Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

We hebben een aantal aanbieders voor Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre) voor je op een rij gezet:

Reviews over Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

Zoek je rust en ruimte?

Marie-Cécile Pieters,
    14-7-2014

Deze kant van de Bourgogne is minder toeristische en dus ook minder druk dan aan de oostkant. Zoek je rust en ruimte, dan is het hier goed toeven. Zoek je vertier, dan kom je hier minder aan je trekken.

Gereisd met partner in juni 2014

Prima plaats voor een mooie verassende vakantie

W Vermeulen,
    9-9-2013

Veel te zien in de directe omgeving,niet toeristisch,wel bezienswaardig en boeiend.Ook ontspanning in water,rivier,meertjes etc. is op kor te afstand.

Of het nu een middeleeuws kasteel is of een mooie boeddhistische tempel,speeltuin,mijn museum,Keltische opgravingen,leuke dorpjes, etc. alles binnen 20 km vanuit Luzy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Frankrijk, de Morvan

Joris,
    18-8-2013

We waren hier op dooreis. Is wel zoeken naar activiteiten buiten de camping. Natuur is mooi en er is veel te zien qua dieren. Fransen Ijn echt fransen in deze regio en niet zo open als bijvoorbeeld duitsers of oostenrijkers.

Het pretpak annex dierentuin parc le pal is een aanbeveling. Mooi park met grote dierentuin. Klein minpuntje was dat de verklarende borden alleen i het frans waren gesteld maar dat heeft de beleving niet afgedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooi Bourgogne/Morvan

Gaston,
    7-8-2013

De Zuid-Morvan en Bourgogne lopen over van het natuurschoon. De prachtige omgeving, de pittoreske plaatjes, de vele oudheidkundige overblijfselen en uiteraard de wijnen, bieden volop mogelijkheden voor toeristisch verblijf.

Gereisd met partner in juli 2013

Nog steeds een leuke plaats

Mary ,
    28-6-2013

Na vele jaren weer terug in Luzy en het is nog steeds een leuke plaats om hier te verblijven op een van de terrasjes, restaurant of de wekenlijkse markt. De toeristeninfo zit nog steeds op dezelfde lokatie en soms is er naast een kleine artistieke markt. Er zijn wat meer winkels gekomen.

Gereisd met partner in juni 2013
Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 67 reviews