Erdeven (Morbihan)

We hebben een aantal aanbieders voor Erdeven (Morbihan) voor je op een rij gezet:

vakanties Erdeven (Morbihan)

Reviews over Erdeven (Morbihan)

Gewoon Frans dorp nabij de oceaan.

awell,
    16-7-2016

voor de lis een klein dorp met 2 bakkers en een behoorlijke supermarkt en een Tourist Information. Er staan ook stel grote stenen (megalithes) voor degene die daar oog voor heeft.

Bewegwijzerde fietsroutes zijn er maar weinig. Je moet zelf een route maken.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke plaats in mooi Bretonse omgeving

arija,
    4-6-2012

Erdeven is de plaats waar je brood haalt bij de bakker, naar een restaurant gaat of toeristen informatie haalt. Er zijn ook enkele leuke winkels. In de omgeving zijn veel campings en gites, vakantiehuizen. De streek rond Erdeven is rijk aan wandelpaden, stranden, bossen en (pre-)historische sites. Korrtom, om een erg mooie vakantie te beleven.

Gereisd alleenreizend in juni 2012

klein maar gezellig

Hetty,
    11-8-2008

Leuk plaatsje, maar te klein om er veel over te kunnen zeggen.

Wie van rust en ruimte houdt zit hier goed. Het strand is niet overvol en je kunt er gewoon je auto vlakbij parkeren.

In de omgeving is genoeg te doen.

Gereisd familie in augustus 2008
Erdeven (Morbihan) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 55 reviews