Sorteren

vakanties Perros-Guirec

Reviews over Perros-Guirec

Goed om een keer gezien te hebben

woutereilander
    26-9-2017

Mooie kustlijn met zeer wisselvallig weer. Echt geen peil op te trekken.

Zeer bijzondere omgeving

Prachtig stukje Bretagne

fozzy
    25-7-2015
    De kust lijn bij Perros Guirec is ruig. Huisjes stegen de rotsen op gebouwd. Geweldige panorama's

Prachtige omgeving.

Familie Schaak
    24-7-2015
    Mooie omgeving om te wandelen.

Hidden Gem!

roland_storm
    24-1-2015
    Kent imand " Les Vacances de Petit Nicolas" van Goscinny? Die sfeer ademt het helemaal. Puur frans, bijna geen buitenlander te bekennen ( in juli dan) ook niet heeeel veel fransen trouwens. Waar kan je 's ochtends rustig bepalen welk strandje in de buurt je wil bezoeken, daar naartoe rijden (of lopen). Gratis parkeren op max 100 m van het strand. Aan het eind van de dag van het strand af lopen en genieten van een heerlijk plateau fruit de mer inc een halve kreeft voor 18Euro op een terras in de zon zonder sat je hoefde te reserveren?

Een stukje Frankrijk wat je niet zou verwachten.

Klaas Haeser
    21-9-2014

Het stukje van Bretagne met de plaatsen Trebeurden,Tregastel, Ploumanac,h en Perros Guirec langs de noordkust doen echt tropisch aan.

Op veel plaatsen staan diversen palmen soorten en ook de bananenplanten staan op diversen plaatsen weeldig te groeien. Dit is het bewijs dat het weer hier meestal beter is dan wat de voorspellers aangeven.

Perros-Guirec scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews