Guidel-Plages

We hebben een aantal aanbieders voor Guidel-Plages voor je op een rij gezet:

vakanties Guidel-Plages

We hebben een aantal aanbieders voor Guidel-Plages voor je op een rij gezet:

Reviews over Guidel-Plages

Zeer aangenaam park, prettige herinneringen

Quadrifoglio,
    22-9-2014

Met kleine kinderen is dit park echt geweldig. Destijds waren de kinderen 3-4jaar, volop spelen in de zandbak of in de zee...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

leuk appartementencomplex

rianne,
    5-8-2014

Een complex dat uit drie gebouwen bestaat. Wij hadden een 4-6 persoonsappartement op de begane grond, dat aan een grasveldje grensde. Tevens hadden we alleen de avondzon. Dit scheelde erg veel warmte in ons appartement. Er is een ruime hoeveelheid borden en mokken. Een koffiezetapparaat en waterkoker zijn aanwezig. Er is echter maar één kledingkast, terwijl er wel twee slaapkamers zijn.

Het complex ligt nagenoeg aan het strand (één drukke straat er tussen). Er is niets te doen in het plaatsje, zelfs geen bakker. Voor brood moet je naar Guidel (5 minuten met de auto). Ook is er een SuperU en een Lidl in Guidel.

Wij hadden onze hond bij ons en die mocht ook op het strand.

Er is in tegenstelling tot wat de site van touroperator aangeeft, geen restaurant bij het complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi park

Willy de Boer,
    12-9-2013

Prima accommodatie en fantastisch dicht bij strand en zee.

Gereisd met partner in juni 2013

leuk voor een weekje

ruud_ingeborg,
    20-9-2012

hebben hier voor 1 week gezeten, was qua omgeving niet bijzonder er is niks te doen, appartement was prima alleen had iets meer kleur mogen hebben.

bij aankomst is er een borg van 300 euro, in tegenstelling tot wat er op de site staat kun je deze niet met creditcard betalen dus moesten we het contant betalen is wel belangrijk om rekening mee te houden.

en we hadden een app. met zeezicht geboekt en daar ook extra voor betaald echter geen zeezicht gehad maar volgens de receptioniste hadden we zijzeezicht, maar ook dat zagen we niet vanaf ons terras.

was dus een tegenvaller, het ligt wel prima voor het strand en als je echt alleen voor de zon gaat is het een prima locatie wil je echter wat zien dan is het niet de meest ideale omgeving.

Gereisd met partner in september 2012

Mooie plek als je van strand houd.

miek.rapati,
    3-9-2012

Als je van surfen en strand houdt is dit een fantasche plek. Lekker rustig appartement met uitzicht op zze.

Gereisd met partner in juni 2012
Guidel-Plages scoort een 6,9 uit 10, op basis van 9 reviews