Camping Le Letty

Zoover silver Award 2019

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Direct aan het strand in Bretagne ligt de grootschalige Camping Le Letty. Rondom het zwembad heerst een tropische sfeer dankzij de vele palmbomen. Kinderen vermaken zich op de glijbanen of in de speeltuin. Vaar naar de paradijselijke eilanden van de Glénan Archipel. Of bezoek eens het oude centrum van Quimper en bewonder de kathedraal.

755 reviews over Camping Le Letty

• 9ron03-07-2020

super vakantie gehad ook de kinderen

wij komen hier al 2 jaar en hebben nu ook weer geboekt en gaan er zondag heen het is een grote camping maar daar merk niks van . sanitair is schoon en ook het zwembad is schoon alles word goed onderhouden en goed schoon gemaakt. voordeel van deze camping is dat er geen mobilhome zijn dus alleen kampeerders kinderen vinden het hier fantastisch en er is een Franse animatie team en onze kinderen doen vrolijk mee en hebben nu Franse en Engels vriendjes de zweer is gemoedelijk Het strand is werkelijk prachtig en ik ga samen met me dochter snorkelen en veel lopen over het strand en langs de kust wat prachtig is er zijn niet veel Nederlanders maar wat wij wel merken is dat als je hier eenmaal geweest bent je vaak weer terug komt voor deel van deze camping is dat hij echt aan het strand ligt de winkel is goed en je kan er van alles kopen wat je nodig heb het afhaal eten dat weten we niet nooit gedaan

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    8X27-08-2019

zeer mooie vakantie gehad! locactie dichtbij zee fantastisch. de toiletgebouwen zijn wel aan vernieuwing toe-niet altijd even schoon

• 4Staat v/h sanitair

• 7Lieuwe12-08-2019

Werk aan de winkel

De camping heeft goede mogelijkheden, maar de met name de stugge houding voor de kidsclub en het sanitair was een afknapper. De dames van de kidsclub moeten zich schamen. Verder hadden we verwacht dat er meer in het Nederlands was uitgewerkt, jullie hebben immers ook een Nederlandse site. Informatie kan echt duidelijker, niet allemaal losse foldertjes. Jullie hebben 4 sterren, wat ons betreft 1 teveel.

• 3Staat v/h sanitair

• 9Marloes07-08-2019

Aanrader!!!!!

Zeer mooie camping, camping is groot maar we merkte helemaal niks van de drukte erg rustige camping en na 22.00/23.00 uur was het stil😁 sanitair werd super schoongehouden, douches zijn warm soms overal warm/heet water ook met afwassen! Vriendelijk personeel! Wij stonden bij straatje les sternes deze plekken zijn ruim en overzichtelijk hier heb je geen last van drukte! Dichte waterschoenen voor het strand is wel handig ivm de kleine steentjes. Supermarkt met voldoende aanbod, verse croissantjes. Zwembad heel mooi zowel binnen als buiten! Enige minpunt was dat er maar 1 speeltuintje was maar was niet stortend! Ook voldoende babysanitair aanwezig! Camping wordt goed onderhouden wij snappen niet dat er niet meer Nederlanders heen gaan! Temperatuur is heerlijk 21/25 graden maar voelt warmer aan! Genoeg te doen in omgeving mooie stranden blauwe zee met veel onderwaterleven🎣 kortom aanrader!!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Marco06-08-2019

Prima camping, prachtig strand alleen jammer dat de omgeving rond de camping niet veel te beleven valt.

• 8Bram02-08-2019

Zeer goede camping, mooi zwembad, goede ligging, wc worden goed schoongemaakt

• 8Bram02-08-2019

Zeer goede camping, mooi zwembad, goede ligging, wc worden goed schoongemaakt

• 8Paul02-08-2019

Mooie Camping, maar voor ons een maatje te groot. Wij misten de intimiteit.

• 8Eetgelegenheden

• 8Liset31-07-2019

Fijne camping voor het gezin.

Vraag bij het boeken of je een plek mag in het midden of achteraan op de camping. Het voorste stuk van de camping voelt niet echt aan als een gezellige plek én de hoofdweg loopt hier doorheen waardoor de jongere kinderen niet prettig kunnen rondfietsen. Het sanitair: -meerdere momenten per dag schoongemaakt -Opgedeeld in verschillende gedeeltes. Kindertoiletten en verhoogde toiletten aanwezig. - Handzeep en blower - haarfohnen aanwezig -wascabines vrij krap met eigen lampje -weer dicht. Geen last van wind of kou

Grote camping, erg groen waardoor het niet groot aanvoelt. Geasfalteerde paden. Uitgebreid winkeltje. Vriendelijk (oa Engels sprekend) personeel. Voor het strand zijn zwemschoentjes handig ivm de stenen. Zwembad top. Snackbar prima. Adventure park leuk voor jonge kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Stephan31-07-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad!! Mooie nette camping en vriendelijk personeel.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair