Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Inrichting
  • 8.9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over La maison de la Forêt

• 9Titia en Ben18-09-2022

Genieten van rust en ruimte

Een prachtig sfeervol huis waarin we ons meteen thuis voelde. Het is een prachtige rustige plek met een erg mooi uitzicht. De inrichting is heel erg compleet. Of het nou goed of slecht weer is, het is hier goed toeven. Ook onze hond heeft het naar haar zin gehad. Vanuit het huis, liep je zo het bos is. De Morvan is daarbij een prachtig gebied.

• 9Carien14-09-2022

Heerlijke rustige bestemming op z’n echte Frans!

Als je je, samen met je hond, echt wilt onderdompelen in het ware Franse Frankrijk, met alles erop en eraan, dan is La Maison de la forêt de perfecte bestemming.

• 9Marijke07-09-2022

Een fantastisch verblijf voor herhaling vatbaar.

Een mooi karakteristiek huis met een prachtig weids uitzicht over de heuvels. Het huis is volledig en sfeervol uitgerust. In de tuin zijn diverse zitjes en een prachtige boom biedt schaduw voldoende schaduw voor de warme dagen. La Maison is gelegen in een landelijke en rustige omgeving met goede wandel- en fietsmogelijkheden door de prachtige natuur en dorpjes.

• 9Tineke en André28-06-2022

Een heel mooi plekje.

Aan het einde van het weggetje stond het huis met de blauwe luikjes. Toen we naar het huis toe liepen kregen we direct een goed gevoel. een grote tuin met een mooi uitzicht. Na het openen van de voordeur kreeg je bijna een thuis gevoel, hoewel we er voor de eerste keer waren. Een mooi ingerichte woonkamer in een stijl die past bij een huis op het Franse “platte” land. Want plat is de Morvan niet en mede daarom hebben wij er een mooie week gehad.

Tineke en André

• 9Herman en Corinne29-12-2021

Voor herhaling vatbaar

Als echte Morvan liefhebbers hebben wij hier voor de 2e maal een heerlijke week vakantie gehad. De 1e keer was 9 jaar geleden en het huis is nu duidelijk verbeterd en comfortabeler geworden. Aankomst en vertrek was met regen en daar tussenin alle dagen prachtig weer. Met CV en houtkachel is het hier ook met vorst goed toeven. Wederom voor herhaling vatbaar!

• 9H Galjaard26-10-2021

Geweldig huis met prachtige tuin

Echt een heel fijn huis met een fenomenale tuin met geweldig uitzicht. We hadden het geluk dat het prachtig weer was en dat we de hele week nog heerlijk van de tuin konden genieten. Prachtige wandelingen kunnen maken en heerlijk in de buurt gegeten. Het huisje is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien.

• 9Peter Olivier08-09-2020

Rust, ruimte en privacy !

Heerlijke vakantie gehad in een fijne gite midden in de mooie natuur van de Morvan. La maison de la foret is een complete en ruime vakantiewoning met volop privacy. Een grote tuin waarin het goed toeven is. Klein minpuntje zijn de wespen, die zich voornamelijk bij de pruimenbomen ophouden, maar je af en toe komen bezoeken. De Morvan bevat voornamelijk natuurschoon met kleine dorpjes en straalt rust uit. Mooie bossen en schitterende meren, maar weinig spectaculaire gebeurtenissen.

• 9Anke24-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Wat een heimwee hebben we nog naar dit fantastische huis. Ondanks de hittegolf was het goed toeven tussen de dikke muren. Ook voor de hond die lekker koel op de tegels lag. Bovendien zijn de ruimtes heel prettig en sfeervol ingericht. Het ontbrak ons aan niets. En buiten in de grandioze tuin met geweldig uitzicht, waren talloze plekken waar je of in de zon of in de schaduw kan zitten. Direct vanuit ‘ons’ huis maakten we prachtige wandelingen in de omgeving met behulp van de stafkaart. We hebben de Morvan echt leren kennen hier!

• 9Jeannetta13-08-2020

Super locatie!

Wat een heerlijk vakantiehuis. Alles er op en eraan. Heel sfeervol. Wij voelden ons direct thuis. De ligging is fantastisch. Veel ruimte om het huis en een prachtig uitzicht. Aan een pad waarop alleen af en toe de boer langskomt op zijn trekker of met zijn koeien en kalfjes. Een ideale plek om tot rust te komen.

• 10Frank en Nina12-08-2020

Top locatie in de Morvan

Een fantastische plek in een prachtige omgeving. Als je van rust en natuur houdt en bovendien nog een zwak hebt voor lekker eten op z'n Frans (een aantal formidabele restaurants is vlakbij) kun je het niet beter treffen dan in het huisje aan de rand van het gehuchtje La Maison diep in de Morvan.

Het erf is prachtig in aanleg met heerlijk veel groen en veel romantiek muurwerk. Het uitzicht over het dal van de Chalaux is heel vraai.

Uitgangspunt voor een aantal wandelingen is de eigen huisdeur. Alles wat je nodig hebt is in het huisje aanwezig. Alles wat je nodig hebt voor het dagelijkse leven is vlakbij te verkrijgen (Brassy/Ouroux/Montsauche).

Aankomen en genieten. Als klap op de vuurpijl was het ons gegund dankzij de heerlijke heldere sterrenhemel de komeet Neowise te signaleren.

Vakantiehuis La maison de la Forêt info

• CafeNiet beschikbaar