Camping Domaine du Logis

Camping Domaine du Logis
9,1

Omschrijving
Camping Domaine du Logis is geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen en het personeel is zeer gastvrij. Er is een zwembad, animatie, schoon sanitair en een heel goed restaurant, net een brasserie. De streek is rustig en uitermate geschikt voor wandelingen en fietstochten. Tip: bezoek Dinan en Saint Malo (niet bij vloed, dan is er geen strand).

Laatste review

De camping was prima. We hadden er stiekem meer van verwacht. Sanitair was ok. Niet altijd schoon maar meestal wel. Paar deuren waren stuk (werden ook niet gemaakt) en de hokjes waren van boven en onder open. Niet zo prettig. De douches waren wel erg ruim vooral de hokjes in de hoeken. De camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. (s'nachts zijn er ouders die hun kind 2 uren laten huilen.. oordoppen zijn een must) Denk dat de oudere jeugd hier niet zoveel aan vindt. Zwembad erg druk en klein, afhaal eten is lekker! Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ruime plaatsen (wel kraantje maar geen afvoer). Al met al wel prima.

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Mont-Saint-Michel: Super! Maar niet in het hoogseizoen. Lees: vreselijk druk en een uur wachten bij parkeerautomaat. Neem eten mee! Enorm duur en vies (Italiaan in het begin, goor).

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Kenmerken

Wel prima, Bretagne is prachtig

de Jong,
8-10-2018

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Super!

M. Mijs,
9-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Hier een uitgebreide recensie:

Tent van touroperator was echt (weer) top. Gezelligheid op het veldje top. Kinderen tussen de 0 en 6/8 jaar.

De meiden van de animatie waren super! Minidisco kon niet worden overgeslagen.

Pizza's zijn top!

Dinan is een middeleeuws leuk plaatsje (lees, hobbelige straatjes/niet echt buggyproof en veel hoogteverschil). Vooral toeristische winkeltjes maar wel echt een mooi stadje.

Dinard heeft een leuk strandje en draaimolen en paardenraces op de fiets. Was een hit! Ga over het strand bij het openbare zwembad omhoog en eet een broodje bij de surfschool. Leuke sfeer, lekker en niet zo duur.

Saint malo: heel leuk! Strand bij de burcht prachtig maar ga niet bij vloed want dan is er geen strand.

Mont Saint Michel. Top! Niet te doen met buggy. Druk, lange rij maar als je eenmaal betaald hebt, wel rustiger. Heel mooi uitzicht.

Aquarium. Top maar ga bij mooi weer.

Rennes heeft indoorspeeltuinen.

Erg goed

Anita,
1-8-2018

Mooie ambiance, nette camping en schoon sanitair.

Mooi zwembad en goed restaurant.

Mooie fietsroutes

Fam. Bernaards,
21-7-2018

Meest gastvrije camping ooit, voorziening top voor zowel jonge kinderen als pubers. We hadden een tent met Sanitair van touroperator, maar dat is echt niet nodig, algemeen sanitair is meer dan top en zelfs beter dan van touroperator.

Tenten van touroperator staan sowieso veel te dicht op elkaar.

Très chique !!

Willem,
8-7-2018

Werkelijk een heerlijke camping. Prachtig en perfect onderhouden kasteeldomein. Het is precies een luxe resort. Mooi zwembad met een kasteel op de achtergrond. Lekker eten in het restaurant, beperkte kaart maar met goeie kwaliteit tegen een goede prijs. Niet de doorsnee campingkeuken maar eerder die van een lekkere brasserie. Leuke bar. De kinderen hebben zich geamuseerd in het zwembad. Met ook genoeg leuke badjes voor de kleinste van 4. De aangelegde mountainbikepiste en de miniclub vonden ze erg leuk. Het sanitair is het netste wat ik ben tegengekomen. De plek voor caravan was erg ruim. Je vindt er bovendien erg aangename rust , er is veel te zien in de streek. Én vooral het warme onthaal door Delphine en haar medewerkers is ons erg bevallen. Ik heb het niet zo vaak maar ik was toch triest hier te moeten vertrekken. Werkelijk een pareltje. Vraiment très chique!!

fantastisch

gerda en fred nagelhout,
27-6-2018

mooie camping

we zouden er 2weken blijven maar het zijn er 4 geworden.

vriendelijk personeel en erg schoon en ruime plaatsen en mooi zwembad en mooie sportruimte.

goed restaurant en gezellige bar.

we hebben er heerlijk kunnen fietsen en het is een mooie plek om uitstapjes te maken.

komen beslist nog een keer terug

2 weken meivakantie, helemaal geweldig!

