Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village L'Océan Breton

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village L'Océan Breton voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 132 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

132 Reviews over Yelloh! Village L'Océan Breton

• 8Marieke17-08-2022

leuke camping voor een paar dagen met mooi zwembad

We kwamen hier op de bonnefooi en er was plek! Middelgrote camping, fijne campeerplekken met schaduw. geen waterkraantjes in de buurt (onhandig), sanitair wel schoon en fijn. Het zwembad is voor kids heel leuk: glijbanen, verschillende zwembaden, etc. We vonden het er niet zo druk en altijd plek voor handdoeken, hoewel het na 16.00 wel druk was overigens. Er zat een winkeltje waar je brood kon halen, maar dat was in onze ogen afbakstokbrood echt jammer. Vlakbij zat wel een bakkertje. Er was veel animatie, weinig gebruik van gemaakt, alleen de avonden af en toe gaan kijken. Verder prima plek om vandaaruit de omgeving te verkennen. Kenmerken camping kwam overeen met wat je van een yelloh Village camping verwacht.

• 8Leonard26-06-2022

Goed!!! -Personeel, -verzorgd, -ligging.

In Juni op de bonnefooi naar L Ocean Breton. Geen probleem. Anders dan L'Atlantique, ook Yellow Village. Daar werden we niet eens geholpen. Na keuze werd het verblijf schoongemaakt en konden we ah einde van de middag de cottage betrekken. Na een verblijf van 10 nachten tot de volgende conclusies; Een verzorgd park met een prachtige flora en fauna. Genoten! Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie, bar, restaurant en winkel. In deze tijd geen overmatige animatie activiteiten dus genoten van de rust. Zeer toegankelijk zwembad voor alle leeftijden. Goed uitgangspunt voor de regio bezoeken. Enkele praktische tips voor de organisatie: Warm water in de cottage duurt erg lang. Is een behoorlijke verspilling. Handleiding vaatwasser? Zwembanden voor de waterglijbanen, bij de glijbanen houden. In het zwembad blijft anders weinig ruimte over. Een iets ruimere menukaart in het restaurant. Bar iets eerder open. 16 uur is laat.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Aad28-08-2020

Nooit meer resort Yellow Village!

Helaas de duurste en slechtste camping die we ooit in Frankrijk hebben gehad. Mooie ruime mobile home. Redelijk schoon. Helaas was er geen gif gespoten, tegen ongedierte, waardoor wij veel spinnen en kakkerlakken in onze mobile home hadden. Daarnaast waren er geen horren voor de ramen, dus hadden we ook veel last van mugge. De mobile home stond op een mooie, rustige plek met veel privacy. Zwembad matig, twee kleine binnenbaden en buiten een soort wild- waterbaan, zonder wild water. De bekleding of afwerking hiervan is erg ruw, zodat je er schaafplekken aan overhoudt. Als je iets wilt eten; je wilt bijvoorbeeld een hamburger, een crêpe en iets drinken, dan moet je dat bij 3 verschillende loketten halen. Je staat dus drie keer te wachten. De pizza’s en hamburgers en de gerechten in het restaurant zijn goed. De wifi is erg slecht en heel traag. Er is in de omgeving weinig tot niets te doen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Alex10-08-2020

Geweldig leuke camping, omgeving mwah

Leuk zwembad, zowel binnen als buiten. Geweldig leuk animatieteam, maar dan echt, zeldzaam leuke mensen echt meerwaarde met zich meebrengen. Het restaurant op de camping serveert heel lekker eten met additioneel een dagmenu. Waardoor er ook variatie is. In de omgeving is behalve strand niet zoveel te doen. Dagje Quimper is leuk, maar verder is het al snel meer dan een uur rijden om leuke plaatsjes te vinden. Gelukkig maakte de leuke camping veel goed. In de winkel was behalve dagelijks brood niet veel te krijgen, maar op 500 meter van de camping zit een grote super. Chalet/Stacaravan was prima, de eerste die vonden we qua ligging niet zo. Maar de receptie had snel een alternatief, die wel heel mooi ligging had geregeld.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Gerti27-08-2019

