar het aanbod en de gastvrijheid waren heel prettig om te zien;

- Vriendelijke lokale mensen in alle plaatsen waar we geweest zijn;

Algemene aanraders en dingetjes: Crêperie in Perros-Guirec (die met gele luifel), Italiaan El Rocca in Trélevern, markt in Lannion, Cider drinken (beter te betalen dan bier). Galettes proberen. Verschillende soorten bereidingswijzes van gekookte mosselen proberen. Euro95 ongelood-prijs is in deze regio ongeveer €0,15/L goedkoper dan in Nederland. Leuke omgeving om te wandelen, fietsen lijkt onbegonnen, gevaarlijk werk. Prijzen in winkels en op markten zijn vrij hoog, vooral voor kleding. Horecaprijzen zijn veelal gelijk aan die in Nederland.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Port l'Epine in Trélévern (Côtes d Armour), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Port l'Epine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.