Camping Yelloh! Village La Plage

Frankrijk, Bretagne, Le Guilvinec

8.5Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Plage voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Aan het strand van Bretagne, tussen het groen, ligt Camping Yelloh! Village La Plage. De kampeerplaatsen zijn schoon, ruim en bieden genoeg privacy. De camping is ideaal voor families door de aanwezigheid van een animatieteam en zwembad. Leer duiken, zeilen of surfen op het strand of bezoek de vissershaven van het nabijgelegen dorp Le Guilvinec.

124 reviews over Camping Yelloh! Village La Plage

• 2019
    9B Graat13-08-2019

Fantastisch! Geweldig zwembad en zo op het strand!

Hele leuke camping! Wij waren hier met onze dochters van 4 en 8 jaar en zij hebben zich prima vermaakt op deze camping. Er is een prachtig zwembad met hele leuke glijbanen, een leuk, Nederlands animatieteam (helaas pas vanaf 5 jaar) en 's avonds worden er leuke shows georganiseerd. Ook zit je vanaf de camping binnen 3 minuten op het mooie zandstrand en is er in de buurt van alles te doen. Wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Erna16-08-2018

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan.

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan. Helaas nog geen Wifi in de caravan, alleen bij de receptie en de winkel.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Benjamin Ark09-08-2018

Geweldige camping, zeer de moeite waard

Mooi gelegen camping, ruim opgezet, veel privacy bij de stacaravans. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen toch geen geluidsoverlast. Mooi buiten zwembad en verwarmd binnen zwembad met toezicht van een badmeester. Uitstekende horeca en winkeltje met voldoende keus. Behulpzame medewerkers die ook engels spreken en vele ook nederlands. Goede ligging aan het strand en veel leuke plaatsjes en bezienswaardigheden in de buurt. Een echte aanrader deze camping!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anneke09-07-2018

thuis komen, puur door de heerlijke omgeving

Ideale plek om de prachtige natuur, havenplaatsen en historische bezienswaardigheden te ontdekken. Meer personeel in het restaurant, daarop NIET bezuinigen,dat kost uiteindelijk klanten.complimenten aan de jonge dame die er alleen voor stond,elke avond. Zij komt er wel. Slecht werkende wifi,hoeft niet in 2018. Hapje serveren in de bar, hongerige gasten betalen gemakkelijk 8 euro voor een snack. Geen badmeester gezien tijdens ons verblijf... Meer toezicht vereist. Grotere prullenbak in accommodatie

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Nathalie25-08-2017

Fantastische camping

2 weken op deze camping gestaan in een stacaravan. Echt een geweldige camping; Vlotte en zeer vriendelijke ontvangst. Stacaravan supermooi, schoon, compleet ingericht. Veel activiteiten voor kinderen zonder dat de hele camping er last van heeft. Mooi zwembad en direct aan het strand, beter kan je het niet hebben. Heerlijke broodjes en pizza's op de camping en belangrijk, de camping is heel schoon. Ook in de omgeving veel te doen. Niet de goedkoopste maar je krijgt er een super vakantie voor terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8SLW17-08-2017

Super camping!

Een hele leuke en mooie camping. Er zijn verschillende activiteiten te doen. De camping is erg netjes en het personeel is correct en behulpzaam. Het is geen grote camping, maar wel genoeg te doen. Elke dag weer iets nieuws te beleven: Stormbaan, klimmuur, schuimparty, circus... Mooie verzorgde stacaravans. Alleen de bedden zijn erg hard. En slecht werkende wifi. Maar dat heeft onze week vakantie niet minder leuk gemaakt. Als je een pizza wilt afhalen, ga dan meteen om 18.00u anders kan het zijn dat je een uur moet wachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Marina11-09-2016

Leuke camping, vies sanitair

Op zoover werd gesproken over een goede camping met prachtige ligging. Dat was het ook, maar wat erg tegen viel was het sanitair in het campingdeel. De capaciteit was te klein, dus in de rij voor de douches, toiletten werden 3 x per dag "schoongemaakt" met de "Franse slag". De 2 1/2 week dat wij er geweest zijn hebben er dezelfde vlekken (bloed/poep) op de muren en deuren gezeten. Er was geen scheiding mannen/vrouwen, waardoor je als vrouw nauwelijks op de toiletbril durfde te zitten. We gingen met reinigingsdoekjes naar de toilet. We hebben dit aangegeven bij de campingleiding, maar er vond geen verbetering plaats. Wel was er een sanitair blok in het mobilhome deel wat nauwelijks gebruikt werd en dat was schoon. Daar kon je prima douchen. Voor gebruik toilet was het te ver (1 km lopen) Ook was het de eerste week erg rumoerig 's avonds en 's nachts. Grote gezelschappen die tot laat lallend aan de BBQ waren. De 2e week was het rustiger, dus waarschijnlijk hadden we het niet getroffen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Tanja08-08-2016

