Sarzeau (Morbihan)

We hebben een aantal aanbieders voor Sarzeau (Morbihan) voor je op een rij gezet:

vakanties Sarzeau (Morbihan)

Reviews over Sarzeau (Morbihan)

Rustig vakantiedorp

Fam. Doornbos,
    1-8-2016

Wij waren in het voorseizoen op Presqu'ile de Rhuys. Het was er nog aangenaam rustig. Het dorp Sarzeau biedt een aantal supermarkten maar ook leuke winkeltjes. Er is iedere week een grote markt. De omgeving is erg mooi als je graag wilt fietsen en wandelen. Mogelijkheden te over. Het 'seizoen' hebben wij niet meegemaakt dus er waren nog niet veel andere aktiviteiten.

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige omgeving

Sander Voogt,
    8-8-2014

In de Morbihan is veel te doen, prachtige natuur. Echt een heel 'puur' gebied. Keltische cultuur is ook leuk. Echter zijn ze niet ingesteld op buitenlanders. b.v. tijdens een boottocht van 2.5u doen ze alles in het frans. Niet eens engels of duits. Fietsen lijkt heel wat, maar is in veel gevallen toch wel gevaarlijk omdat de routes soms ook over drukke wegen en rotondes gaat.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

leuk klein plaatsje

ron,
    22-7-2012

leuk klein plaatsje zonder heel touristisch te zijn in de buurt van deze plaats is een mooi kasteel te bezoeken.

verder is het niet ver van Arzon waar je met een boot een aantal eilanden kan bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Te ontdekken gebied. Leuke plaats.

Marion en Ton Slijkhuis,
    10-7-2010

Ideaal voor fietsers en voor strandliefhebbers. Volop leuke kleine dorpjes in omgeving: Villages Characteristics, op ca 50 km.( Rochefort en Terre ) Mogelijkheid om per boot te gaan naar Ile aux Moins en daar te fietsen.

Via de VVV volop gratis fietsroutes verkrijgbaar

Gereisd met partner in juni 2010

Persoonlijke camping

Advocaat/Berks,
    18-9-2009

Camping met ruime plaatsen en prettige sfeer. Mooie hisorische plaatsen in de buurt, Vannes bijvoorbeeld. Prachtige kustlijn langs de oceaan. Geweldig klimpark "Le Celtic" heel dichtbij camping Le Bohat. De stranden zijn mooi.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009
Sarzeau (Morbihan) scoort een 8 uit 10, op basis van 42 reviews