vakanties Perros-Guirec

Reviews over Perros-Guirec

Geweldige camping in een prachtige omgeving

Elaine Rik,
    22-11-2018

Ik ben met mijn man en dochter van 2 hier in augustus naartoe gegaan en wij waren echt verrast door de geweldige faciliteiten en het vriendelijke personeel. Ondanks de waterpokken bij mn dochter en het matige weer een super vakantie gehad en dat heeft veel te maken met de camping en de prachtige omgeving. There's nothing like it. Dikke aanrader dus!

Gewoon top!!

Tjeerd de Boer,
    26-8-2018

Park echt top onderhouden schoon netjes !! Mensen erg vriendelijk en correct!! Omgeving echt super, zeer dichtbij de zee, vele rotspartijen waar de kinderen heerlijk kunnen klimmen etc .. we hebben echt genoten!!! 1 ding wat we wel zeer jammer vonden was dat de animatie hoofdzakelijk in het Frans was... bijv er was een goochelshow de beste man vroeg zijn er Fransen helft jaaa Engelsen helft jaaa en vervolgens de hele show in het Frans...en er waren na onze mening wel weinig Nederlanders dus dat was jammer voor de kids..

Leuke camping op top locatie!

Yvonne,
    9-8-2018

Omdat we in eerdere reviews gelezen hadden over geluidsoverlast, hebben we een caravan geboekt ver van de bar, G15. Rustige locatie, mooie caravan en een grote tuin! Overigens is het wel leuk om 's avonds de gezelligheid bij de bar en sport/spel/speelruimtes op te zoeken!

Zwembaden met glijbanen super, buitenzwembaden zelf wel wat klein, binnen een groter zwembad.

Eten bij het restaurant was prima, redelijke prijzen en vriendelijk personeel. Snelle bediening! De afhaalmaaltijden waren wat aan de prijs, maar wel prima kwaliteit.

Vanaf de camping loop je in een paar minuten naar douanierspad met de roze rotsen. Geweldig mooi om te wandelen, klimmen en klauteren.

Ook leuk uitjes dichtbij: het aquarium in Trégastel, klimbos in Pleumeur-Bodou, de vrijdagmarkt in Perros-Guirec, het prachtige Trestraou strand, shoppen bij Decathlon in Lannion, boottocht naar de 7 eilanden. Iets verder weg is het kasteel van Rosanbo ook de moeite waard.

Goeie keus, wellicht nog een keer!

Franke,
    30-7-2018

Geweldige omgeving en erg mooie camping! Wij zaten in een stacaravan van een touroperator en hoefden dus geen gebruik te maken van het sanitair, maar het toiletgebouw vlakbij de ingang ziet er echt super uit!

Veel vertier in de kantine elke avond maar wel allemaal voornamelijk in het Frans (een beetje Engels).

De zwembaden zijn heerlijk, de badmeesters wat streng (niet liggend van de glijbaan, niet achteruit, etc., een beetje kinderachtig). Wél de strakke (heren)zwembroek aan, dus even aan denken bij het pakken van de koffer). De plaatsen zijn best ruim met redelijk wat privacy. De auto bij de caravan is ook altijd wel lekker. De caravan zelf vond ik al wel wat ouder, hier moet de touroperator echt wel bij de tijd blijven. Je kon zien dat onze caravan was gerenoveerd, maar om de vijf of zeven jaar een nieuwe, lijkt me beter! Er moet ook genoeg voor worden betaald! De mensen van de touroperator (Neil&Kim) zijn geweldig! Super aardig.

Perros en Le Ranolien = geweldige combinatie!

Manu,
    23-7-2018

- Prachtige en adembenemende natuur en omgeving!!

- Toplocatie voor wandel en sportieve activiteiten (sentier des douaniers op 2 min afstand)

- Rust

- Leuke locaties vlakbij

- Verzorgde en camping met tal van activiteiten en mogelijkheden

- Vriendelijk en behulpzaam personeel

Perros-Guirec scoort een 9 uit 10, op basis van 44 reviews