Zu empfehlen

Ein schöner sauberer , gepflegter Campingplatz mit viel grün und wunderschönen Blumen , in einer tollen Lage!! Viele schöne Strände ( Klippen und schöne Sandstrände ) in der Nähe!! Viele schöne Küstendörfer und die Stadt Quimper sind zu empfehlen!! Ein toller Pool ! Sehr freundliches Personal!!! Restaurant und Bar könnten etwas mehr bieten und gemütlicher sein!! Für die vielen Camper mit Zelt und Wohnwagen könnten ein paar Duschen und Toiletten mehr da sein!! Wir waren 8 Tage da, 2 Tage Regen und sonst richtig schönes Wetter!! Die Bretagne ist einfach wunderschön und wir haben den Urlaub dort genossen!!

• 8theeuwen14-08-2019

Mooie ruige omgeving super om te zien

Rustig gelegen camping, ondanks dat hij toch best groot is. Alles ziet er prima uit. Zwembad bar alleen maar positief. Voor kinderen van alles te doen. Zwembad gedeelte verwarmd en ook binnenbad dus als het iets kouder is kan je ook gewoon zwemmen. Winkeltje tuurlijk niet super goedkoop maar voor brood etc geen probleem. Div grote supermarkten in de buurt. Ook heerlijk uitwaaien aan zee moet je zeker gaan doen. Voor ons mag er iets meer te doen zijn maar dat ligt aan ons persoonlijk we vonden het zeker eens de moeite om het eens gezien te hebben. De caravan was iets minder schoon maar goed een keer een poets doekje erover en klaar. De bedden waren alleen echt niet fijn elke dag wakker worden met rugpijn. En dan gaan wij echt regelmatig weg en slaap ik zelfs normaal over al wel. Dit was echt minder. Maar goed we waren er maar een week. Verder prima plek.

• 9Roel29-07-2019

Fantastische vakantie daar gehad echt een aanrader

Fantastische camping, mooi opgezet. Wij hadden een ruime kampeerplek met privacy. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel ze doen allemaal hun uiterste best. Er word veel georganiseerd en voor ieder wat wils. Zwembad is heerlijk en de zee is erg dichtbij we zaten met 15 min fietsen op het strand. De omgeving is prachtig, prijzen in het winkeltje wat aan de dure kant maar op 500 m zit een grote supermarkt.

• 10Debby Brandwagt28-07-2019

Fantastische vakantie gehad!!

Supermooie camping, alle plekken (zowel kamperen, als huuraccomodaties) veel privacy. Alles heel mooi aangelegd, verzorgd, schoon en leuk/ speels opgezet. Mooi zwembad, erg schoon! Ook de huuraccomodatie erg schoon! Vriendelijk personeel overal. Bij het zwembad, receptie, animatie. Leuk animatie team, voor alle kinderen en volwassenen ruim aanbod. Animatieteam is erg enthousiast. Prachtige omgeving, waar veel te zien en te doen is.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marie-France M.22-07-2019

Fabuleux séjour

Comme chaque année depuis maintenant 10 étés, nous aimons la diversité et l’évolution du camping. La nouvelle place du village que nous avons mieux investi par rapport à l’année dernière, les serveurs qui viennent prendre nos commandes à table c’était top. Merci au barman Alex. L’ocean Breton et ses 5 étoiles tiennent bien leur promesse. À chaque heure les sanitaires sentent bons et sont propres. Bravo au personnel d’entretien. Les animations sont variés et il y en a pour tous les goûts(merci Mika et Théo pêchu tout le temps). Le chargé de relations clients Pierre est toujours avenant, souriant et fait en sorte que nous passions le meilleur séjour possible.Il apporte les solutions nécessaires et nous guide au mieux.?Merci et Bravo à lui. Je n’oublie pas le reste de l’équipe qui a pris en compte mon handicap et a fait en sorte que je puisse participer aux activités sportives. Si je devais mettre quelque chose de négatif, ce serait les caprices de la météo. Car Camping au TOP.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10I. Dobber-Bos20-09-2018

Super!

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes. In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden! Ook het strand van lesconil is de moeite waard. Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar. Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft. Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Camping Yelloh! Village L'Océan Breton info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (262)

Soort hotel

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)