Camping De La Plage

Camping Info

Meer campinginfo

51 reviews over Camping De La Plage

• 7Marcel08-09-2019

Redelijke camping om Carnac e.o. te verkennen.

Drukke camping (ook in naseizoen) met achteruitgang op strand. Sommige plekken klein en kort op elkaar gelegen. Net sanitair (2 blokken). Vriendelijk (Nederlandstalige) receptiepersoneel (Bram). In omgeving verschillende mogelijkheden op te kunnen fietsen . Huur accommodaties (huisjes) staan gemixed tussen de staanplaatsen. Vanaf camping 10 minuten lopen via strand naar restaurant met terrassen aan zee kant. Redelijke kaart en prijzen. Aan achterzijde van restaurant winkel waar 's morgens brood gehaald kan worden. In dit seizoen redelijk te doen, in hoogseizoen waarschijnlijk camping met veel overlast.

• 9Eetgelegenheden

• 8Rene01-09-2019

Leuke camping netjes schoon

Goede camping Straatjes met de kampeerplekken aan beide zijde, mooie gras veldjes. In deze streek veel Fransen en Britten weinig Nederlanders Dicht bij t strand Prima zwembad winkels dicht bij Omgeving is wat druk maar niet te druk Sanitair prima, alles goed geregeld. Receptie vriendelijk en behulpzaam Restaurant erg duur

Voor oudere jeugd is er weinig vermaak op de camping

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    10Jasper Slikkerveer21-03-2018

Dit jaar weer!

Heerlijke camping in deze tijd kom je lekker tot je rust...de mobilehome is schoon en is van alle gemakken voorzien. Het is dicht bij het strand en in de buurt zijn goede bezienswaardigheden. Tennisbaan nummer 1 is goed om te bespelen en de bbq is zeker een aanrader! De medewerkers zijn zeer aardig en behulpzaam!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9J03-01-2018

Goede camping, maar weinig te doen

Het is een goede camping, maar voor de oudere jeugd (16+) is er weinig te doen. Op de camping zijn weinig Nederlandse jongeren en er is vooral s'avonds niet veel te doen. Ook in het dorpje is niet veel te doen. Verder hadden wij niet veel geluk met het weer. Er was vaak een koude, harde wind en veel bewolking. Volgens onze buren, die al jaren op deze camping komen, is het er 'normaal' veel warmer en schijnt de zon vaker. We hebben een prima vakantie gehad, maar voor ons niet nog een keer.

Tip: Neem fietsen mee! De omgeving is super mooi!

Gereisd in jul, 2017

• 9Eetgelegenheden

• 2017
    9Sem26-09-2017

Strand/bos prachtige plaatsjes

Met onze hond op deze camping is het heerlijk vertoeven..alles is aanwezig.! Fijne camping mooi chaletje.. We hebben genoten

• 7Heimhuis11-08-2017

Prachtige omgeving

Eerste keer Zuid-bretagne en dat is ons uitstekend bevallen. Camping heeft een schitterende ligging direct aan de baai. Camping is relatief klein en bied weinig ruimte voor verkeer. Wij verbleven in in stacaravan van touroperator, type esprit en zou persoonlijk afraden om op deze camping in dit type te verblijven. Ze staan op krappe plekken met erg weinig privacy. Verder zitten er keiharde matrassen in voorde kinderen en ook de hoekbank kun je niet normaal op zitten (ondiepe zit met wegglijdende kussens). Overdag is het betrekkelijk rustig op de camping, maar in de avond gaan m.n. de Engelse kinderen helemaal los op de camping (schreeuwen en krijsen in groepjes over de camping) om 22.30 treedt dan weer de rust in. Animatie voor kinderen was wat beperkt op de camping.

• 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Beverwijk04-05-2017

Geweldige en gezellige camping, mooi strand,leuk

Let op de ingang, een oude stenen poort die wat smal is en de toegang maakt een flauwe bocht, je verlaat de CP door de achterkant en weer let op een scherpe nauwe bocht ,wel 1 richting verkeer! Prima plaatsen goed sanitair en leuk zwembad voor de kinderen maar het mooiste is het strand wat ook bij hoog water droog blijft , prima zwemmen, vlakbij een leuk terras met uitzicht op zee, Je kunt langs de kust prima wandelen naar een leuk stadje met gezellige terrassen en markt ook bereikbaar per fiets!

• Oude reviews

9erwin13-08-2016

Heerlijke vakantie

Mooie camping direct aan zee. We hebben hier 2,5 genoten!!!! Sanitair en voldoende maar niet altijd even schoon. Al zijn de kampeerders daar zelf verantwoordelijk voor..... Mooi zandstrand met prima zwemmogelijkheden. Ook snorkelen en kanoën is prima te doen. Mooie omgeving met gezellige plaatsjes. Prima wandelmogelijkheden.

• 9Fam Teckels17-07-2016

Pareltje aan het strand,

Erg leuke camping, vlak aan het strand in een prachtig gebied van Bretagne. Vrij grote plekken met keuze voor zon en/of schaduw. Vlotte receptie met duidelijke uitleg qua mogelijkheden in de buurt. Superschoon sanitair in moderne staat met grote douchehokken, ruim warm water. Brood en een kleine super met restaurant ligt op 5 minuten wandelen van de camping. Klachten over smalle paadjes zijn ongegrond, rustig rijden en je komt overal. Ideaal om fietsen mee te nemen, Er zijn veel fietspaden, langs de kustlijn en Carnac ligt op 15 min fietsen. Er loopt een smal wandelpad langs de kust, ideaal om vanaf de camping naar Trinite te wandelen.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Hans Voskamp07-07-2016

Is en blijft een goudappeltje in de fruitmans

De ligging is geweldig met een eigen achteruitgang direct op het strand. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is er schoon, verzorgd en op sommige plekken zelfs parkachtig mooi. Nadeel? Ja, eentje. Het terrein is wat krap en je komt op sommige plekken wat lastig op of van je plek al is het met een mover goed te doen.

3 tips over Camping De La Plage

• rene, 01-09-2019

Quiberon wandelen langs de west kust Auray Carnac Gekanoed bij VAREC'H KAYAK BRETAGNE. Was pittig ivm stroming maar erg mooi en leuk Vannes

• Karolijn Govers, 20-09-2013

Reserveer je plek van tevoren, want de grootte van de plekken verschilt nogal.

• Karolijn Govers, 16-09-2013

Zoek je plek van tevoren uit op de plattegrond die te vinden is op de website van de camping. De grootte van de plaatsen kan nogal verschillen.

1 vraag over Camping De La Plage

• Lucas883, 10-02-2017

oudere kinderen

wij zijn van plan om juli 2017 (vanaf 23/7) met onze kinderen van 14 en 16 jaar deze camping te bezoeken. is dit een geschikte camping voor wat oudere kinderen of meer voor kleinere? zijn er veel Nederlanders aanwezend of vnl Frans? zijn er ervaringen welke plaatsen op de camping we zeer zeker niet moeten reserveren, of welke juist wel> alvast dank

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig