La Forêt-Fouesnant

We hebben een aantal aanbieders voor La Forêt-Fouesnant voor je op een rij gezet:

vakanties La Forêt-Fouesnant

Reviews over La Forêt-Fouesnant

Klein dorpje dat zelf niet heel veel voorstelt.

De Jong,
    6-8-2013

Klein dorpje dat van zich zelf weinig heeft. In de nabije omgeving is echter genoeg te zien!

Zorg er wel voor dat je een auto tot je beschikking hebt! Fietsen lijkt gevaarlijk (geen ervaring) en lopend zijn de bezienswaardigheden te ver weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goede uitvalsbasis.

robenfiet,
    4-7-2013

Op zich is het geen boeiende plaats. een klein centrum. De buitenwijken zijn mooi aangelegd met veel bomen en bloemen. Het uitgaansleven is niet veel. Een kroeg en wat restaurantjes die niet echt aantrekken. Het terras bij de jachthaven is leuk, omdat daar nog wel wat "gebeurt". Maar het is een rustige plaats en van daaruit zit je zo in Concarneau, Locronan, Pont Aven, enzo. Dus het is een prima uitvalsbasis, als je 's avonds geen vertier zoekt.

Gereisd met partner in juni 2013
La Forêt-Fouesnant scoort een 8,9 uit 10, op basis van 54 reviews