Camping Le Letty

• Activiteiten8,5
  • Sfeer in stad9,2

27 reviews over Camping Le Letty in het Nederlands

Anders

Bijzondere camping op een bijzondere locatie

Fred Homminga
27-8-2018

Deze camping geeft je het idee dat je niks moet en alles kunt doen.

Prachtig gelegen direct aan zee(en die campings zijn er echt niet veel)

Veel mogelijkheden om actief te zijn: zeilen, kite-en windsurfen(zeil en windsurfschool dichtbij), suppen, kanovaren, zwemmen, fietsen, wandelen..

Leuke steden in de buurt: Quimper(18km), Concarneau(10km) en verder weg Brest zijn altijd een succes. De gehele kustlijn is geweldig met hier en daar golfsurfstranden. We hebben het dit jaar natuurlijk wel getroffen met het weer begreep ik van locale winkeliers want het kan in deze streek ook wel veel slechter zijn. let wel op bij het zwemmen in zee dat je te maken hebt met eb en vloed!! Er wordt nml gezwommen in een geul en als het eb wordt stroomt het water behoorlijk krachtig de zee in. Nieuwkomelingen worden dan ook regelmatig verrast door dit fenomeen maar is ook wel grappig om naar te kijken. we komen heel misschien wel weer eens terug. topcamping!

de camping is enorm en dat geeft rumoer. Vooral met veel (groepen) Engelsen. Onze plaats vlak achter het strand was ruim. Op de plattegrond leek het echter ! plaats. In de praktijk waren het er vier. Dat maakt de camping dus ook vier keer groter dan eerste indruk. Voorzieningen zijn prima. Broodservice is goed en personeel is allervriendelijkst. Omgeving is prachtig vooral als je beneden verlaat ri de surfstranden en het schiereiland Crozon

Leuke camping ligging is uniek

Hans
19-8-2018

Dit jaar opnieuw naar de camping geweest .

De wc worden nu wel goed schoongemaakt ten

Opzichte van vorig jaar.

Opvallend was dat er meer Nederlanders waren dit

Jaar. Hoop eerlijk gezegd dat er niet te veel komen de mix van mensen

Is juist zo leuk nog geen Nederlandse anclave.

Verder alles naar wens geweest kan er geen kwaad woord over zeggen.

Volgend jaar zeker weer na toe.

Mooi maar niet voor herhaling vatbaar

Lies
14-8-2018

Grote camping met ruime kampeerplaatsen. Mooi zwembad met leuke glijbanen. Het strand is op loopafstand. Veel stenen dus waterschoenen is wel een aanrader. De animatie is erg gericht op hun eigen plezier. Veel Engelsen en Franssen. Alles is wat verouderd en toe aan een opknapbeurt. De speeltuin ligt vooraan de caming waardoor deze niet aantrekkelijk is voor de kids.

Zeer mooie camping, netjes goede service mooie ligging

Tom
14-8-2018

Zeer mooie camping, netjes goede service mooie ligging

Heerlijk verblijf op deze camping op een toplocatie aan zee. Mooi zwembad, schoon sanitair en zeer vriendelijke medewerkers. Opvallend: na 11:00 uur was het vrijwel stil op de camping.

Tips (geen commentaar):

Heggen om de plaatsen zijn veel te hoog (ongezellig) en te veel heggen zodat het moeilijk is te manouvreren met auto en caravan.

Voor auto's op de plaats zijn de plaatsen veel te klein, de camping lijkt nu één grote parkeerplaats. Wellicht centraal op de camping een aantal kampeervelden opofferen (die met die hoge heggen bv) om daar parkeerplaatsen van te maken.

Het afhaaleten was van goede kwaliteit en vriendelijke bediening maar de uitstraling van de balie vond ik heel armoedig. Oude vieze barkrukken in een hoek gezet en de helft dicht met een doek. Dit zou volgens mij veel mooier kunnen.

Fijne en nette camping

Familie schriks
29-7-2018

Hebben 2 weken gestaan. Nette schone camping. Super zwembad. Nadeel animatie. Je moest de kinderen van te voren opgeven bij de info desk voordat ze smorgens/middag naar de kids club wilden. Mijn dochter werd smorgens weggestuurd bij het kleuren omdat ze er niet om 10uur was. Avond was dit niet nodig. Wij stonden helemaal einde camping. Speeltuin was helemaal vooraan de weg en dan waren ze slagboom camping al door. Leuke wandeling naar de boulevard naar benodet.

Mooie camping

RS
29-7-2018

Mooie camping direct aan het strand en met een mooi zwembad. Het is alleen jammer dat ze luchtbedden en zwembanden en ballen toe laten. Want dan wordt het zwembad klein.

heerlijke mix van mensen uit alle landen en super mooi zwembad.

Het sanitair dient opgeknapt te worden deels gedaan deels moet

nog, maar de ligging is uniek en de omgeving ook .

Mooi klimaat en lekkere temp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.