Reviews over St. Point (Saone et Loire)

Relaxte camping

Fam. van Opbergen
    10-7-2018

Vanwege slecht weer in de Ardeche naar het zuiden gaan rijden en bij toeval op deze camping terecht gekomen. Was de bedoeling voor een paar dagen, maar uiteindelijk twee weken gebleven. Simpele camping met grote plaatsen. Super relaxte eigenaars. Gezellige bar met muziek en heerlijke pizza`s. De kinderen hebben zich goed kunnen vermaken met andere kinderen op de camping. Het is de rust, de ruimte en de relaxte sfeer die er hangt wat de camping maakt. Je hoeft hier niet te komen voor animatie of disco. Omgeving is veel te zien.

Een mooie uitvalsbasis.

Antoinette
    20-8-2013

Ik heb hier samen met mijn zoon van 10 een aantal dagen doorgebracht. De camping is mooi gelegen aan een recreatiemeer in de heuvels. Dit is aan de goede kant van Macon met een mooi heuvelachtig landschap en verderop de wijngaarden. Er is veel te zien, mooie dorpjes en stadjes (Cluny) en veel kastelen. De camping zelf vond ik niet heel bijzonder maar je mocht zelf je plek uitzoeken en er was wel veel schaduw. Aan de kant van de camping is geen strandje of grasveld. Je kunt er wel het water inlopen om even te zwemmen. Het sanitair is adequaat maar niet heel modern. Naast de camping is een soort openlucht restaurant waar je voor een redelijke prijs kan eten. Het personeel was vriendelijk maar een beetje vaag. De prijs (1 tent, 1 volwassene, 1 kind van 10 + electricitiet) was in verhouding tot wat er geboden wordt uitstekend.

mooie rustige locatie

oostveen
    3-8-2012

Enkele dagen op deze camping doorgebracht. Rustig gelegen camping aan een meer waarin je kan zwemmen. Geen strandje, wel duikplatform en verhuur waterfietsen. Vanaf de camping starten wandelroutes. Verzorgde camping voor een hele schappelijke prijs.

superplek met hele gezellige, gastvrije mensen

Else de Klerk
    20-9-2009

Wij vonden het geweldig op deze camping, in het voorseizoen was er veel ruimte qua plaatsen en er is vanalles te doen.