Camping Le Letty

8,4

• Activiteiten8,5
  • Sfeer in stad9,2

18 reviews over Camping Le Letty in het Nederlands

heerlijke mix van mensen uit alle landen en super mooi zwembad.

Het sanitair dient opgeknapt te worden deels gedaan deels moet

nog, maar de ligging is uniek en de omgeving ook .

Mooi klimaat en lekkere temp.

Perfect! We hebben genoten in alle opzichten

VAN HOLLAND
24-8-2017

Perfect! We hebben genoten in alle opzichten. Mooie camping, ruime plek, alles goed bereikbaar en heerlijk rustig.

mooie camping voor ieder wat wils

Jolanda
16-8-2017

Mooie camping, mooie ligging en voor ieder wat wils zwembad of strand.

De douches en wc's mogen iets meer opgeknapt worden. Op sommige plekken op de camping kan je dat goed zien dat het netter is omdat het al opgeknapt is.

Als je met velen gaat douchen en gaat afwassen is er te weinig heet water beschikbaar.

Alles binnen handbereik

WDKH
29-7-2017

Mooie camping met strand en zee op loopafstand. Ook het dorpje is goed te voet of per fiets bereikbaar. Binnen korte afstand genoeg mooie dorpjes als Concarneau en Pont Aven. Mooi aangelegd zwembad, aardige en behulpzame receptie. De glijbanen gaan overigens pas om half 2 's middags open. Geen idee waarvoor dat dat is.

Als je dicht bij het zwembad staat moet je er rekening mee houden dat je de muziek van de animatie goed kan horen. ' Avonds staan de boxen ook redelijk hard. Als je vroeg naar bed wilt of kleine kinderen hebt, kun je beter wat verder van het zwembad vandaan gaan staan. Ik vind dat ze daar wel melding van zouden kunnen maken als je je plekje uitzoekt: een soort lawaaizone of zo.

Oude reviews (archief)

de avonden waren fris, maar heel weinig regen gehad. Ligging is mooi. vlakbij het dorp. Sanitair wordt steeds beter. goede watersport mogelijkheden. Met de boot naar Quimper en de eilanden op 18 km. Concarneau heel mooi. Ruime plekken met water en stroom. Fraai zwembad (aangelegd in 2013).

Er is geen eetgelegenheid op de camping, wel afhaal. Veel Engelsen, schotten en fransen. 10 % is Nederlands. Zeer behulpzame receptie. Zelf een aanlegboei meenemen voor de boot. Voor de boot betaal je verder niets. Trailer kan op aparte parkeerplaats.

Prachtige camping!

E. de Rond
26-8-2016

Prachtige camping op een mooie locatie. Zeer ruime staan plaatsen. Van alles te doen en direct aan zee. Het zwembad is mooi en schoon! Het voetbalveld is jammer genoeg aan de overkant van de weg en er is geen restaurant aanwezig. Echter wel een camping winkel waar je van alles kunt kopen. Het centrum van Benodet is vlak bij, daar heb je verschillende restaurantjes, winkels en een gezellige boulevard en haven.

Prachtige camping

Marlies Schouwenburg
4-8-2016

Hele mooie camping aan een mooie baai, de staanplekken erg mooi en schaduwrijk. Een nadeel, het weer in Bretange laat nog wat te wensen over. De nieuwe douche en wc gebouwen erg mooi en luxe, de oudere stonken een beetje naar urine. De jongste van 4 was erg fan van de speeltuin en het animatieteam. De oudste van 15 vermaakte zich met grote groep vrienden.

Top locatie

Arjanne
22-7-2014

Top locatie aan de oceaan. Tip: boek een premium beach pitch, zodat je meteen vooraan bij het strand staat. Dat is het extra geld zeker waard. Groot eb en vloed verschil aan het strand met zeer sterke stroming. Waterschoenen en zwemdiploma een must! Duikbril, snorkel en surfboard komen ook zeker van pas. Als je een eigen rubberboot met motor meeneemt, kun je bij eb niet varen. Neem eigen boei/anker mee om boot vast te leggen (geen aanlegsteigers o.i.d.). Sanitair verouderd, maar meestal schoon en in aanbod voldoende. Douches gesloten tussen 23-7 uur. Vriendelijke medewerkers. Bezoekers vooral Frans, Duits en Engels, relatief weinig Nederlands. Animatie beperkt, maar oké. Stadje Benodet op 5 minuten fietsen. Aanbod winkels en horeca hier beperkt, dit is ons tegengevallen. Supermarkt op de camping klein en duur, Carrefour op 10 minuten fietsen. Geen restaurant op de camping, alleen een snackbar.

Wel leuk. Geen volgende keer.

Viv
15-8-2013

Het is een mooie streek. Op de camping staan veel Engelsen, nl Fransen, wat Duitsers, maar heel weinig Nederlanders. Dat is voor een kind die de talen nog niet beheerst een enorme tegenvaller. Veel keien op t strand en in zee, je moet je waterschoenen niet vergeten! Mooie, zeer bloemrijke omgeving. Sanitair stink. Papier vaak op. En douches om 7 uur smorgens nog op slot. Zwembad om 19.30 al dicht. Een waardeloze eetgelegenheid met veel vet junkfood. We hebben ons wel vermaakt, maar t wordt geen 2e keer.

mooie camping

francis
27-8-2012

Zeer vriendelijk personeel op de camping.Mooi zwembad veel controle soms wel heel erg streng(voor de jongens en mannen geen shorts) Mooie grote

plaatsen de ondergrond kan wel behoorlijk oneffen zijn. De zee is bij vloed mooi maar er staat een erge sterke stroming, ik was blij dat ik de kinderen niet meer klein had anders hadden ze van mij niet in zee gemogen.Toen wij er waren hebben we zelfs meegemaakt dat de heli van de kustwacht er aan te pas moest komen voor een redding. Hert sanitair met name het oude gedeelte vonden wij echt beneden peil. er werd ook alleen maar schoongemaakt met 1 doekje en een schoonmaakspray in de hand wel 3 keer per dag maar ja alleen al de gedachte.Geen last van de disco staat nl helemaal vooraan op het terrein, prima vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Letty scoort een 8.35 uit 10 op basis van 447 reviews.