Kleine hotelsWeer vandaag24°11°

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijke vakantie

Pieter,
11-8-2018

Fijne camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Mooie grote staplaatsen en een leuke omgeving ( op loop afstand van het strand)

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijk!

Marije
1-8-2016

Een overzichtelijke camping. Onze kinderen van 5 en 7 jaar (onze 2 jarige hielden we bij ons) konden zelfstandig op zoek naar hun 'vakantievriendjes' en naar de goed verzorgde speeltuin. Ruime en groene plekken. Sanitair prima, broodjes service heerlijk. De eigenaar erg aardig en hartelijk. Het zwembad was niet groot maar zeker groot genoeg voor onze kids, water wel wat aan de koude kant. Ik zou het iedereen willen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

ANWB camping

Rustige camping dicht bij zee

M.van der Dussen
31-7-2016

Wij zijn hier dit jaar voor het eerst geweest.Het is een echte franse camping,met mooie grote campeerplaatsen op gras. Ook zijn er veel mobilehomes .Algemeen verzorgde aanblik. Veel keuze in staanplaatsen.Reserveren was eigenlijk niet nodig geweest.(juli!) Gelegen dichtbij het strand,waar het ook niet al te druk is,mar dat vinden wij fijn. Strand met grote getijdenwisselingen,daardoor erg leuk om je te vermaken. Soms veel beklimbare rotsen en groot strand.soms alles juist weg door vloed. Nadeel camping,is verouderd sanitair,maar wel schoon. Klein,maar schoon zwembad. Camping voor jongere kinderen leuk,voor middelbare scholieren niet.Camping en directe omgeving geschikt voor honden.Veel te zien en doen in de omgeving ,die erg mooi is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Vriendelijke camping

Jan
30-1-2015

Het is een niet al te grote vriendelijke camping. De eigenaar is gastvrij maar runt de camping wel met franse slag. Dat wil zeggen, hij organiseert het nodige, maar je kunt nergens op rekenen want zonder veel aankondiging kunnen plannen gewijzigd worden. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor de maaltijden die je af kunt halen. Er is een weekprogramma met beschikbare maaltijden, maar zonder aankondiging kan daarvan afgeweken worden en is het absoluut niet mogelijk de kinderen de beloofde frietjes te geven. Wat wel opvallend is is dat de eigenaar redelijk goed Engels spreekt en dat ook heel gewoon vind om te doen voor NL gasten. De camping heeft een klein maar leuk zwembadje en een eenvoudige speeltuin.

Wat betreft de regio. De camping ligt zeer dicht bij zee. Verder is er in de (ruime) omgeving niet heel veel te beleven.

Al met al is het er met kleine kinderen goed vakantie vieren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fijne kindvriendelijke camping!

Jeroen Wilborts
4-9-2014

Fijne camping met aardige campingeigenaar. Leuk zwembadje en goede ligging tov het strand. Geweldig leuke omgeving met stadjes, en mooie kust . Wij hadden een zeer ruime plek. Dit hadden we vooraf gevraagd. Camping maakt een schone en opgeruimde indruk.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben samen een fijne vakantie gehad in onze stacaravan op camping kost-ar-moor. Het strand is dichtbij en je kunt er heerlijk in de omgeving wandelen. Er is geen boulevard met winkeltjes of restaurants,maar voor ons was dat prima. Er zijn genoeg dorpjes,steden in de buurt waar je je kunt vermaken. De camping is rustig en gezellig. De eigenaren kunnen redelijk goed engels en zijn zeer gastvrij en persoonlijk.

Gereisd met partner in Sat Aug 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping

piethein5
15-8-2014

Niet al te grote camping op loopafstand van zee. Overigens is het 'echte' strand (wat niet onderloopt bij hoog water) iets verder lopen. Tussen de camping en zee een mooi natuurgebied waar je kunt wandelen en fietsen. Camping heeft leuk klein verwarmd zwembad wat voldoende is. Winkel en bar/restaurant zijn erg beperkt. Wij hadden een hele mooie 6 persoonscaravan rechtstreeks bij de camping geboekt en hebben dus geen gebruik hoeven maken van het sanitair. Leek wel wat verouderd. Omgeving is leuk met Concarneau, Quimper en visafslag in Guilvinec. Kinderen konden prima spelen. Veel Fransen en wat Engelsen, Nederlanders en Duitsers op de camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie camping

Carla
8-8-2014

Mooie plekken op de camping, gereserveerd maar we mochten toch kiezen uit een aantal plekken. Enthousiaste en zeer vriendelijke beheerder, je voelt je echt welkom. Heerlijk dat je zo naar het strand kunt wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie!

go
20-8-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De staanplaatsen zijn ontzettend groot, de velden zijn afgebakend met heggen, zodat ook hele kleine kindjes zelf op onderzoek uit kunnen gaan zonder uit het zicht te verdwijnen, het zwembad is leuk en overzichtelijk voor jonge kinderen, het sanitair schoon en het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het strand is dichtbij, je kunt er kilometers wandelen over een duinpad en door moerasachtige omgeving.

Voor boodschappen moet je wel met de auto of fiets op pad, maar in de nabije omgeving zijn meerdere grote supermarkten met enorm assortiment.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kost Ar Moor in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kost Ar Moor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.