Reviews over Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

Voor herhaling vatbaar :-)

Tony en Dorine,
    7-12-2018

Supervakantie gehad in Domaine de la Gagère. Prachtig uitzicht over de vallei vanuit onze chalet. In de chalet alles aanwezig wat we nodig hadden. Zelfs een vliegenmepper. Goede bedden met een prachtig uitzicht vanuit de slaapkamer ook over de vallei. Heerlijk wakker worden zo.

De wandeling met Thom rond het domein met alle nodige uitleg was ook een dik pluspunt.

Op onze laatste avond was het afscheidsfeest van Thom en Betty. Lekker gegeten en zo hebben we ook kennis kunnen maken met de nieuwe eigenaars Tim en Floor. Hun dochter bewees dat ze prachtig dwarsfluit kan spelen. Dit hadden we in de namiddag al gehoord, omdat ze aan het oefenen was net naast onze chalet.

Toen we de dag van vertrek door omstandigheden niet direct om 10 uur konden vertrekken, werd dit prima opgevangen. Dank daarvoor

Enige minpuntje vond ik de smalle weg er naartoe, maar daar kunnen de eigenaars niet veel aan doen vrees ik. 1 ding is zeker: terugkomen doen we!

hele leuke vakantiebestemming

John Versleijen,
    3-12-2018

Ruime plaatsen, rustige omgeving, erg leuk voor kinderen, prima visgelegenheden,

Rust, ontspanning, genieten.

Jeanette Van Kessel,
    16-10-2018

Met dit mooie weer denk ik gelijk weer terug aan onze vakantie op camping Chigy. Ondanks wat achterstallig onderhoud komen we er al 11/12 jaar. Tot vorig jaar met kinderen nu met z'n tweeën. Voor kinderen altijd leuk animatieteam. Verder ook een camping waar je een leuke band hebt met mede campeerders die daar ook al haren komen. Heerlijk rustige omgeving. Super fijne douches die je zelf kunt regelen, geen gedoe met muntjes. Gratis wasmachines en drogers. Grote diepvries om spullen in te bewaren. Binnen en buiten zwembad. Vriendelijke eigenaresse die je ontvangt alsof je familie bent en die altijd voor je klaar staat. Genoeg supermarkten in Luzy dus een camping winkel missen wij niet. Wi-Fi op een plek op de camping wat ervoor zorgt dat je niet de hele dag op je telefoon zit.

Een absolute aanrader!

Elco Zwart,
    23-9-2018

Mooie locatie, zeer goede faciliteiten, heerlijke appartementen, erg vriendelijke, gezellige en onderhoudende eigenaren, fantastische omgeving en rust!

Wij bevelen deze camping aan.

Willy Göertz,
    22-9-2018

Camping was nog goed bezet en eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen. We hebben veel goede tips gehad over wat er in de omgeving te zien en te doen was. Het absolute hoogtepunt was het bezoek aan Bibracte, dit was geweldig. Wim kan hele lekkere piza’s bakken. Het sanitair is wat verouderd maar is schoon. Wij komen hier beslist terug.

Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 67 reviews