Camping Yelloh! Village La Plage

Camping Yelloh! Village La Plage
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Plage voor je op een rij gezet:

99 reviews over Camping Yelloh! Village La Plage in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan. Helaas nog geen Wifi in de caravan, alleen bij de receptie en de winkel.

Geweldige camping, zeer de moeite waard

Benjamin Ark
9-8-2018

Mooi gelegen camping, ruim opgezet, veel privacy bij de stacaravans.

Er wordt veel georganiseerd voor kinderen toch geen geluidsoverlast. Mooi buiten zwembad en verwarmd binnen zwembad met toezicht van een badmeester. Uitstekende horeca en winkeltje met voldoende keus. Behulpzame medewerkers die ook engels spreken en vele ook nederlands. Goede ligging aan het strand en veel leuke plaatsjes en bezienswaardigheden in de buurt. Een echte aanrader deze camping!

Ideale plek om de prachtige natuur, havenplaatsen en historische bezienswaardigheden te ontdekken. Meer personeel in het restaurant, daarop NIET bezuinigen,dat kost uiteindelijk klanten.complimenten aan de jonge dame die er alleen voor stond,elke avond. Zij komt er wel. Slecht werkende wifi,hoeft niet in 2018. Hapje serveren in de bar, hongerige gasten betalen gemakkelijk 8 euro voor een snack. Geen badmeester gezien tijdens ons verblijf... Meer toezicht vereist. Grotere prullenbak in accommodatie

Fantastische camping

Nathalie
25-8-2017

2 weken op deze camping gestaan in een stacaravan. Echt een geweldige camping;

Vlotte en zeer vriendelijke ontvangst. Stacaravan supermooi, schoon, compleet ingericht. Veel activiteiten voor kinderen zonder dat de hele camping er last van heeft. Mooi zwembad en direct aan het strand, beter kan je het niet hebben. Heerlijke broodjes en pizza's op de camping en belangrijk, de camping is heel schoon. Ook in de omgeving veel te doen. Niet de goedkoopste maar je krijgt er een super vakantie voor terug.

Super camping!

SLW
17-8-2017

Een hele leuke en mooie camping. Er zijn verschillende activiteiten te doen.

De camping is erg netjes en het personeel is correct en behulpzaam.

Het is geen grote camping, maar wel genoeg te doen. Elke dag weer iets nieuws te beleven: Stormbaan, klimmuur, schuimparty, circus...

Mooie verzorgde stacaravans. Alleen de bedden zijn erg hard. En slecht werkende wifi. Maar dat heeft onze week vakantie niet minder leuk gemaakt.

Als je een pizza wilt afhalen, ga dan meteen om 18.00u anders kan het zijn dat je een uur moet wachten.

Leuke camping, vies sanitair

Marina
11-9-2016

Op zoover werd gesproken over een goede camping met prachtige ligging. Dat was het ook, maar wat erg tegen viel was het sanitair in het campingdeel. De capaciteit was te klein, dus in de rij voor de douches, toiletten werden 3 x per dag "schoongemaakt" met de "Franse slag". De 2 1/2 week dat wij er geweest zijn hebben er dezelfde vlekken (bloed/poep) op de muren en deuren gezeten. Er was geen scheiding mannen/vrouwen, waardoor je als vrouw nauwelijks op de toiletbril durfde te zitten. We gingen met reinigingsdoekjes naar de toilet. We hebben dit aangegeven bij de campingleiding, maar er vond geen verbetering plaats. Wel was er een sanitair blok in het mobilhome deel wat nauwelijks gebruikt werd en dat was schoon. Daar kon je prima douchen. Voor gebruik toilet was het te ver (1 km lopen)

Ook was het de eerste week erg rumoerig 's avonds en 's nachts. Grote gezelschappen die tot laat lallend aan de BBQ waren. De 2e week was het rustiger, dus waarschijnlijk hadden we het niet getroffen.

De stacaravan was van alle gemakken voorzien en was gelegen op een mooie plek aan de rand van de camping met voor de kinderen een leuke zandheuvel aan de zijkant. Erg handig dat het hekje van de veranda dicht kon, zodat onze jongste van 1 niet altijd er vanaf kon.

Bij aankomst was het wel vervelend dat er na 22 uur geen auto meer op de camping mocht (we kwamen vanwege Franse grenscontrole met een uur reisvertraging) aan om 22.45 uur) en dat we alle bagage daardoor van het parkeerterrein naar de caravan moesten dragen.

Verder stond in de campingregels dat het na 22 uur stil moest zijn. De animatie van de camping hield zich daar echter niet aan en ook al zaten we aan de rand van de camping toch konden we bijna elke avond de muziek goed horen en daardoor pas laat slapen. Ook geluidsoverlast van jongeren gehad en daar werd ook niet op gecontroleerd.

Het zwembad was fijn ook met het pierenbadje voor de kleinsten. Het strand dichtbij is netjes en altijd voldoende plaats.

Erg jammer dat onze zoon van 6 geen enkele andere Nederlandse leeftijdsgenoot op de camping is tegengekomen.

Vervelend dat de heren geen zwemshort aanmochten.

Kussens op de stoelen zou erg fijn zijn.

Bedden zijn met spingveren. Ik sliep daardoor niet goed. Na het leggen van een extra deken onzer de matrashoes iets beter.

leuke activiteiten voor jong en oud

nathalie
2-5-2016

leuke camping, waar men veel doet en een goede service bieden.zo had mijn dochter een gebroken neus per ongeluk en iemand van de camping ging met ons mee naar het ziekenhuis om te vertalen.was erg fijn,want die fransen doen geen moeite om engels te praten.

ondanks onze pech vakantie (boerenstaking/kapotte auto enz) waren we slechts een weekje op de camping, dit had 20 dagen moeten zijn.we hebben er het beste van gemaakt en waren zeer tevreden over de activiteiten op de camping

Perfecte relaxvakantie

Corine
1-5-2016

Prachtige ligging van de camping! Mooie mobilhomes die wel aan de kleine kant waren.

Slechte wifi, ondanks €15,- pppw maar halve tijd internet, personeel kon hier ook niets mee en gaven dit ook eerlijk vooraf aan.

Slecht afhaalrestaurant, pizzabakker in het dorp duurt net zolang maar waren overheerlijke pizzas!

Mooie omgeving met weinig last van toerisme, hele aardige en behulpzame bewoners en zeer hondvriendelijk!

Heerlijk relaxed!

Sandra
20-1-2016

Voor Bretagne hadden we super weer in augustus. Elke dag naar het strand geweest wat goed aan te lopen was. De jongens hebben alleen het zwembad en de voetbalkooi gezien die ze wel moesten delen met de basketballers. Pingpongen was ook erg in maar er waren weinig Nederlandse kinderen ouder dan 13/14 jaar. Hierdoor had onze dochter weinig aansluiting. Veel Franse en Engelse vakantiegangers. De wifi was erg slecht, alleen bij de receptie nog redelijk te doen. Of je moest betalen maar hier geen ervaring mee. De plekken waren niet erg groot, of juist erg verschillend. Wel konden we een andere plek krijgen voor de tent toen we aankwamen en onder de bomen in de achterste hoek van de camping bleken ingedeeld. Hierbij erg behulpzaam. Wij hadden een surfcursus voor 5 ochtenden erbij geboekt. Super om te doen maar dit bleek 10 min. met de auto rijden te zijn. Geeft niet maar boek dan niet te vroeg (9u) want je moet dan elke x vroeg uit bed. Wel een lange dag nog voor op het strand. Omgeving leuk om te fietsen!

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Plage in Le Guilvinec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.