Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village La Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village La Plage voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 126 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aan het strand van Bretagne, tussen het groen, ligt Camping Yelloh! Village La Plage. De kampeerplaatsen zijn schoon, ruim en bieden genoeg privacy. De camping is ideaal voor families door de aanwezigheid van een animatieteam en zwembad. Leer duiken, zeilen of surfen op het strand of bezoek de vissershaven van het nabijgelegen dorp Le Guilvinec.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

126 Reviews over Yelloh! Village La Plage

• 9Paul30-08-2022

Mooie schone camping met voor ieder wat wils

Mooie schone camping. Geen papiertje op de grond. Prachtig sanitair maar helaas diverse WC brillen kapot en in de douches ontbreken hier en kledinghaakjes. WIFI is prima maar niet om bewegende beelden te bekijken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Anne24-08-2021

Fijne camping maar weer is erg wisselvallig

We zijn hier twee weken geweest met 2 kinderen (10 en 12). Het is een mooie camping met gave glijbanen in verwarmd zwembad en je loopt zo het strand op. De camping is zeer goed onderhouden en alles is netjes. De caravans liggen erg dicht bij elkaar, ook de premium caravans. Wij hadden een 6 persoons premium caravan met drie slaapkamers en 2 badkamers. Prachtige caravan, alles schoon en netjes. Doordat de caravans zo dicht bij elkaar staan heb je wat minder privacy. In ons geval stond de afvoer van de afzuigkap van de buren gericht op ons terras wat niet zo fijn was. Als de caravan net een meter of twee verder uit elkaar staan heb je dit probleem niet. Er waren relatief weinig Nederlanders, wel veel Fransen en een paar Duitsers. Gelukkig hadden de kinderen wel leuke vriendjes gemaakt. Animatie stelt niet zoveel voor, behalve de shows in de avond wel aardig. Het weer is enorm wisselvallig, voor ons daarom geen vervolg in Bretagne.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Melani13-08-2020

Topvakantie, vriendelijk personeel, schone huisjes

Netjes verzorgde camping. Veel groen wat ook voor beschutting zorgt. Prachtig strand, met hoge tij verschillen. Perfect voor zandkastelen en geen diep water. Welkomst was zeer vriendelijk. Leuk zwembad voor vertier, niet echt om te zwemmen, lekker warm water. Ik had zelf voldoende schoonmaakmiddelen mee vanwege Covid-19 maar de stacaravan was netjes schoongemaakt. Wat ontbrak was een vaatdoek, theedoek en handdoek dat principe kenden ze niet bij de receptie. Dat was eigenlijk het enige gemis. Superleuke camping, leuk opgezet. Leuk personeel, hier en daar ook Nederlands sprekend. Leuk voor de kinderen. Er is één restaurantje, klein maar voldoende. Tip: Tom's cafe in Penmarch is een echte aanrader, relaxte sfeer, mooi strand om te kijken naar alle surfers. Winkeltje op het park is wel prijzig, maar Lidl in de buurt ;-) . Wij hebben ons erg goed vermaakt.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Marije van der Maat04-08-2020

Fantastische plek!

Hele leuke camping!!! Mooie ligging, goede faciliteiten, vriendelijk personeel, een paradijsje voor onze jongens van 6 en 2. We zaten in een splinternieuwe stacaravan, maar ook bij mensen die in een ouder model zaten - en bijvoorbeeld bij het zwembad - was alles heel schoon en verzorgd. Genoeg te doen, zowel voor kleintjes als voor pubers. Heerlijk zwembad, en aan het strand. Op fiets-/auto-afstand van diverse bezienswaardigheden, restaurantjes, etc. Top tijd gehad!!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9B Graat13-08-2019

Fantastisch! Geweldig zwembad en zo op het strand!

Hele leuke camping! Wij waren hier met onze dochters van 4 en 8 jaar en zij hebben zich prima vermaakt op deze camping. Er is een prachtig zwembad met hele leuke glijbanen, een leuk, Nederlands animatieteam (helaas pas vanaf 5 jaar) en 's avonds worden er leuke shows georganiseerd. Ook zit je vanaf de camping binnen 3 minuten op het mooie zandstrand en is er in de buurt van alles te doen. Wij hebben een topvakantie gehad!

• 8Erna16-08-2018

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan.

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan. Helaas nog geen Wifi in de caravan, alleen bij de receptie en de winkel.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Benjamin Ark09-08-2018

Geweldige camping, zeer de moeite waard

Mooi gelegen camping, ruim opgezet, veel privacy bij de stacaravans. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen toch geen geluidsoverlast. Mooi buiten zwembad en verwarmd binnen zwembad met toezicht van een badmeester. Uitstekende horeca en winkeltje met voldoende keus. Behulpzame medewerkers die ook engels spreken en vele ook nederlands. Goede ligging aan het strand en veel leuke plaatsjes en bezienswaardigheden in de buurt. Een echte aanrader deze camping!

• 8Anneke09-07-2018

thuis komen, puur door de heerlijke omgeving

Ideale plek om de prachtige natuur, havenplaatsen en historische bezienswaardigheden te ontdekken. Meer personeel in het restaurant, daarop NIET bezuinigen,dat kost uiteindelijk klanten.complimenten aan de jonge dame die er alleen voor stond,elke avond. Zij komt er wel. Slecht werkende wifi,hoeft niet in 2018. Hapje serveren in de bar, hongerige gasten betalen gemakkelijk 8 euro voor een snack. Geen badmeester gezien tijdens ons verblijf... Meer toezicht vereist. Grotere prullenbak in accommodatie

• 6Eetgelegenheden
  • 10Nathalie25-08-2017

Fantastische camping

2 weken op deze camping gestaan in een stacaravan. Echt een geweldige camping; Vlotte en zeer vriendelijke ontvangst. Stacaravan supermooi, schoon, compleet ingericht. Veel activiteiten voor kinderen zonder dat de hele camping er last van heeft. Mooi zwembad en direct aan het strand, beter kan je het niet hebben. Heerlijke broodjes en pizza's op de camping en belangrijk, de camping is heel schoon. Ook in de omgeving veel te doen. Niet de goedkoopste maar je krijgt er een super vakantie voor terug.

• 8SLW17-08-2017

Super camping!

Een hele leuke en mooie camping. Er zijn verschillende activiteiten te doen. De camping is erg netjes en het personeel is correct en behulpzaam. Het is geen grote camping, maar wel genoeg te doen. Elke dag weer iets nieuws te beleven: Stormbaan, klimmuur, schuimparty, circus... Mooie verzorgde stacaravans. Alleen de bedden zijn erg hard. En slecht werkende wifi. Maar dat heeft onze week vakantie niet minder leuk gemaakt. Als je een pizza wilt afhalen, ga dan meteen om 18.00u anders kan het zijn dat je een uur moet wachten.

• 7Eetgelegenheden

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar