8,2

19 reviews over Camping Le Bois d Amour in het Nederlands

Een echte afrader

Jacobs,
22-8-2018

Via touroperator een caravan gehuurd. Deze lag tegen een drukke doorgaande weg met veel verkeer die vervolgens grensde aan een druk vliegveld. Geen groene haag oid wat nog wat beschutting gaf tegen het uitzicht van de weg. De hele dag herrie van auto’s en opstijgende vliegtuigjes. In de nacht schreeuwende tieners die van een stapavond huiswaarts gaan langs de caravan. We stonden helemaal achterin , circa 10 min lopen van zwembad en speeltuin. Er is geen speelveld of speeltuintje op korte afstand voor de kinderen. Caravans allemaal op elkaar gepropt. Een groot deel van de inventaris ontbrak ( 4 vorken in een 8pers caravan en ook maar 4 stoelen) bij herhaaldelijk vragen bij de receptie voor aanvulling en contact met touroperator een handje bestek erbij gekregen. Er wordt een hoge borg gevraagd. De omgeving is fantastisch bij Quiberon. Echter in > 25 jaar kamperen nog nooit zo”n slechte plek gehad met weinig hulpvaardige medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Familie De Mayer,
14-8-2018

Zeer drukke, grote en commerciele camping. Sanitair werd elke dag 2x proper gemaakt maar niet grondig want de urinegeur blijft er hangen. Wij hadden een campingplaats vlak nabij een hoge haag waar de kakkerlakken zo kwamen uitgekropen. Wij hebben de laatste dagen echt afgeteld om naar huis terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping, geboekt via touroperator. Deze medewerkers spraken slecht engels maar deden hun best, waren zeer vriendelijk.Personeel van de camping sprak wel goed Engels(muv animatieteam). Iedere dag kon je voor de volgende dag vers brood bestellen. Restaurant had lekker en vers eten met voldoende keus. Zwembad had een mooi systeem waardoor het op koude dagen overdekt en warme dagen open was. Ideaal voor deze streek.Camping op loopafstand van het gezellige dorp. Eiland zelf is erg mooi met aan de ene kant een ruige kust met veel rotsen en de andere kant een rustige zee met zandstranden. Hoofdseizoen begint 1 juli, we waren er de laatste week juni en eerste juli. Verschil in activiteiten (bijv animatie op camping, activiteiten op strand) was duidelijk te merken. Eiland is gericht op Franse toerisme en Franse hebben moeite met Engels (deden wel hun best). Maar wij spraken geen woord Frans en dit is geen probleem geweest tijdens de vakantie

Gereisd met partner in juni 2016

Rustig en proper

Baert Stijn
4-8-2014

Mooie ligging van de camping dichtbij strand Proper klein zwembad, dagelijks gefilterd sanitair verschillende malen per dag gepoetst Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam restaurant : relatief goedkoop + lekker mobilhomes : nieuw, proper, alles is voorzien kleinere camping waar rust gewaardeerd wordt

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Leuke camping op mooi schiereiland

Heidi
9-7-2014

Fijne camping omringd door hoge bomen. Omdat je aan alle kanten in zee ligt, waait het hier altijd en hoor je de bomen altijd ruisen. Een prettig kalmerend geluid. De camping ligt op dicht bij het strand en op loopafstand van het gezellige dorpje Quiberon. Het sanitair is netjes. Stroom is 10A en er is gratis Wi-Fi beschikbaar. De plattegrond van de camping klopt niet helemaal met de nummers op de plaatsen. Soms is je plaatsje niet te vinden of anders genummerd. Wij zijn op een andere plaats gaan staan die met de camper makkelijker in en uit te rijden was, geen probleem toen we dat aan de receptie doorgaven. Bij uitchecken bleek de receptie pas om 9 uur open te gaan.

Gereisd met partner in Mon Jun 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dit is geen 'flower camping'

lisbetheyskens
18-8-2012

ligging geweldig: vlak bij strand en op fietsafst van strandjes en het stadje zelf. Jammer: geen rustige camping: de camping wagentjes rijden heel de dag op en af met veel gedreun en veel te snel. Ook auto's: te veel en te snel. Zeer gevaarlijk met kleine kinderen. Met onze betaling waren er ook ongelofelijk veel problemen, terwijl die gewoon netjes 3 welken op voorhand was gestort: nergens te vinden! dag voor vertrek: geen probleem. dag van vertrek: oei geen betaling gekregen, u kunt niet vertrekken voor de boekhouder is gecontacteerd (terwijl ze al 12 dagen op voorhand zeiden dat er geen betaling was gebeurd...) zwembad niet aangenaam, Veel onvriendelijke fransen. animatie kinderen enkel frans. weinig groen. te duur : 52 euro voor gezin met kinderen van 1 4 en 5. sanitair nieuw en proper. afwastafels zeer slecht: water spoot je helemaal nat. wasdrogers werkten niet. vorm van de camping was ook niet leuk: langgerekt stuk grond aan beide kanten omringd door straten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuke camping

sandra
20-8-2010

Wij zijn hier 1.5 week geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. Wij hadden een 4/6 persoons villa geboekt via een touroperator (deze hebben naar ons idee de nieuwe caravans in bezit) Deze stacaravan was redelijk nieuw, mooie overdekte veranda waardoor wij bij minder mooi weer toch nog lekker buiten konden zijn. Veel Fransen en geen tot weinig NL op camping. Alles in Frans, dus vriendjes maken voor onze kids was moeilijk.

In de omgeving genoeg te doen. Veel kleine strandjes waar kinderen lekker over de rotsen kunnen lopen op zoek naar schelpen en krabbetjes. Onze voorkeur had het grote strand van Quiberon zelf. Lekker bij de winkeltjes en restaurantjes. Bij de kleine strandjes hing vaak een "vreemde" geur als het eb was. Bij het grote strand had je dit niet.

In de omgeving is ook een maisdoolhof wat bij onze kids een groot succes was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima camping, zeer goed gelegen

Fam Rooth
3-8-2010

Wij hebben twee weken in een stacaravan gezeten op Le Bois d'Amour met 2 kinderen van 0 en 2. Wij hebben een fijne vakantie gehad doordat de camping vlak bij het strand lag en ook het stadje op loop-/fietsafstand ligt. Strandjes waren ook in hoogseizoen redelijk rustig en omgeving is erg mooi. Op de camping zijn vnl Fransen en weinig tot geen Nederlanders. Alles is ook in het Frans, op 1 receptioniste na die Engels spreekt. Kinderen maken dus geen contact en ook animatie is niet echt een optie. Onze stacaravan was oud, maar schoon en alles deed het. En ach ja, dat zeer oncomfortabele bed hoort ook wel een beetje bij de romantiek.
Wij zaten helemaal achter op de camping. Ver lopen van de receptie en het brood afhaalpunt, maar wel lekker rustig. Wij hebben geen lastig gehad van de weg die er achterlangs liep en/of het vliegveldje in de buurt. Het zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Het weer was prima (overdag meestal zon, s avonds en s nachts lekker koel)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

netjes

peter
19-9-2009

Nette accomodaties, zeer compleet ingericht en vrij nieuw

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
2008

Door zijn prima ligging dicht bij het strand en het stadje hebben we erg weinig de auto gebruikt. Camping winkeltje steld niets voor, evenals het restaurant. Maar er zijn genoeg in de omgeving. Stacaravan via touroperator was ok. Wel wat krappe slaapkamers. Sanitair op de camping uitstekend.Terwijl het in de rest van Bretagne veelvuldig regende scheen hier bijna altijd de zon.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois d Amour in Quiberon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois d Amour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.