Le Palais (Belle Ile)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Palais (Belle Ile) voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Palais (Belle Ile)

Hele bijzondere plek

Antoinette
    28-8-2012

Uitstekende bestemming voor eiland, zee, strand liefhebbers die ook willen genieten van heerlijk Frans eten. Kinderen zullen genieten van zwemmen, stranden, maar ook van zeilen en surfen. Mocht je echt geen zin in landgenoten hebben, dan is dit de 'place to be': geen Nederlander tegengekomen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

er is genoeg te doen als je van de natuur wilt genieten!

Caroline
    5-7-2006

er is genoeg te doen als je van de natuur wilt genieten! Je kunt er (zeil)boten huren, een rondvlucht maken over de drie eilanden, uitrusten op het strand en heerlijk wandelen. Wat het uitgaansleven betreft is er echt weinig te beleven.

Gereisd Anders in Wed Jul 05 2006 18:32:09 GMT+0000 (UTC)
Le Palais (Belle Ile) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 25 reviews