Camping Domaine du Logis *****

Weer vandaag7°-3°

87 reviews over Camping Domaine du Logis in het Nederlands

Super! Zou zo weer gaan

Frank van der Plas, 3-2-2018

Een hele leuke, mooie en gezellige camping. Met voor de (jonge) kids erg leuke speelmogelijkheden. Mooi zwembad, en net en schoon sanitairgebouw. Vriendelijke eigenaars die je vakantie zo comfortabel mogelijk willen maken. Wij hebben hier twee weken genoten in een villatent.

Het was geweldig

Evelyn van Tongeren, 1-10-2017

Het is een fijne schone camping met rust en ruimte lieve mensen die bij de camping betrokken zijn en een goede service

Prachtige Camping, voor herhaling vatbaar

Familie Flokstra, 5-9-2017

Zeer nette camping. Met ruime plekken.

Schoon en net sanitair.

Eigenaar en personeel vriendelijk en correct.

Voor zowel grote kinderen als kleine kinderen genoeg te doen.

Genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Wij komen zeker terug.

Fantastische camping

Erik Moerman, 25-8-2017

Mooie camping, leuk zwembad en goed restaurant. Verder grote douches die 2x per dag werden schoongemaakt en nette wc's en gratis WiFi, bereik niet overal even goed. Zeer vriendelijk personeel, spreken een beetje Nederlands en Engels. Komen hier wellicht nog een keer terug.

Super fijne, schone, gastvrije camping!

Marije, 13-8-2017

Een prachtig, rustig gelegen camping met ruime plaatsen, super schoon sanitair, goede eetgelegenheid, en zeer vriendelijke, gastvrije medewerkers. De (NL) animatie is leuk voor jonge kinderen. En er is ruim speelgelegenheid voor de kinderen.

Het zwembad is prima, maar had wat groter gekund.

In de omgeving is zeer veel te doen. Wij vinden deze camping een absolute aanrader en komen zelf graag nog eens terug!

Deze camping is fantastisch!

Carla, 9-8-2017

Wij zijn met onze 3 dochters van 2.4 en 6 2 weken op deze heerlijke camping geweest en verbleven in een prachtige Villatent.

De campinghouders zijn ontzettend aardig en staan graag voor je klaar. Iedere ochtend verse broodjes en dan wordt je vriendelijk begroet met je naam(knap dat ze dat onthouden) Het si een vrij kleine camping met een klein zwembad wat voor ons heel overzichtelijk was met de meiden. Wij zaten aan de rand van de camping aan het bos, erg mooi en groen. Aangezien we sanitair in de tent hadden hoefden we geen gebruik te maken van de mogelijkheden van de camping maar dit zag er wel erg goed uit. Het restaurant was prima.

De omgeving is prachtig. We hebben echt ontzettend genoten.

Aardige camping

Kusters, 6-8-2017

Een rustige, wat saaie camping. Camping is naar mijn idee vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen van 9 en 12 jaar vonden de camping niet geweldig. Het zwembad is klein en behalve een springkussen en een kleine trampoline staan er nog enkele speeltoestellen voor de allerkleinsten. Je kunt wel midgetgolfen en tafeltennissen. Fietshuur vind ik extreem duur (€ 75 per week).Wij houden van niet te grote campings en zitten niet te wachten op een animeerprogramma maar deze camping vond ik te sfeerloos. Ik miste het gezellige campinggevoel. Het was niet levendig genoeg op de camping. Wij zaten gelukkig wel in een hele mooie villa-tent en deze stonden gelukkig wel aan het meest levendige straatje van de camping. Er is ook een kaal veld waarop de chalets staan. Echt zeer sfeerloos! Sanitair werd prima schoongehouden. In de omgeving (straal van 40 kilometer) is zeer veel te zien en daardoor hebben we een prima vakantie gehad. Bretagne is een aanrader en voor gezinnen met kleine kinderen of oudere mensen die een rustige overzichtelijke camping willen kan ik Domaine du Logis aanraden.

De camping is een sfeervolle, mooi onderhouden kasteelcamping. Overzichtelijk met o.a. animatie voor kinderen, trampo, speelhal met pool, buitenzwembad verwarmd, bar met gezellig terras, restaurant (ook afhaal - met heerlijke pizza's) en zelfs een eenvoudige fitness ruimte. We misten een campingwinkel. De eigenaren en collega's zijn zeer vriendelijk.

Op de camping staat geen enkele Fransman, enkel (nette) Engelsen en (nette) Nederlanders. Dit is op zich niet slecht, maar wij vinden dat als je naar FR op vakantie gaat, dat je ook een Frans gevoel moet krijgen. Nu was dat een stuk minder.

Wij hadden een huisje Taos gehuurd. Een mooi verzorgd huisje, met wel een paar grote nadelen: alle huurhuisjes staan op een apart nieuw aangelegd stuk, afgezonderd van het gezellige gedeelte van de camping. Weliswaar op loopafstand van 'het kasteel', maar je mist volledig het camping gevoel. Echt ongezellig. Je kijkt nu tegen de achterkant van het volgende witte huurhuisje aan. Verder erg prijzig voor de oppervlakte. Zowaar met 2 badkamers, maar in de huiskamer kun je je nauwelijks keren. Zeker met wisselvallig minder handig en prettig.

Sfeervolle rustige camping

M, 25-7-2017

Rustige camping met veel groen. S avons op tijd stil. Leuke sfeer ook voor de kinderen. Wel even rijden naar bezienswaardigheden maar dat weet je als je boekt. Ook een top tent en service van juliette tentvakanties.

Redelijke camping voor hele gezin

JB, 24-7-2017

Een niet te grote camping met redelijk wat activiteit. De stacaravans op het terrein zijn wel echt sfeer verlagend. We zaten in een villa-tent lodge tent en die stonden (te) dicht op elkaar waardoor er geen privacy is.

Fietsen zijn te huur voor flinke meerprijs.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er zijn redelijk veel dag excursies mogelijk inclusief lekkere dagjes naar de mooie stranden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Logis in La Chapelle aux Filtzmeens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Logis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine du Logis scoort een 9.2 uit 10 op basis van 109 reviews.