mooie camping met geen andere Nederlande kinderen

De stacaravan was van alle gemakken voorzien en was gelegen op een mooie plek aan de rand van de camping met voor de kinderen een leuke zandheuvel aan de zijkant. Erg handig dat het hekje van de veranda dicht kon, zodat onze jongste van 1 niet altijd er vanaf kon. Bij aankomst was het wel vervelend dat er na 22 uur geen auto meer op de camping mocht (we kwamen vanwege Franse grenscontrole met een uur reisvertraging) aan om 22.45 uur) en dat we alle bagage daardoor van het parkeerterrein naar de caravan moesten dragen. Verder stond in de campingregels dat het na 22 uur stil moest zijn. De animatie van de camping hield zich daar echter niet aan en ook al zaten we aan de rand van de camping toch konden we bijna elke avond de muziek goed horen en daardoor pas laat slapen. Ook geluidsoverlast van jongeren gehad en daar werd ook niet op gecontroleerd. Het zwembad was fijn ook met het pierenbadje voor de kleinsten. Het strand dichtbij is netjes en altijd voldoende plaats. Erg jammer dat onze zoon van 6 geen enkele andere Nederlandse leeftijdsgenoot op de camping is tegengekomen. Vervelend dat de heren geen zwemshort aanmochten. Kussens op de stoelen zou erg fijn zijn. Bedden zijn met spingveren. Ik sliep daardoor niet goed. Na het leggen van een extra deken onzer de matrashoes iets beter.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8nathalie02-05-2016

leuke activiteiten voor jong en oud

leuke camping, waar men veel doet en een goede service bieden.zo had mijn dochter een gebroken neus per ongeluk en iemand van de camping ging met ons mee naar het ziekenhuis om te vertalen.was erg fijn,want die fransen doen geen moeite om engels te praten. ondanks onze pech vakantie (boerenstaking/kapotte auto enz) waren we slechts een weekje op de camping, dit had 20 dagen moeten zijn.we hebben er het beste van gemaakt en waren zeer tevreden over de activiteiten op de camping

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Corine01-05-2016

Perfecte relaxvakantie

Prachtige ligging van de camping! Mooie mobilhomes die wel aan de kleine kant waren. Slechte wifi, ondanks €15,- pppw maar halve tijd internet, personeel kon hier ook niets mee en gaven dit ook eerlijk vooraf aan. Slecht afhaalrestaurant, pizzabakker in het dorp duurt net zolang maar waren overheerlijke pizzas! Mooie omgeving met weinig last van toerisme, hele aardige en behulpzame bewoners en zeer hondvriendelijk!

• 10Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

2 tips over Camping Yelloh! Village La Plage

• seefje, 22-10-2013

Het weer kan tegenzitten dus neem een paar truien/vesten mee.

• leon.diane, 13-08-2012

Het zee-aquarium in Brest is leuk. Markt in Guilvinec op zondagochtend is ook grappig. Concarneau is een aanrader (mits het zonnig weer is, want dan is het gezellig op een terrasje zitten). Pointe du Raz hebben wij bezocht toen het geen helder weer was. Bénodet is een gezellig plaatsje. In Pont-l'Abbé kun je goed boodschappen doen.

12 vragen over Camping Yelloh! Village La Plage

• Kim Dautzenberg, 04-08-2018

Hond op strand /dorp op loopafstand?

Weet iemand of er honden op het strand mogen? Is er een dorpje op loop afstand?

• van Wanrooij, 02-01-2015

weer

Kan iemand mij vertellen wat voor weer het is eind juli begin augustus? En zijn er veel Nederlanders op de camping of deze vooral frans?

Harry, 26-11-2019

Je kan inderdaad buiten eten en wordt veel gebruik van gemaakt

Hes, 15-01-2020

Ja er is een handdoeken service

• lj, 24-06-2014

met kinderen

Heef er iemand tips voor dagjes weg met kinderen? Ook met minder mooi weer. Kindjes zijn 3 en 5 jaar.

Camping Yelloh! Village La Plage info

• Aantal sterrensterstersterster