Camping De La Plage

Met oudere kinderen

Dit jaar weer!

Jasper Slikkerveer
21-3-2018

Heerlijke camping in deze tijd kom je lekker tot je rust...de mobilehome is schoon en is van alle gemakken voorzien. Het is dicht bij het strand en in de buurt zijn goede bezienswaardigheden. Tennisbaan nummer 1 is goed om te bespelen en de bbq is zeker een aanrader! De medewerkers zijn zeer aardig en behulpzaam!!

Goede camping, maar weinig te doen

J
3-1-2018

Het is een goede camping, maar voor de oudere jeugd (16+) is er weinig te doen. Op de camping zijn weinig Nederlandse jongeren en er is vooral s'avonds niet veel te doen. Ook in het dorpje is niet veel te doen. Verder hadden wij niet veel geluk met het weer. Er was vaak een koude, harde wind en veel bewolking. Volgens onze buren, die al jaren op deze camping komen, is het er 'normaal' veel warmer en schijnt de zon vaker.

We hebben een prima vakantie gehad, maar voor ons niet nog een keer.

Tip: Neem fietsen mee! De omgeving is super mooi!

Gereisd in jul, 2017

Strand/bos prachtige plaatsjes

Sem
26-9-2017

Met onze hond op deze camping is het heerlijk vertoeven..alles is aanwezig.!

Fijne camping mooi chaletje..

We hebben genoten

Prachtige omgeving

Heimhuis
        11-8-2017

Eerste keer Zuid-bretagne en dat is ons uitstekend bevallen. Camping heeft een schitterende ligging direct aan de baai. Camping is relatief klein en bied weinig ruimte voor verkeer. Wij verbleven in in stacaravan van touroperator, type esprit en zou persoonlijk afraden om op deze camping in dit type te verblijven. Ze staan op krappe plekken met erg weinig privacy. Verder zitten er keiharde matrassen in voorde kinderen en ook de hoekbank kun je niet normaal op zitten (ondiepe zit met wegglijdende kussens). Overdag is het betrekkelijk rustig op de camping, maar in de avond gaan m.n. de Engelse kinderen helemaal los op de camping (schreeuwen en krijsen in groepjes over de camping) om 22.30 treedt dan weer de rust in. Animatie voor kinderen was wat beperkt op de camping.

Let op de ingang, een oude stenen poort die wat smal is en de toegang maakt een flauwe bocht, je verlaat de CP door de achterkant en weer let op een scherpe nauwe bocht ,wel 1 richting verkeer! Prima plaatsen goed sanitair en leuk zwembad voor de kinderen maar het mooiste is het strand wat ook bij hoog water droog blijft , prima zwemmen, vlakbij een leuk terras met uitzicht op zee, Je kunt langs de kust prima wandelen naar een leuk stadje met gezellige terrassen en markt ook bereikbaar per fiets!

Heerlijke vakantie

erwin
        13-8-2016

Mooie camping direct aan zee. We hebben hier 2,5 genoten!!!!

Sanitair en voldoende maar niet altijd even schoon. Al zijn de kampeerders daar zelf verantwoordelijk voor.....

Mooi zandstrand met prima zwemmogelijkheden. Ook snorkelen en kanoën is prima te doen.

Mooie omgeving met gezellige plaatsjes. Prima wandelmogelijkheden.

Pareltje aan het strand,

Fam Teckels
        17-7-2016

Erg leuke camping, vlak aan het strand in een prachtig gebied van Bretagne. Vrij grote plekken met keuze voor zon en/of schaduw. Vlotte receptie met duidelijke uitleg qua mogelijkheden in de buurt. Superschoon sanitair in moderne staat met grote douchehokken, ruim warm water. Brood en een kleine super met restaurant ligt op 5 minuten wandelen van de camping. Klachten over smalle paadjes zijn ongegrond, rustig rijden en je komt overal. Ideaal om fietsen mee te nemen, Er zijn veel fietspaden, langs de kustlijn en Carnac ligt op 15 min fietsen. Er loopt een smal wandelpad langs de kust, ideaal om vanaf de camping naar Trinite te wandelen.

Is en blijft een goudappeltje in de fruitmans

Hans Voskamp
        7-7-2016

De ligging is geweldig met een eigen achteruitgang direct op het strand.

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is er schoon, verzorgd en op sommige plekken zelfs parkachtig mooi.

Nadeel? Ja, eentje. Het terrein is wat krap en je komt op sommige plekken wat lastig op of van je plek al is het met een mover goed te doen.

Rust, vogels, over het strand naar de bakker.

h_vaneert
        29-6-2016

Erg rustig in juni, veel ouderen vooral uit GB. Na zons ondergang veel agressieve muggen. Goed en schoon sanitair en leuke behulpzame mensen bij de receptie. De zee ligt tegen de achteruitgang van de camping. 30 meter over het kleine duintje. Mooie baai. Kunt er prima wandelen. Vele supermarkten vlakbij in Carnac. Kunt er ook prima fietsen. Niet geheel vlak, echter ook geen cols met een categorie. Er zijn caravans en tenten te huur. BBQ allen op daarvoor bestemde plaats. Een grill op gas kan gewoon op de plaats. In la trinite is er twee maal per week di+vr een markt. Goede verse artikelen. Veel mogelijkheden voor watersport. Van huren van zeilboten, kayaks tot waterscooters in de buurt. Leuke en goede eetgelegenheden in de buurt. s' Morgens je brood en croissantjes halen via een wandeling over het strand.

Aanrader

Debby
        20-8-2015

Top ligging, je bent zó op het strand. Wij hadden een gunstige plek voor onze caravan, er bevinden zich ook kleinere plekken. Werden door ( NL) receptionist naar plaats begeleid. Was ook wel nodig, want er zijn erg krappe straatjes, alles éénrichting! Wij hebben geen geluidsoverlast van buren ed, maar als je de camping rondliep, kon je het slechter treffen!! Je moet echt geluk hebben wbt plaats/buren, maar daar kan de campingeigenaar weinig aan doen, is op elke camping.

De plaats Trinité is zeer sfeervol met de mooie jachthaven, waar je ook fluisterbootjes kan huren. Leuke restaurantjes, vriendelijke mensen.

Wat helaas wel is tegengevallen, zijn de fietspaden!! Die zijn er niet. Wat zijn wij in NL dan verwend. Er is een smal strookje op de reguliere weg waar 70km gereden mag worden, waar je dan naast de razende auto's fietst, echt jammer want de omgeving is super, zo aan de kust!

Eurocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De La Plage in La Trinité sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.