Katja,
3-5-2018

2 weken meivakantie hebben wij in een safaritent van touroperator op Domaine du Logis gezeten. Camping is werkelijk top! Tent is ook top!

Geweldig sanitair, gratis gebruik van de midgetgolf (geweldig voor de kinderen) zwembad prima temperatuur, ook al in mei en dat hebben we niet veel meegemaakt in Frankrijk in mei, elke dag brood te bestellen (1 euro voor een baguette), wasmachines en droger (4 euro wassen, supergrote trommel, 2 euro drogen vonden wij niet duur), zelfs een vaatwasser als je geen zin hebt om af te wassen (1 euro).

Bar en receptie zijn elke dag tot 's avonds laat geopend. Restaurant was wel dicht. Leuke speeltoestellen voor de kids rondom het hoofdgebouw (pingpong). Fijne visvijver op loopafstand. Veel leuke stadjes Dinan, St. Malo, Rennes, Dole de Bretagne, Dinard (leuke markt op do en za !!!) en de vele stranden. Wij bevelen deze camping zeer aan! Kids willen volgend jaar weer terug, dat zegt genoeg!

Kandidaat voor Anwb camping van 2018

Eduard Bruinink,
25-4-2018

Wij komen hier nu voor de 2e keer, maar nu voor 3 maanden, geweldige camping, zeer vriendelijke eigenaren, vernieuwd zwembad, geweldig restaurant, voor zowel jong als oud een zeer goed verblijf, schoon en alles wordt heel goed bijgehouden, wij kamperen 30 jaar en hebben nog Nooit zo een camping gevonden, vorig jaar hier 5 weken geweest, het voelde als thuis zijn, zo gastvrij en verzorgend zijn de eigenaren, zelfs in het voorjaar als het er rustig is, is het er heel erg fijn, doelgroep zijn de jonge gezinnen in het hoogseizoen, en de wat "oudere" genieters in het laagseizoen, heel veel waar voor je geld, omgeving geweldig, alles op steenworp afstand en heel erg fijn om te fietsen in de omgeving. Kortom, kies voor deze camping om de camping van het jaar 2018 te worden, zij hebben het verdiend. Onze speciale dank gaat uit naar de eigenaren Miquel, Delfine en Marine, nog nooit van zulke gastvrije, vriendelijke en behulpzame mensen gezien, ze werken er heel hard aan om de camping steeds meer te verbeteren, ook dit jaar weer, een hele mooie uitbreiding van het zwembad, speciaal voor de kleintjes, geweldig!!!!!

Gezellig met een klein minpuntje

A,
22-3-2018

Leuke camping met mooie plekken, genoeg te doen, ook voor oudere kinderen (onze zoon van bijna 15 heeft zich prima vermaakt, genoeg leeftijdsgenoten). Nadeel van deze camping is dat er veel Engelsen komen met enorme campers (zeg maar gerust vrachtwagens) en dan lijkt het ineens alsof je op een parkeerplaats staat

Vriendelijk personeel maar met bovenstaande opmerking deden ze niks.

Wandelen rondom de camping is erg beperkt want de camping ligt wel aan een bosje maar dat heb je nog een kwartier wel gezien. Aanrader is de wandeltocht die vertrekt vanuit het dorp.

Leuk vismeer bij de camping

Super! Zou zo weer gaan

Frank van der Plas,
3-2-2018

Een hele leuke, mooie en gezellige camping. Met voor de (jonge) kids erg leuke speelmogelijkheden. Mooi zwembad, en net en schoon sanitairgebouw. Vriendelijke eigenaars die je vakantie zo comfortabel mogelijk willen maken. Wij hebben hier twee weken genoten in een villatent.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Logis in La Chapelle aux Filtzmeens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Logis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.