Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

61 Reviews over La maison de la Forêt

• 9Herman en Corinne29-12-2021

Voor herhaling vatbaar

Als echte Morvan liefhebbers hebben wij hier voor de 2e maal een heerlijke week vakantie gehad. De 1e keer was 9 jaar geleden en het huis is nu duidelijk verbeterd en comfortabeler geworden. Aankomst en vertrek was met regen en daar tussenin alle dagen prachtig weer. Met CV en houtkachel is het hier ook met vorst goed toeven. Wederom voor herhaling vatbaar!

• 9H Galjaard26-10-2021

Geweldig huis met prachtige tuin

Echt een heel fijn huis met een fenomenale tuin met geweldig uitzicht. We hadden het geluk dat het prachtig weer was en dat we de hele week nog heerlijk van de tuin konden genieten. Prachtige wandelingen kunnen maken en heerlijk in de buurt gegeten. Het huisje is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien.

• 9Peter Olivier08-09-2020

Rust, ruimte en privacy !

Heerlijke vakantie gehad in een fijne gite midden in de mooie natuur van de Morvan. La maison de la foret is een complete en ruime vakantiewoning met volop privacy. Een grote tuin waarin het goed toeven is. Klein minpuntje zijn de wespen, die zich voornamelijk bij de pruimenbomen ophouden, maar je af en toe komen bezoeken. De Morvan bevat voornamelijk natuurschoon met kleine dorpjes en straalt rust uit. Mooie bossen en schitterende meren, maar weinig spectaculaire gebeurtenissen.

• 9Anke24-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Wat een heimwee hebben we nog naar dit fantastische huis. Ondanks de hittegolf was het goed toeven tussen de dikke muren. Ook voor de hond die lekker koel op de tegels lag. Bovendien zijn de ruimtes heel prettig en sfeervol ingericht. Het ontbrak ons aan niets. En buiten in de grandioze tuin met geweldig uitzicht, waren talloze plekken waar je of in de zon of in de schaduw kan zitten. Direct vanuit ‘ons’ huis maakten we prachtige wandelingen in de omgeving met behulp van de stafkaart. We hebben de Morvan echt leren kennen hier!

• 9Jeannetta13-08-2020

Super locatie!

Wat een heerlijk vakantiehuis. Alles er op en eraan. Heel sfeervol. Wij voelden ons direct thuis. De ligging is fantastisch. Veel ruimte om het huis en een prachtig uitzicht. Aan een pad waarop alleen af en toe de boer langskomt op zijn trekker of met zijn koeien en kalfjes. Een ideale plek om tot rust te komen.

• 10Frank en Nina12-08-2020

Top locatie in de Morvan

Een fantastische plek in een prachtige omgeving. Als je van rust en natuur houdt en bovendien nog een zwak hebt voor lekker eten op z'n Frans (een aantal formidabele restaurants is vlakbij) kun je het niet beter treffen dan in het huisje aan de rand van het gehuchtje La Maison diep in de Morvan.

Het erf is prachtig in aanleg met heerlijk veel groen en veel romantiek muurwerk. Het uitzicht over het dal van de Chalaux is heel vraai.

Uitgangspunt voor een aantal wandelingen is de eigen huisdeur. Alles wat je nodig hebt is in het huisje aanwezig. Alles wat je nodig hebt voor het dagelijkse leven is vlakbij te verkrijgen (Brassy/Ouroux/Montsauche).

Aankomen en genieten. Als klap op de vuurpijl was het ons gegund dankzij de heerlijke heldere sterrenhemel de komeet Neowise te signaleren.

• 10Pieter en Caroline02-09-2019

Leven als een God in Frankrijk ...wauw..

Wat een geweldig huis op een fantastische plek! Leven als een God in Frankrijk maak je hier mee. Het huis is met liefde en zorg ingericht en meer dan compleet. Werkelijk alles is aanwezig en de inrichting is smaakvol en gezellig. Wij waren hier toen het buiten 35 graden was, maar wat zal het in de koudere maanden knus zijn met de grote haard. De megatuin met grote schuur, een stalletje en het fenomenale uitzicht is ook super. Helemaal vrij en geen geluiden van verkeer. De omgeving is veelzijdig met meren, heuvels en dorpjes. Meer dan voldoende winkels, leuke terrasjes en zoveel wandelroutes. Wij en de honden hebben genoten en komen zeker terug . De zolder wordt verbouwd en komt bij het huis ...echt een topper.

• 10Jacqueline31-08-2019

Fijne plek om te onthaasten, goede prijs/kwaliteit

Fijne plek om te onthaasten en tot rust te komen. Wij zijn hier een week met onze tienerzoons geweest op doorreis naar Spanje. Prachtige wandeling naar Brassy gemaakt en vaak naar het Lac du Settons gegaan. De zoons konden in de tuin een heerlijk potje voetballen zonder dat iemand er last van had. Ook goede prijs kwaliteitverhouding. Hoorde laatst dat huisjes op Texel € 1800,- per week kosten. Dan houd je in La Maison nog iets over om leuke dingen te doen!

• 8Tom en Belinda07-08-2019

Genieten en tot rust komen!

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen! Mooi uitzicht vanuit de tuin waar je heerlijk zowel in de zon als in de schaduw (onder de notenboom) kunt zitten. Het huisje is knus en compleet ingericht. In de omgeving kunt je fijn wandelen. Er zijn diverse leuke stadjes om te bezoeken (Avallon/Vézelay). Het Lac des Setton is een schitterend meer waar je omheen kunt wandelen, boottochtjes kunt maken en waterfietsen kunt huren. (Buurt) Supermarkten en markten zijn er ook voldoende voor de dagelijke boodschappen. Kortom een fijne plek om te genieten en tot rust te komen.

• 8Eus en Noortje27-07-2018

Fantastische omgeving en huis, genieten!

Dit is een fantastische plek om rustig van te genieten: luieren onder de boom, zwemmen in de meren, mooie uitzichten, heerlijke terrasjes en een heel praktisch en gezellig ingericht huis!

Vakantiehuis La maison de la Forêt info

• CafeNiet beschikbaar