vakanties Erdeven (Morbihan)

Reviews over Erdeven (Morbihan)

Prachtige ligging! Super mooi strand !

Yvonne,
    29-4-2018

Wij komen hier al dertig jaar, met tussenpozen. Een fantastische camping, zonder enig vermaak. Dat heb je hier niet nodig. Ook toen onze kinderen klein waren konden zij zich hier vermaken met het strand op loopafstand, rotsen beklimmen, schelpen zoeken, krabben zoeken. En s,avonds bij heldere nachten, uren naar de sterren kijken bij een zelfgebouwd kampvuur. De omliggende dorpjes zijn erg leuk om te bezoeken, evenals de leuke markten, de kleine havens en de prachtige rotsen.

Wij hebben al verschillende kennissen op deze mooie plek gewezen, ze zijn allemaal geweest en nog belangrijker, nog weer teruggegaan.

Het is oorspronkelijk een militair terrein die van 15 juni tot 15 september open gaat voor toeristen. Er staan twee toiletgebouwen met douches, toiletten en wasgelegenheid. Meer is er niet en meer heb je niet nodig. Je mag zelf je plek uitzoeken, en die zijn zeer ruim. Omdat het een oneffen terrein is heb je zelden “ buren”

top camping

fam. Groeneveld,
    22-10-2016

Hele goede camping in een prachtige omgeving met ontzettend vriendelijk personeel dat hun uiterste best doen om je van dienst te zijn. Wij zijn in de herfst hier geweest en het was heel rustig op de camping maar toch werd er van alles georganiseerd. Personeel is allemaal Nederlands dus de taal is geen probleem. Sanitair was mooi en schoon. Er is in onze ogen maar 1 nadeel en dat is dat de camping erg afgelegen ligt en dat je er altijd met de auto op uit moet en behoorlijke afstanden moet rijden.

Camping met grote en zeer grote staanplaatsen

awell,
    16-7-2016

Wij waren 2e helft juni 2016 hier en de staanplaatsen waren voor max. 10% bezet !

Dus erg rustig. Wij hadden een staanplaats van minstens 200 m2.

De camping ligt gunstig voor fietsen en wandelen naar het strand ( ca 3 km) en naar

Quiberon, Carnac, Oriënt, enz.

Het sanitair is verouderd maar schoon. Zittoiletten met papier. De douches zijn (te) klein naar de mening van de meeste dames. Die gebruiken daarom meest de invalidendouche !

Het zwembad is netjes. Gescheiden afvalcontainers op verschillende plaatsen tussen hoge hagen, is ook netjes. Verder wordt er op de camping niets georganiseerd. Als je dat zoekt moet je naar andere campings. Er staan op dit (zeer grote) terrein ook mobil-homes maar die staan apart en daar heb je geen "last" van. De staanplaatsen worden gescheiden door groene hagen. Weinig speelmeubilair voor kinderen.

echte aanrader

Huib,
    20-5-2016

Zeer rustige camping. Zeer grote plekken. Geen opgesloten gevoel. Gratis wifi op de hele camping, verwarmd zwembad ook in het voorseizoen.

heerlijke plek

Joke,
    30-5-2013

14 dagen op deze camping geweest.Goed verzorgde grasvelden met mooie beplanting Mooie efficiënte stacaraven, goede bedden en lekker schoon. Leuke familie camping. Speeltuin en geitjes en kippen. Naast een riant buitenbad, bij slecht weer een heerlijk tropisch binnenbad. Wassen geen probleem: grote moderne wasmachines + droger. Dorpje op loopafstand met Lidl en goede bakkers. Mooi strand 5 minuten met de auto.

Erdeven (Morbihan) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 55 reviews