Vakantiehuis La maison de la Forêt

Vakantiehuis
Vakantiehuis La maison de la Forêt
8,8

52 reviews over Vakantiehuis La maison de la Forêt in het Nederlands

Fantastische omgeving en huis, genieten!

Eus en Noortje,
27-7-2018

Dit is een fantastische plek om rustig van te genieten: luieren onder de boom, zwemmen in de meren, mooie uitzichten, heerlijke terrasjes en een heel praktisch en gezellig ingericht huis!

Een sfeervol plekje!

Evelyne Kurpershoek,
18-7-2018

Wij hebben hier een heerlijke week gehad! Het huis heeft een fabelachtig mooi uitzicht zonder inkijk van buren.Vrij van verkeer of vliegtuigen.

Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien.Er is een prima bed en alles is schoon.Je kunt zo vanaf het huis prachtige wandelingen maken o.a in de bossen.In de omgeving is ook voldoende te zien.Het ligt in de buurt van verschillende meren waar het nog niet toeristisch is.De tijd lijkt hier te hebben stilgestaan! Leuke dorpjes waar je lekker kunt eten en leuke marktjes kunt bezoeken.Kortom een echt Frans verblijf!

Toppie t

Sjak en Liek,
1-7-2018

Prachtige accomodatie met een super gave grote tuin. Waar je veel privé hebt

Het huis, schuur en zelfs kelder waar je veel spullen tot je beschikking hebt, om het verblijf eeg aangenaam te maken.

Geweldig, lekker rustig, mooie wandelingen

Jan en Annelies,
9-10-2017

Wat een prachtig en sfeervol ingericht huisje met mooie uitzichten. In de omgeving kun je prachtig wandelen en er zijn leuke dorpjes in de buurt. Hou er wel rekening mee dat je voor je boodschappen even op pad moet. Maar hou je van rust en of wil je gewoon even relaxen dat is dit een heerlijke plek.

Afgelegen, sfeervol en landelijk gelegen.

Alexander,
2-9-2017

Eigenaren hebben smaak, huis is origineel en prettig ingericht. Niet luxe, zeker comfortabel. Prachtig gelegen, landelijk en tussen de heuvels van de Morvan. Wandelen vanuit het huis of in de omgeving. Fietsen vergt meer comditie, voor mountainbike of racefiets liefhebbers is het een weelde.

Afgelegen is ook echt afgelegen, Brassy met bakker, buurtwinkeltje en prima restaurant is nog net op fietsafstand, voor meer stad en voorzieningen ben je langer onderweg.

Mooi huis met prachtig uitzicht

Corianne en Rob,
28-8-2017

Het huis, de schuren, de tuin en het uitzicht zijn grandioos. Het huis ligt wat dicht bij de schuur met landbouwwerktuigen van de (erg vriendelijke en behulpzame buurman), maar daar heb je weinig last van en het maakt het wat minder afgelegen. De inrichting van het huis is mooi en zeer uitgebreid, met alles wat je nodig hebt, inclusief een kast vol boeken en DVD's. Tijdens ons verblijf was het erg warm, maar er is altijd voldoende plek om in de schaduw te zitten of (in het dichtbij gelegen bos) te wandelen. Verwacht geen toeristisch vertier, want dat is er (gelukkig) niet. Zelfs bij het nabijgelegen Lac des Settons, waar je prima kunt zwemmen en waterfietsen, was het erg rustig.

Prachtig huis op een geweldige locatie

Vera H.,
10-8-2017

Droomhuis op ern geweldige locatie. Je moet wel van rust houden

De ultieme onthaast-plek!

A.Boxman,
12-6-2017

Dit huis ligt echt in de middle of nowhere, verstopt achter een boerderij, met een schitterend uitzicht. Heerlijk stil, de enige niet-natuurgeluiden die je hoort zijn heel af en toe een trekker en een overvliegend vliegtuig. Voor de rest is het vaak echt totaal stil. Het huis maakt een authentieke indruk, maar is netjes en schoon, smaakvol ingericht, en ook van alle gemakken voorzien. Er is een combi oven/magnetron, een vier-pits gasfornuis, veel Dvd's en boeken, je kunt lekkere luie stoelen in de ruime tuin neerzeten.

Ook het bed is uitstekend, en het is een uitstekend begin van de dag om 's morgens de luiken open te doen en alleen maar de schuur en de vogels in de tuin te zien.

Wij hebben een heerlijke week gehad, elk ritje in de omgeving is genieten, leuke dorpjes in de buurt, lekkere restaurantjes, en allemaal goed beschreven in de info-map en het gastenboek. Wij komen graag nog een keertje terug!

Heerlijk relaxed

bianca,
4-6-2017

Maison de la Foret is van echt alle gemakken voorzien. Je hebt veel ruimte, rust en privacy. Mooie ligging. Kortom super plek om even te relaxen.

Morvan, een gebied van ruimte, rust, wandelpaden, mtb-routes, lekker eten en drinken en niet te vergeten vriendelijke mensen. In die Morvan ligt het fantastisch mooie vakantiehuis La maison de la Forêt waar wij een heerlijke week, mede dankzij het prachtige weer, hebben mogen doorbrengen. Het huis is lekker licht (mooi raam in zijgevel), compleet en smaakvol ingericht. Ook in de heerlijke ruime tuin konden we op ieder moment van de dag wel ergens in de zon zitten. We zijn heerlijk tot rust gekomen. Maar je kunt ook prima actief bezig zijn. Wij hadden onze mountainbikes meegenomen (maar racefietsen kan hier ook prima). Route 9 Barry komt direct langs het huis. Je gaat zo omhoog het bos in en dan nog zo'n 26 km rondrijden in de omgeving en je bent weer bij het huis. Neem wel reservebanden mee, er zijn 'hard'nekkige doorns die zelfs door dikke buitenbanden heen prikken en fietsenzaken zijn er niet in overvloed (Avallon). Kortom een aanrader dit huis en de omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La maison de la Forêt in Ouroux en Morvan / Montpensy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La maison de la Forêt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.