9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village L'Océan Breton voor je op een rij gezet:

102 reviews over Camping Yelloh! Village L'Océan Breton in het Nederlands

Mooie ruige omgeving super om te zien

theeuwen
14-8-2019

Rustig gelegen camping, ondanks dat hij toch best groot is. Alles ziet er prima uit. Zwembad bar alleen maar positief. Voor kinderen van alles te doen. Zwembad gedeelte verwarmd en ook binnenbad dus als het iets kouder is kan je ook gewoon zwemmen. Winkeltje tuurlijk niet super goedkoop maar voor brood etc geen probleem. Div grote supermarkten in de buurt. Ook heerlijk uitwaaien aan zee moet je zeker gaan doen. Voor ons mag er iets meer te doen zijn maar dat ligt aan ons persoonlijk we vonden het zeker eens de moeite om het eens gezien te hebben. De caravan was iets minder schoon maar goed een keer een poets doekje erover en klaar. De bedden waren alleen echt niet fijn elke dag wakker worden met rugpijn. En dan gaan wij echt regelmatig weg en slaap ik zelfs normaal over al wel. Dit was echt minder. Maar goed we waren er maar een week. Verder prima plek.

Fantastische vakantie daar gehad echt een aanrader

Roel
29-7-2019

Fantastische camping, mooi opgezet. Wij hadden een ruime kampeerplek met privacy. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel ze doen allemaal hun uiterste best. Er word veel georganiseerd en voor ieder wat wils. Zwembad is heerlijk en de zee is erg dichtbij we zaten met 15 min fietsen op het strand. De omgeving is prachtig, prijzen in het winkeltje wat aan de dure kant maar op 500 m zit een grote supermarkt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische vakantie gehad!!

Debby Brandwagt
28-7-2019

Supermooie camping, alle plekken (zowel kamperen, als huuraccomodaties) veel privacy. Alles heel mooi aangelegd, verzorgd, schoon en leuk/ speels opgezet. Mooi zwembad, erg schoon! Ook de huuraccomodatie erg schoon! Vriendelijk personeel overal. Bij het zwembad, receptie, animatie. Leuk animatie team, voor alle kinderen en volwassenen ruim aanbod. Animatieteam is erg enthousiast. Prachtige omgeving, waar veel te zien en te doen is.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super!

I. Dobber-Bos
20-9-2018

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes. In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden! Ook het strand van lesconil is de moeite waard. Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar. Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft. Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Super leuke vakantie

Meryem
20-8-2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op dit park. Echt een heel mooi opgezet en overzichtelijk park. Voelde absoluut niet massaal aan en wat activiteiten betreft voor de kinderen echt heel leuk. Het park was echt schoon. De 2 binnenzwembaden waren goed verwarmt. Ook buitenbad was mooi en glijbanen waren prima voor onze jonge kinderen van 6, 4 en 2. Personeel super vriendelijk en heel fijn dat ze ook Nederlands personeel hebben. In het plaatsje zelf is er niet heel veel te beleven maar het is prima om daar dagtrips te maken. Kasteel van Saint Michel was zeker de moeite waard. En er zijn genoeg andere mooie indrukwekkende kastelen te bezoeken. Kortom mooie vakantie maar regenkleding geen overbodige luxe want het heet daar niet voor niets Bretagne 😊maar anders kun je de regenkleding indien nodig ook gewoon bij een decathlon daar kopen. Super leuke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Fam thuis
29-7-2017

Het klopt echt van de bad meester je mag echt niks echt niet normaal de mannen moeten een strakke zwembroek aan zo,n korte een bermuda mag niet .de kinderen mogen alleen zwemmen verder niks geen bal enz..een hele kleine winkel een pizza en patat en in het kasteel is een soort pannen koeken huis .en verder kwaar eet tentjes is er niet .in de omgeving is niet veel aan en het waait bijna altijd .en het animatie team is waardeloos en wat er geregeld is voor de hele week nou niet veel .dus conclusie nooit meer ....

Prima overzichtelijke camping en top voorzieningen

Fam. Bax
19-8-2016

Wel goed: # Eigenlijk bijna alles. Wij waren hier met 3 kinderen van 6 en 4jr en een baby van 6 mnd. Wij hadden een wat oudere (maar schone) stacaravan op oudere deel met 3 slaapkamers (Nr. 144). Mooi gelegen en wellicht iets te beschut. Zwembaden waren ideaal en ook de glijbanen waren top voor jongere kinderen.

Kan beter: # Merendeel van de bezoekers zijn Frans maar zeker ook groot deel aan Engelsen, Belgen, Nederlanders en een verdwaalde Duitser. M.b.t. animatie voor kleinere kinderen (tm 8 jaar) zou het wenselijk zijn om meer NL gesproken begeleiding te hebben. Buiten dat zou ik het kasteel meer uitnutten dan alleen een welkomstborrel op zondag avond en geopend voor een drankje op vrijdag en zondag middag. Bij het zwembad was ook het 'handdoekje leggen' aanwezig helaas, waar wmbt iets meer op toegezien mag worden.

Algemeen: Een top camping op een prima locatie. In de omgeving zijn mooie afwisselende stranden te vinden maar deze zijn grotendeels niet voorzien van lifeguards. Het plaatsje Lesconil is weinig spannend maar ok om eens heen te gaan. Een grotere plaats als Quimper nodigt veel meer uit.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige camping!

Thecla Berk
23-7-2016

Een geweldige camping, vooral met jonge kinderen. Onze kinderen zijn wat ouder maar hebben zich prima vermaakt. Zwembad voor alle leeftijden en de glijbanen zijn prima. Mooie mobiel home, wij hadden de O'hara in het nieuwe gedeelte, met vrij uitzicht bij de camping plaatsen. Zeer vriendelijk personeel, altijd in voor praatje en erg attent. Wij waren daar met de voetbalfinale en dat was een klein feestje! Omgeving en stranden zeer mooi, zeker de moeite om een mooie rit te maken langs de kust. Helaas weinig eetgelegenheid! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Top!

Galina Verkouter
8-7-2016

We zaten in een 4 p. premium lodge (super-de-luxe stacaravan). We kwamen om 15:30 aan, we mochten de sleutel meenemen. Werden weggebracht door NLreceptionist. De eerste week slecht weer. Helaas wat schade aangebracht in de stacaravan: glas gesneuveld en met stoeien een lampenkap afgebroken. Netjes gemeld bij de receptie: was geen punt: 'kan gebeuren'. Lakenpakket en handdoeken na 1 week laten vervangen, zat bij ons pakket in. Vanwege de regen veel activiteiten gedaan: Aquarium geweest, Quimper bezocht (centre de commerce is ook mooi), Pont L'Abbey geweest en uitgewaaid op het strand. Tweede week prachtig weer. Veel gebruik gemaakt van het zwembad (man en zoon in strak zwembroekje). Badmeester vonden wij rechtvaardig. Met twee peuters ben je alleen maar blij met een extra paar ogen. Strand is fantastisch. Eten: pizza's erg lekker. Elke ochtend brood halen bij het winkeltje (geweldige dame spreekt prima Engels). Kortom fantastische vakantie: kindvriendelijk, gastvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Keurig verzorgde camping, gemoedelijk.

H. de Vries
28-2-2016

Prachtig zwembad, beleid rondom zwembad ( etenswaren, eigen drinken mag wel minder streng wat mij betreft ). Prachtig aangelegd, ruim goed verzorgd, leuke begroeiing. Mooie ruime plek met voldoende privacy. Personeel vriendelijk, bereidwillig. Leuke skelters te huur.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village L'Océan Breton in Lesconil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village L'Océan Breton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.